Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 07:24

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Pomoc oko procene vrednosti
PostPoslato: 06 Jan 2018 19:56 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Nov 2017 14:15
Postovi: 53
Lokacija: Novi Sad, Srbija
Ime: Ilija
Opel: Astra G 2.0 DTI 16v
Pozdrav kolege, pre svega sretno vam Badnje vece, da u miru i slozi proslavite Badnje vece kao i Bozic :)

Volim da razmenjujem misljenja, trudim se i da pomognem oko necega oko cega se razumem pa bih vas opet pitao za savet i misljenje.

Posto kao sto i prosla tema govori u skorijem periodu planiram da se podmladim Vektrom C ili Astrom H 1.9 CDTI, po nekoj logici moram prodati na zalost i moju astru, pa me interesuje koliko je realno da trazim i da ocekujem, na oglasima su cene od 1500 do 2500e naravno ove od 1500e se jedino i prodaju.

Isto tako koliko npr je realno da platim neku Vektru C 1.9 CDTI 120ks ili 150ks predpotavljam oko 3000e?

Napisacu jedan detaljan opis pa koga ne mrzi moze da ostavi svoj komentar i misljenje :) U napred hvala :)

Opel Astra G 2000god 74kw/101ks karavan

Vozilo je i vise nego redovno odrzavano, dugogodisnji vlasnik (na mom je imenu) o cemu svedoce tablice koje pocinju sa 005 (prva registracija po novom zakonu). Registrovan do 04.2018 posedujem i zeleni karton. Pali i zimi i leti na zub. Nema nikakvog dima ni trunke. Auto radi bas onako kako to i treba da bude, prima gas odlicno, povlaci perfektno ko dodje sedne i proba uverice se i sam. Od servisa do servisa ne potrosi ni kap ulja (ne duva na meracu ili slicno). Motor nije pran niti je ceo auto lickan za prodaju.

Detaljan opis vozila koga zanima kao i sta je uradjeno:

Auto ne pali ni jednu gresku, o autu vodim racuna i ako nisam mehanicar jer mi treba uvek siguran auto (kao svedocenje tome navodim da sam kupio dijagnostiku OP COM iskljucivo zbog stalnog pracenja kvarova i slicno koju uvek nosim uz sebe). Odrzavan za sebe i vozen iskljucivo na daljim relacijama NS>BG, SM>NS, NS>Bljeljina i slicno. U auto sipam iskljucivo Euro Dizel (nikad nikakav lozak ili loz ulje ili nesto slicno nije sipano). Potrosnja auta mojim nacinom voznje je oko 5.81 L (u gradu oko 6.5 L na otvorenom od 5 do 5.5 L ). Vodim evidenciju za sopstvene potrebe o odrzavanju i ulaganju u auto u nastakvu dostavljam sta je uradjeno u proteklih godinu dana.

-Pre oko 10.000 km uradjen ECO chip tuning (najblazi chip predvidjen smanjenju potrosnje i minimalnom povecanju snage sto znaci da ni malo ne steti motoru sta vise rasterecuje ga)
-Uradjen set kvacila pre oko 20.000 km
-Uradjen remont BOSH pumpe i racunara pre 10.000 km
-Remenica radilice pre 200 km, PK kais, spaner, roler pre 5.000 km
-Prednji diskovi pre 10.000 km
-Mali servis uradjen pre 1.000 km (male servise radim na svakih 7 do 8 hiljada) promenjeni svi filteri, ulje i antifriz.
-Pre 1.000 km uradjeno ciscenje usisne grane i EGR ventila
-Nove prednje plocice pre 1.000 km
-Preventivno zamenjen dihtung glave o cemu svedoci i lepak koji je skoro pa svez kako ne bi doslo do pregrevanja koje se nikad nije desilo
-Gume MS odlicne stanje se vidi na slikama sve 4 su Mishelin
-Uradjena reglaza tj centriranje trapa (po parametrima apsolutno nikakvo odstupanje nije bilo pre centriranja trapa po recima majstora 1% odstupanja koje je ovom prilikom reseno tako da je sad u zelenom tj perfektno)
-Kupljen pre oko godinu dana nov CD radio plejer Kenwood poseduje CD, USB, AUX itd (placen 8.999 din) daje perfektan zvuk.
-Nove presvlake pre 2.000 km (tipske za ovaj model radjene).
-Nov PK kais i spaner pre oko 5.000 km
-Zamenjena rucica menjaca sa sajlama i pratecim delovima (ko poznaje ovaj model poznato mu je da posle nekog vremena teze ulazi u npr prvu) tako da sad salta perfektno kao u sir sto bi nas narod rekao
-Zamenjene sijalice instrument table
-Kupljen nov prohromski nastavak za auspuh placen 40e uz njega i moderniji okviri za tablice placeni 10e
-Ispolirani farovi
-Ofarbane tj osvezene sve crne plastike
-Auto nikada nije posedovao kuku za vucu niti je ikad ista vuceno sa njim.

Mane i potrebna ulaganja:

-Auto je sedi i vozi za to mi je i potreban svakodnevno tako da je uvek spreman za voznju i nema trenutnih ulaganja
-Od mana mogu navesti sitna ostecenja nastala na parkingu naravno ne mojom krivicom, rubovi su zdravi, i po koja tackica na gepek vratima pa kome smeta jedino to, estetici ne pridajem vaznosti kao mehanici.

Znaci u globalu mehanika je komplet uradjena i sve je perfektno, snimak rada motora: https://www.youtube.com/watch?v=ZHnkoYRzXXk

Slike:


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs