Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Astra G 2.0 DTI Problemi sa vakumom
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=21886
Stranica 1 od 1

Autoru:  yanky87 [ 23 Okt 2012 22:00 ]
Tema posta:  Opel Astra G 2.0 DTI Problemi sa vakumom

Cao svima.
Imam opela astru 2.0dti 2000.god,moj problem sa njim je sledeci.
Pre 7 meseci mi otisla elektronika na bosch pumpi pa sam morao da je nosim na remont,vratili smo i naravno sve je bilo ok jedno vreme. I onda je pocelo... Posto mi auto nije vukao kao pre i poceo da mi izbacuje greske.Prvo sam morao da zamenim protokomer orginal boschov,pa sam zamenio one male vakume sa leve strane kod akumulatora,pa sam zamenuo egr ventil stim sam i uradio kompletan servis od ulja,filtera do grejaca itd...
Znaci skoro kompletno sam izmenjao delove..
E sad posto sam zamenio egr ventil izbacuje mi gresku p0400 sto mi pokazivalo i pre.Taj kod pokazuje da je do toga,i nakon sto predjem nekih 100km na sat ukljuci mi se greska koja je p1125 sto dolazi sa greskom p0400 koliko sam upoznat (znaci da jedan problem izbacuje 2 greske). I takodje mi se jako tesko pali ujutro...
E sad ja vas molim posto sam dosta para do sad potrosio na njega i da nekupujem i dalje delove koje su nepotrebni,dali neko moze da mi pomogne sa ovim problemom.
Hvala unapred na svaku pomoc ;-)

Autoru:  Acaks [ 24 Okt 2012 19:12 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra G 2.0 DTI Problemi sa vakumom

Pozz..Reci mi vezano za to prvo jutarnje paljenje..jel samo prvo paljenje imas problem dok je motor hladan ili preko celog dana??Vergla pa nece da upali..ili>,,Nisi to bas najbolje opisao..Moze da se desi ,,da ti vraca deo nafte u povratni vod i da ti treeba duze vreme da povuce,,i upali,,probaj da je parkiras nizbrdo po nagibom da ti motor bude nadole da ima prirodni pad,,tako ces to otkloniti da nije ,,do toga da ti iz bosh pumpe vraca naftu,,,nece da upali,,drugo greajci??Jesi li proverio...Vacum pumpa ?/nadam se da znas gde je i kao izgleda,,,moze da bude i vacum aparat,,,ona velika okrugla badza iza kocionog sistema iza filtera za naftu,,ja sam imao problema sa njime,pa sam ga menjao i bilo je ok neko vreme posle toga opet P0400 i otisla mi membrana na Egr ventilu tako da sam i njega zamenio i od tada nemam problema sa vacumom,,A ovo probaj za prvo paljenje..Ako ti tako pali ujutru(pod nagibom na dole znaci) onda kupi nepovratni ventil i premosti ,,znaju majstori gde treba,,izmedju pumpe i povratnog voda,,a mogu da budu i teflon gumice da ti trosi ulje tj vraca ga u rezervoar i onda imas problema i sa nestankom ulja i sa prvim paljenjem..To vec mozes lako proveriti tako sto ces otvoriti filter za gorivo i videti dali ima tragova ulja u njemu,,ukoliko ima,,onda menjaj teflon gumice ispod bregaste,,A Egr ventil ima funkciju do 3000rpm..posle toga ga ecu gasi..Mada ..bez sekiracije ima ovde jako dobrih ljudi koji ce se javiti ,mozda privatnom porukom.,ili ovako,,ali resices ne brini..

Autoru:  Night Rider [ 24 Okt 2012 20:38 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra G 2.0 DTI Problemi sa vakumom

Prelistaj malo ovu i par drugih tema pa ce ti sve biti dosta jasnije :ok:

viewtopic.php?f=139&t=7131&hilit=+ilije

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/