Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Astra G 2.0 DTI problem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=20292
Stranica 1 od 2

Autoru:  MegaSkot [ 20 Jun 2012 21:35 ]
Tema posta:  Astra G 2.0 DTI problem

Astra G 2.0 DTI, karavan, 2002. god.

Elem: dijagnostika izbacuje grešku B3059.

Problem je sledeći: auto neće da upali i ne dimi kad vergla, kao da nema dovod nafte. Na šlep upali nakon 3-4m i onda je gasi, pali, radi šta hoćeš, ide ko zmaj i ne gasi se nikad u vožnji ili na leru. Nakon više od 12 sati, posle zadnjeg gašenja, dešava se isto.

Žeravica kaže elektronika i 62000 RSD. Drugi majstor kaže ladan lem, ali on to ne radi. Treći: ladan lem ako je prodaješ, zamena elektronike ako je ostavljaš sebi. Ne bih je prodavao, odlično očuvana, ne troši kap ulja, bla bla.

Predlozi i majstori? Hvala unapred.

Autoru:  laraisara [ 20 Jun 2012 21:51 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Decko prelistaj malo forum,bilo je slicnih problema,priblizices se malo....Odmah da ti kazem,pumpa nije,navode te na trosak,nemoj da prodajes bez veze bubreg.Da je pumpa ti ne bi ni upalio auto,a kamo li posle toga da zaverglas i upalis,ni slucajno.Nisu ni lemovi i tu te zavlace.Od negde dobijas fals vazduh samo moras detaljno proveriti,gde.Tipujem na teflonske gumice i gumice ventila,ali javice se vec neko strucniji od mene.Ljudi stavljaju i kojekakve nepovratne ventile jer je cinjenica da se gorivo vrati u rezervoar,bla,bla,bla....Uglavnom nemoj da prodajes bubreg. :D

Autoru:  MegaSkot [ 20 Jun 2012 22:04 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Laskaš mi sa "dečko", hvala. Nepovratni ventil je stavljen i isto se dešava.

Autoru:  laraisara [ 20 Jun 2012 22:12 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Dodro nemoj sad ti druze to pogresno da protumacis :ludilo2: Naravno da nepovratnim ventilom nisi resio problem a resices ga kad promenis gumice na ventilima i prelivna crevca samo nadji postenog majstora da ti to zavrsi.U resavanju problema uvek kreni od jeftinijih solucija ka skupljim a nemoj da te ubede da zamenis elektroniku na pumpi pa posle da bude jao nije bilo to ali dobro sad si bar miran duzi period.

Autoru:  Night Rider [ 20 Jun 2012 22:13 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Nepovratni ventil ne resava uvek stvar.
Imao sam jednu astru 2.0 DTI sa istim simtomima i bila je u pitanju gumica koja se nalazi u pumpi.
Uglavnom resio sam stavr kod lokalnog bosiste za 80-tak eura.


Prvo proveri prelivna creva na diznama pa grejace zatim ovo sto je napisao laraisara...kad sve to iscrpis onda predji na pumpu.

Autoru:  alexa05 [ 20 Jun 2012 23:29 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Cek bre, P ili B?

Ako je P onda je, P3059 exhaust gas recirculation system 2 throughput too large

a B gresku nisam nasao...

Autoru:  Miki22 [ 20 Jun 2012 23:32 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Prevelik protok izduvnih gasova u recirkulacionom sistemu. E sad nek pricaju pametni, ja ne znam dalje. Mozda je EGR s obzirom da ima veze sa kontrolom izduvnih gasova, ali samo nagadjam.

Autoru:  Night Rider [ 20 Jun 2012 23:39 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Ma ako je dugo verglao bez goriva moze svasta da izbaci od gresaka :dedica:

Autoru:  Mickey [ 20 Jun 2012 23:53 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

B3059 greska vezana za komunikaciju izmdju ECU i imobilajzera, odnosno ECU ne dobija signal kad da pocne sa ubrizgavanjem, pa ti se i zato cini da nema dovoda goriva. Problem je ili u ozicenju, ili u samom ECU motora.

Autoru:  alexa05 [ 21 Jun 2012 03:06 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

gde si izburgijao bre te greske pod B? :krsti:

Autoru:  laraisara [ 21 Jun 2012 04:32 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Ajde da ne pametujem mnogo,covek kaze da posto ga prvi put upali na gurku(slepku)iza toga najnormalnije pali i lepo radi,ukoliko ne stoji najmanje 12 sati.Posle toga opet pravi probleme.Da je kompjuter u pitanju on bi uvek pravio probleme i na vruco i na ladno,mada opet ne mora da znaci ali ja bih izbacio ECU kao potencijalni kvar(opet kazem ne mora da znaci) a ujedno i skuplji kvar.Kreni ti redom.

Autoru:  Mickey [ 21 Jun 2012 07:50 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

alexa05 je napisao:
gde si izburgijao bre te greske pod B? :krsti:


Greske imobilajzera :)
A ti proveri dal u toku verglanja imas dovod goriva ;)

Autoru:  MegaSkot [ 21 Jun 2012 10:07 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Da, upravo to, bar mi se čini i jeste problem. Dešava se da ga i upalim, ali nakon par sekundi se ugasi i mrtav. Kao da potroši to malo nafte što je imao, taman za paljenje i onda više ne prima, jer u toku verglanja ne dimi na auspuh.

Hvala na predlozima, sutra vozim auto za Bg. Našao sam čoveka koji se nasmejao na predloge drugih majstora od 500+e i tvrdi da će rešiti problem.

Autoru:  Paja Azdaja [ 21 Jun 2012 10:35 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Da kazem da sam slican problem imao sa Vecom, ali sam svaki put uspeo da upalim sam. Bio je akumulator iako smo sumnjali na prelivna creva. :)

Autoru:  MegaSkot [ 21 Jun 2012 10:49 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Stavljen nov i nema promena. ;)

Autoru:  Mickey [ 21 Jun 2012 13:11 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Javi nam sta je bio problem ;)

Autoru:  alexa05 [ 22 Jun 2012 01:33 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

I javi nam ime majstora ili neki kontakt

Autoru:  MegaSkot [ 23 Jun 2012 12:22 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Nije htela juče da upali ni na šlep. Skida se pumpa i elektronika ide na ladan lem. Zameniću odmah i teflone na diznama...

Autoru:  MegaSkot [ 25 Jun 2012 13:56 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Usrećio sam se. Bosch pumpa 016.

Autoru:  Miki22 [ 25 Jun 2012 13:59 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Reparacija je samo 230 evrova...

Autoru:  MegaSkot [ 25 Jun 2012 14:01 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Gde? Daj info.

Autoru:  Miki22 [ 25 Jun 2012 14:17 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Pa taj majstor koji ti je konstatovao kvar siguran sam da ti je i ponudio popravku. Nemam kontakt ali ako nema taj tvoj majstor mogu da zovnem ujaka i da pitam za telefon, on salje uvek na isto mesto...

Autoru:  MegaSkot [ 25 Jun 2012 14:20 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Išao je kod Vilića na Klisi u NS-u i on ne radi reparacije tih pumpi.

Autoru:  Miki22 [ 25 Jun 2012 14:26 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Sad sam se cuo sa ujakom, evo ti broj telefona 037736644 to ti je u Krusevcu - Stopanja, oni rade Bosch pumpe ali ti si rekao da ti je pumpa 016, ameni ujak kaze da na astru g nije isla 016 vec 011, 015 i valjda jos neke. Jel tebi nesto budzeno oko motora?

Autoru:  MegaSkot [ 25 Jun 2012 14:28 ]
Tema posta:  Re: Astra G 2.0 DTI problem

Astra je 2003. god, krivo sam napisao u prvom postu i u njih je navodno išla 016. Nije budženo, po rečima majstora.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/