Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sati https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=18231 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | vlada33 [ 31 Jan 2012 16:11 ] |
Tema posta: | problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sati |
problem se manifestuje kad auto odstoji vise od 3-4 sata,problem je sto tada nece da upali ako ga ne verglam nekih 10-15 sekundi,ujutru nakon sto presedi celu noc situacija je jos gora potrebno je verglati i po pola minuta...sve izgleda kao da se benzin povuce iz cevi i vrati u rezervoar...pumpa proverena,sve izgleda normalno,sad sam uzeo i onaj nepropusni ventil sto stoji na kraju magistrale posto mi je sumljiv,ne vidim sta bi drugo moglo da bude...ovaj nepropusni ventil mi je usput i skup s obzirom da nije neki deo (bar meni ne izgleda kao neki uredjaj)...njega jos nisam namontirao ali usput da pitam i ima li neko ideju do cega moze biti ako nije do ovog ventila i koja je cena ovog ventila polovnog? |
Autoru: | Paja Azdaja [ 31 Jan 2012 17:23 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
Akumulator. Neces verovati, al moze da bude. Hebo me je na Veci par meseci dok ga nisam promenio. Evo sad pocinje i na Astri isto. ![]() |
Autoru: | Godza [ 31 Jan 2012 21:21 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
Jesi li proverio dizne, regulator pritiska goriva, el, pumpu goriva, sito u rezervoaru. Nakacite aparat za pritisak goriva i ostavite ga da prenoci sa njim, ako opadne znas sta mu je ciniti. A bilo bi dobro da proveris i senzor temperature rashladnog sredstva. |
Autoru: | vlada33 [ 31 Jan 2012 23:34 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
sto se tice dizni nisu proveravane ali auto pali perfektno nakon prvog paljenja a i radi savrseno,problem je samo prvo paljenje nakon sto stoji... sto se tice senzora rashladne tecnosti menjan je i radi normalno,bar ne manifestuje nista kao kad je crkao... dali je regulator pritiska ono sto sam ja uzeo?na njega ide crevo iz rezervoara sa donje strane a nasuprot njemu je vakum koji ide na granu,a bocna strana ide na magistralu gde su dizne... sto se tice pumpe pumpa je skidana i proverena i radi normalno,sito u rezervoaru nisam gledao ali je o.k. verovatno posto gorivo stize do motora,samo sto gorivo kao da ne ostaje tu nakon gasenja i pauze... ovo sto sam zamenio bice testirano ujutru,ako upali iz prve onda je opet sve o.k.,ako nije do toga verujem da je sledeci korak da ostane na aparatu za pritisak,ako ne drzi pritisak sta bi bilo sledece,s obzirom da smatram da je ovo regulator pritiska sto sam zamenio i recimo da je ispravan posto nov nisam nasao uzeo sam polovan,moze li neka dizna da pusta gorivo u motor?to mi se bas ne bi svidelo... evo ovo sam promenio http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-CORS ... 2a1881ece0 |
Autoru: | djmuce [ 01 Feb 2012 10:18 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
imao isti problem,sve probao dok nisam zamijenio 2 dizne sad sve 5 pali ko mina nema verglanja kad odstoji,pustale gorivo i gubio pritisak na magistrali goriva,provjeraji nivo ulja vidi da li dize |
Autoru: | bob_nbg [ 01 Feb 2012 11:46 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
Jel on tebi kad krenes da verglas,onako krene kao da ce da upali pa nastavi da vergla ili od starta vergla svih,kako ti kazes,i po pola min (mislim nema one cimove kao da hoce da upali)? |
Autoru: | vlada33 [ 03 Feb 2012 23:22 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
kad odstoji recimo 2 sata on upali na prvo verglanje i ugasi se pa onda trazi 10 sekundi verglanja... kad odstoji dugo ne daje znakove nikakve i onda pocne kao da daje znak i na kraju i upali... ulje ne mrda nikuda,sigurno ne ide u motor,ali se u rezervoar vraca 99% nemam bolju ideju,moram proveriti sve cevi izgleda |
Autoru: | bob_nbg [ 04 Feb 2012 14:51 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
