Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16 v ?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=29413
Stranica 1 od 2

Autoru:  Mario M. [ 01 Maj 2014 12:45 ]
Tema posta:  Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16 v ?

Trazio sam po forumu ali ne mogu nigde da nadjem da je iko pisao o ovome.
Dakle , zanimaju me razlike izmedju ova 2 modela. npr. ako prepakujem samo motor ,da li sam dobio potpuno isti kao sto je fabricki 16v ili moram da uradim jos nesto?

Hocu da znam kako da prepoznam da li je u pitanju pravi gsi ili je pakovan. Ne znam da li svaki treba da ima zadnji brisac kroz staklo ili su se prozivodili i modeli koji ga nisu imali itd...

Molio bih svakog ko je siguran i ono sto prica da napise sta zna,pa cak i ako je sitnica u pitanju. Ako je i najmanja razlika, tipa da je kod gsi-a za milimetar neka rupica pomerena u odnosu na druge zelim da znam .

Autoru:  clubcalibraserbia [ 01 Maj 2014 14:12 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

neke refernce...
http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%9E%D0%BF ... 0%B5%D1%82

Autoru:  dejan nis [ 01 Maj 2014 16:20 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Ako u broju sasije sadrzi broj 36 onda je pravi gsi ako ne onda je neka budzevina.

Autoru:  Speedy [ 02 Maj 2014 01:00 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Oznake motora na gsi su ti 18e (1.8 115hp,novi tip 112hp), c20ne(2.0 115hp),20seh(2.0 136hp) c20xe(2.0 150hp),20xe(2.0 156hp) Svaki ima ventilirajuce diskove,ojacanu skoljku,drugacije branike,hauba,pragovi,rep,zatamnjene stopke i oba rikverc svetla,gsi kadice,gsi volan,digitalna tabla, takodje mozes prepoznati i po instalaciji iza sata jer je svaki imao 2 dzeka za digitalnu tablu,tockic za nivelaciju osvetljenja table,instalacija za maglenke(prednje,zadnje) instalacija za grejace sedista,u vratima instalaciju za centalnu i zvucnike,drugaciji donji vezni lim,tacnije dupli i ima verovatno jos nesto :) i u saobracajnoj pise kadett GSI

Autoru:  Mario M. [ 02 Maj 2014 01:40 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

dejan nis je napisao:
Ako u broju sasije sadrzi broj 36 onda je pravi gsi ako ne onda je neka budzevina.


Ovakve informacije trazim :thumbup:

Speedy je napisao:
Oznake motora na gsi su ti 18e (1.8 115hp,novi tip 112hp), c20ne(2.0 115hp),20seh(2.0 136hp) c20xe(2.0 150hp),20xe(2.0 156hp) Svaki ima ventilirajuce diskove,ojacanu skoljku,drugacije branike,hauba,pragovi,rep,zatamnjene stopke i oba rikverc svetla,gsi kadice,gsi volan,digitalna tabla, takodje mozes prepoznati i po instalaciji iza sata jer je svaki imao 2 dzeka za digitalnu tablu,tockic za nivelaciju osvetljenja table,instalacija za maglenke(prednje,zadnje) instalacija za grejace sedista,u vratima instalaciju za centalnu i zvucnike,drugaciji donji vezni lim,tacnije dupli i ima verovatno jos nesto :) i u saobracajnoj pise kadett GSI


Svaki gsi ima izvedenu instalaciju za sve to iako se prodavao bez te opreme ili?
I onda znaci da ako na gsi od 8ventila ubacim c20xe da ce sve pasovati i da nece moci da se primeti da nije tako izasao iz fabrike? Da li 16v model ima neke posebne stavke sto se mehanike i limarije tice?

Autoru:  Speedy [ 02 Maj 2014 02:03 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Na blok od 1.8 ide kompletan xe jedino se od glave ne vidi broj motora i treba da se probusi rupa za senzor radilice.a 2.0 trebalo bi da je sve isto.nisam siguran dal je svaki imao diskove pozadi i imaju 2 tipa table,e sad dal je zavisilo od motora ili od godista stvarno ne znam...

Autoru:  Mario M. [ 02 Maj 2014 13:32 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Menjac? Trap? i ostalo?
To sto si rekao taj vezni lim? Zadnji brisac mi nije jasan. Vidim da ih dosta nema. Znam da treba da ima rupu u staklu za to. Kod mene npr. ima rupa ispod spojlera, Mozda su vrata stavljena od obicne suze.

Autoru:  NICKE [ 02 Maj 2014 13:42 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Nisam siguran jel svaki kadett gsi mora da ima digitalnu tablu ili su to bile neke posebne serije...i da kadet gsi ima haubu sa usisima sa strane....

Autoru:  Mario M. [ 02 Maj 2014 14:02 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Svaki ima, ali ne pitam to. To je lako staviti i na obican pa da izgleda samo kao gsi. To su ocigledne stvari. Ovde mi trebaju informacije koje se ne mogu naci na internetu. Znace ih samo onaj ko je malo stariji i ima mnogo vise iskustva i ko ih rastavljao u sraf.

Autoru:  Nesha [ 02 Maj 2014 14:13 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

a sto ti je sve to bitno?

Nije to auto par godina star, pa da zagledas sitnice.

Najbitnije ti je da nije mnogo truo i da nije mnogo puta lupan.

To sto tebe interesuje je bilo aktuelno pre 10-15 godina. Trenutno te stvari uopste ne treba da ti budu reper.

Autoru:  Mario M. [ 02 Maj 2014 14:29 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Zato sto necu budzevinu...jer nikad ne moze da bude to sto je fabrika napravila.

Autoru:  Nesha [ 02 Maj 2014 16:36 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

to sto tebi treba, jako tesko ces ovde kod nas naci.

Autoru:  Speedy [ 02 Maj 2014 17:02 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Cak i ako ga nadjes bice u cenovnom rangu astre bertone :)

Autoru:  Mario M. [ 02 Maj 2014 17:24 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Pa zato se raspitujem za detalje. Da kupim dobru osnovu i ostatak sta mu fali da sam vremenom polako napravim da bude kako treba. Necu od obicnog kadetta da pravim gsi. Nego od Gsi-a Gsi . :)

Autoru:  Speedy [ 02 Maj 2014 22:06 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

evo prodacu ti ja mog ako hoces :) :D

Autoru:  Joka N. [ 02 Maj 2014 23:50 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Speedy je napisao:
Oznake motora na gsi su ti 18e (1.8 115hp,novi tip 112hp), c20ne(2.0 115hp),20seh(2.0 136hp) c20xe(2.0 150hp),20xe(2.0 156hp) Svaki ima ventilirajuce diskove,ojacanu skoljku,drugacije branike,hauba,pragovi,rep,zatamnjene stopke i oba rikverc svetla,gsi kadice,gsi volan,digitalna tabla, takodje mozes prepoznati i po instalaciji iza sata jer je svaki imao 2 dzeka za digitalnu tablu,tockic za nivelaciju osvetljenja table,instalacija za maglenke(prednje,zadnje) instalacija za grejace sedista,u vratima instalaciju za centalnu i zvucnike,drugaciji donji vezni lim,tacnije dupli i ima verovatno jos nesto :) i u saobracajnoj pise kadett GSI


Nema svaki Opel Kadett GSI digitalnu tablu...1.8 GSI ima sa obicnom tablom,a i izradjivani su Kadett-i 2.0 16V Turbo sa C20LET motorom,on je u nekim fabrickim modelima imao obicnu instrument tablu,samo je razlika bila u tome sto je umesto klasicnih max 7000 obrtaja ta tabla merila do 9000 obrtaja i to joj je bila crvena zona...ali to se samo moze naci na 90 i 91 godini,i u pitanju su novije instrument table sa podebljanim brojevima i crticama. To je sto se instrument table tice.Sa ostalim podatcima se apsolutno slazem. :postovanje:

Autoru:  Mario M. [ 03 Maj 2014 00:32 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

1.8 je prvi gsi koji su napravili. Oni su se proizvodili pre '87. koliko mi se cini.
A za ove turbaljke nisam znao. Znam da su pravili verziju kadetta za trke ,a turbo da se prodavao u salonima nigde nisam nasao informaciju.

Autoru:  Speedy [ 03 Maj 2014 02:02 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

dejan nis je napisao:
Ako u broju sasije sadrzi broj 36 onda je pravi gsi ako ne onda je neka budzevina.

Ne mora da znaci,evo moj gsi nema 36 broj,a pravi je gsi i u saobracajnoj se vodi kao kadet gsi :)

A za tablu gresis,evo moj 1.8 je 86to,prve serije i 1.8 jaci motor (posle 87 je isao 112hp) i imao je digitalnu tablu ;)
To sto imaju obicne table verovatno im ta digitalna crkne i onda im mnogo para da daju za digitalnu pa stavljaju obicnu,a postoje i table do 8k obrtaja i 240km/h i njih su nosili cini mi se super boss i big boss.
a kadet turbo je bio samo za africko i juzno americko trziste i imao je oznaku dal super boss ili big boss,mada za taj podatak nisam 100% siguran

elem evo ovde tekst jedan
superboss je napisao:
Kadett E nikad nije imao fabricku TURBO izvedbu. Ja sam dugo istrazivao, i na kraju se razocarao...problem je u tome sto se u SA i EU razlikuju obelezja modela. Oni sve astre do 1999. god i dalje zovu kadett....

Evo i mog malog doprinosa:

Vec davne 1984. godine, Opel se prvi put umesao u trziste JuznoAfrickih ulicnih trkaca, sa limitiranom serijom kadetta MKI(u evropi oznaka D), oznake GTE. U njemu se nalazio 1.8 benzinski motor sa direktnim ubrizavanjem goriva, koji je imao 112ks. Medjutim tek sa izlaskom sledece generacije kadetta, 1985.(u Evropi 1984.) Opel je preplavio trziste i konacno mogao da poljulja tron koji su drzali Toyota i dotadasnji "reper" VW GTi.
GSi je postala oznaka za najvece atlete medju ulicnim trkacima. Prvi koji je poneo ovu pocasnu titulu je bio GSi 1.8, koji je imao isti motor kao i predhodni model GTE.On je bio u vrhu prodaje sve do 1987. godine, kada ga je zamenio "Boss"-titulu mu je sa pravom dodelilo marketinsko odeljenje Opela. Ovaj 2-litarski, 8-ventilski, 130ks agregat je ozbiljno uzdrmao dominaciju koja je tad imao VW GTi. Medjutim '89. godine, sa pojavom 2-litarskog, 16-ventilskog, 156ks agregata, kojeg su nazvali "BigBoss", Opel preuzima lidersku ulogu na trzistu i postaje najzesca ulicna trkalica.
Posto nije bio zadovoljan samo liderskom pozicijom, medju trkacima, Opel je proizveo limitiranu seriju(samo je 244 kom prodato!) "Superboss". Ova ulicna raketa izvlacila je 170ks iz dobro poznatog 2.0 16V agregata. Ova fenomenalna izlazna snaga se dobijala uz malu pomoc Cosworth glave, Schrick bregastih, Brospeed izduva u remapiranog ECU. Motor je prenosio svu snagu na prednje tockove, a jos jedan kuriozitet je vezan za njega: to je prvi auto sa prednjom vucom i slip diferencjalom. Snaga ovog modela je bila toliko brutalna, da je Opel za sve kupce organizovao posebnu obuku u voznji.
U sustini Superboss je modifikovani BigBoss-medjutim morao je da bude proizveden da bi prosao homologizaciju. Opel je sa njim planirao da ucestvuje na trkama, sto je i ispunio: uvrsten je u grupu N Juznoafrickog sampionata, gde je tri godine dominirao i pored mnogo mocnijeg BMW modela 325iS(2.7l, 208ks).
Posto se borba ulicnih trkaca priblizivala kraju, jer je VW u ocima fanova stagnirao sa svojim nedovoljno snaznim GTi masinama-nada je vracena kada je na trzistu predstavljen mocni 2.8 VR6.
Medjutim Opel je smatrao da mora da ima zadnju rec, i izbacuje model Kadett 200Ts(znaci Astra F). Ovo je neverovatni 204ks, 2.0 16V Turbo agregat, uparen sa 6-brzinski menjacem iz Calibre,ali sa prednjim pogonom. Ovo je definitivno bila zavrsna rec, sto se ovog razdoblja ulicnih trkaca tice

Kao sto vidimo iz teksta, Superboss je samo jedan model: 2.0 16V-170ks....
Doduse donekle se i poklapa pojava VR6, sa tvrdnjom da je 200Ts-astra. Jednostavno kadett se tada vise nije proizvodio.

Razlike izmedju Superboss-a i obicnog GSi-a(ili BigBoss-a):

Superboss
- 276 Shrick bregaste
- Coscast glava motora ( mada je nisu imali svi Big Boss modeli )
- F20 sa LSD
- Promotec ECU sa 14F7 cipom
- malo nize ogibljenje i ravni zadnji lukovi
- laksi zamajac
- 4 u 1 izduvna
- Brospeed sportski izduv
- LSA1 kuciste filtera sa K&N filterom(nisu imali svi modeli)

GSi
- fabricke bregaste
- GM glava motora
- Standardni F20
- Motronic ECU (isti kao Promotec bez cipa )
- tezi zamajac
- 4-2-1 izduvna
- LSA2 kuciste filtera

Kozmeticke razlike: maska i usisi na prednjem braniku su drugaciji(umesto maglenki ima "skrge"-koje su ustvari otvori za hladjenje kocnica), 7Jx15" Aluet felne(fabricke), 16V izvezeno na prednjim sedistima,GSI 16V natpis na poklopcima felni, nema digitalni tahometar, nego analogni sa obrtomerom, graviran do 250km/h.
Kod superbossa VIN pocinje sa slovom S.
Motor i menjac kod superbossa su obelezeni sa narandzastim markerima na glavi motora i menjacu-u slucaju da su ugradjene Shrick bregaste i slip diff.

P.S: kadett 200Ts= Astra F 200Ts(po EU klasifikaciji)
Promotec nije nikakav poseban ECU. To je obican motronic, ali je firma Promotec radila remapiranje i lepila svoje nalepnice na njega.

Wiki kaze...

Kadett F

In 1992, GM Europe decided to standardise model names across its two brands, and Opel adopted Vauxhall's name for the Kadett, Astra, for the replacement car for Europe which débuted that year. Only in South Africa did the Kadett name continue on the first Opel Astra hatchback, until 1999, when all models took the Astra name.


http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=0804
http://www.kadett-info.de/kadett/aussta ... braum.html
Cak je bio i 4x4 kadett :)
http://www.kadett-forum.de/print.php?threadid=64641

Autoru:  Joka N. [ 03 Maj 2014 10:55 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Nisam rekao da svaki 1.8 ima obicnu tablu,rekao sam da nisu svi sa digitalnom...Tako da tvoj npr ima digitalnu,ali ima i 1.8 koji ima fabricku obicnu tablu,to nije zavisilo od godista vec od paketa opreme,tj doplate za to vozilo kada je izlazilo iz fabrike....A sto se tice Turbo varijante za Africko trziste vec sam rekao,imali su neki od njih obicnu tablu sa obrtomerom do 9000 obrtaja i cini mi se brzinom do 260 km/h ali nisam siguran za brzinu...

Autoru:  kvcali [ 03 Maj 2014 11:58 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

vec je pisano kadett E nije isao fabricki sa turbo motorom, jeste za afriku ali to je bila astra F koja se tamo i dalje nazivala kadett

Autoru:  dejan nis [ 03 Maj 2014 12:27 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Ja ako se secam u astru f je isao turbo sa 204ks,a u kadetta turbo sa nekih 170+ nemogu tacno da se setim za koje trziste ali za evropsko nije izlazio turbo.
Kadet e je izasao 84E i tada je isao 1.8E i S-1.8E 85KW,86E je izasao 2.0NE 85KW 2.0SEH 95KW 2.0SER 91KW I C20NE 85KW,88E izlazi legendarni 20XE/J 115KW I C20XE 110KW sve do 91E.

Autoru:  GSi [ 03 Maj 2014 12:32 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Po 457 put, samo u JAR-u je isao LET fabricki i u Kadeta i u Astru

Autoru:  dejan nis [ 03 Maj 2014 12:36 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

ja reko 476 :ludilo1:

Autoru:  GSi [ 03 Maj 2014 12:37 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

Ove godine...

Autoru:  dejan nis [ 03 Maj 2014 12:40 ]
Tema posta:  Re: Razlike izmedju obicnog Kadetta i Gsi-a ,i Gsi-a 8v i 16

:let:

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/