Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

POMOC OKO AUTA
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=578
Stranica 1 od 2

Autoru:  acca [ 24 Jan 2007 19:50 ]
Tema posta:  POMOC OKO AUTA

ljudi treba da menjam auto otprlike za 2 meseca moguce ranije pa sam gledao dosta modela i vw.seat,ali mi trenutno zapala za oko astra coupe 2.0turbo.Pa me prvenstveno interesuje dali neko zna koliko moze da kosta da se uradi tom motoru generalka,jer koliko znam to nisu bas izdrzljivi motori a sigurno su svi dosta izvozeni.
hvala unapred

Autoru:  GSi [ 26 Jan 2007 07:32 ]
Tema posta: 

Motor je Z20LET, jeste on izdrzljiv kad se o njemu brine.

Ti bi odma generalku... :lol:

Bas bi Astru Kupe sa tim motorom?

Autoru:  ThunderBird [ 26 Jan 2007 14:42 ]
Tema posta: 

Moja frendica vozi coupea crnog sa tim motorom...

Auto je VRH VRHOVA, ide ko pobudalio a i ne troši koliko bi mogao...

Što se njenog tièe prešao je 76000 km i nikad ništa promjenjeno nije osim filtera goriva i ulja...

Jedino se klima bila sjebala ali je popravljena za 2 sata i koštalo je 60€

Autoru:  astrafan [ 26 Jan 2007 21:55 ]
Tema posta: 

ne razmisljaj o tome... jer ne kupujes auto da bi radio generalnu.... a sto se tice generalne ne bi te izasla ispod 3000 minumum sa org delovima.... :wink:

Autoru:  acca [ 31 Jan 2007 00:03 ]
Tema posta: 

auuu naprzio sam se ko luuud,po ceo dan gledam po netu taj auto,pazite kad vec gledam i neku opremu,ma puko sma skroz.Prvo sam gledao golfa GTI ali za te pare nema sanse pa onda Astra ali samo mi je bedak sto vec vozim astru skoro 2god,jeste da je karavan i sve ali prednji deo isto.Ali sta cu,zelim neki malo brzi auto a za te pare tj oko 8-9000ev to je bar po meni naj.
Hvala ljudi,ako mi nesto iskrsne pre nego sto utrapim moju astru javljam pa da vidimo sta moze,1&1.

Autoru:  acca [ 31 Jan 2007 00:08 ]
Tema posta: 

GSI-pa ne znam koju drugu ovo mi nekako deluje naj mocnije,bar meni.A moze i lepo da se uradi tj styling a da se neulaze dosta jer je i sam oblik vec ok

Autoru:  vlada13 [ 31 Jan 2007 01:38 ]
Tema posta: 

Taj auto je fenomenalan, uzmi ga i nemaš brige. Pa kad mi je Bane rekao da 2.0 16V troši 8 (OSAM!!!!) litara sa 150ks došlo mi da plaèem :D

Autoru:  GSi [ 02 Feb 2007 09:03 ]
Tema posta: 

Sve je to lepo Aco, al znaj da ona trazi i veliku paznju, pogotovo motor. ;)

Sta fali karavanu?! :lol:

Autoru:  acca [ 10 Feb 2007 16:38 ]
Tema posta:  gsi--

ako mislis na nesto kao OPC pa i nisam bas nesto za to jer je malo veca i cena a i vec vozim karavana,nije opc ali je klasicna astra G 1.6.
Sad sam trenutno naprzen na coupe,videcu jos ali definitivno uzimam neki OPEL.

Autoru:  acca [ 10 Feb 2007 16:41 ]
Tema posta: 

a sto se tice paznje oko tog motora to je normalno,bas sam malo pre nasao na netu neku 2002god 2.0turbo 6900e.Gledao sam sve marke kola ali nema neki izbor ali da su mladja a i brza jedino sto sam naleteo na coupe,gledao sam i VW ali cena..

Autoru:  vlada13 [ 10 Feb 2007 18:17 ]
Tema posta: 

Da sam ja na tvom mestu, http://www.mobile.de i imaš Astri OPC koliko ti duša hoæe :)

Autoru:  GSi [ 15 Feb 2007 13:09 ]
Tema posta: 

I ja vozim karavana pa se ne zalim. :D

Pazi, to je sportski auto, i treba posvetiti vise paznje ($) njemu.
Jesi li spreman za to?

Posto ce se auto koristiti svakodnevno. ;)

Inace OPC ti ima 160ks, manje u odnosu na 193ks, al ima zadnju vucu. ;)

A Opel ima jednu veliku manu, jeftin je, pa ga kupe sabani koji ga izjasu, pa posle im ne valja Opel. :roll:

Autoru:  X16SZR_Ivan [ 15 Feb 2007 23:04 ]
Tema posta: 

Z20LET je jako kvalitetan motor pogotovo sto je turbo punjač napravljen od bratskog SAABA sto je velika garancija kvalitete

2.0 OPC je motor koji je prerađen kodna oznaka mu je X20XER realno gledajuci poboljšani C20XE...
njih je proizvedeno samo 3000 jer je to bila limitirana verzija...

dobro je to sto se opc mogao nabaviti i kao karavan

Autoru:  acca [ 16 Feb 2007 00:51 ]
Tema posta: 

ma ok GSI sve,ocekujem da moram dosta vise da se trudim oko njega i da pazim sta radim.Trenutno mi je 2.0turbo samo u glavi jer koliko god bude bio jak tj kw snaga smanjicu ga na 140ps registrovao bi ga ko 20.16v taman ustedim na registraciji pa dam u auto.Samo moram jos malo da sacekam posto mi je u firmi iskrslo nesto pa da neforsiram moje za lovu,jebiga sta mogu kad imam kretene od radnika koje boli k**** za sve samo razmisljaju o plati a kad se sjebu nesto cute ko mule.Moram da sacekam jos malo,ali uzimam 100% sto znam i sto mi je najbitnije.


A GSI to sto kazes za sabane koji kazu da opel nije nista nemaju poima,ja imam astru g 1.6 karavan kad sam je kupio imala je 147000km a sad ima 320000km i nista nisam takao na njoj ali bas nista sem plocica,i promenio sam kugle i nista vise,kad god je vozim natovarena je sa robom a i vozim je solidno nesahranljiva je.

Meni se opel pokazao mnogo dobro,imao sam i suzukija WagonR+ sa njim sam presao oko 200000km a motor je i danas suv ko barut i on mi je ok al sad ga samo sestra vozi,moji voze VW Touran 1.9TDI ali to je porodicni auto nije za zezanje a dizel a ja volim kad vidim skazaljku od obrtomera blizu crvenog,ma najezim se kad pomislim samo

Autoru:  GSi [ 21 Feb 2007 18:57 ]
Tema posta: 

@Ivan limitirana je serija zbog homologacije. ;)

@Acca oket!
Ako si toliko zagrejan za Turbo, onda samo napred. 8)

Autoru:  acca [ 21 Feb 2007 22:49 ]
Tema posta: 

ljudi razocarao sam se u turbo danas sam bio do bg da gledam neku,tamna teget boja auto je ok sto se tice limariski sve je prvo na njoj ali motor kao sto sam i mislio kad je otvorio haubu masnog koliko ti dusa hoce upalio ga ali je ok radio aj da ga probam nasli smo se na dunav stanici iza supa i krenuo sam od kruznog toka prema mostu i znate sta SRANJE,NEVEROVATNO SRANJE,navukao sam mozda 130 i rekao da cu da razmislim seo u moj TDI i navukao na tu istu relaciju 115.Nisam mogao da verujem za taj auto,mozda nesto nije u redu sa motorom ne znam ni ja(nerazumem se toliko),videcu u petak ili subotu da vidim jos jednu u bg-u pa ako moze neko da dodje da pogleda da vidi dali je to normalno za taj auto(ko se bar malo razume).Mozda sa tim autom sto sam gledao nesto nije u redu ali ocekivao sam bar 40% bolje,strasno sam se razocarao.Dal se neko mozda razume u taj motor pa ako moze da dodje da mi pomogne tj da pogleda dali je to normalno za taj motor,posto se ja bas i nerazumem toliko.

