Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Molim iskusne za neka objasnjenja.
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=16510
Stranica 1 od 1

Autoru:  choks [ 02 Okt 2011 11:57 ]
Tema posta:  Molim iskusne za neka objasnjenja.

Ovde sam stavio 3 slike, prva slika je motor i oznaceni brojevi na nekim delovima. Mene zanima sta je koji deo i creva/kablovi koji vode sta gde kako.... da znam sta je sta jer znam a voleo bih da znam.

Druga slika je deo koji kod mene ima prstom da se uhvati ulja i to mi je sumnjivo, do cega li je? vidim da vodi od turbine.

Treca slika je neki dzek koji sam nasao koji se racva na dva dela, jedan deo je prikacen a ovaj nije nigde prikacen....

Hvala Vam unapred!
Slika

Slika

Slika

Autoru:  Godza [ 02 Okt 2011 22:03 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

1. crevo turbine
2. leptir klapna na usisnoj grani
3. elektricni egr ventil
4. crevo turbine do leptir klapne
5. ventil solenoid, recirkulaciju izd, gasova
6. modul grejaca (ecu)
7. vakum pumpa na bregastoj osovini
8. (box), kutija vakum turbopunjaca
9. prelivna creva na diznama sa racvama

Ovo crevo sa prve slike je izgeda nekada puklo i neko mu je napravio by-pass, a na slici mi deluje kao da je smanjen protok na samom crevu, sto nije dobro za rad turbine. Inace to crevo iz originala je papreno skupo oko 11000 dinara.

Autoru:  Nezki [ 02 Okt 2011 22:04 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

i molio bih te da lepo imenujes teme sledeci put ili ce biti odmah zakljucane ;)

Autoru:  choks [ 02 Okt 2011 23:02 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

Godza je napisao:
1. crevo turbine
2. leptir klapna na usisnoj grani
3. elektricni egr ventil
4. crevo turbine do leptir klapne
5. ventil solenoid, recirkulaciju izd, gasova
6. modul grejaca (ecu)
7. vakum pumpa na bregastoj osovini
8. (box), kutija vakum turbopunjaca
9. prelivna creva na diznama sa racvama

Ovo crevo sa prve slike je izgeda nekada puklo i neko mu je napravio by-pass, a na slici mi deluje kao da je smanjen protok na samom crevu, sto nije dobro za rad turbine. Inace to crevo iz originala je papreno skupo oko 11000 dinara.

Na tom crevu imam dosta masti... plus, mozda je to razlog zasto mi gasi turbinu na oko ~150kmh?.... Pa dobro, nije bas tako papreno skupo, pogotovo sto mogu sam da ga zamenim. Sta da trazim, kako se tacno zove to crevo, ima neki naziv poseban ili da ga skinem... ali ako kazes da je to neko budzo...ondak ne znam. na drugoj slici sam i obelezio gde ima najvise masti, odakle tu mast, ako tuda ide vazduh? :/ A da li znas ovaj dzek? sta je on?



2. Znaci to se skida i cisti... gledao sam nesto na YT kako ga ciste sa Otto sprejem.

ja sam za 9 mislio da su brzgaljke... mada za taj pritisak... tesko :)
Sve zajedno deluje jaaaako komplikovano... mnogo komplikovanije od benzinca :/
Grejac je ispod tog modula?

HVALA PUNO NA ODGOVORU!

Autoru:  Godza [ 02 Okt 2011 23:50 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

Mast na crevu su uljne pare, ovo pod brojem 2, cisti se ta klapna i sama usisna grana ispod klapni.

Kada trazis crevo trazis crevo sa desne strane za turbinu, uglavnom prodavci znaju sta je u pitanju, jer cesto to crevo zna da strada (pukne), potreban je broj sasije iz saobracajne jer se delovi razlikuju od godine do godine.

Za dzek, izvucena je instalacija za dodatne ugradne delove koje ti nemas na vozilu.

Grejaci se nalaze u glavi motora, a onaj modul je zapravo (ecu) tih grejaca.

Autoru:  choks [ 03 Okt 2011 08:51 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

Znaci ja pre nego sto uzmem crevo, mogu da skinem tu klapnu, jel treba neki dihtung da kupim pre nego sto skinem?

Autoru:  choks [ 03 Okt 2011 17:21 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

u radnji mi za crevu, koje idu u kompletu trazio >20.000din !!
ima li negde nesto malo... mislim...

Autoru:  Godza [ 03 Okt 2011 21:15 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

choks je napisao:
Znaci ja pre nego sto uzmem crevo, mogu da skinem tu klapnu, jel treba neki dihtung da kupim pre nego sto skinem?




Ako skidas klapnu nije potrebna zamena dihtunga, dihtung je metalni.

A za crevo, cenu se raspitaj na 011/20-86-200 "Autoline"

Autoru:  choks [ 03 Okt 2011 22:36 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

Godza je napisao:
choks je napisao:
Znaci ja pre nego sto uzmem crevo, mogu da skinem tu klapnu, jel treba neki dihtung da kupim pre nego sto skinem?




Ako skidas klapnu nije potrebna zamena dihtunga, dihtung je metalni.

A za crevo, cenu se raspitaj na 011/20-86-200 "Autoline"

Hvala!

Autoru:  choks [ 26 Mar 2012 11:18 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

Evo prao sam ovu klapnu (2. leptir klapna na usisnoj grani) i jedva sam skinuo 1cm sloj ... govana raznoraznih... masnih.
Sledeceg vikenda imam u planu da mozda skinem celu usisnu granu i koliko budem stigao da ocistim. Da li posto neki laksi nacin za cisncenje masnih creva osim "deterdzentom i toplom vodom druze porucnice" ?? :)
i naravno neko sredstvo za cisnjecenje motora, da moze da se mesa sa kompresorom visokog pritiska...

Autoru:  pistre [ 26 Mar 2012 13:41 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

karb kliner je odlican za takve stvari, ali naravno opet moras da se igras odzacara sa svom tom garezi koju ces zateci kada skines granu :)

Autoru:  choks [ 26 Mar 2012 14:31 ]
Tema posta:  Re: Molim iskusne za neka objasnjenja.

Nije frka, samo da je skine da bude ka bombona :) Juce je posluzila mesavina Nitro razredjivaca, alkohola, tople vode i Ferija :D hehhhehehe :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/