Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Greska u toku voznje!
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=30507
Stranica 1 od 2

Autoru:  Alexandarcoa91 [ 07 Sep 2014 22:20 ]
Tema posta:  Greska u toku voznje!

Pozdrav svima,
Skoro sam kupio Vectru 2.2 DTI 2002. god,kad ide,ide odlicno,lepi za sediste,ali mi se povremeno u toku voznje pojavi kljuc.
Auto tada kao da ne prima gas,ide maximum onom brzinom kojom sam isao do tog trenutka.
Moram bukvalno da stanem, ugasim auto,i kada ponovo upalim,radi normalno?
Drugar mi kaze da je moguce da je neki senzor otisao,ne znam sta vi mislite?

Autoru:  civid [ 08 Sep 2014 08:17 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Dijagnostika. Ovako samo naga─Ĺamo.

Autoru:  obradovich2000 [ 28 Okt 2014 17:16 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Nedavno,i meni isto,dok sam na autoputu ubrzavao preko tempomata,odjednom kao da ne┼íto pu─Źe i iza─Ĺe mi klju─Ź na tabli,─Źini mi se da nije ubrzavao kako treba,posle 20 min.ja stanem,odmorim,upalim auto kad ono ni┼íta,ko da se ni┼íta nije ni desilo? U pitanju je Vectra c motor 2.0 DTi,do sada nikakav problem za nekih 20 .000 km kako ga imam,ovo je za sada I x da me je ┼ítrecnulo. Ako ima neko da mu se to de┼íavalo neka napi┼íe ┼íta je u pitanju,ali ne ono idi kod majstroa itd,jer onda ovo nije forum.Ko da ja ne znam da treba da odem do majstora na dijagnostiku?

Autoru:  CweLe [ 28 Okt 2014 17:23 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Ne morash kod majstora na dijagnostiku, mogu ja da izgatam to, samo momenat...

Autoru:  Borixxx [ 28 Okt 2014 17:32 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Ja imam slican problem, u toku voznje se upali check lampica i posle par sekundi stiskanja gasa tj ubrzavanja lampica se ugasi i auto dalje ide normalno. Na dijagnostici pokaze gresku P0400....eger itd.....pregledali smo sve, eger radi, ocistili sve, pregledali creva, proverili el ventile ili solenoide, promenili mesta ventilima, vakume i sve i uvek ista greska.....upali se greska u voznji i sama od sebe se brise i motor nastavi raditi normalno tj normalno ubrzava......motor 2.0dti.....sta da radim????

Autoru:  Marere [ 28 Okt 2014 18:06 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Sad ce Cwele za sve da baci pasulj na sto pa da vam izcita greske :D

Autoru:  CweLe [ 28 Okt 2014 18:25 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Alexandarcoa91 je napisao:
Pozdrav svima,
Skoro sam kupio Vectru 2.2 DTI 2002. god,kad ide,ide odlicno,lepi za sediste,ali mi se povremeno u toku voznje pojavi kljuc.
Auto tada kao da ne prima gas,ide maximum onom brzinom kojom sam isao do tog trenutka.
Moram bukvalno da stanem, ugasim auto,i kada ponovo upalim,radi normalno?
Drugar mi kaze da je moguce da je neki senzor otisao,ne znam sta vi mislite?


Zameni sve senzore i reshio si problem!

obradovich2000 je napisao:
Nedavno,i meni isto,dok sam na autoputu ubrzavao preko tempomata,odjednom kao da ne┼íto pu─Źe i iza─Ĺe mi klju─Ź na tabli,─Źini mi se da nije ubrzavao kako treba,posle 20 min.ja stanem,odmorim,upalim auto kad ono ni┼íta,ko da se ni┼íta nije ni desilo? U pitanju je Vectra c motor 2.0 DTi,do sada nikakav problem za nekih 20 .000 km kako ga imam,ovo je za sada I x da me je ┼ítrecnulo. Ako ima neko da mu se to de┼íavalo neka napi┼íe ┼íta je u pitanju,ali ne ono idi kod majstroa itd,jer onda ovo nije forum.Ko da ja ne znam da treba da odem do majstora na dijagnostiku?


Zameni sve senzore i reshio si problem!

Borixxx je napisao:
Ja imam slican problem, u toku voznje se upali check lampica i posle par sekundi stiskanja gasa tj ubrzavanja lampica se ugasi i auto dalje ide normalno. Na dijagnostici pokaze gresku P0400....eger itd.....pregledali smo sve, eger radi, ocistili sve, pregledali creva, proverili el ventile ili solenoide, promenili mesta ventilima, vakume i sve i uvek ista greska.....upali se greska u voznji i sama od sebe se brise i motor nastavi raditi normalno tj normalno ubrzava......motor 2.0dti.....sta da radim????


Kupi nov EGR!

Autoru:  CorsaD [ 29 Okt 2014 04:45 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Ako predjete 100km /h i to vam se desi auto ide u SAFE MOD. Tako da na dijagnostiku i ne ocekujte resenje problema ovde na forumu

Autoru:  VladaBoss [ 29 Okt 2014 05:06 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

postoji mogucnost da bude elektronika pumpe ili papucica za gas da se zameni jer nemate sajlu za gas vec sve ide elektroniskim putem

Autoru:  DuLeM [ 29 Okt 2014 13:52 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Samo EGR ventil

Autoru:  zbogom_pameti [ 29 Okt 2014 14:55 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Imao sam isti problem.

Ako ciscenje nije pomoglo, onda zamena EGRa. ;)

Autoru:  Borixxx [ 29 Okt 2014 21:34 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Zasto da menjam egr kad radi? Znaci ponavljam pricu: kad se pojavila greska svi su posumnjali na eger. ocistio eger, klapne i sve. Eger isproban napolju tj van auta nekom majstorskom pumpom. Zacepili eger mehanicki, ugurali aluminiumski cep. Proverili vakume, turbo, crevca, el ventile i greska se i dalje pojavljuje. Tako vozim vec dve nedelje. Evo kako se pojvljuje: vozim vozim gazim auto i sve radi, vuce kao lud. Prestanem da ubrzavam pojavi se greska. Stanem na semaforu. Kad krenem ide kao slina i dok ubacim u drugu greska se ugasi i auto pegla dalje. Ponavljam, dva majstora su gledala auto i ne mogu naci gresku. Vozim dve nedelhe tako, presao 1000 km......sta da radim? Nebi da kupim nov egr koji kosta 10000 din a da opet ne radi. Dali moze biti nesto od instalacije???

Autoru:  Godza [ 29 Okt 2014 22:03 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Vakum pumpu alat, prikaciti na vakum pumpu bregaste videti gde gubi pritisak, moze da bude do losih creva, racvica gumenih nastavaka na racvicama, ali zato merenjem pritiska znaces da li gubi pritisak, pritisak treba da bude - 0.9bara.

Autoru:  dmelektronik [ 20 Nov 2014 13:24 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Vidim da ima povremeno tema sa ovom greskom i da sve ukazuju na neispravan
EGR ventil, upravo iz tog razloga iznecu svoje licno iskustvo i resenje problema
p0400 koje se meni desavalo na Astri g 2.0DTI 74KW 2000. godiste ...

Problem je poceo da se javlja cim se auto malo provoza po gradu i zagreje pri
svakom stajanju na raskrsnici ili na pesackom prelazu ili na semaforu palila
se chek lampica na instrument tabli, auto je tada osetno sporije vukao ali cim se
krene prva-druga brzina i predje 2000/obrtaja lampica bi se gasila i sve bi bilo ok ..

Procitao sam greske dijagnostikom i samo je jedna bila i to P0400 ... objasnjenje
greske ukazuje na neispravnost EGR ventila koji je na mom autu bio mehanicki ...
medjutim zamena EGR ventila za test ispravnim nije oklonila gresku vec se ona
i dalje javljala kako sam je vec opisao, definitivno sam poceo da trazim kvar u
vakumu i tu je i bio, naime cest problem na ovim motorima je i sama vakum
pumpa koja ima gornji prikljucak koji ide prema servu za kocnice i donji prikljucak
gde se prikljucuje malo tanko crevo koje se dalje racva ka turbini i ka onim vakum
ventilima sa leve strane kod akumulatora ... skidanjem tog creva sa donjeg prikljucka
vakum pumpe video sam da tu ima malo ulja sto znaci da je vakum pumpa unutra
probila i pusta malu kolicinu ulja dalje u creva vakuma ... ali samo na donjem prikljucku ...

Onda sam na stranim Opel sajtovima nasao resenje gde su ljudi jednostavno zapusili komadicem
tankog gumenog creva sa cepom tu donju rupicu za vakum na pumpi i onda su gore sa gornje
strane vakum pumpe sa prikljucka koji ide ka servu za kocnice zamenili plasticni nepovratni
ventil sa ventilom od golfa 1-2-3 ili skode felicije koji ima na sebi dva manja izvoda i onda na
njega prikljucili tanko crevo vakuma koje vodi ka turbini i vakum ventilima kod akumulatora ...

na ovaj nacin problem je bio resen i niko od njih nije imao vise problema sa vakumom ni
sa greskom P0400 ... tako je bilo i kod mene , problem sam resio i auto je ponovo poceo
da lepi za sedista kad startuje, dosta bolje da ubrzava i greska se vise nikad nije ponovo
pojavila ... resenje je prilicno jednostavno potreban materijal kosta veoma malo konkretno
armirano gumeno crevo 8mm sam potrosio mozda 20cm i par selni i taj plasticni ventil sa
auto otpada me kostao 200dinara ... na sledecim slikama moze da se vidi kako sve moze da
se uzme vakum sa gornje strane vakum pumpe, dali sa drugim ventilom ili odgovarajucom
T-racvom plasticnom ostaje vama da odlucite sta vam bude lakse ...

Znaci P0400 greska se ne odnosi samo na EGR ventil vec je moze izazvati i nedovoljan i slab
vakum sa vakum pumpe kao i svaka druga neispravnost u instalaciji vakuma ...

Slika

Slika

Slika

Autoru:  Borixxx [ 23 Nov 2014 09:48 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Eee svaka cast....imam bas te simptome koje si ti naveo......ovih dana cu proveriti vakum pumpu i creva oko nje pa javljam rezultate....

Autoru:  milosastrag [ 23 Nov 2014 13:53 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Borise imao sam i ja isti problem na astri kao i ti. I meni je prijavilo gresku P0400,a nije bilo do Egr-a,vakum pumpa nije bila dobra,oslabila je. Zakacite auto na Tech2 dijagnostiku,izvadite egr i testirajte dijagnostikom i videcete da li egr dobro otvara ili hoce da zaglavi,ako otvara pa nece do vakum pumpe je.

Autoru:  trajche [ 30 Maj 2015 22:22 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Probao i ja ovaj bajpas sa nekom bud┼żenom cev─Źicom i kona─Źno posle dve godine ne pali se gre┼íka ne leru. Sutra idem u potragu za nepovratnim ventilom od golfa. Dakle, provereno, radi!

Autoru:  Djuka_90 [ 30 Maj 2015 22:43 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Trajce, u pravom momentu si podigao temu, i meni se ovo desava, isto majstor nije znao da resi i on je nagadjao, probacu i ja ovo da odradim :D

Autoru:  ecimko1 [ 20 Nov 2021 10:04 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Nadam se da nije problem sto ponovo pobudjujem temu, ali meni pali gresku p0400 cak i pored ovog premoscavanja vakum pumpe. Ja sam cak isao do te mere da sam stavio silikonska creva, bakarne spojnice umesto plasticnih..... Menjao sam solenoide na desnoj strani, sa rezervnim, cistio kontakt sprejom dzekove i opet isto....posle nekog vremena greska. Jedino nisam probao vakum leptira da zamenim i onaj turbinski solenoid.

Egr ventil, plasticni, je bio pun ulja i njega sam cistio. Primetio sam da on odredjenu kolicinu ulja baca kroz crevo i salje do solenoida i zamascuje ih. To se vidi na sisicama kad raskacim crevo.
Da li to moze da utice na rad vakuma ili je nesto drugo u pitanju.....?

Imam i stari egr ventil probacu da ga zamenim za test, ali nesto sumnjam da je to problem?!!

Ima li neko ideju sta jos mogu da uradim?

p0400 - (5) critical system malfunction 2

Autoru:  Vlado989 [ 20 Nov 2021 10:50 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Drug, ako ima┼í mogu─çnost, probaj negde da da izmeri┼í vakum odma na pumpi... Drugar je imao takav problem i re┼íio ga je zamenom vakum pumpe jer nije povla─Źila ni 0.5bara. Druga polovna je bila bolja i nije mu se vi┼íe palila gre┼íka...

Autoru:  ecimko1 [ 20 Nov 2021 11:08 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Pa ja sam nju premostio, zar moze i u tom slucaju da zeza pumpa?
Probacu...

Autoru:  Vlado989 [ 20 Nov 2021 12:40 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Pa ako je slaba, dotrajala, ne mo┼że da navu─Źe potreban vakum...

Autoru:  ecimko1 [ 20 Nov 2021 19:24 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Pa zar ne bih osetio na pedali ko─Źnice promenu da je pumpa?
Nešto se plašim da je boš pumpa?!

Autoru:  Vlado989 [ 20 Nov 2021 21:50 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Da je boš pumpa bile bi druge greške u pitanju... I sumnjam da bi palila i išla... Kad je meni crkla elektronika boš pumpa, auto se samo ugasio i nije mogao više da pali dok to nije rešeno...

Autoru:  ecimko1 [ 27 Nov 2021 15:42 ]
Tema posta:  Re: Greska u toku voznje!

Stavio drugu vakum pumpu...ova ne pu┼íta ulje na donju "pipu". Vratio vakum crevca na fabri─Źko i prc. Opet pali gre┼íku. I sad sam opet na po─Źetku agonije.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/