Autoru:  ThunderBird [ 21 Feb 2007 22:57 ]
Tema posta: 

Fali mu Nm (Njutn-metara) k'o i svakom benzincu... ;)

Autoru:  acca [ 21 Feb 2007 23:03 ]
Tema posta: 

nemogu da vam opisem koliko sam se razocarao MA STRASNO.Mislim kad bi uradio cip na mom TDI-u lomili bi se,ali sigurno.Bar do 170-180.

Autoru:  vlada13 [ 22 Feb 2007 00:45 ]
Tema posta: 

Povedi Astrafana da pogleda, znaæe on šta je.

Autoru:  acca [ 22 Feb 2007 02:16 ]
Tema posta: 

Ma da,vidis dobro si me podsetio.Moracu da stupim sa njim u kontakt.Hvala

Autoru:  zux [ 22 Feb 2007 12:33 ]
Tema posta: 

Taj motor ima vise nego dovoljno Nm (turbo je to, nije atmosferac)
Porediti ga sa TDI motorom je smesno, osim ako motor u toj astri nije zaklan
Pitanje je i kako si ga vozio, jer ako si navikao na dizelasko saltanje brzina (na 4.000o/min) onda nije ni cudo sto te je razocarao
Mada pre ce biti da je motor na izdisaju pa ga zato i prodaje, jer onaj ko ima takav automobil u savrsenom stanju tesko ga se odrice

Autoru:  zux [ 22 Feb 2007 12:34 ]
Tema posta: 

dupli post, jbm. ti internet

Autoru:  X16SZR_Ivan [ 22 Feb 2007 13:04 ]
Tema posta: 

GSi je napisao:
@Ivan limitirana je serija zbog homologacije.



znam zasto je limitirana... zbog natjecanja u rally klasi... taj model ako je ikako moguće se treba izbjegavati zbog preuređenog ovjesa koji je skup u slučaju kvara... dobro je to što nikada nije bilo pritužbi na elektroniku...
taj je motor dorađeni 2.0 16V

Autoru:  GSi [ 22 Feb 2007 13:50 ]
Tema posta: 

Na sportskom auto je sve skupo u slucaju kvara ne samo vesanje. :lol:

Acco i sam znas kako turbo motor treba da reaguje, miran, miran, i odjednom ti zalepi ledja u sediste.
Ja sam ti vec rekao, da ocuvan Opel (sportski) tesko da ces nadjes, i ako ga nadjes taj ili nece da ga se odrekne ili je cena...


Btw jebes tdi. :lol: :lol: :lol:

Autoru:  acca [ 22 Feb 2007 15:12 ]
Tema posta: 

ma znam da je poredjenje sa diselom smesnom ali vam kazem da sam na istoj relaciji kojom sam vozio astru,skoro istu brzinu sam postigao i sa TDI-om.A Zux naravno da ga nisam menjao na 4000,prvom sam krenuo polako i pun gas do 5000 a drugu sam vozio skoro do blokade u trecu sam ubacio i poceo da kocim,ide ona ali nema lepljenja za sediste,ima ga ali skoro neosetljivo.
Smorio sam se do jaja kad sam video kako ide,mogu ce je da je motor skoro gotov,videcu jos neku pa cu da vidim sta cu da radim.Danas ili sutra idem do BG-a da se vidim sa jos nekim likovima,nasao sam jos 2 pa cu da vidim kako one idu,ako je nesto nalik ovoj sto sam vozio,onda ne znam sta cu da radim.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/