Pazi sad,ja nisam neki strucnjak za opel,ali radio sam francuze dugo tako da znam sta se njima desavalo,a cuo sam da je to i na opelu isto....kod francuza imas na samoj pumpi neki kao bezpovratni ventil,koji s vremenom pocne da trokira i na kraju ne drzi gorivo nego ga pusta da se vrati...e sad ja znam da kod nekih francuza je mogla pumpa da se rastavi i da se to zameni,a kod nekih je pumpa slivena i ne moze,a taj ventil inace nisam nikada mogao da nadjem nov..... To je moje misljenje jer imao sam takvo iskustvo.....Evo i meni se to isto desava,jes da je kadett,al el. pumpa je el. pumpa.. |
Autoru: | vlada33 [ 04 Feb 2012 23:53 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
rastura se moja pumpa jednom sam je vec rasturao ali nisam proverio taj ventil jer tada nisam znao za njega,provericu i to naravno a skrenuta mi je paznja da obratim paznju i na crevo u rezervoaru...samo malo da se otrgne ovaj led... |
Autoru: | Marko01 [ 07 Feb 2012 20:36 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
Imao sam i ja takvih problema. Bio je problem u regulatora pritiska goriva. ne znam koja je razlika izmedu 2.0i (20SE) i 1.6 16V. Ali simptomi su mi bili isti kao tebi. ![]() Sad mi isto pali stajao on pola sata ili par dana. EDIT:Nakon sto ti je stajao preko noci,prije verglanja probaj dva tri puta upalit i izgasit kontakt,ali kontakt drzi baren par sekunda upaljen pa izgasi pa ponovo. Razlog tomu je da pumpa odradi koju sekundu i podigne pritisak. LP,Marko. |
Autoru: | vlada33 [ 07 Feb 2012 20:58 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
hvala na savetu nego to bas ne vrsi posao kod mene... najpre po onome sto sam do sad primetio ja ustvari jesam zamenio regulator pritiska ali i dalje se ponasa isto...a drugo ovo sa kontaktom kod vectre b ne funkcionise jer kod nje pumpa radi samo dok se vergla,ne radi na kontakt |
Autoru: | pedjolino83 [ 07 Feb 2012 23:47 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
I ja imam isti problem, doduse ne tako izrazen, tek nakon duzeg stajanja, mozda posle 8,9 sati stajanja, vergla 3,4 sekunde, naravno posle tog prvog paljenja pali bez problema na pola kljuca i na -17C. Sumnjam da je isti problem kao kod tebe Vlado da se gorivo vraca u rezervoar, vrlo moguce, ali nije mi jasno o kakvom to uredjaju se radi za proveru pritiska? |
Autoru: | vlada33 [ 08 Feb 2012 15:21 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
zasrafi se na cev od goriva,zavergla da napravi pritisak i onda se ceka da se vidi na koju stranu ce skazaljka,ako stoji onda je o.k. ako pada onda gubi pritisak negde... ja evo upravo gubim vreme ovim problemom i trenutno mislim da sam dosao do uzroka,naravno to ce morati da se proveri u praksi...pumpa je skinuta i izgleda da je od otvaranja onaj gornji rub ostecen,dva puta je skidana i jednom je remontovana a drugi put sam je ja skidao da vidim dali radi...sad kada dunem na onu cev gde gorivo izlazi ono po onom rubu duva kao ludo...probao sam opet da je zapertlam i naravno da se to smanjilo ali i dalje se cuje sasvim malo da izlazi vazduh...posto mi ni to ne odgovara,tj.mora biti kako je i fabrika zamislila bez gubitka pritiska,spremam se da taj rub zalepim tecnim metalom,pumpa je izvadjena i obrisana,ociscena i sad cekam da se malo ugreje aluminijum na sobnu temperaturu i onda ide tecni metal... nadams e da ce ovo otkloniti moje probleme,mnogo me nervira... |
Autoru: | pedjolino83 [ 08 Feb 2012 20:31 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
Znaci ti si nasao sta je problem, a reci mi kada si skidao pumpu je li to veliki zahvat i da li mogu to sam da odradim, to bi cisto kada se popravi vreme da sredim, i da li moze nesto da se osteti usled demontiranja? I samo bez nervoze, valjda ces resiti problem tecnim metalom ![]() |
Autoru: | vlada33 [ 09 Feb 2012 09:59 ] |
Tema posta: | Re: problem sa paljenjem nakon sto auto odstoji nekoliko sat |
sta se ne moze popraviti tecnim metalom,super lepkom ili izolir trakom ne vredi tu stvar ni popravljati... AUTO UPALIO JUTROS NAKON 10 SATI STOJANJA ZA SEKUNDU I SVE TO NA -17C... sto se tice demontiranja pumpe pusti mi p.p. da me podsetis da ti napisem kad dodjem kuci,na poslu sam... |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |