Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Renault 4, kocioni cilindar
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=34998
Stranica 1 od 1

Autoru:  markoue [ 30 Avg 2016 23:35 ]
Tema posta:  Renault 4, kocioni cilindar

Pozdrav. Treba mi savet oko glavnog kocionog cilindra. Tema je u offtopic brbljaonici jer se ne radi o opelu, vec o drugovom renou 4. Sledeci su simptomi: Kad se pedala pritisne naglo, kocnica "hvata", medjutim kad se pritisne lagano noga propadne skoro do poda. Koci i dalje auto, on tako vozi vec neko vreme. Ispustan je vazduh, tako da ne bi trebalo da je do toga. Ja sumnjam na glavni kocioni cilindar. Meni je pre nekad majstor menjao gumice na yugu od cilindra, pa sam hteo da se posavetujem sa iskusnijim clanovima da li treba menjati gumice ili ceo cilindar, koji za renoa 4 nije bas toliko jeftin. I ako neko moze da napise neko how to, ukoliko smatra da se to moze odraditi uz prosecno znanje o autima. Hvala :)

Autoru:  acasurcin [ 30 Avg 2016 23:49 ]
Tema posta:  Re: Renault 4, kocioni cilindar

Pozdrav Marko, moj prijatelj bas ima problema sa kocionim cilindrom,slicni simptomi kao sto si opisao i nigde ne moze da najde kocioni cilindar koji je ispravan ,pa je ja mislim menjao gumice na njemu,e sad ne znam koliko je to trajno resenje ,nije u Bg sada ,ali kada se vrati pitacu ga, ako do tada ne resis problem ,pozz :)

Autoru:  markoue [ 31 Avg 2016 00:06 ]
Tema posta:  Re: Renault 4, kocioni cilindar

Hvala na brzom odgovoru. To i jeste jedan od problema, gde naci ispravan, ako ne mogu gumice da rese problem. Malo je nezahvalno pitanje sta promeniti, verujem da to zavisi od slucaja do slucaja. Cisto sam hteo da cujem razlicita misljenja od ljudi koji su imali problema sa cilindrm. Ne verujem da se nesto bitno razlikuju cilindri na yugu i renou od kadetta, ali bolje je imati sto tacnije informacije :)

Autoru:  bimba [ 05 Sep 2016 08:25 ]
Tema posta:  Re: Renault 4, kocioni cilindar

Pozdrav momci, nekada davno sam vozio Äetvorku i mogu da potvrdim vaÅ¡u dijagnozu, definitivno je glavni koÄioni. Sad moj savet ako već niste reÅ¡ili problem, u celoj priÄi menjanje gumica neće pomoći jer je sam cilindar oÅ¡tećen pa zato i kod naglog koÄenja bolje hvata nego kod postepenog. Propadanje je zbog mesta oÅ¡tećenja samog cilindra.
DA SU SADAÅ NJI AUTOMOBILI BEZ ELEKTRONIKE SERVISERI BI ODAVNO TRPELI ZA LEBA.

Autoru:  markoue [ 06 Sep 2016 11:24 ]
Tema posta:  Re: Renault 4, kocioni cilindar

Po svemu sudeci, novi cilindar je jedino resenje. Nadam se da ce novi koliko toliko biti dugotrajan, posto pretpostavljam da nece biti ni blizu kvalitetan kao original :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/