Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 12:54

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 57 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Tempomat i Astra G 1.7
PostPoslato: 01 Feb 2018 18:48 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 06 Nov 2017 22:48
Postovi: 257
Lokacija: Rep. Srpska
Ime: Nebojsa
Opel: Astra G 1.7
Znam da je dosta pisano o tome ali sam laik, pa imam još nekih pitanja pa moram ovako.
Astra je 1.7 DTI club paket opreme. E sad dizao sam poklopac kod volana ali nisam našao onaj dzek viška u koji ide tempomat. Bilo kako bilo, video sam da su neki sa istim paketom opreme govorili da ima izvedena instalacija do osigurača pa me zanima kako odatle da dovedem do volana,Tj do ručice, odnosno odakle da povedem žice i koje zice, i kako uopšte da proverim da li je dovedeno i do osigurača uopšte..? Za prekidač kvačila ću da proverim sutra po danu, gas pretpostavljam da je električni s obzirom da je dizel u pitanju, tako da ostale uslove ispunjavam.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Tempomat i Astra G 1.7
PostPoslato: 03 Feb 2018 11:56 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Okt 2011 21:10
Postovi: 937
Lokacija: Kruševac/Niš
Ime: Aleksandar
Opel: Astra G 1.7 DTi 16V (Y17DT)
Garaza: pogledaj
Pozdrav druže :)

I kod mene je na Astri "Club" oprema (kažem po navodnicima, jer je stavljeno stvari koje odavno prelaze 'Club') i kao takva oprema, ne može da se poredi sa Elegance i Diamond kao jedne od najviših oprema koje su išle u Astru G (mada i to nije 100% merilo).

Nemaš izvedene žice verovatno, kao što i ja nisam imao od ECU-a do table. Idu ti 4 žice sa ECU-a motora (pinovi na gornjem konektoru ECU-a su ti: 23, 6, 44, 29)