Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 18:13

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 28 Avg 2019 01:18 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Apr 2018 13:10
Postovi: 19
Ime: sasa
Opel: astra
Imam astru g 1.7 dti (isuzu y17dt)
Zanima me iskustvo ostalih koji voze/su vozili ovaj motor. Jel normalno za jedan dizel motor da pocne brujat vec na 1500k obrtaja prilikom usporavanja (u mom slucaju u 2 brzini). Prvi mi je dizel, a i prvi opel...
Imam jednu dionicu u gradu kojom cesto idem i naravno nikad nisam sam, uvijek sam u koloni i ostala auta bas idu tom nekom brzinom kojom je meni 2 brzina na nekih 1200-1400 obrtaja i bas dosta bruji. Doduse, radi se o uzbrdici. A 1 brzina bi mi bila u previse obrtaja. Ne mogu po gradu voziti prvom u 3-4 hiljade obrtaja.
I otprilike su uvijek 2 osobe u autu.
Majstor mi je rekao da je to otprilike tako za taj motor... ali on vecinom popravlja vw, pa pretpostavljam da nije bas upucen.
Da li je ovako i kod ostalih ili kod mene nesto nije u redu?
Da li je to samo posljediaca slabog motora?
Da li mozda na fabrickoj mapi ima bas malen obrtni moment na tim obrtajima?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 28 Avg 2019 12:34 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 3017
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: A3 8V FL Sedan
Garaza: pogledaj
To je 16v motor sa malom snagom, samo 75ks i 165nm na 1800 obrtaja tako da taj motor realno ne moze da se vozi na 1200-1300 obrtaja, to je normalno. Pogotovu ne uzbrdo :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 28 Avg 2019 14:29 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 06 Nov 2017 22:48
Postovi: 257
Lokacija: Rep. Srpska
Ime: Nebojsa
Opel: Astra G 1.7
Mene iskreno čudi kako ti se ne ugasi na uzbrdici pri 1200 obrtaja :D
Meni počne da negoduje čim padne ispod 1600 po ravnom.
Tako da ako nećeš da mucis motor moraće prva da radi i ne bi trebalo uopšte puno da zalazis u obrtaje ako si drugom vozio na 1200. Da ne kazem da je motor beskoristan ispod 1800 ali da.

Inače ako voziš u drugoj na 1200 u prvoj ti to ne bi bilo 3-4 hiljade, probaj već i videćeš sam.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 28 Avg 2019 14:50 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Apr 2018 13:10
Postovi: 19
Ime: sasa
Opel: astra
Da li se ista moze postici drugom mapom (cipovanjem)? Jer svakako je slab motor, pa ne znam moze li se ista popraviti situacija...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 29 Avg 2019 17:31 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 06 Nov 2017 22:48
Postovi: 257
Lokacija: Rep. Srpska
Ime: Nebojsa
Opel: Astra G 1.7
Pa moze se popraviti situacija, koliko - ne znam, to je najbolje da sam probaš ako ima neko u okolini astru na kojoj je radjen remap, mislim da se oseti promena, možda se javi neko sa foruma ko je radio remap na 1.7 siguran sam da ima neko ko je radio. Opet kad radiš remap ako je turbo ili kvacilo imalo loše ima da strada pa možeš da napraviš dupli posao.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 30 Avg 2019 16:03 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Okt 2011 21:10
Postovi: 937
Lokacija: Kruševac/Niš
Ime: Aleksandar
Opel: Astra G 1.7 DTi 16V (Y17DT)
Garaza: pogledaj
Sad malo konfuzno napisano...Misliš pri ubrzanju da ti trese, a ne ''pri usporavanju'', kako je napisano gore? :P

Što se tiče motora, nije sad da je trkač neki, opet kako reče Miško, imaš 75 konja i 165nm, dostupnih u rasponu od 1800 do 3000 obrtaja, što znači da je u tom opsegu trebaš držati ako hoćeš da ide...Ispod 1800 je možeš držati samo pri nekom 'kruzingu', peta brzina, pa i na 60 da padne, ali sad očekivati pri uzbrdici na 1200 obrtaja da te 'lepi' za sedište pri dodiru papučice za gas je gotovo nemoguće...

On čak za svoju karoseriju i ide prilično fino, srazmerom kubikaži i potrošnji koju ima, ali da ga držiš u optimalne obrtaje...Ima izražen taj 'udar' na 1800 obrtaja, barem kod mene, cimne te i krene da puni kao da ima 100 konja i više, jer opet, 165nm za njegovu konjažu i nije malo, uzeći u obzir da kod benzinaca tek 1.8 16V ima ekvivalentan broj nm-a kao kod 1.7, ali i to što ima trebaš iskoristiti...Naravno da auto drugačije ide kada ima remap na oko 100-105 konja i 220nm, i to su svi potvrdili koji su uradili remap na ovom motoru, ali to je već nešto drugo...

Tako da teško da možeš očekivati na 1200 obrtaja da te lepi u sedište, jedino da imaš neki 3.0 V6 BiTurbo dizel sa 600-700 njutna pri 1200 obrtaja, pa da te zalepi u tako niske obrtaje...

Ono što je moguće je i da imaš i neki problem sa autom...Kako ti ovako ide? Je l' imaš nekih problema ovako možda? Jer može da se desi da imaš neki problem sa protokomerom recimo, senzorom nekim, svašta nešto, pa da ti to utiče na vožnju...Kažem ovo, jer imam i ja jednu uzbrdicu u gradu koju vozim drugom, znači prva preko 2000 obrtaja, pa se promeni i druga padne na recimo 1400, ali pri dodavanju gasa mi penje obrtaje, polako doduše, ali ne sad da krene da mi se guši ili da mi smanjuje obrtaje i da trese, pa kad dođe do 1800, onda možeš 'voz' da zakačiš, neće da padnu obrtaji, tada vuče kako hoćeš kada je u opsegu turbine...

