Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 01:27

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Astra H Alternator
PostPoslato: 27 Feb 2016 21:11 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2016 14:18
Postovi: 36
Lokacija: Novi Sad
Ime: Bojan
Opel: Astra H GTC
Postovani,imam jedna mozda veliki mozda mali problem ali svakako da me ubija evo vec 10 dana.Mozda je neko imao slicnu situaciju pa cisto da proverim.Ovako :
-Ujutru (znaci dok je hladan auto) nece svetla da mi se upale.Bukvalno pocnu da se pale i odmah ugase.Auto radi desetak minuta i tek onda radi sve normalno.Kao da nema snage da upali...Ksenoni su u pitanju.Stavljeni novi i balasti i lampice u pitanju je boja 6000 k
-Izmerimo snagu akumulatora (kada je auto vec zagrejan uveliko) 13.4 V
-Sve ostalo radi normalno (servo,multimedija...)

Da li postoji mogucnost da alternator ne puni dovoljno dobro jer citajuci forum trebalo bi da akumulator bude preko 14 V ili ako neko ima neko logicnije resenje.
Ako i jeste do alternatora kako moze da puni malo a malo da ne puni.Koliko znam on kad crkne crkao je,ne moze delimicno da radi!
Ako je neko imao neku slicnu situaciju molim neka mi pomogne.Hvala!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 27 Feb 2016 22:01 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 15 Feb 2016 12:35
Postovi: 36
Lokacija: Backi Breg
Ime: Marin
Opel: Astra G 1.7 DTI
Auto redovno upalis na kljuc upalis svetla i ona nece. Dali si merio napon punjenja na akumulatoru dok je auto radio pa je 13.4 ili je bio ugasen? Ja najvise sumnjam na xenone!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 28 Feb 2016 00:25 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2016 14:18
Postovi: 36
Lokacija: Novi Sad
Ime: Bojan
Opel: Astra H GTC
taj napon sam i merio tj.dok radi auto...iznosi 13.4 V


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 28 Feb 2016 00:47 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 09 Sep 2015 23:08
Postovi: 4
Lokacija: Beograd-Vozdovac
Ime: Nenad
Opel: Astra 1.9cdti
Garaza:
Ako ti ne svetli lampica od akumulatora na tabli dok je auto upaljen onda ti je sa alternatorom sve u redu,probaj da pozajmis od nekoga akumulator zameni pa vidi kako ce se ponasati...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 28 Feb 2016 01:21 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 3017
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: A3 8V FL Sedan
Garaza: pogledaj
Jel si stavio Canbus xenone?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 28 Feb 2016 10:48 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2016 14:18
Postovi: 36
Lokacija: Novi Sad
Ime: Bojan
Opel: Astra H GTC
Xenoni su vec bili ugradjeni kada sam ga kupio(Ksenoni sa projektorima)...A ako me pitas da su ovi balasti canbus nisu.
I stari koji su bili pre ovih nisu bili canbus i nisu pravili problem!Evo i slika :
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 16 Avg 2016 13:00 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 11 Avg 2010 21:58
Postovi: 3
Lokacija: Beograd
Ime: Caslav
Opel: Astra H 1.7 CDTI
Vrlo moguce da su diode na alternatoru otisle. Meni se konkretno desilo to 4 puta. 3 puta sam imao slucaj da su pocele lampe na tabli da se pale povremeno u toku voznje dok je poslednii put auto poceo da se zakljucava sam od sebe a kljucevi stoje na stolu niko ih ne dira. to je samo ono stos e desava dok diode skroz ne crknu. Moze da se desi da uplaite auto i da ne mozete volan da okrenete jer tada ni servo ne radi. ovaj poslednji put se cak ni to nije desilo posle dosta muke upalih auto i krenuo sam kod elektricara koji mi je telefonom rekao da je alnaser u pitanju. Dok se vozio ka majstoru nisam imao nikakvih problema u voznji sto mi je bilo sumnjivo ali sam proveravao napone na BC i video da je napon 12,2V. Majstor prvo krene ka alnaseru ali kad sam rekao da je napon 12,2V on zakaci instrument i vidi o cemu se radi i popizdi kako nece vise da servisira Atre jer je to jako cest problem kod njih i da mu je svaki 5 auto astra h. Na moje oci rasturi alternator i nadjemo da je dioda jedna bukvalno spaljena i da je dobro posto da je neka od ostalih imao bih problem i sa servom i sa voznjom i samo slepovanje do majstora bi pomoglo.
pokusacu da slikam deo pa cu postaviti sliku. Inace samo HITACHI prva ugradnja je OK a sve ostalo je dbeelo sranje delovi su svi iz PRCa tako da pomoci nam nema osim da se otvorim za 100+ EURICA i kupim bas HITACHI diodni most.

inace u pitanju je astra 1,7 cdti 80ks

_________________
www.ribolovci.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 19 Avg 2016 17:53 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Sep 2013 13:11
Postovi: 1177
Lokacija: Beograd | Novi Sad | Banja Luka
Ime: Milos
Opel: Insignia Sports Tourer FL 2.0d & Corsa C 1.4b 90ks
Garaza: pogledaj
Dok sam imao obicne farove, i u njima xenone, koji nisu bili canbus, radilo je sve normalno neko vreme, pa je pocelo da se desava to. Kupio sam canbus ponistivace, nikad vise nije bilo problema. Dakle zameni za canbus set.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 02 Sep 2016 23:49 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 02 Sep 2014 12:58
Postovi: 239
Lokacija: Srbija, Petrovac
Ime: Srle
Opel: Astra H hečbek 1.7 CDTI (80 ks), Astra G karavan 1.7 CDTI (80 ks)
Chaki je napisao:
Vrlo moguce da su diode na alternatoru otisle. Meni se konkretno desilo to 4 puta. 3 puta sam imao slucaj da su pocele lampe na tabli da se pale povremeno u toku voznje dok je poslednii put auto poceo da se zakljucava sam od sebe a kljucevi stoje na stolu niko ih ne dira. to je samo ono stos e desava dok diode skroz ne crknu. Moze da se desi da uplaite auto i da ne mozete volan da okrenete jer tada ni servo ne radi. ovaj poslednji put se cak ni to nije desilo posle dosta muke upalih auto i krenuo sam kod elektricara koji mi je telefonom rekao da je alnaser u pitanju. Dok se vozio ka majstoru nisam imao nikakvih problema u voznji sto mi je bilo sumnjivo ali sam proveravao napone na BC i video da je napon 12,2V. Majstor prvo krene ka alnaseru ali kad sam rekao da je napon 12,2V on zakaci instrument i vidi o cemu se radi i popizdi kako nece vise da servisira Atre jer je to jako cest problem kod njih i da mu je svaki 5 auto astra h. Na moje oci rasturi alternator i nadjemo da je dioda jedna bukvalno spaljena i da je dobro posto da je neka od ostalih imao bih problem i sa servom i sa voznjom i samo slepovanje do majstora bi pomoglo.
pokusacu da slikam deo pa cu postaviti sliku. Inace samo HITACHI prva ugradnja je OK a sve ostalo je dbeelo sranje delovi su svi iz PRCa tako da pomoci nam nema osim da se otvorim za 100+ EURICA i kupim bas HITACHI diodni most.

inace u pitanju je astra 1,7 cdti 80ks


Ja imam istu Astru H (oko 2 godine) i već sam servisirao alternator posle par meseci od kupovine (na oko 145.000km). Otkrio sam da je vlasnik pre mene imao požar na alternatoru (nagorela creva klime iznad alternatora) i da je alternator već jednom servisiran pre nego što sam ga ja srvisirao ponovo (ako nije i više puta servisiran pre mene). Kod mene je crkla i vakum pumpa koja se nalazi u sklopu alternatora, a generalno alternatori su mana i slaba tačka kod Astre H jer ja skoro da ne znam ni jednog vlasnika koji je ima više od 1 godine a da nije morao da ga servisira, a nekoliko njih i više puta.

Druga stvar, dobar ti je taj majstor koji daje dijagnoze telefonom, možda bih mogao i ja da ga pozovem da mi kaže da li "vidi" koliko mi je zapušen EGR i da li će morati uskoro da se čisti ili da se menja. Alnaser nema veze sa naponom na akumulatoru, sa strujom punjenja, sa naponom za svetla i sa napajanjem bilo kojih drugih sistema. Alnaser služi samo za startovanje motora i ništa više. Mnogi brkaju alnaser (anlaser) i alternator i mnogima je to isto, a razlika je ogromna.

