Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

hoce li mi neko objasniti ovo...
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=4698
Stranica 1 od 3

Autoru:  astragsport [ 23 Nov 2008 17:46 ]
Tema posta:  hoce li mi neko objasniti ovo...

http://www.eds-motorsport.de/_eds_/de/p ... htm#X18XE1

u pitanju je neki njemacki sajt, a posto ja ne znam njemacki, molio bih pomoc. konkretno za moj x18xe1 se nude tri nivoa tuninga, phase 1,2,3, gdje se za zadnji, 3, povecava snaga cak na 165 ks, sto je malo cudno obzirom da je atmosferac u pitanju. dal mi neko moze rastumaciti sa sajta sta se tacno mijenja i vrijedi li to. taj phase 3 kosta 1000 eur, a gdje je ugradnja svega toga (jos sigurno 150-200 eur), plus, ne znam da li bi mjenjac izdrzao toliko povecanje snage, i da bi morao staviti vece diskove, a da bi stavio vece diskove trebaju mi 17ke feluge + gume = ne isplati se.

jesam li u pravu?

Autoru:  vlada13 [ 23 Nov 2008 21:25 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

Ne isplati se :)
Za te pare kupiš c20xe, ubaciš i imaš 150ks koje će da jedu asfalt :D
+ imaš tvoj motor koji možeš da uvaljaš bar za 500 jura :)

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 01:10 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

da al ko bi stavljao stari(ji) motor u kola...to definitivno otpada bez obzira na kvalitet motora i performanse. trazio sam c20let, al ne volim turbo motore, ni dizel ni benzin. onda sta mislite o jednom 2.5 V6 iz vectre, isplati li se to? jaci je turbak ali bih mnooogo volio imati v6 u astri...vidim da su neki u kadeta ubacivali to..hajde nabacite koju misao...hvala

Autoru:  vlada13 [ 24 Nov 2008 01:24 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

Hmmm V6 zvuči mnogo lepo ali ne znam da li ćeš moći da to utrpaš u astru. Vidim da je čovek sa kadetom ga knap ubacio ispod haube a kadet ima mnogo veći motorni prostor od astre.
Šta ima veze što je stariji, ako ga dovedeš u top stanje (zamena svih dihtunga, eventualno karika i ako još nešto treba) narednjih 100 000 si sigurno miran, ako ne i 2 do 3 puta toliko.
Moj motor c14nz ima 300 000 iza sebe i još uvek ide, pu pu da ga ne ureknem, tako da vidi šta je činiti :)

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 02:03 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

pa bolje mi je uloziti pare u ovaj phase 3 nego sredjivati c20xe i naknadno ga sredjivati? kad mijenjam motor onda moram sredjivati papire...a ima jos jedna stvarcica...kad bih stavio to gore sto sam naveo link, placao bih registraciju kao i do sada za 1.8, a za promjenu motora placam vise...
meni su tu problem mjenjac i kocnice...sve to moram mijenjati sa pojacanjem snage a to nije jeftino..
tako da je bolje da nista ne diram :D

Autoru:  vlada13 [ 24 Nov 2008 02:27 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

Onda nemoj da ideš na fazu 3, idi na keca, eventualno dvojku. Ako odeš na fazu 3 auto ti već nije za vožnju svaki dan, mnogo je to ks više za taj motor i ohoho mu skraćuješ vek trajanja.

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 07:50 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

poslao sam im upit za phase 2, pa cemo vidjeti...ne prelazim ja puno tako da je pitanje hocu li preci 100.000 u sljedecih 10-15 godina...a do tada ce se pojaviti svemirski brodovi

Autoru:  Bojan_NBG [ 24 Nov 2008 13:23 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

Naravno da je besmisleno da stavlja XE u praktično nov auto, faza 3, a možda i 2 nije za svakodnevnu vožnju, a što se tiče V6, sve se može, samo je pitanje da li imaš para za to zezanje, jer dosta prepravki mora da se radi da bi stavio toliki motor u Astru... :ots1:

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 13:38 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

trazio sam po internetu, moguce je, ali uz puno prepravki, ne isplati se to, osim toga, astrino podvozje i nije nesto a bilo bi prilicno neupotrebljivo sa teskim V6 na prednjoj (pogonskoj) osovini...
a ovo za phase 2, mozes li mi pojasniti zasto mislis da nije za svakodnevnu voznju?

Autoru:  astrafan [ 24 Nov 2008 14:10 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

ima par komada v6 astri, sto 2.5, 2.6, 3.0 i veoma lep zvuk imaju :wow

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 14:18 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

ma gdje? vidio/čuo negdje? daj podataka :albino:

čuj 3.0 v6 u astri :love:

Autoru:  Bojan_NBG [ 24 Nov 2008 14:27 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

Pa faza 2, diže sa 115KS na 150KS, što nikako nije malo za jedan atmosferski motor...Kao što si i sam rekao, stavio bi veće diskove, spuštanje auta je onda neizbežno, motor je mnogo opterećeniji, habanje delova je mnogo veće, pije više goriva, verovatno mu čačkaju usis, pa je i bučniji, itd...Po meni je to već ozbiljnija jurilica za po gradu i nije baš auto za posao i slično... :D


Daj Vlado neke linkove za te astrice ako imaš, to treba videti... :love:

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 15:15 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

auto je već spušten, ima perforirane brembo diskove, kn usis, remus ispuh itd, tako da sa te strane bar za početak ne bi trebalo biti puno posla. ako se ne pokažu kočnice onda treba stavljati nove...mene više interesuje da mi ne crkne motor kad odem jednom godišnje na duži put, a inače malo ga vozim, prošle godine sam prešao 4.500 KM. na posao idem pješice tako da mi i to nije problem :cool:
dakle pitanja:

1. šta radi taj phase 2, pretpostavljam da je to kombinacija čipovanja i nečega još,
2. na autu su već rađene bregaste, tako mi reče majstor koji je remen mijenjao, prvi vlasnik u italiji je to radio, ali ja ne znam kako da provjerim snagu auta, a do zagreba da idem na valjke samo zbog toga mi ne pada na pamet,
3. pitanje pouzdanosti, pošto auto nije pod opterećenjem u smislu da prelazi puno KM, da li će tako nasviran motor izdržati, napominjem da mijenjam ulje na 5.000 KM i sve servise redovno, bla bla. ali ako mi crkne motor nakon toga onda nisam ništa napravio. performanse ali ne po svaku cijenu :albino:

Autoru:  brkabl [ 24 Nov 2008 15:37 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

fina ti je astra video sam je u gradu , stavi phase 2 , 3 ce ti izbiti puno para iz dzepa , zato stavi 2 i resio si problem ...
a sto se tice v6 to je po meni cista glupost, jer svaki serijski motor koji ima 4 redna klipa je startnij i vrtljiviji od v6 , ali krajnja brzina ide u korist v6 8( ,
PS moracemo se potrkati ja i ti 8)))))

Autoru:  zeronenad [ 24 Nov 2008 16:03 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

Pa nije sve u brzini.Ko stavlja V6 ne stavlja tolko zbog brzine, kolko zbog drugih stvari(zvuk, bice drugaciji, jedinstven, jednostavno zbog dozivljaja...)

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 16:26 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

da, v6 ima drugaciji osjecaj. turbo cetvorocilindras je startniji motor, ali imao sam prilike voziti oba: turbo je karting a v6 car, radi ugladjeno, snagu razvija linearno, nema turbo rupa, ma milina imati 6 cilindara ispod haube, uh :love:

dobro al i dalje ne znam sta taj phase 2 radi :bigsmurf:

a sto se trkanja tice, vjerujem da bi kadet gsi uzeo moj auto. ja se i ne mogu pohvaliti nekim sportskim znanjem u voznji, ali volim cackati oko auta. kad se par puta zabijes opametis se :D

Autoru:  boolero [ 24 Nov 2008 16:39 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

Ako imash para stavi V6, daleko bolje ce da ide na pravcu od svih fazi na eds sajtu.

I moze lako da stane, nema puno prepravki, nosachi su tu, mesta ima...

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 16:44 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

tolko para nemam, treba mi 2000 eur za motor, plus 500 eur za mjenjac, plus ugradnja. ne racunam kocnice. ovako za phase 2 za 700 eur dobijem nekih 35 KS sto je povecanje 30%, plus ne placam registraciju vecu. samo opet ja pitam sta je phase 2 jel to neko koristio

ili imas bolju informaciju?

Autoru:  boolero [ 24 Nov 2008 16:49 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

Ne treba ti toliko para :cool:

Za ~2000e ti mozesh da uzmesh celu Vectru B V6...i tu imash sve delove koji ti trebaju.

Ako hocesh samo motor+menjach to ti je 700-1000e.

Autoru:  astrafan [ 24 Nov 2008 16:56 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

ovo eds, ti je, koliko sam ja razumeo, ugao zatvaranja ventila na 256 stepeni, kao sto pise tamo.. optimizaciju softvera po tome...navodno manju potrosnju goriva, sto sumnjam, kao sto seru posle chipovanja da je manja potrosnja.... da ce se okretati do 7200 o/min sto mislim da je mozda malo puno za taj motor...

pa bi mogao da zavrsis kao u need for speed-u Blow Engine...

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 17:01 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

i ja mislim da je puno za 1.8 motor atmosferac 150+ KS, nekako se bojim da ce da rikne, plus sto traze 50 eur za shipping i uplatu unaprijed, tako da nisu povoljni.

ako se v6 moze naci za te pare...imas li detaljnije informacije(ja sam iz bih), sta, kako, kod koga, papiri...itd.
hvala svima na sugestijama :opc:

Autoru:  astrafan [ 24 Nov 2008 17:05 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

ma znamo da si iz bih... moze to za mnogo manje pare da se to uradi od onih koje ti kazes... samo slusaj druga boleta, ako bude trebalo dodjemo mi do Benja Luke, da ti to spakujemo.... :cheers:

Autoru:  astragsport [ 24 Nov 2008 17:49 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

pa, ako imate neki konkretan prijedlog, mozemo se cuti na pm ili ovdje, svejedno je. jedan cova koji se bavi sa tim mi nudi za 350 eur 133 ks, cip+izduv+filter, garanciju godinu dana, kaze vise ne moze bez detaljnijih prerada(i mislim da je realan). javite se sa prijedlozima :albino:

Autoru:  astrafan [ 24 Nov 2008 18:05 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

pa realno, ne znam sta da ti kazem za to.. dal ti se isplati, realno ne... jer ne predjes mnogo za godinu dana.. stranca iz slovenije da ti neko dotera, ubaci se motor u astru i pevas...

Autoru:  boolero [ 24 Nov 2008 19:13 ]
Tema posta:  Re: hoce li mi neko objasniti ovo...

astrafan je napisao:
da ce se okretati do 7200 o/min sto mislim da je mozda malo puno za taj motor...


Au al ce rasipa ulja :D


@astragsport: Shta god budesh radio na tom 1.8 racunaj da ce: krace da traje, vishe da troshi, vishe da koshta nego zamena motora.
Shto se tiche V6, ne znam konkretno gde ih ima u Republici...potrazicemo :cool:

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/