Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Astra G držanje dugmeta za resetovanje dnevne kilometraže
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=38780
Stranica 1 od 1

Autoru:  nikola011 [ 15 Apr 2020 19:41 ]
Tema posta:  Astra G držanje dugmeta za resetovanje dnevne kilometraže

Pozdrav ljudi, zna li neko šta znače brojevi koji izlaze kada se drži dugme za resetovanje "dnevne" kilometraze?
Meni gore izbaci 034,2 ; a dole 15385 i nisu to kilometri jer sam probao dva puta u razmaku od 10 predjenih kilometara

Edit: brojevi stoje dok se drži dugme, kada pustim dugme, vrati se ono standardno

Slucajno sam došao do toga jer mi je sve vreme upaljena lampica auto sa ključem i mislio sam da je to lampica za servis i u međuvremenu sam saznao da je to zapravo neka greska koju ću probati da čitam preko ol coma ako je moguće..

Autoru:  Woland [ 15 Apr 2020 20:52 ]
Tema posta:  Re: Astra G držanje dugmeta za resetovanje dnevne kilometraž

https://www.corsa-c.co.uk/threads/holdi ... os.358669/

Evo pa ceprkaj jeste korsa c ali je to to otprilike.

A auto sa ključem znači da imaš neki kvar na autu pogotovo ako konstantno sija, ako nemaš dijagnostiku možeš greške da iscitas tako što držiš kočnicu i gas te das kontakt počece da blinka auto sa ključem i onda brojis koliko puta zasvetli ali snimi telefonom pa broj jer ima da se zabrojis zafarantovano, svaki kod ima 4 broja i sad ako lampica zasvetli 10 puta ide 0, ako 3 puta onda 3 itd.

Na astri nema lampice za servis nego na brojacu kilometara ispise InSP kada das kontakt a posle nestane.

Autoru:  nikola011 [ 16 Apr 2020 05:42 ]
Tema posta:  Re: Astra G držanje dugmeta za resetovanje dnevne kilometraž

Okej, vidim da nisam jedini koga to zanima
Dakle, ni kolege sa drugog foruma ne znaju definitivno, alj pretpostavljaju da je neki kod za softver, tako da je to odgovor ako nekoga takođe zanima:)
Znam znam za sve to, ali sam, ne znam iz kog razloga, mislio da se za servis takođe pali i ta lampica pored onog insp..
Inace kod mene je prvo svetlela samo kad ga upalim i dok je na leru, cim krenem gasila bi se i tako sve do juče. Od juče svetli non stop :banghead:
Zna li se u čemu je razlika između te lampice (auto sa ključem) i one standardne check engine lampice?

Autoru:  nikola011 [ 16 Apr 2020 05:43 ]
Tema posta:  Re: Astra G držanje dugmeta za resetovanje dnevne kilometraž

Woland je napisao:
https://www.corsa-c.co.uk/threads/holding-down-mileage-reset-on-speedos.358669/

Evo pa ceprkaj jeste korsa c ali je to to otprilike.

A auto sa ključem znači da imaš neki kvar na autu pogotovo ako konstantno sija, ako nemaš dijagnostiku možeš greške da iscitas tako što držiš kočnicu i gas te das kontakt počece da blinka auto sa ključem i onda brojis koliko puta zasvetli ali snimi telefonom pa broj jer ima da se zabrojis zafarantovano, svaki kod ima 4 broja i sad ako lampica zasvetli 10 puta ide 0, ako 3 puta onda 3 itd.

Na astri nema lampice za servis nego na brojacu kilometara ispise InSP kada das kontakt a posle nestane.


Inače hvala na informacijama :ziveli:

Autoru:  Woland [ 16 Apr 2020 17:35 ]
Tema posta:  Re: Astra G držanje dugmeta za resetovanje dnevne kilometraž

Iz uputstva za astru g, kaže ovako

Lampica auto sa ključem:

Elektronika motora, elektronika menjaèa,
imobilajzer
Kontrolna lampica se pali
na nekoliko sekundi posle ukljuèivanja
kontakta.
Ako se pali za vreme rada motora
Nastala je greška u elektronici motora ili
u elektronici sistema prenosa snage.
Elektronika prekopèava na pomoæni
program, potrošnja goriva mo-
e da se
poveæa i vozne osobine mogu biti smanjene
– videti stranu 118. Preporuèujemo da se
obratite Vašem ovlašæenom Opel dileru.
Ako trepti kada je kontakt ukljuèen:
Greška u sistemu imobilajzera; motor se ne
mo-
e pokrenuti – videti stranu 43.


"standardna" check engine lampica:

Izduvni gasovi
Kontrolna lampica svetli posle ukljuèivanja
kontakta. Gasi se nedugo nakon startovanja
motora.
Ako se pali za vreme rada motora
Greška u sistemu kontrole emisije izduvnih
gasova. Postoji moguænost prekoraèenja
graniène vrednosti emisije štetnih sastojaka
u izduvnim gasovima. Odmah se obratiti
servisu. Preporuèujemo da se obratite Vašem
ovlašæenom Opel dileru.
Ako lampica trepti za vreme rada motora:
U vezi greške, koja mo-
e da upropasti
katalizator – videti stranu 118. Odmah se
obratiti servisu. Preporuèujemo da se obratite
Vašem ovlašæenom Opel dileru.

Mada ja uopšte nisam ni primetio da li postoji ova "standardna" kako je ti zoveš ili je iskopcana ili nije nikad ni bilo ili jednostavno nije nikad bilo potrebe da se pali. Mislim da one idu na benzince jer lambda sonde kontrolišu izduvne gasove a njih na dizelu nema.

Autoru:  nikola011 [ 17 Apr 2020 14:39 ]
Tema posta:  Re: Astra G držanje dugmeta za resetovanje dnevne kilometraž

Woland je napisao:
Iz uputstva za astru g, kaže ovako

Lampica auto sa ključem:

Elektronika motora, elektronika menjaèa,
imobilajzer
Kontrolna lampica se pali
na nekoliko sekundi posle ukljuèivanja
kontakta.
Ako se pali za vreme rada motora
Nastala je greška u elektronici motora ili
u elektronici sistema prenosa snage.
Elektronika prekopèava na pomoæni
program, potrošnja goriva mo-
e da se
poveæa i vozne osobine mogu biti smanjene
– videti stranu 118. Preporuèujemo da se
obratite Vašem ovlašæenom Opel dileru.
Ako trepti kada je kontakt ukljuèen:
Greška u sistemu imobilajzera; motor se ne
mo-
e pokrenuti – videti stranu 43.


"standardna" check engine lampica:

Izduvni gasovi
Kontrolna lampica svetli posle ukljuèivanja
kontakta. Gasi se nedugo nakon startovanja
motora.
Ako se pali za vreme rada motora
Greška u sistemu kontrole emisije izduvnih
gasova. Postoji moguænost prekoraèenja
graniène vrednosti emisije štetnih sastojaka
u izduvnim gasovima. Odmah se obratiti
servisu. Preporuèujemo da se obratite Vašem
ovlašæenom Opel dileru.
Ako lampica trepti za vreme rada motora:
U vezi greške, koja mo-
e da upropasti
katalizator – videti stranu 118. Odmah se
obratiti servisu. Preporuèujemo da se obratite
Vašem ovlašæenom Opel dileru.

Mada ja uopšte nisam ni primetio da li postoji ova "standardna" kako je ti zoveš ili je iskopcana ili nije nikad ni bilo ili jednostavno nije nikad bilo potrebe da se pali. Mislim da one idu na benzince jer lambda sonde kontrolišu izduvne gasove a njih na dizelu nema.


Meni se ona upalila kada je crk'o protokomer

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/