Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kadett E - modeli, paketi opreme i motori
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=1810
Stranica 2 od 3

Autoru:  boolero [ 31 Jan 2009 18:27 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

@brkabl & zux: Turbo u kadeta nije ishao, bar ne u ono shto mi zovemo kadet.
Bio je Kadett ST200, ali to ustvari nije Kadett vec Astra F...nego su Astru u JAR zvali Kadett.
Najace shto je ishlo u Kaddet E je bio 2.0 16v u Supperbossu, C20XER 174ks, plava dekla.

Autoru:  brkabl [ 31 Jan 2009 18:49 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

ako budem nasao , opet taj sajt gde sam video ovaj superboss stavicu link
kadett drugaciji je branik , intercooler , se vidi , 155kw pise , pise da nije presao ni kilometar , ali je zato i 40 hiljada evra ... mozda gresim bolero , ali pricam sta sam video :) ...

Autoru:  zux [ 31 Jan 2009 19:00 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

jbg. bile su 2 verzije opel superboss-a, jedna atmo, jedna turbo
koliko znam turbo je isao u superbossa, ali u bas maloj seriji

Autoru:  brkabl [ 31 Jan 2009 19:05 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

sa tim superbossom desile su se stvari isto kao i lanci s4 (obozavaoci relija znaju sta je u pitanju ) :) pa je proizvodnja zaustavljena
tako sam barem cuo

Autoru:  zux [ 31 Jan 2009 19:17 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

mislim da je postojao kadett turbo superboss (u bas maloj seriji) sa 212ks (pogon napred sa LSD)
ovaj nije los

http://autospeed.com/cms/A_0804/article.html

astra je kasnije izasla u varijanti 200ts (koliko znam u njoj je standardni c20let sa 204ks, pogon napred sa LSD), ali u mnogo vecoj seriji i ti automobili nisu tolika retkost u africi
jedino je zanimljivo sto se astra 200ts proizvodila iskljucivo u varijanti sa hecbek sa 5 vrata i limuzina sa 4v (nije radjena kao standardna astra GSi sa 3 vrata)

Autoru:  4motion [ 31 Jan 2009 23:10 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

brkabl: pa to i ja mislim, ali necu mnogo da se pravim pametan pa da mu to objasnjavam.
Verovatno ce ga prodati nekome ko to ne zna.
Hvala na odgovoru!!!

Autoru:  boolero [ 01 Feb 2009 11:09 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

Ishao sam ranije na neki JAR forum, oni nigde ne pominju Superbossa turbo, ali ih ima dosta koji su u njega ubacili 2.0 turbo... ako oni lazu mene i ja lazem vas :D

Autoru:  zux [ 01 Feb 2009 13:20 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

ma ti JARovci su stari lazovi, nista im ja ne verujem :P

Autoru:  hapla [ 09 Dec 2009 21:58 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

http://www.youtube.com/watch?v=rzYPusydnNs

Autoru:  hapla [ 22 Dec 2009 19:43 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

http://www.youtube.com/watch?v=2hV1052XquY

Autoru:  Johny [ 24 Dec 2009 10:23 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

hapla je napisao:
http://www.youtube.com/watch?v=2hV1052XquY




Auuuu kakva reklama, najezio sam se svaki put kad se priblizi ivici... :D

Autoru:  NenadSoko [ 30 Dec 2009 09:14 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

Juce sam bas gledao da nadjem model moje >>suze<< i nije nista od navedenog, a onda mi tip od kojeg sam kupi kaze da je CS, nasao sam da je pravljen taj model, ali o njemu nista ne znam.
Moze li mi neko nesto vise reci o tom modelu, jer takodje nista o njemu nisam nasao na Internetu!!!

Autoru:  superboss [ 13 Feb 2010 00:32 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

Kadett E nikad nije imao fabricku TURBO izvedbu. Ja sam dugo istrazivao, i na kraju se razocarao...problem je u tome sto se u SA i EU razlikuju obelezja modela. Oni sve astre do 1999. god i dalje zovu kadett....

Evo i mog malog doprinosa:

Vec davne 1984. godine, Opel se prvi put umesao u trziste JuznoAfrickih ulicnih trkaca, sa limitiranom serijom kadetta MKI(u evropi oznaka D), oznake GTE. U njemu se nalazio 1.8 benzinski motor sa direktnim ubrizavanjem goriva, koji je imao 112ks. Medjutim tek sa izlaskom sledece generacije kadetta, 1985.(u Evropi 1984.) Opel je preplavio trziste i konacno mogao da poljulja tron koji su drzali Toyota i dotadasnji "reper" VW GTi.
GSi je postala oznaka za najvece atlete medju ulicnim trkacima. Prvi koji je poneo ovu pocasnu titulu je bio GSi 1.8, koji je imao isti motor kao i predhodni model GTE.On je bio u vrhu prodaje sve do 1987. godine, kada ga je zamenio "Boss"-titulu mu je sa pravom dodelilo marketinsko odeljenje Opela. Ovaj 2-litarski, 8-ventilski, 130ks agregat je ozbiljno uzdrmao dominaciju koja je tad imao VW GTi. Medjutim '89. godine, sa pojavom 2-litarskog, 16-ventilskog, 156ks agregata, kojeg su nazvali "BigBoss", Opel preuzima lidersku ulogu na trzistu i postaje najzesca ulicna trkalica.
Posto nije bio zadovoljan samo liderskom pozicijom, medju trkacima, Opel je proizveo limitiranu seriju(samo je 244 kom prodato!) "Superboss". Ova ulicna raketa izvlacila je 170ks iz dobro poznatog 2.0 16V agregata. Ova fenomenalna izlazna snaga se dobijala uz malu pomoc Cosworth glave, Schrick bregastih, Brospeed izduva u remapiranog ECU. Motor je prenosio svu snagu na prednje tockove, a jos jedan kuriozitet je vezan za njega: to je prvi auto sa prednjom vucom i slip diferencjalom. Snaga ovog modela je bila toliko brutalna, da je Opel za sve kupce organizovao posebnu obuku u voznji.
U sustini Superboss je modifikovani BigBoss-medjutim morao je da bude proizveden da bi prosao homologizaciju. Opel je sa njim planirao da ucestvuje na trkama, sto je i ispunio: uvrsten je u grupu N Juznoafrickog sampionata, gde je tri godine dominirao i pored mnogo mocnijeg BMW modela 325iS(2.7l, 208ks).
Posto se borba ulicnih trkaca priblizivala kraju, jer je VW u ocima fanova stagnirao sa svojim nedovoljno snaznim GTi masinama-nada je vracena kada je na trzistu predstavljen mocni 2.8 VR6.
Medjutim Opel je smatrao da mora da ima zadnju rec, i izbacuje model Kadett 200Ts(znaci Astra F). Ovo je neverovatni 204ks, 2.0 16V Turbo agregat, uparen sa 6-brzinski menjacem iz Calibre,ali sa prednjim pogonom. Ovo je definitivno bila zavrsna rec, sto se ovog razdoblja ulicnih trkaca tice

Kao sto vidimo iz teksta, Superboss je samo jedan model: 2.0 16V-170ks....
Doduse donekle se i poklapa pojava VR6, sa tvrdnjom da je 200Ts-astra. Jednostavno kadett se tada vise nije proizvodio.

Razlike izmedju Superboss-a i obicnog GSi-a(ili BigBoss-a):

Superboss
- 276 Shrick bregaste
- Coscast glava motora ( mada je nisu imali svi Big Boss modeli )
- F20 sa LSD
- Promotec ECU sa 14F7 cipom
- malo nize ogibljenje i ravni zadnji lukovi
- laksi zamajac
- 4 u 1 izduvna
- Brospeed sportski izduv
- LSA1 kuciste filtera sa K&N filterom(nisu imali svi modeli)

GSi
- fabricke bregaste
- GM glava motora
- Standardni F20
- Motronic ECU (isti kao Promotec bez cipa )
- tezi zamajac
- 4-2-1 izduvna
- LSA2 kuciste filtera

Kozmeticke razlike: maska i usisi na prednjem braniku su drugaciji(umesto maglenki ima "skrge"-koje su ustvari otvori za hladjenje kocnica), 7Jx15" Aluet felne(fabricke), 16V izvezeno na prednjim sedistima,GSI 16V natpis na poklopcima felni, nema digitalni tahometar, nego analogni sa obrtomerom, graviran do 250km/h.
Kod superbossa VIN pocinje sa slovom S.
Motor i menjac kod superbossa su obelezeni sa narandzastim markerima na glavi motora i menjacu-u slucaju da su ugradjene Shrick bregaste i slip diff.

P.S: kadett 200Ts= Astra F 200Ts(po EU klasifikaciji)
Promotec nije nikakav poseban ECU. To je obican motronic, ali je firma Promotec radila remapiranje i lepila svoje nalepnice na njega.

Wiki kaze...

Kadett F

In 1992, GM Europe decided to standardise model names across its two brands, and Opel adopted Vauxhall's name for the Kadett, Astra, for the replacement car for Europe which débuted that year. Only in South Africa did the Kadett name continue on the first Opel Astra hatchback, until 1999, when all models took the Astra name.

Autoru:  dario opel kadett [ 13 Feb 2010 12:20 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

veoma zanimljivo :ots: :ilo:

Autoru:  kvcali [ 15 Apr 2010 19:23 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

Evo jedne zanimljive slicice
Slika
:D

Autoru:  superboss [ 15 Apr 2010 20:17 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

Mislis.....? :respekt:

Slika

ILI.. :respekt:

Slika

Autoru:  volim_opela [ 16 Apr 2010 03:57 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

4motion je napisao:
do koje godine je Kadet E imao liniju po gepeku i prednji branik iz jednog dela??
Odnosno, da li su ove dve izmene kod Kadeta isle u paketu kao redizajn ili odvojeno??


Te dve stvari su zajedno isle kao redizajn, s kraja '88 god. Ali ti si pobrkao malo... Od kraja '88-me je poceo branik iz dva dela i gepek sa linijom(a ne gepek bez linije)... a stariji modeli od '88-me god. imaju jednodelni branik i nemaju liniju po gepeku, nego je gepek ravan... Znaci redizajn je obuhvatao ubacivanje dvodelnog branika, ubacivanje linije na gepeku, nove modele volana, malo drugacije prekidace za svetla i za ventlaciju i jos neke sitnice u enterijeru...

Autoru:  volim_opela [ 16 Nov 2010 02:03 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

vlada13 je napisao:
...

Dizel motori:

1,6 40kW/54PS (1,6D)
1,7 42kW/57PS (1,7D)


Nije li radjen i 1.5 dizel? ;)

Autoru:  zeronenad [ 16 Nov 2010 17:34 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

volim_opela je napisao:
4motion je napisao:
do koje godine je Kadet E imao liniju po gepeku i prednji branik iz jednog dela??
Odnosno, da li su ove dve izmene kod Kadeta isle u paketu kao redizajn ili odvojeno??


Te dve stvari su zajedno isle kao redizajn, s kraja '88 god. Ali ti si pobrkao malo... Od kraja '88-me je poceo branik iz dva dela i gepek sa linijom(a ne gepek bez linije)... a stariji modeli od '88-me god. imaju jednodelni branik i nemaju liniju po gepeku, nego je gepek ravan... Znaci redizajn je obuhvatao ubacivanje dvodelnog branika, ubacivanje linije na gepeku, nove modele volana, malo drugacije prekidace za svetla i za ventlaciju i jos neke sitnice u enterijeru...



Meni ima liniju na gepeku i jednodelni branik, kao i sve restajl sitnice u enterijeru(prekidac za svetla, tapaciri, plastike...). a '87, znaci linija je isla i pre! :wink:

Autoru:  volim_opela [ 17 Nov 2010 00:51 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

zeronenad je napisao:
Meni ima liniju na gepeku i jednodelni branik, kao i sve restajl sitnice u enterijeru(prekidac za svetla, tapaciri, plastike...). a '87, znaci linija je isla i pre! :wink:


Ili je neko menjao gepek nekada pre tebe, kao mozda i te sitnice u enterijeru... ;)

Autoru:  alexa05 [ 17 Nov 2010 10:42 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

Sto je i najverovatnije :)

Autoru:  Nesha [ 17 Nov 2010 10:49 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

mislim da iskljucivo zavisi od modela
pogledajte mog kadetta
viewtopic.php?f=15&t=10781

zeronenad je napisao:
Meni ima liniju na gepeku i jednodelni branik, kao i sve restajl sitnice u enterijeru(prekidac za svetla, tapaciri, plastike...). a '87, znaci linija je isla i pre! :wink:


ista situacija :P

Autoru:  zeronenad [ 17 Nov 2010 11:48 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

Pre ce biti da zavisi od modela!
Drugi vlasnik, pre mene vozio cica u DE, bio je garaziran, veoma malo presao...sumnjam da je cicu zanimala zamena enterijera... ;)

I malo me buni da je dvodelni isao kao restajl, jer ovaj jednodelni izgleda "lepse, kulturnije...(ili koja god adekvatna rec).A uz to ide na kadete sa GLS opremom, za razliku od dvodelnih koji idu na LS i GL (koji su siromasniji paketi...)

Autoru:  limanac91 [ 27 Dec 2010 21:20 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

zux je napisao:
valjda znas sta ti pise na motoru (saobracajnoj), c20xe ili 20xe
20xe jeste jaci 6ks

turbo je isao u kadetta ali samo u superboss varijanti i to za africko trziste

ja se izvinjavam sto me mrzi da citam sve, izmedju c20xe i 20xe je razlika samo u katalizatoru, mislim i da je kopresija cak ista, a XEJ je taj koji ima 6ks vise, on nema lambda sondu i katalizator

Autoru:  Bane66 [ 27 Dec 2010 21:34 ]
Tema posta:  Re: Kadett E - modeli, paketi opreme i motori

I to prvo slovo igra veliku ulogu! "C" je oznaka za euro standard, a uklapanje u sam standard zna da donese manje konja, za razliku od tog 20xe koji nije u euro standardu! Pogledaj samo razliku kod "C" i "X", 20xe! Ima kod njih i mehanicke razlike, ali veliku stavku igraju razliciti kompjuteri i razlicito pravljenje smese da se uklopi u euro norme.

Stranica 2 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/