Inače, ako si u koloni i uzbrdo, a ide se sporo, onda bolje drži u prvoj pri malo većim obrtajima, jer ti prvom ako ideš na oko 2000 obrtaja ti je isto kao kada bi ubacio u drugu i bio bez gasa maltene, tako da to znači da prvom možeš da ideš malo preko 2000 obrtaja uzbrdo i da ti bude kao druga pri tih 1200 obrtaja ili koliko već, a biće ti mnogo lakše i za motor i za sve...
Jer...nema šanse kako gore reče da u gradu prvom ideš na 3000-4000 obrtaja, a da ti je to ta druga brzina na 1200 obrtaja...Pa prva na 4000 obrtaja ti je blizu 40kmh, a onda mi to nije logična brzina za situaciju kada se kaže uzbrdica i kolona, jer ko će kolonom i uzbrdicom 40 na sat...Pri tim brzinama onda mora druga da te izvuče kako hoćeš, inače imaš neki problem sa autom, tako da...

Uglavnom, gledaj da zaobilaziš kod 1.7 ospeg ispod 1800 obrtaja pri nekom opterećenju, jer snagu ima u rasponu između 1800 i 3000 obrtaja, gde treba da ide onako kako može da ide...To ispod 1800 kažem opet možeš da koristiš pri nekom ravnom putu i deonici, pa tipa četvrta pri 50-60 na sat i slično, onda ćeš ići pri 1600-1700 obrtaja, ali lagano onako, ne očekuješ preticanje i slično, pa da voziš pri tim obrtajima, ali to ne znači da će te pri potapanju gasa četvrta pri 50,60 zalepiti u sedište, nego vratiš u treću i onda rešavaš tog ispred tebe vrlo brzo, jer si u opsegu punjenja turbine, a tada ga je mnogo teško ugušiti kao recimo benzinca kako bi ugušio pri tako niskim obrtajima, otuda i dizelu njutnmetri pri tako niskim obrtajima, samo ih iskoristi pravilno :wink:

Sad, sve zavisi i od stila vožnje, ali možda i od stanja auta, ispravnosti i slično...Ima tu više faktora...

:ziveli: :ots:

_________________
Opel - The future is everyonce's


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 01 Sep 2019 22:41 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Apr 2018 13:10
Postovi: 19
Ime: sasa
Opel: astra
Samo sam jednom slucajno spomenuo 1200obrtaja, a u naslovu sam jasno napisao 1500, ma da se to desava i na 1600/1700 (kao sto rece Woland) ali manje se cuje.
Ukratko, kad se ukljucim u brdovitu ulicu, na koliko god obrtaja da nabijem prvom brzinom, kad ubacim u drugu bruji i pati se prvih nekoliko sekundi. To me najvise nervira.
Vozio sam 1.4 atmosferskog benzinca sa 126Nm obrtnog momenta i mnogo lakse je isao uz to isto brdo.
Znam da sam i slabije benzince bez problema vozio na 1900/2000 obrtaja (istom dionicom puta) nije to nikakvo veliko brdo, pa mi je bilo cudno da dizel ne moze ispod 1600/1700, a da ne bruji...
Provjericu protokomjer (eventualno egr u kakvom je stanju),a razmisljao sam i o vadjenju katalizatora.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 01 Sep 2019 23:04 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
O snazi motora necu da komentarisem jer nisam vozio doticni, ali ja recimo signuma koji je dosta tezak, na uzbrdicama uvek poteram u obrtaje i trudim se da ne vozim ispod 2000 ako je duza uzbrdica, dok prilikom promene oko 3000 jer je neupotrebljivo, ako je nize jer padnu dosta obrtaji :) .
Ne znam kakvo brujanje cujes, ali moze da bude i do nekog od lonaca, meni recimo prazan dpf lonac bruji, tj zadnji lonac ne moze da ispegla taj zvuk, pa na odredjenim obrtajima iritira i to sam najvise primetio sada jer sam vozio neko vreme bez stakla na gepeku pa bas izludjuje jer zvuk "sara"cas je napred pa onda pozadi, pogotovo prilikom pustanja gasa :) .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 01 Sep 2019 23:06 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 12 Apr 2018 13:10
Postovi: 19
Ime: sasa
Opel: astra
Pa u sustini, ja nisam nezadovoljan kako auto vuce, nego samo to brujanje.
Kakav je zvuk kad strada nosac motora?
To su mi neki savjetovali da provjerim


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G brujanje ispod 1500k obrtaja
PostPoslato: 02 Sep 2019 12:50 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 3017
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: A3 8V FL Sedan
Garaza: pogledaj
Da li ti je brujanje isto kao i kad na ravnom presaltas u visu pre vremena? Ili pricas o sasvim nekom drugom zvuku?

P.S zavrti ti to prvom na 2500-3000 kapiram da ti prilikom saltanja obrtaji padnu dosta nisko i to je razlog sto ti bruji prvu sekundu ili dve dok se ne vrate :)

Ne znam da li moze medjugas da pomogne, imao sam 1.6 HDI 90ks i imao je dugacak menjac tako da npr na uzbrdici kad vozim i saltam u nizu ja sam uvek tako, ako legnem na kocnicu samo pa iz trece vratim u drugu da skrenem takodje uzbrdo autu padnu obrtaji i sav je mrtav :)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs