Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 14:18

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Pitanja oko greške, i menjač teško ide u drugu, Astra g
PostPoslato: 05 Jan 2018 16:45 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 06 Nov 2017 22:48
Postovi: 257
Lokacija: Rep. Srpska
Ime: Nebojsa
Opel: Astra G 1.7
E ovako, uzmem danas da iscitam greške onom metodom kočnica+gas+kontakt i prijavi mi grešku 0380 i nadjoh da je to je "glow plug heater circuit a malfunction", koliko znam to je grejač, e sad jel to jedan grejač ili sva 4 i da li znači da su pocrkali ili nešto drugo? Kako nije bilo velikih minusa najviše sam palio na -3 i lampica grejača je svetlila neke 2 sekunde i upalio sam bez nekih problema zaverglao je možda jednom više nego obično.

Edit:
Da ne otvaram još jednu temu, naime menjač ide malo teze u drugu brzinu bilo da ide iz prve u drugu ili iz treće u drugu, onaj hod između brzina ide lagano ali kad dodje do brzine moram nekad baš jače da ga povucem da udje u drugu, šta bi to moglo da bude, tj do čega?


Poslednji put menjao Woland dana 05 Jan 2018 18:35, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanja oko greške, Astra g
PostPoslato: 05 Jan 2018 17:05 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Nov 2017 14:15
Postovi: 53
Lokacija: Novi Sad, Srbija
Ime: Ilija
Opel: Astra G 2.0 DTI 16v
Pozdrav kolega, to je poznata situacija kada auto pali grejace a u slucaju da nesto nije ispravno najcesce grejac onda drzi check engine upaljenu par sekundi po startovanju auta, sto znaci verovatno je jedan ili dva grejaca, obicno nikad nisam cuo ni doziveo da crknu sva 4 od jednom, naravno prvo proveri njih mozes dovesti i direkt plus na njih pa videti a u nekom gorem slucaju mozda moze biti i relej grejaca.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanja oko greške, Astra g
PostPoslato: 05 Jan 2018 18:41 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 06 Nov 2017 22:48
Postovi: 257
Lokacija: Rep. Srpska
Ime: Nebojsa
Opel: Astra G 1.7
Caki je napisao:
Pozdrav kolega, to je poznata situacija kada auto pali grejace a u slucaju da nesto nije ispravno najcesce grejac onda drzi check engine upaljenu par sekundi po startovanju auta, sto znaci verovatno je jedan ili dva grejaca, obicno nikad nisam cuo ni doziveo da crknu sva 4 od jednom, naravno prvo proveri njih mozes dovesti i direkt plus na njih pa videti a u nekom gorem slucaju mozda moze biti i relej grejaca.


Ne gori meni check engine, nego sam rekao da mi je upaljena lampica od grejača 2 sekunde kad dam kontakt, znam da je to normalno nego mi kratko to 2 sekunde, jer sam kod druga na četvorici baš tada kad sam i ja palio kod njega gorela bar 7 sekundi a nije auto bilo skroz hladno.
Znaš kako auto je kod mene mesec-dva pa je moguće da su svi pocrkali šta znam, nadao sam se da možda prijavljuje grešku sa drugim kodom za svaki grejač jer ovde kaže "A".
Koliko košta grejač znaš li?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanja oko greške, i menjač teško ide u drugu, Astra g
PostPoslato: 05 Jan 2018 20:28 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Nov 2017 14:15
Postovi: 53
Lokacija: Novi Sad, Srbija
Ime: Ilija
Opel: Astra G 2.0 DTI 16v
E ovako druze da se nadovezem na temu i na tvoj EDIT, pre svega koliko grejaca je crklo neces znati dok ne proveris, kao sto rekoh to mozes i sam poskidas kapice sa njih i dovedes plus sa akumulatora zicom na njihov vrh i vidis da li baca varnicu na svaki (zamena grejaca moze biti rizicna jer se desava nekad da se zalome prilikom zamene tj pukne prilikom odvrtanja i glava fakticki od motora mora da se rastavlja da ih izvuces ili da potrazis servis koji ima posebnu opremu za vadjenje zalomljenih grejaca, cisto skrecem paznju) ja sam kod mene menjao i nije bilo nikakvih problema, takodje vreme koliko ce grejaci da rade zavisi od vise faktora, releja grejaca, fabrike tj kako je predvidjeno fabricki da npr na -5 drzi 2 sekune na -10 3 sekunde (dajem samo primere kako bih ti priblizio situaciju) licno moze i to da se resi, ako ti pali okej na zub dva nema potrebe nista da diras, npr neko kome duze vergla uradi modifikaciju npr ubaci se relej od drugog auta koji cesce pobudjuje tj pali grejace i drzi ih duze.

Cena grejaca zavisi od marke +-1000din

E sad oko menjaca zavisi koji je, da li ti je rikverc pored prve ili desno dole ispod 5te brzine? Npr ako je druga varijanta desno dole rikverc ta rucica ima na dnu kuglu koja stoji u cauri, ta caura se pojede i pravi problem oko ubacivanja u brzine, caura se moze naci i izliti nzm bas da li je ima u prodavnici ali bolje je da se izlije, zamena nije previse komplikovana uglavnom sve se uradi i resi :)

Ako ti jos nesto zatreba vici :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanja oko greške, i menjač teško ide u drugu, Astra g
PostPoslato: 05 Jan 2018 20:58 
OffLine
4th Gear

Pridružio se: 06 Nov 2017 22:48
Postovi: 257
Lokacija: Rep. Srpska
Ime: Nebojsa
Opel: Astra G 1.7
Aha, ne znam zašto li sam očekivao da je dijagnostika tako precizna. Ma znam da vole da se lome zato i pitam. Najverovatnije da to neću ni dirati dok ne dodje neki minus pa da vidim kako se tada ponaša. Možda isprobam sa žicom, samo ne znam gde se tačno nalaze, jesu sa prednje ili zadnje strane one 'maske' tj u odnosu na cep gde se sipa ulje?

A menjač je sa prstenom i rikvercom pored prve. Tako da mi to ne koristi, dizao sam onu kožu na menjacu i imaju ispod 2 zgloba pa sam ih namazao sa onom zelenom masti gornji je bio OK podmazan a donji slabo, ali i dalje ne primetim neku razliku pa se sve nadam da nije nešto oko kvačila ili menjača jer šta god da je oko toga bude skup sport. Jedino možda što nisam proverio još je ulje u menjacu jer pojma nemam gde se sipa, al sumnjam da bi samo druga zezala.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanja oko greške, i menjač teško ide u drugu, Astra g
PostPoslato: 05 Jan 2018 21:11 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Nov 2017 14:15
Postovi: 53
Lokacija: Novi Sad, Srbija
Ime: Ilija
Opel: Astra G 2.0 DTI 16v
Pa u nasem slucaju tesko ce dijagnostika biti bas toliko precizna, kao sto si i sam rekao sacekaj da vidis kako ce paliti sve dok pali okej i brzo nista ne diraj :) Kod mene na 2.0, a nesto mi govori da je i kod tebe tako, kada stojis ispred auta, trebalo bi da je sa gornje strane znaci dalje strane kod turbine, tj da se izrazim izmedju motora i kabine tj motora i soferke.

A za rucicu hmm moguce je i to za ulje ako predugo nije menjano, obicno se zimi desava taj problem dok se malo ne ugreje, ali sad vec pricamo napamet da se tako izrazim, ja uvek krecem od sitnijih stvari tj rucice i ulja, pa potom moze biti u najgorem slucaju kao sto i sam kazes oko menjaca.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs