Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Astra G 1.7DTi - Ne radi ventil turbine, prevelik pritisak https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=38746 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Aca_KS [ 03 Maj 2020 17:48 ] |
Tema posta: | Re: Astra G 1.7DTi - Ne radi ventil turbine, prevelik pritis |
Pozdrav Opelaši. Samo da javim update povodom ovog problema...Mislim da sam uspeo da ustanovim kvar, a rešenje će nadam se biti ubrzo.. Naime o čemu se radi..Pre izvesnog perioda sam ugradio tempomat na svoj 1.7DTi, izvedena instalacija direktno do ECU-a motora, ručica i problem se javio kada je bila potrebna aktivacija..Pošto je moj auto iz 2000. godine, pri aktivaciji tempomata nisam mogao da nađem opciju za Cruise Control koja bi se prebacila sa Not Present na Present da bi tempomat radio. Oznaka softvera motornog ECU-a je Y17DIT kod ovih ECU-a iz prvih ugradnji, a ne Y17DT kako je kod ovih novijih. Kada se izabere regularno Y17DIT i pokuša nađe opcija za Cruise Control, ona ne postoji, postoji samo opcija za Air Condition i ništa sem toga. Pošto nisam uspeo to da nađem na Y17DIT, izabrao sam 'nasilno' Y17DT i verziju 0x1305/0x1306, a ne 0x1301 kakva je kod mene (vidi se gore na slici). Kada se izaberu ove novije verzije softvera, u Measuring delu su neki bezveze brojevi i ništa nije tačno, ali u Programming modu postoji opcija za Cruise Control, koja je stojala na Not Present. Pri prebacivanju na Present i završetku toga, pri davanju kontakta je lampica za tempomat krenula ispravno da radi, blinkne na kratko, bukvalno kao check, ugasi i u toku vožnje je tempomat potpuno funkcionalan, svaki taster radi, dioda, sve kako treba. E tu je upravo problem izgleda ovog mog problema sa ''Boost Pressure Command'' koji je zakucan na 0Kpa. Kako sam to ustanovio..Posle meseci i meseci traganja za problemom sam slučajno na nekom italijanskom forumu našao lika koji je na svom 1.7DTi koji ima isto stariju verziju softvera na identičan način aktivirao tempomat i kome isto sve radi kako treba, ali kome se javlja potpuno ista greška i koji ima potpuno isti problem sa ovim ''Boost Pressure Command'' signalom, koji inače dolazi sa ECU-a. Tek kada je zamenio ECU je provalio da je tada sve okej i onda je eliminacijom ustanovio u čemu je problem. Ugasio je opciju za tempomat, resetovao ECU preko dijagnostike i voala...''Boost Pressure Command'' se vratio kako inače i treba da radi, naravno sada bez opcije tempomata. Nisam još uvek odradio reset ECU-a, ali s' obzirom da se kompletna situacija poklapa u 99% slučajeva, iskreno mislim da bi to i kod mene rešilo taj problem sa prepunjavanjem turbine i nepostojeće komande do ventila koji šalje vakum i otvara Wastegate... E tu je sad drugi problem...Šta ćemo sa tepomatom koji smo navikli i sada odjednom ne postoji i to je glavni problem što još nisam resetovao ECU, jer se ta greška javlja samo pri opterećenju, a s' obzirom da se auto uglavnom 'pitomo' vozi i da se greška maltene ne pali, rešio sam da tu radnju trenutno ostavim na 'standby' do kompletnog rešenja... E sada, što se tiče ovog što ću sledeće reći, verujem da ima iskusnijih ovde, pa slobodno pišite, ali kako sam se raspitao da se rešava problem. Pošto je svaki ECU isti za 1.7DTi, sa razlikom novijeg i starijeg softvera unutra (poredimo tipa Windows 7, Windows 8, Windows 10), problem bi se rešio tako što bi se faktički update-ovao moj softver unutar ECU-a na noviju verziju koja podržava i tempomat i na kojoj sve normalno radi, faktički se 'prepišu' podaci sa auta tipa 2002-2003, čiji ECU u startu podržava opciju za tempomat i naravno sve ostale parametre i ubaci u moj ECU. Faktički se odradi remap softvera i to se radi koliko sam obavešten sa CarProg-om. Ukoliko neko ima nekih informacija o ovom update-u softvera ili još neke informacije, neka javi u komentar ili inbox, čisto informativno da znam.. Tako da eto...To je izgleda problem iz svega ovoga, jer je pri aktivaciji tempomata zeznulo ovo sa ventilom i pobrkao je tu vezu, ali nadam se da će se rešiti uskoro i to.. Pozdrav |
Autoru: | Woland [ 03 Maj 2020 22:22 ] |
Tema posta: | Re: Astra G 1.7DTi - Ne radi ventil turbine, prevelik pritis |
Al si ga iskopao svaka čast Jel postoji mogućnost da se proveri koja je verzija kod mene ali bez opcoma čekam da mi stigne opcom pa da uzmem ručicu pa da razvlačim žice, moja je 2002. ali zapravo iz 11/2001. Pa ako je tako da se odmah pomirim da nema nista od toga..? |
Autoru: | Aca_KS [ 06 Maj 2020 00:00 ] |
Tema posta: | Re: Astra G 1.7DTi - Ne radi ventil turbine, prevelik pritis |
Pa mora da se nađe uzrok, a mislim da sam ga našao, samo da vidimo još da se reši nadam se uskoro, pa ćemo onda da vidimo je l' će problem nestati Hmm, koliko ja znam ne, ali neka me ispravi neko ako grešim...Mada s' obzirom da je tvoja novija skoro 2 godine, trebalo bi da ima..Posle 2002-2003-2004 sigurno imaju noviji softver, ali sad ovo..Trebalo bi da je noviji kod tebe, ali imaš ono ''ali''..Mada i da nemaš, vidiš da može update da se odradi, sve se da rešiti, samo je pitanje ko je koliko spreman da ide, tako da će se rešiti i ako slučajno nemaš, a žice izvedi ako već nemaš i posle samo aktivacija i to je to Pozdrav! |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |