Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 16:46

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 43 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:17 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
sad ja gledam po dokumentaciji i dosao sam do interesantnog podatka da motor e18nv nema oktanski prekidac.
to znaci da je taj motor naknadno ubacen u auto

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:27 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jul 2010 01:13
Postovi: 131
Lokacija: subotica
Ime: Igor
Opel: Kadett E 1.8
nesto sam ja gledao, ne znam gde....na to mesto bi trebalo da ide valjda neka bosch kutija sa procesorom koji regulise tajming varnice(naravno ne za ovaj motor, tako da to vise i nije bitno) ispravi me ako gresim...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
e bas tako. to je ono sto sam ti ja objasnio.
na motoru koji je verovatno bio pre ovoga sada (c14nz,c16nz,c18nz ili neki lz) on zahteva taj procesor za varnicu

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:36 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jul 2010 01:13
Postovi: 131
Lokacija: subotica
Ime: Igor
Opel: Kadett E 1.8
znaci u principu je sve ok, samo je problem najverovatnije u karburatoru pa zato trza i skace kad se tek upali....


ne rece mi koji tip karburatora ide na ovaj motor.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:39 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9368
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
evo i slika ovog karburatora sto dobih uz auto :P

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:41 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
to je isti kao ovaj sto sam ja stavio

bozza je napisao:
Slika Slika


i taj je imao muku sa tim karburatorom cim ga je sutnuo napolje

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 22 Jul 2010 23:11 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jul 2010 01:13
Postovi: 131
Lokacija: subotica
Ime: Igor
Opel: Kadett E 1.8
koja mu je oznaka nenade?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 17 Avg 2010 05:33 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Feb 2010 20:28
Postovi: 295
Lokacija: Novi Sad/Šabac
Ime: Goran
Opel: kadett E CC 1.6
Evo i aj strucno da se umesam :D . Naime, karburator sa kojim si se "usrecio" je pierburg 2EE. Dosta redak u kadettima, uglavnom u kombinaciji sa 1.6 i 1.8 motorima(ascona, kadett). Koliko sam cuo ovde na forumu, to je neka serija za nordijsko trziste, ili sta ti ja znam....pored opela isti taj karburator koriste modeli golfa 2, audija i BMW-a tih godista
E sad, moja iskustva. Tesko se nalaze i pri tom su za oci skupi. Sto se tice reparacije isto. Uglavnom, majstore kad nazovem preporucemi da "upasujem" neki drugi, po mogucstvu od keca :trtmilojka: (sto je ovde i bio slucaj).
Problematicna je i konfiguracija motora: ECU, +2EE, +senzor radilice,+AC pumpa za gorivo. Sto je najgore, gladao sam nekoliko kadeta sa istim motorom i karburatorom, i svi su lose radili :shit: .
Na zalost, montiranje drugih pierburg karburatora po principu sraf na sraf nije izvodljivo. Meni je recimmo odmah na pamet pao gotovo isti pirburg 2E(mehanicki su identicni-samo bez te glupave elektronike) medjutim ne moze. Leziste na usisnoj grani je drugacije. Karburator se sa tri srafa srafi na neki dihtung, a posle taj dihtung sa 4 na usisnu.
Ja sam kao prelazno resenje "instalirao" varajet II karburator, koji je isao na kadetove motore, uglavnom u ascone i recorde od 1.3-2.0s...nije lose resenje. Jedino sto varajet nije bas stedljiv u gradskoj voznji, mada je na otvorenom super.
Koja su resenje, sem zamene karburatoa: promena usisne, sa nekog drugog 1.8, eventualno 1.6 od 90ks(ako moze) da bi se stavio pierburg2E ili neki drugi karb, ili pakovanja full ubrizgavanja sa motora 1.8E(stari GSi) ili pakovanje poluajsprica sa nekog novijeg kadetta/astre. Sve zavisi od raspolozivih sredstava, i isplativosti.
Eto malo ukratko/opsirno. Pitaj sta te zanima, ako nesto nije doreceno.

E, da: tvoj kadett definitivno nije 1.8i. TJ. nema ubrizgavanje. Ima normalan karburator, sa nenormalnom elektronikom

@bozza
ja mislim da je prelazak sa NV motora na NZ motore iskljucivo vezan za godiste, jer u kadettima sam nalazio,recimo, i 1.6NV i 1.6NZ, kao i 1.8NV i 1.8NZ :postovanje:

_________________
GTE, GSi, Boss, BigBoss, Superboss, 200 Ts....to su bili dani


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 17 Avg 2010 07:08 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
moze sve da se prepravi samo kad se hoce. meni je polazilo za rukom bas na tom motoru.

jedina je mana sto usisna grana ne moze da se stavi od drugog motora nego ako hoces drugi karburadot pravis plocu/adapter a ako hoces varajet II on pase sraf na sraf.

sve ostalo nije problem i resava se bez problema

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 17 Avg 2010 08:25 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Feb 2010 20:28
Postovi: 295
Lokacija: Novi Sad/Šabac
Ime: Goran
Opel: kadett E CC 1.6
Znaci ne postoji opcija zamene samo izduvne grane? Sa nekog drugog 1.8 motora?
Nikad nisam bio pristalica "budzenja" sa medju plocama itd. Fabricki sto moze, ajde i nekako

_________________
GTE, GSi, Boss, BigBoss, Superboss, 200 Ts....to su bili dani


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 17 Avg 2010 09:16 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
pa nemas neki izbor imedju motora 1.8. moze da se proba samo od c18nz,i to je pitanje dali ce se iklopiti sraf na sraf,dok c18ne,18E i od c20ne su sve anjspriceri.
sa 1.6 ne pase sigurno.

pa budevina je kad ubacis fiatov ili zastavin karburator :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 17 Avg 2010 13:13 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Feb 2010 20:28
Postovi: 295
Lokacija: Novi Sad/Šabac
Ime: Goran
Opel: kadett E CC 1.6
Sto se tice 1.8 motora, mislim da konsrukcijski sto se blokova tice nema razlike. Cak mislim da je i od 2.0 blok isti.

P.S:Evo sad sam proverio u autodati, sto se tice 1.8 motora za kadett postoji 6 verzija. Nemoj da pomislis da hocu da se pravim pametan, samo da rezimiramo neke stvari. :postovanje:

Znaci imamo:
-18SE od 82KW tj 112KS koji se ugradjivao od 1986-1991
-C18NE od 74KW tj 100KS koji se ugradjivao 1986-1991
-C18NT od 66KW tj 90KS koji se ugradjivao od 1986-1991
-C18NZ od 66KW tj 90KS koji se ugradjivao od 1990-1991
-E18NV/S18NV od 62KW tj 84KS koji se ugradjivao od 1987-1989
-S-18E od 85KW tj 115KS koji se ugradjivao od 1984-1986

Kao sto se vidi, NV motor se ugradjivao prilicno kratko, samo dve godine, u odnosu na ostale motore. Predpostavljam zbog problematicnosti sa doticnim.

_________________
GTE, GSi, Boss, BigBoss, Superboss, 200 Ts....to su bili dani


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 29 Avg 2012 11:26 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jul 2010 01:13
Postovi: 131
Lokacija: subotica
Ime: Igor
Opel: Kadett E 1.8
Tema je zastarela, ali da ne otvaram drugu jer se tice ovog motora....
Potreban mi je razvodnik paljenja za 1.8 BOSCH sa ravnom kapom(ne spustenom) posto je izbacen ECU.
Slika

To bi bio ovaj cini mi se. Ako neko ima na prodaju, neka me kontaktira ovde, na pp, ili na 0607302966.

Hvala unapred,
Pozdrav.


Poslednji put menjao pop dana 29 Avg 2012 11:28, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 29 Avg 2012 11:27 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8780
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
Ovaj razvodnik sa slike se obicno ugradjivao na askone sa 1.6s i 1.6sh motorima :D tako da znas od cega da trazis


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 29 Avg 2012 11:30 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jul 2010 01:13
Postovi: 131
Lokacija: subotica
Ime: Igor
Opel: Kadett E 1.8
Hvala Daka na munjevitom odgovoru :) ..mnogo si mi pomogao.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 29 Avg 2012 11:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ima dva nacina ucvrscivanja ovog razvodnika,viljuskom i slicovanim rupama kao na slici.
takodje ima dve vrste djeka na razvodniku sa tri kao na slici (plavi) i sa dva pipka (crni)

obrati paznju na te detalje.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 29 Avg 2012 12:28 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jul 2010 01:13
Postovi: 131
Lokacija: subotica
Ime: Igor
Opel: Kadett E 1.8
Mislim da je kod mene dzek sa 3 pina, s obzirom da trenutno koristim razvodnik od golfa 2 , 1.3 sa pravljenim distancerom(delo lokalnog mehanicara :) ) zbog nemogucnosti nabavke odgovarajuceg razvodnika. Auto mi dosta slabije vuce, kao da je neki 1.2, a ne 1.8 i primecujem da nekad kada ga upalim radi lepo i vuce bolje, a nekad mnogo slabije.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: E18NV
PostPoslato: 29 Avg 2012 12:53 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
taj razvodnik se popravlja. slabije vuce verovato zato sto su tegovi zaribali pa ne pomera paljenje. proveri na stroboskop paljenje kada se podigne na ler broj obrtaja dali paljenje ide u plus..
izbegavam to da preporucim ali moze i od golfa da se ubudzi :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 43 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs