Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 23:02

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 8 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Obrtni momenat
PostPoslato: 12 Maj 2008 03:27 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 19 Dec 2007 02:21
Postovi: 270
Lokacija: Zemun
Ime: Milos
Opel: Peugeot 308 2015
Da li neko koze da mi kaze nesto o obrtnom momentu??Kada je najbolje da se menja brzina kada se gleda potrosnja(Vovim Astru 1.7 dti) I kada motor ima najbolje ubrzanje tj kada mu je obrtnimomenat najjaci,valjda sam se dobro izrazio posto se stvarno jako sabo razumem....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Obrtni momenat
PostPoslato: 12 Maj 2008 08:59 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Najjaci obrtni momenat na 1.7DTI je 165 Nm pri 1800 obrtaja. Pri kojim obrtajima menjati brzine u cilju manje potrosnje ne znam, ali pretpostavljam da je pre aktiviranja turbine, a posle najveceg obrtnog momenta. Najveca snaga ti je 75 konja pri 4400 obrtaja.

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Obrtni momenat
PostPoslato: 12 Maj 2008 09:28 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
ja sam negde video, da kad si na otvorenom putu, i ako zelish maksimalno da smanjish potroshnju, trebalo bi vec pri 60kmh da budesh u petoj brzini... pa ti sad vidi... :ludilo

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Obrtni momenat
PostPoslato: 12 Maj 2008 11:39 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Jan 2008 17:15
Postovi: 547
Lokacija: Beograd
Ime: Djuro
Opel: Audi A3
To je glupost... Auto mnogo trosi i kad ga vozis na jako malim obrtajima jer se gusi! I uopste ne zavisi od brzine kad treba da promenis stepen prenosa jer je kod svakog auta drugacije.
Najoptimalniji rezim rada za dizele je od 1800 do 2500 obrtaja i tu imaju najmanju potrosnju. Sam menjac na njima je sinhronizovan da ako manju brzinu menjas na 2500 u vecoj ce ti to biti na 1800 tako da nikad ne moras da izlazis iz tog rezima, sem u prvoj. Uostalom to ti sve pise u onom prirucniku koji si dobio uz auto...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Obrtni momenat
PostPoslato: 12 Maj 2008 15:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Djuro, jel meni kazes?

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Obrtni momenat
PostPoslato: 12 Maj 2008 16:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Jan 2008 17:15
Postovi: 547
Lokacija: Beograd
Ime: Djuro
Opel: Audi A3
Ne, vec strokanu. To sto si ti rekao stoji, a ja sam samo dopunio...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Obrtni momenat
PostPoslato: 13 Maj 2008 09:59 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Avg 2007 12:14
Postovi: 35
Lokacija: Zemun
Ime: Ljubisa
Opel: Astra 1.7DTI
Jedna nebitna ispravka. Najveci obrtni momenat 1.7DTI motora po specifikaciji je od 1800 do 3000 rpm. Imam bas takav i u praksi znam da se motor najbolje ponasa, kako neko rece pre mene, da izuzimajuci prvu brzinu, saltas na oko 2500 do 2600 u vecu jer tada padne na nekih 1700 do 1800 a to su obrtaji kada pocinje najveci momenat. Dolazak do 3000 obrtaja je definitivno plafon dokle treba ici, jer nakon toga buka se povecava a ucinak nije srazmeran proizvedenoj buci. Naravno izuzimam 5. brzinu na autoputu kada je 3000 obrtaja nesto preko 130km/h.
Moja licna iskustva su da je motor neverovatno lenj u podrucju od 1200 do 1600 rpm u poredjenju sa konkurencijom (konkretno TDI na Skodi i HDI na Pezou). Vec preko toga normalno se ponasa imajuci u vidu da ima "samo" 75KS. Cini mi se, nisam siguran, da se negde pri 1800 pali turbina i da je to razlog, mada definitivno ima jako izrazenu turbo rupu.

Najmanja potrosnja je direktno srazmerna tezini noge na gasu, tu vec ne treba nikakva posebna pamet i ne smatram da je najbitnije gledati i centrirati obrtaje vec je mnogo bitnije umerenost u ubrzanjima. Ovaj motor je definitivno konstruisan kao mali potrosac a ne kao snagator. Paralelno su prodavali i 2.0 DTI koji je prilicno jaci (oko 100 KS) ali i prilicno veci potrosac.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Obrtni momenat
PostPoslato: 13 Maj 2008 14:03 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 19 Dec 2007 02:21
Postovi: 270
Lokacija: Zemun
Ime: Milos
Opel: Peugeot 308 2015
E sad bi trebao da sam razumeo...lepo obljasnjeno!


Moze lock


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 8 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 13 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs