Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Pomoć pri kupovini Astre J
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=175&t=35285
Stranica 1 od 1

Autoru:  enajdzidziej [ 20 Nov 2016 19:20 ]
Tema posta:  Pomoć pri kupovini Astre J

Pre svega da se izvinim što ponovo započinjem temu o kupovini Astre J, jer je jedna propala pre koju godinu. :jaoo:

Dakle sad definitivno planiram da menjam svoju Astru H 1.7 cdti 2007, jer sam imao gomilu problema sa njom i nema svrhe više se bakćem sa istom.
Razmišljam da kupim Astru J 1.7 cdti 2010 godište, koja je čipovana na 160 konja. Ono što mene zapravo zanima, kako se pokazala Astra J i koliko toga se razlikuje od Astre H? Pored svih gluposti koje su me zadesile, kap koja je prelila čašu bilo je pucanje creva za antifriz. Zanima me koliko se razlikuju ta dva modela, šta je menjano na Astri J i da li ima iste boljke kao i svoj prethodnik. Pišite sve što vam padne na pamet, sve me zanima, jer ovaj put ne planiram da se zeznem pri kupovini kao što sam to i pre uradio.

Pozdrav :ziveli:

Autoru:  Godza [ 20 Nov 2016 20:03 ]
Tema posta:  Re: Pomoć pri kupovini Astre J

Kod dizel motora novijh generacija, treba voditi racuna o DPF filteru i voznji na kracim gradskim relacijama, koji ubijaju DPF filter posledice mogu biti velike.

Raspitati sekod servisera koji model motora sa dpf filterom kasnije moze da se izgradi, jer novi su preskupi a polovni macka u dzaku.

Drugo precesta regeneracija DPF koja se vrsi u toku voznje, moze da bude i posledica losih dizni za gorivo, izostanak nepaljenja u cilindrima, isto tako posledica losih dizni a tesko da se mogu otkriti putem dijagnostike, dok se ne demontiraju i posalju kod bosiste koji zna da ih odradi.

Egr ventil zna da pravi problem koji se resava ciscenjem, ventil visokog pritiska na pumpi goriva zna cesto da pravi problem u smislu da na leru variraju obrtaji motora, moze da se resi ciscenjem istoga a ako i to ne pomogne, nema druge nego nov, koji je oko 150e.

Problem sa m32 menjacem tj. lezajem menjaca koji dobija luft, manifestuje se tako da prilikom polaska vozila rucica menjaca se pomeri za koji santimetar unazad.

Naravno ovo se sve odnosi na vozila sa nekom vecom kilometrazom npr. od 150.000km i vise, a o cipovanju tih motora ne bih da komentarisem, mislim da je onda bolje traziti Astru J sa 20 cdti motorom.

Autoru:  testdriver [ 20 Nov 2016 20:37 ]
Tema posta:  Re: Pomoć pri kupovini Astre J

dodao bih samo da cipovani 1.7 mnogo cesce ulazi u regeneracije a da problem s diznama i menjacem moze da se javi i pre 150000 a verujem da je taj sto gledas presao dobrano preko 200 :). Uglavnom , remont sve 4 dizne (jer se nikad ne radi 1) je do 560e, remont menjaca oko 800e. O ceni dpf bolje da ne govorim...

Autoru:  enajdzidziej [ 20 Nov 2016 21:28 ]
Tema posta:  Re: Pomoć pri kupovini Astre J

testdriver je napisao:
dodao bih samo da cipovani 1.7 mnogo cesce ulazi u regeneracije a da problem s diznama i menjacem moze da se javi i pre 150000 a verujem da je taj sto gledas presao dobrano preko 200 :). Uglavnom , remont sve 4 dizne (jer se nikad ne radi 1) je do 560e, remont menjaca oko 800e. O ceni dpf bolje da ne govorim...


Ja sam toliko skeptičan pri kupovini polovnjaka da uvek pomislim kako ću izvući mačku u džaku :D Hvala puno za info!
Inače ovo mi je zapalo za oko, prosto iz tog razloga što je kupljen u Srbiji i zbog kilometraže (ako je zaista ta).

http://www.polovniautomobili.com/putnic ... i-irmscher

Autoru:  MiskoBgd [ 20 Nov 2016 21:34 ]
Tema posta:  Re: Pomoć pri kupovini Astre J

Dva seta felni 18 sa zimskim i letnjim i 80k km na satu i da ga uzmes za 8k :D Ako auto valja ja se ne bih razmisljao.

Jedini problem je sto mislim da je nesto zajebano na autu pa je jeftin :)

Autoru:  testdriver [ 20 Nov 2016 21:39 ]
Tema posta:  Re: Pomoć pri kupovini Astre J

Ovaj jeste kupljen u srbiji,bio je klotara i prvi vlasnik mu je uradio irmscher kit i cipovao ga al koliko znam sadasnji vlasnik ga je vratio na fabriku jer mu je punio dpf suvise cesto. Km jeste ta al za stanje moras da pitas vlasnika

Autoru:  MiskoBgd [ 20 Nov 2016 22:18 ]
Tema posta:  Re: Pomoć pri kupovini Astre J

Jel moze DPF da se izvadi na J 1.7? :)

Ja srecom nemam DPF i ne vidim da se rupa na ozonu nesto povecala :ludilo1:

Cena za 1.6 HDI za moju 207 (one sa DPF-om) je oko 280e za domacu proizvodnju (ima u Hr Auspuh servis koji se bavi time) a Verano oko 500e.

Za 1.6 HDI 92/112ks koji uvek dolaze sa FAP-om ne znam tacno cenu, ali kapiram da je jeftinija 5x nego GM :)

Autoru:  butterfly011 [ 20 Nov 2016 23:13 ]
Tema posta:  Re: Pomoć pri kupovini Astre J

Msm da je FAP kod PUG-a malo drugacije realizovan, dosipa se neka tečnost za regeneraciju, pa on to lakše i brže odradi.

@enajdzidziej Kad uzimas CDTI, na cenu obavezno dodaj još 1K eura, da pokrpiš u hodu ono što ti dolazi. Da li će to biti plivajući, ležajevi menjača, regulator visokog pritiska, EGR, DPF, dizne ili nesto peto, nešto će te zakucati 99% :D A pošto je čipovan, onda vrv i 100%, jer je veći moment kidao plivajući :seci:

Samo da proširim cenovnik koji je izneo Pera... Kolega radio ležajeve na m32, 300€ sa delovima (naravno ne u ovlašćenom servisu), sasvim dobro urađen, posle 24tkm i dalje ide bez problema.

Autoru:  Vladarr [ 20 Nov 2016 23:28 ]
Tema posta:  Re: Pomoć pri kupovini Astre J

Bolje gledaj 1.4 140ks ili onog dizelasa 2.0
Inace ja vec duze vreme pratim oglase J od pocetka godine su bile samo 3 koje su domace sa manje od 100 000km a davrede...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/