Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=11151
Stranica 1 od 1

Autoru:  OPEL DC [ 13 Avg 2010 15:25 ]
Tema posta:  problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

Imam jedan problem sa vectrom,inace je 2.0,motor je c20ne,automatski menjac,ima plin(obican).Kada je auto hladan pali iz prve i na -20,ali kad je vruc motor nece da upali bez dodavanja gasa,i neko vreme mora de se drzi gas dok sastavi i pocne normalno da radi.U voznji nema nikakvih problema,menjao sam senzor za temperaturu i nema nikakve razlike.Pomagajte

Autoru:  astrafan [ 13 Avg 2010 19:23 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

kakva je kompresija? mozda te zeza malo senzor radilice..

Autoru:  OPEL DC [ 13 Avg 2010 20:16 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

kompresija ne znam,al mislim da je dobra,posto je motor dobar od zamene do zamene ne potrosi ni kap ulja,a kako da proverim senzor radilice? Danas sam radio onu samodijagnostiku sa trep kodovima i izbacuje 31 ,57 , i 81

Autoru:  kvcali [ 13 Avg 2010 20:22 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

31 senzor radilice nema signal ali ti motor nije radio pa je to normalno, 81 pogasene brizgaljke jer vozis na plin sigurno a 57 u prevodu znaci kontrola brzine ventila prekid samo ne znam koji je to ventil ako neko zna... :wink:

Autoru:  OPEL DC [ 13 Avg 2010 21:02 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

57-Idle air control -voltage low(or high)Ja mislim da je ovo motor za ler gas,e sad sta mu znaci ovo?

Autoru:  kvcali [ 13 Avg 2010 21:09 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

Pa to znaci da te zeza onda motor ler gasa proveri kontakte i ocisti ga sigurno kad je vruc nece da se ukljuci pa moras sa klapnom za gas da ubacujes vazduh jer on ne duva

Autoru:  OPEL DC [ 13 Avg 2010 21:17 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

pre neki dan sam merio otpor na njemu 8 oma je,sad cu da ga stavim u benzin pa nek stoji celu noc.Ja mislim da nece nista da mu fali ? Imam jos jedno pitanje,meni se kad prebaci auto na plin upali lampica check,i gori sve dok radi na plin,kad se prebaci na gorivo ugasi se.Kad su mi ugradjivali plin kazu da to tako na svakoj vectri?

Autoru:  kvcali [ 13 Avg 2010 21:25 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

Ako ti nije sekvent vec obican plin normalno je

Autoru:  OPEL DC [ 13 Avg 2010 21:31 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

obican je plin,a neki kazu da ne bi trebalo da gori.

Autoru:  kvcali [ 13 Avg 2010 21:41 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

Lazu te ili ni oni neznaju mora da gori ne valja da gori na benzinu ako tad gasi onda je sve ok

Autoru:  volim_opela [ 13 Avg 2010 21:43 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

Treba da gori. Kad se taj obican plin ugradi kako treba, ta lampica gori! To ti je ok, ne brini.

Autoru:  OPEL DC [ 13 Avg 2010 21:57 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

pa ne znaju sigurno,gasi se kad je na benzin,znaci to je u redu.

Autoru:  webboy [ 13 Avg 2010 22:17 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

Pa sad... ako te bas nervira sto gori (mene bi nerviralo jer ne znam da li je ECU detektovao jos nesto osim dizni), moze da se ugradi emulator dizni koji "laze" ECU, pa ovaj misli da ide na benzin :)

Inace:

57 Idle Speed Control Valve (ISCV) Interruption

Ja kontam da je porblem sa instalacijama, tj. zicama koje vode do step motora (motora ler gasa).... izgleda da je iz nekog razloga negde neka zica ostecena, pa kad se zagreje, podize se otpor i samim tim pravi smetnje.

Autoru:  OPEL DC [ 13 Avg 2010 22:38 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

ma nerviralo me u pocetku,al sam se navikao.tako da sad ne obracam paznju na to.Sad sam stavio motoric u benzin,a sutra cu i zice sto idu do njega da proverim.valjda cemo zajedno da resimo problem pa ce da bude :ziveli:

-- 14 Avg 2010 12:46 --

Slika
moze li neko da mi kaze za sta ovo sluzi

Autoru:  OPEL DC [ 17 Avg 2010 15:09 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

niko mi nije odgovorio sta je ovo na slici.Sad sam ispitivao zice od motora za ler,otpor je na hladno 18.66 al kad se greje motor povecava se i otpor.Da li to treba tako ili zice nisu u redu?

Autoru:  bozza [ 17 Avg 2010 16:21 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

ajd zemljace da ti ja odgovorim posto izgleda da niko nezna.

to je ventil za ciscenje rezevoara od benzinskih isparenja. stoji na usisnoj grani pored injektora

Autoru:  OPEL DC [ 17 Avg 2010 20:49 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

hvala ti zemljace,a jel ima ovaj ventil neke veze sa ler gasom,posto kad se prikljuci 12 V na kablove motorica
ler gasa on zuji i jel dobar ovaj otpor sto sam prethodno napisao ?

Autoru:  bozza [ 17 Avg 2010 21:04 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

tvoj navedeni problem u naslovu nema veze sa tim ventilom

Autoru:  OPEL DC [ 17 Avg 2010 21:25 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

pa sta onda ima,ne mogu nikako da resim problem?sta dalje da radim?

Autoru:  bozza [ 17 Avg 2010 21:51 ]
Tema posta:  Re: problem sa Vectrom A 2.0i c20 NE

javi se na pp pa cu da ti objasnim sta da radis

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/