I na kraju, taj majstor kuka što mu samo Astre H dolaze? Pa neko bi bio srećan da je na njegovom mestu i zadovljno trljao ruke. Valjda majstori treba da vole što postoje neke učestale fabričke greške i mane na pojedinim modelima jer od toga žive. Još je i bolje ako je čest jedan te isti kvar kod nekih modela, majstor može da se specijalizuje samo za to, pripremi najviše te delove i da samo živi od toga. Stvarno ne razumem neke ljude. Tom majstoru je očigledno muka što mora da silazi češće u kanal da bi skidao alternator sa Astre H i da pošteno odradi posao, jer bi mu mnogo lakše bilo da sve kvarove popravlja samo dijagnostikom, unimerom ili eventualno šrafcigerom i sečicama i to samo odozgore, bez podvlačenja ispod auta, a najbolje je da problem reši telefonom i to dobro naplati bez ikakvog prljanja ruku.
Muka mi je više od takvih "majstora" koji bi da popravljaju automobile u belim rukavicama i samo uz pomoć kompjutera.
I takvi sebe ponosno nazivaju "majstorima". Bežite od takvih što dalje, jer ako vozite Astru H trebaće vam neki pošten i dobar auto električar, a najbolje je da vam on bude još i neki prijatelj, rođak ili kum. :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 28 Sep 2016 04:08 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Maj 2011 02:34
Postovi: 21
Lokacija: Beograd
Ime: Marko
Opel: Astra H 1.6
Da li struja punjena na Astri Z16XEP treba da bude tokom rada motora 13.4V po referentnim vrednostima ili nesto visa? Dosta puta mi se desava da osvetljenje displeja varira dok je auto hladan ili kada se ubaci u rikverc u mestu.
Nekada upali na pola kljuca, nekada nece iz prvog, cak i iz drugog puta (ne volim da verglam pola sata, muka mi je od takvih), pre godinu dve, sam pogotov zimi imao problem sa bendixom anlasera, dosta puta je kacio, sumnjao sam na njega, ali se to vise ne desava. Da li je ovo povezano kojim slucajem ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 04 Jan 2017 02:24 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Avg 2012 23:29
Postovi: 133
Lokacija: obrenovac
Ime: dragan
Opel: astra j ...corsa c 1.2...meriva 1.4
napon punjenja je po defoltu 13.8 do 14.2 volta.xenoni moraju da se pale i na 12 volti.....iz navedenog nisam bas svatio da li je u pitanju astra g koja mora upaliti xenone u svakim slucaju ako su ispravni ili astra h kod koje moze dolaziti do problema zavisno od balasta....pozz glisa


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 04 Jan 2017 02:33 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Avg 2012 23:29
Postovi: 133
Lokacija: obrenovac
Ime: dragan
Opel: astra j ...corsa c 1.2...meriva 1.4
izvini tek sada vidim da je u pitanju astra h ....posto ista svetla pali direktno iz body modula moras prvo 15amperske osigurace zameniti za 20a i koristiti iskljucivo balaste koji su kompartibilni sa autima koji imaju kanbus komunikacije izmedju ecu.nemoj koristiti ponistavace gresaka posto su to obicni otpornici koji dodatno opterecuju vod u paralelnoj vezi i greju se poprilicno.znaci canbus balasti i montiraj jedan po jedan i probaj ih nezavisno po strani..javi sta se desava pozz glisa


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 05 Jan 2017 04:13 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 02 Sep 2014 12:58
Postovi: 239
Lokacija: Srbija, Petrovac
Ime: Srle
Opel: Astra H hečbek 1.7 CDTI (80 ks), Astra G karavan 1.7 CDTI (80 ks)
kovle je napisao:
Da li struja punjena na Astri Z16XEP treba da bude tokom rada motora 13.4V po referentnim vrednostima ili nesto visa? Dosta puta mi se desava da osvetljenje displeja varira dok je auto hladan ili kada se ubaci u rikverc u mestu.
Nekada upali na pola kljuca, nekada nece iz prvog, cak i iz drugog puta (ne volim da verglam pola sata, muka mi je od takvih), pre godinu dve, sam pogotov zimi imao problem sa bendixom anlasera, dosta puta je kacio, sumnjao sam na njega, ali se to vise ne desava. Da li je ovo povezano kojim slucajem ?

Napon punjenja dok auto radi ako je alternator ispravan mora da bude preko 14v inače nešto ne valja sa samim alternatorom. Ne mora da pali lampicu na tabli ako je jedna dioda crkla, a alternator tada ipak ne puni dovoljno. Obično pali lampicu kada crkne pobudna dioda u mostu.
Akumulator se proverava na ugašenom autu i ako je pun mora da daje napon od 12,7 - 12,8v. Ako je polu prazan, onda je napon oko 12,4v - 12,5v a prazan daje oko 12,2 - 12,3v. Ako je napon ispod 12v onda je akumulator gotov i za zamenu je. Za loše punjenje može da bude kvar i u regleru, mada je kod Astre H u 90% slučajeva alternator.
Nikada ne treba paliti auto kada su svetla uključuna, to uništava alternator. Kod Astri koje imaju automatsko paljenje svetala, staviti na položaj 0 i povući ručnu pa tek onda paliti auto. U krajnjem slučaju se mogu uključiti poziciona svetla jer ona vuku dosta manje struje, ali je ipak najbolje paliti sa skroz ugašenim svetlima, bez uključenog radija i bez uključenog ventilatora kabine.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra H Alternator
PostPoslato: 17 Feb 2017 04:47 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Maj 2011 02:34
Postovi: 21
Lokacija: Beograd
Ime: Marko
Opel: Astra H 1.6
srlem je napisao:
kovle je napisao:
Da li struja punjena na Astri Z16XEP treba da bude tokom rada motora 13.4V po referentnim vrednostima ili nesto visa? Dosta puta mi se desava da osvetljenje displeja varira dok je auto hladan ili kada se ubaci u rikverc u mestu.
Nekada upali na pola kljuca, nekada nece iz prvog, cak i iz drugog puta (ne volim da verglam pola sata, muka mi je od takvih), pre godinu dve, sam pogotov zimi imao problem sa bendixom anlasera, dosta puta je kacio, sumnjao sam na njega, ali se to vise ne desava. Da li je ovo povezano kojim slucajem ?

Napon punjenja dok auto radi ako je alternator ispravan mora da bude preko 14v inače nešto ne valja sa samim alternatorom. Ne mora da pali lampicu na tabli ako je jedna dioda crkla, a alternator tada ipak ne puni dovoljno. Obično pali lampicu kada crkne pobudna dioda u mostu.
Akumulator se proverava na ugašenom autu i ako je pun mora da daje napon od 12,7 - 12,8v. Ako je polu prazan, onda je napon oko 12,4v - 12,5v a prazan daje oko 12,2 - 12,3v. Ako je napon ispod 12v onda je akumulator gotov i za zamenu je. Za loše punjenje može da bude kvar i u regleru, mada je kod Astre H u 90% slučajeva alternator.
Nikada ne treba paliti auto kada su svetla uključuna, to uništava alternator. Kod Astri koje imaju automatsko paljenje svetala, staviti na položaj 0 i povući ručnu pa tek onda paliti auto. U krajnjem slučaju se mogu uključiti poziciona svetla jer ona vuku dosta manje struje, ali je ipak najbolje paliti sa skroz ugašenim svetlima, bez uključenog radija i bez uključenog ventilatora kabine.


Hvala puno na odgovoru, akumulator je kupljen pre tri godine i u pitanju je Exide premium, mislim da je on odlican, ali opet provericu koji napon daje prateci tvoje uputstvo. Sto se tice alternatora, da li mogu preko board computera u test modu da proverim punjenje alternatora ili mi ipak treba dijagnosticki uredjaj ? Ista situacija je i ove zime sa tim blagim treperenjem displeja tj promenom osvetljenja sve dok se auto ne zagreje pa cak i kad se zagreje kada se na primer ubaci u rikverc opet je ista prica, pokusacu da snimim telefonom da docaram kako ti izgleda


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs