Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 22:56

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 37 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Ler gas drugi deo
PostPoslato: 24 Feb 2010 17:34 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2009 17:45
Postovi: 664
Lokacija: B. Bašta
Ime: Nebojša
Opel: Ex Vektra B - VW Passat B5.5
Jeli ovo PUS?

_________________
Agila, mala ali jebitacna!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 24 Feb 2010 18:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
nije pus. normalan fabricki broj

pobrisan je visak postova i spojene su teme

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 24 Feb 2010 19:33 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Možda malo glupo pitanje, a da nije neko stavio mehaničku pumpu + karburator na NZ motor i da je zbog toga problem, da li to može da funkcioniše, tj da li može mehanička pumpa da se stavi na njega?

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 24 Feb 2010 19:46 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ako je pumpa elektricna ono mesto gde stoji mehanicka pumpa na kucistu bregaste je zarvoreno.

e sad,sta je mogucnost,koliko ja shvatam:

mozda je neko nekad izbacio jednu diznu sa usisnom granom i sistem multipoint pa je ovo ubudzio + je zamenio kuciste bregaste da bi namontirao mehanicku pumpu

to je relalno objasnjenje trenutno...

u glavnom mozda je najpametnije da sve to ide aut,i da se namontira dvogrlni pidburg ili da se covek vozi kao bog...
samo da bi se izbegle popravke,majstori i nerviranje

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 24 Feb 2010 22:21 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
trapavko, podigni sedalni deo zadnjeg sedišta i vidi da li imaš plastični poklopac tu. Ako imaš poklopac nekad si sigurno imao električnu pumpu, a možda i sad imaš kućište pumpe tu.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 25 Feb 2010 00:51 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
au opet se neko pravio pametan i nesto budzio... ne verujem, na sta su ljudi sve spremni, no koment

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 26 Feb 2010 02:01 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 29 Mar 2009 00:39
Postovi: 12
Lokacija: Beograd
Ime: Vladica
Opel: kadet 1.8
Vladimire, danas sam podizao zadnja sedista i nema poklopca ili bilo kakvih otvora sem lima.
Auto je uvezo poznanik 2000 (ili 2001.) iz Ch. Vozila ga je njegova zena par godina i vec 6 godina je kod mene. Nisu "kucani" brojevi, nije nista budzeno. Rezervoar sam ja promenio pre mesec dana (istruleo je i plovak i rezervoar za 20 godina) i jedva sam nasao u Kraljevu. Skoro sam promenio i pumpu za gorivo i svi su me ubedjivali da je elektricna (tako pise u onim bazama auto delova) dok ne podignem haubu i pokazem im kako izgleda pumpa za gorivo.
Svaki deo koji sam menjao, sam po najmanje dva puta menjao u prodavnici jer nije onaj koji treba da bude (termostat, dihtung dekle, kais, filter za vazduh i dr.) Da ne poverujes. Oni u AutoSrbiji u Vojvode Stepe me znaju odlicno.
Da ne duzimo dalje, takav je motor kakav jeste-REDAK.

Interesuje me kako da resim ovu gresku 61? Sta to znaci da je "low voltage"? Da li je problem mehanicki ili elektro?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 26 Feb 2010 02:39 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
malo sam tragao i dosao do sledecih podataka:

greska 61 je throttle valve reg. close time too low sto otprilike znaci ventil reg. zatvori vremena preniska

evo slike ako ti je nesto od pomoci. najverovatnije je u pitanju pozicija 3

Sistem Ecotronic Carburetor

Slika
System Components Ecotronic:
1 - Controller, 2 - Ignition coil, 3 - position controller (positioner) throttle valve, 4 - position change mechanism (positioner) choke, 5 - air filter, 6 - Carburettor, 7 - Potentiometer throttle position, 8 - Heater inlet Pipeline, 9 - Temperature Sensor (wall of the intake pipe), 10 - Temperature Sensor (coolant), 11 - distributor of high-voltage, 12 - Spark Plugs, 13 - sensor speed, 14 - valve exhaust gas recirculation (some models).
Features and Options: 15 - Diagnostics, 16 - Office of the ignition of regime parameters of the engine, 17 - Office of the regime parameters of the engine, 18 - Office of heated inlet, 19 - Enrichment of the combustible mixture to disperse, 20 - Management of starting and warming up the engine, 21 - Office of the idling speed, 22 - Stop the engine, 23 - Turning off the fuel supply, 24 - Power cascade control, 25 - Shaper of input signals, 27 - Relay heated inlet, 28 - Regulation throttle positioner, 29 - the opening angle of the throttle 30 - The temperature of the inlet pipe, 31 - coolant temperature, 32 - speed.


Citiraj:
Ecotronic karburator Je karburator, gde Je odnos mešanja u gotovo svakoJ oblasti rada i mogu se menjati sa lambda program radi.

FunkciJa

Saug (čok zove ovde) radi na Ecotronic karburator, ne samo iz hladnog starta, ali u svim operaciJama i ostvarenog od strane sa servo motora (uključuJući i kontroler). Kratkim zatvaranjem čok angefettet mešavina može biti izgubljeno kroz otvor, baš kao što Je signalizirao Lambda senzor. Za ovaJ rad čak i kada miruJe, kontrole čok u isto vreme preko povezivanja, u stanju mirovanja igla ventila.
Neke funkciJe sekretara karburator su neobavezan po tim pravilima, npr ubrzanje uređaJa. Tokom ubrzanja Je trenutno zatvoren saug. Neaktivan kontroliše ventil Je i kontrolne Jedinice. On koristi moć niža atmosferu pritisak da otvori ventil malo ili blizu. Se kontroliše preko dva elektromagnetne ventile.


ako ti nije cimanje,skini filter vazduha i slikaj karburator u nekoliko pozicija. cisto da nebi opet pucali corcima
ja sam ovakav karburator jednom drzao u rukama pa se ne secam nikako detalja na njemu

to bi trebalo da je ovo:

Slika

Slika

Slika

trapavko je napisao:
Imam problem vec neko vreme sa ler gasom. Cim se malo zagreje pocne da radi od 500-1500 o/min. Kad padne ispod 500 o/min ugasi se. Na ecu dijagnostici prijavljuje gresku 61 ! Sta znaci 61? Inace, na plinu radi perfektno.!! Skoro sam menjao pumpu za gorivo (mehanicka) i rezervoar, ali su problemi bili i pre i posle zamene.


problem je generalno da drzi los ler gas.
na preseku slike karburatora se vidi da pumpa sa pozicije 3 regulise zazor leptira samim tim i ler gas.
ta pumpa radi verovatno na nekim crevcima,vakumima ili je u pitanju elektrika. nebi bilo lose da to proveris,pa da napises ovde da vidimo dali smo krenuli dobrim putem...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 28 Feb 2010 19:34 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 29 Mar 2009 00:39
Postovi: 12
Lokacija: Beograd
Ime: Vladica
Opel: kadet 1.8
Konacno sam stigao da slikam karburator:
http://img683.imageshack.us/i/img2705creva.jpg/
http://img714.imageshack.us/img714/9933/img2706o.jpg
http://img714.imageshack.us/img714/9690/img2707r.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/5569/img2709f.jpg

Skidao sam ceo karburator i cistio ga benzinom, ali nema promene.
Kada sam skidao, nisam obratio paznju na ova, dva creva (crveno obelezena) za dovod i preliv benzina. Nisam siguran koje gde ide, posto su jedno pored drugog i nema neke razlike u radu kada ih zamenim.
Proveravao sam konektore i creva, ali nista pametno nisam primetio (zapusena ili sl.)

Bozzo bio si u pravu: to je ovaj karburator koji si predstavio i ovaj leptiric mu regulise ler gas.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 28 Feb 2010 19:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
da,to je taj karburator.

tebe ovo zeza:
Slika

sto se creva tice,pogledaj dali neki prikljucak ima strelicu ili da je jedan prikljucak deblji od drugog.
gledajuci po mojim slikama u literaturi,dovod goriva je prav prikljucak,a ovaj pod uglom do njega je odvod

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 28 Feb 2010 20:05 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 29 Mar 2009 00:39
Postovi: 12
Lokacija: Beograd
Ime: Vladica
Opel: kadet 1.8
To mi je ovaj Dragan iz Grocke dva puta menjao:
prvi put mi je isto kao sad bio slab ler gas, a drugi put je radio na 3000 o/m,


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas
PostPoslato: 24 Apr 2011 19:48 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Sep 2008 22:25
Postovi: 1428
Lokacija: Zdovac
Ime: Tata
Opel: Seat
i jer reseno ovo ili je ostalo nereseno, tj. trapavko nije napisao do kraja???


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 37 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs