Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Dijagnostika
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=843
Stranica 1 od 1

Autoru:  milanca [ 15 Mar 2007 05:21 ]
Tema posta:  Dijagnostika - Ĺ ema ureÄ‘aja

Dali ima neko Opel Tech2 Diagnostic for Windows sa mernim blokovima, program mi treba? Imam obican program bez mernih blokova. Interfejs sam napravio sa prijateljem (samo za opela) a sad pravimo jos jedan za njega da moze da koristi vagcom.

Autoru:  astrafan [ 15 Mar 2007 22:35 ]
Tema posta: 

hmh moram pogledati, pa ti javim.... :wink:

Autoru:  milanca [ 18 Mar 2007 21:44 ]
Tema posta: 

Hvala, naso sam u medjuvremenu medju 'Tech2 diagnostic for windows' da imam i verziju sa mernim blokovima. Sve radi kao sat, ekstra sam zadovoljan. Interfejs je laganica napraviti, sve komponente, sa konektorima za PC, kablom, rs232 konektorom kostaju oko 1000 dinara. Najskuplja stavka je DB2 konektor. Ako se moderatori slazu mogu da postavim kompletnu semu pa da napravi ko hoce i kome treba. Nisam pravio sa multiplekserom vec sam stavio 'jumper' na kutijici (kao dzamperi koji idu na hard disk) pa prebacim u zavisnosti sta treba, pin 3,7 ili 12.

Autoru:  astrafan [ 18 Mar 2007 22:01 ]
Tema posta: 

Slobodno.... budes li dolazio u nedelju na skup ponesi mi na cd taj opel tech.... posto sam ga na kompu negde zagubio....

Autoru:  milanca [ 19 Mar 2007 22:25 ]
Tema posta: 

Interfejs sluzi za povezivanje PC-ija i auto-kompjutera. Za citanje/podesavanje parametara iz automobila, citanje/brisanje gresaka, izcitavanje raznih stanja itd.. tkzv. auto-dijagnostika.

Autoru:  G!zmo_!D [ 20 Mar 2007 08:06 ]
Tema posta: 

Imam ja nesto slicno,...nisam ni sam siguran sta je.Okacicu ga ako astrafan kaze - MOZE :D ?

Autoru:  astrafan [ 21 Mar 2007 00:17 ]
Tema posta: 

Naravno da MOZE :!:

Autoru:  G!zmo_!D [ 21 Mar 2007 09:00 ]
Tema posta: 

http://www.filesend.net/download.php?f=349a4887d976868b9cf65489ae131660
Google kaze da je to OpelKm 0.8.exe, Software for direct change KM via diagnostic
on Opel Vectra and Opel Astra with new/old type of dashes and TRW dashes

Autoru:  G!zmo_!D [ 21 Mar 2007 09:12 ]
Tema posta: 

Ima nekih manuala ove pa vidite da li nekom nesto odgovara.
Link: http://www.eserviceinfo.com/equipment_type/Automobile_6.html

Autoru:  priest [ 21 Mar 2007 11:38 ]
Tema posta: 

@milanca

jel ti problem da postavis shemu dijagnostike,posto su se moderatori slozili,i ako nije tajna po kojoj si cjeni nasao obd2 konektor???ja hocu sebi da pravim za corsu,pa skupljam informacije 8)

Autoru:  milanca [ 26 Mar 2007 03:08 ]
Tema posta: 

Nisam bio tu nekoliko dana, sorry. Naravno, evo i sema i kratko objasnjenje i PCB (koji smo mi napravili, mada mozete po semi napraviti pcb kako vam god odgovara). Hvala mom prijatelju Marku koji je sve ovo napravio za mene, testirao i proverio sve do detalja i sproveo u delo.

Ko resi da pravi, a nije vican elektronici kao hvala Bogi ni ja :-) najbolje da zamoli nekog druga elektronicara za pomoc. Ko se razume, za njega je sve mnogo prosto (mom drugu trebalo sat vremena da sve zalemi i napravi).

SEMA:
Slika
Najbitnije. Provereno i radi. Za serijski port, com port(RS232) koriste se pinovi 2,3,5; Za OBD2 konektor ne pise na semi, objasnicu dalje u tekstu.

OBD2 konektor. VAZNO! - raspored pinova sa ove slike je sa konektora u KOLIMA, tako da se vodi racuna kako idu na OBD2 na kablu, da ne dodje do zabune.

Raspored pinova na konektoru (u AUTU):
Slika
1 - Ovisno o proizvodacu
2 - J1850 protokol Bus +
3 - Ovisno o proizvodacu
4 - Masa - šasija
5 - Masa - signal
6 - CAN protokol (J-2234) High
7 - ISO 9141-2 K-Line
8 - Ovisno o proizvodacu
9 - Ovisno o proizvodacu
10 - j1850 protokol BUS -
11 - Ovisno o proizvodacu
12 - Ovisno o proizvodacu
13 - Ovisno o proizvodacu
14 - CAN protokol (J-2234) Low
15 - ISO 9141-2 L-Line
16 - Akumulator +

UPOTREBA PINOVA ZA OPELA:
Slika

Iz seme interfejsa dakle pinovi nam idu: +12V na pin 16, Masa(GND) kratkospojena na pin 4 i 5, i K-line na pinove koji su nam potrebni tj. 3,7 i 12 u zavisnosti cemu hocemo da pristupimo.
______
To bi bilo sve sta je potrebno za izgradnju interfejsa. Gledao sam sve da navedem da nesto ne preskocim da ne bude zabune.
______

Moj PCB na osnovu ove seme:
Slika

Ja sam koristio 9-pinski RS232 kao u opisu, ali na drugom kraju kutije povezao na 25-pinski, paralelni port; pa kabli sa nastavkom za LPT ide do OBD2 konektora. Iz razloga sto je moj prijatelj hteo da koristi obd2 konektor i za druge namene da ne bude samo za opela.
Tako da vi mozete koristiti neki drugi konektor(rs232 ili za parelelni port) ili iz interfejsa povezati direktno na OBD2 konektor. Proizvoljno.

Ko hoce da koristi moj PCB jos jedno kratko objasnjenje. Vidite padove(tacke na ploci) (11), (12), (13) i (14):
(11) - nasa potrebna izlazna K-line. A ostale su vodovi do potrebnih pinova za obd2 (3,7,12) da bih na kutijici mogao "jumperom" da prespojim koji mi pin treba. Prosto a efektno. Nisam imao semu za multiplekser a i ovako mu nista ne fali :-)

Zaboravih da dodam. Evo ga PCB (u Protel-u je uradjen) i program TECH2.

PCB
TECH2

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/