Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Astra H gasi se, vegla, ne startuje https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=37548 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | zbogom_pameti [ 10 Jan 2019 16:36 ] |
Tema posta: | Re: Astra H gasi se, vegla, ne startuje |
Sta god bilo (a to ce vec neko strucniji da ti odgovori) kad cujes jak udarac ispod haube i ugasi ti se motor, nikako ga ne startujes i vozis dalje. Jos manje dajes jaci gas. Sto se tice kilometraze, ako je veca nego na satu, onda je to prava (jer ko bi menjao i stavio vise nego na satu). Ako ti je ista kao na satu onda je pitanje. Moze da bude al ne mora da znaci. P.S. ovo sa snimka ne zvuci bas najsrecnije. |
Autoru: | aksa0110 [ 10 Jan 2019 16:43 ] |
Tema posta: | Re: Astra H gasi se, vegla, ne startuje |
Slažem se sa vašim komentarom, zato je auto i garažiran već neko vreme. Ali, i da sam otišao kod majstora verujem da bi ga on "provozao" da vidi o čemu se radi, zar ne? Kad sam ga vozio, nisam prelazio 2000 obrtaja, isključivanje se dešava na oko 2500... |
Autoru: | MiskoBgd [ 10 Jan 2019 18:47 ] |
Tema posta: | Re: Astra H gasi se, vegla, ne startuje |
Ne znam da li je zbog garaze ali na snimku bas lupa dok vergla. Vidim da si iz Bga tako da ti je moj savet da pozoves auto servis Ristic dogovoris termin i odvuces auto tamo. Nemoj vise ni da pokusavas da palis auto jer moze biti samo jos veca steta. |
Autoru: | aksa0110 [ 10 Jan 2019 19:18 ] |
Tema posta: | Re: Astra H gasi se, vegla, ne startuje |
...lupa zamajac, to planiram da uradim već neko vreme, ali eto... Sad ću definitivno morati! Nego, više me interesuje šta je, gde je i čemu služi Generator lamp - vidi se na prvoj slici iz OP-COMa. Jer koliko sam našao na Internetu, to bi trebalo da je uzrok ovog problema. Copy-paste sa net-a, verujem da svi na forumu koliko toliko poznaju engleski jezik... A stored code P0621 means that the powertrain control module (PCM) has detected a malfunction with the generator lamp control circuit. The L simply reiterates the lamp control circuit. The generator lamp is contained in the instrument panel. Its primary purpose is to warn the driver of potential charging system problems, when it is illuminated. The PCM typically monitors the continuity of the generator lamp control circuit whenever the engine is running. The generator lamp control circuit is integral to generator operation and maintaining battery charge levels. Each time the ignition is turned on and the PCM is energized, multiple controller self-tests are performed. In addition to running internal controller self-tests, the controller area network (CAN) is used to compare signals from each individual module to ensure that the various controllers are interfacing properly. If a problem is detected in monitoring the generator lamp control circuit, a code P0621 will be stored and a malfunction indicator lamp (MIL) may be illuminated,. Depending upon the perceived severity of the malfunction, multiple failure cycles may be necessary for MIL illumination. Internal control module codes must always be taken seriously. A stored code P0621 could result in a variety of drivability concerns, including a no-start and/or dead battery condition. A, simptomi su... *Engine drivability issues *Engine stall when idling *Inadvertent engine shutoff *Delayed engine cranking *Other stored codes |
Autoru: | Nestado [ 12 Jan 2019 17:29 ] |
Tema posta: | Re: Astra H gasi se, vegla, ne startuje |
Kao sto Misko kaze, ne pali vise auto i kad mozes teraj kod dobrog majstora. Mozda neki pin na ECU nije dobar ili ne dobija struju. Cisto izmeri da vidis koliko je struja na akumulatoru, i kais da li je dobar. |
Autoru: | aksa0110 [ 16 Apr 2019 20:12 ] |
Tema posta: | Re: Astra H gasi se, vegla, ne startuje |
...da ažuriram temu i da dodam neko pitanje... Naime, Ristić nije raspoložen za popravku 1.3 motora, sve šalju u MR Group tako da sam sve radio sa mojim majstorom. Odšlepao sam auto i krenuli u avanturu... Bio prezubio za dva zuba, ali kako je majstor došao do tog zaključka nemam pojma, tako mi rekao Uglavnom, zamenili set lanaca i lančanika - na moju inicijativu, a kad već sve rasturamo nosio sam glavu motora na obradu u MR, sve bilo ok - klackalice dobre, ventili dobri - samo zamenili vođice i gumice. Pored ovoga zamenjena je lamela i druk lager kao i leteći ležajevi. Auto sad pali, ide kao i inače, ali dešava se da nakon pređenih 5-10 km pri 80+ stepeni uključi i stoji uključena žuta lampica za ulje. Kad stanem, isključim auto lampica se isključi, ali je opet uključi posle nekog vremena. Proveravali smo pritisak ulja, sve ok, 2-3 bara, kad se ugreje spusti na 1.5 bar. Promenio sam i davač pritiska i isto se ponaša. Ulje koje sipam je GM 5W 30. Da li je neko imao slično iskustvo i na koji način ga je rešio? Da li je moguće da je potrebno da promenim ulje i koje? Hvala. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |