georgemcduke je napisao:
Pozdrav, je li u rasponu 2007-2008 gledaš Astra G ili H? Ne znam da se G toliko dugo pravila (možda one classic varijante).
1.6 je ok. Ja imam Z16XER sa plinom (do sada sam prešao oko 100k km na plin bez nekih pretjeranih problema).
imaš Z16XEP on je malo slabiji 105KS ali nema varijabilne remenice što je jedan od momenata koje dodju na red, ali opet ima EGR koji ovaj moj nema itd... Mada mi bar ovo što imam prijatelja oko sebe Astra G izgleda mnogo kvalitetnije auto od Astra H.
To da ćeš naći auto toga godišta i da ne ulažeš (tj samo da radiš mali servis) - teško. Plus moja ti je preporuka da kupiš samo benzin, pa kada ga dobro utegneš (pošto ako ima problema sa benzinom onda će sa plinom biti katastrofa) onda da uradiš neki provjeren plin (dobra plinska instalacija nije jeftina).
Mada opet kada spomeneš budžet da kupiš auto , da ga malo središ, ugradiš plin , atest i ostale gluposti to dodje na kraju dosta para.
Kupovati auto sa ugradjenim plinom mislim da nije dobra ideja osim ako ne kupuješ od nekoga koga znaš (da je redovno održavao, pazio auto i slično).
Jer niko neće prodati auto sa plinom ako je sve u redu i ako nije prešao milion km.
Generalo u Astra H se ugradjivao fabrički plin ali su bile neke modifikacije na glavi motora i ventili (vrat ventila) je bio presvučen nekim drugim materijalima nego što je na običnom benzinu.
Opet u SRB je plin dosta skuplji u odnosu na RS (mislim da je oko 100+ din u Srbiji, a ovdje je oko 68-77din/l). Kod mene npr kombinovano troši oko 8.5l/100km plina (na bord-u na nekih 30k km), bord se od prilike slaže sa realnom potrošnjom pošto točim plin kada skroz nestane. Što se isplati ako uzmem da godišnje prelazim cca 20k km.
Da, ima Astri G u tom godištu, Classic varijanta.
Uzeo bih nešto ispod 110ks zato kad mi mlađa sestra pollži da i ona može voziti auto, to nisam napomenuo u originalnom postu. Šta znači to da nema varijabilnu remenicu i EGR? Generalno mi Astra G izgleda bolje od Astre H.
Pa dobro, nisam mislio bukvalno da nemam ulaganja, ali ono, ako bude nešto da bude ono što se mora a ne da je razdrndan i da svako malo nešto crkne. Jednostavno auto koji je održavan i koji samo trebaa nastaviti održavati. Ovi auti su koštali i pre 10 godina 2000e i sad su toliko. To mi je nerealno.
Takođe naknadna ugradnja plina je skupa kako sam gledao na internetu a za te novce bih planirao da estetski ulažem u auto, tako da nisam baš pametan sad.
Evo nekih primera koji mi odgovaraju. Razlike u cenama su ogromne i bukvalno ne znam dali je to samo do prodavca ili je i do kvaliteta auta i motora
https://www.kupujemprodajem.com/automob ... 4649015333https://www.kupujemprodajem.com/automob ... 4649015333https://www.kupujemprodajem.com/automob ... 4649015333https://www.kupujemprodajem.com/automob ... 4649015333https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0 evo ga i 1.7 dizel, čitao sam ovde da su 1.7 motori dobri, bolji od 2.0
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0 evo ga i 1.5 bez plina, kaže da je prešao 160k samo.
Evo to su neki primeri koji mi se sviđaju, inače bih samo karavana a ako ne nađem nešto dobro za te pare onda bih možda i limuzinu. Mene sad zanima kako ja da utvrdim to što se priča po forumu o motorima koji troše ulje, koji ne vuku, koji su ovakvi, koji su onakvi? Koliko sam skontao da su 1.6 motori ok , bolji nego 2.0 ali sad nisam siguran da li se to priča za DTI ili za CDTI? Mislim stvarno je zbunjujuće. Da ima neki portal gde se to može bukvalno naučiti, ja bih naučio i ne bih pitao ovde. Pa ima i ovaj benzinac pa onda posle Twinport itd itd...Znači brale... Inače gledam oglase samo od 2004 pa naviše, da li mi je to greška?
Ranije je bila neka Astra G sa fabričkim metanom, ali je nema više na oglasima. I bila je paprena.