Izduvna grana sa turbokompresorom za izduvne gasove koji je hladjen uljem, slicna je izvodjenju kod X17DTL dizel motora iz Astre-F. Peti luk (postavljen pored 4. cilindra) izduvne grane sluzi za recirkulaciju izduvnih gasova kroz glavu cilindara do usisne grane.Da se usled odavanja toplote ne bi ostetili funkcionalni delovi, izduvna grana, turbokompresor za izduvne gasove i starter su pokriveni limovima za zastitu od toplote.
Waste Gate kutija za regulaciju pritiska punjenja aktivira se prko elektropneumatskog konvertora pritiska(EPW). Principijelno je funkcionalni princip isti kao i onaj, koji je vec poznat kod elektropneumatskog konvertora pritiska ugradjenog uX25DT motor. Tamo se EPW koristi za aktiviranje recirkulacje izduvnih gasova. Mesto ugradnje kod X20 DTL motora je na desnom sedistu amortizujuceg sklopa, upravljacki signali dolaze iz upravljackog uredjaja motora.
Prikljucak elektropneumatskog konvertora pritiska na vakum pumpu obelezen je zutim prstenom.
1.WasteGate-kutija (regulacija pritiska punjenja) 2.Dekompresioni vod vakum pumpe 3.Dekompresioni vod do Waste Gate-kutije 4.Elektropneumatski konvertor pritiska 5.Kablovska garnitura 6.Prikljucak za atmosferski pritisak sa umetkom filtra
|