Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=167&t=29775
Stranica 1 od 2

Autoru:  Night Rider [ 09 Jun 2014 23:38 ]
Tema posta:  Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Malopre mi prica drugar koji radi na tehnickom da im je stigao dopis iz sup-a ako sam ga dobro razumeo da vise nije moguca zamena motora u vozilu drugim motorom koji nema istu kubikazu.
Kilovati nisu bitni ali ne moze veca a ni manja kubikaza od postojece.

Da li je mozda neko cuo jos nesto o tome?

Autoru:  Nesha [ 09 Jun 2014 23:40 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

jedino sto drzava moze da dobije od toga je da se na Bubanj Potoku utrostruci prodaja brojeva i slova :D

nema smisla ni logike da to usvoje :P

Autoru:  Daka [ 09 Jun 2014 23:43 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Nesica upravo objasnio :love:

Autoru:  Night Rider [ 09 Jun 2014 23:52 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Koliko sam cuo ima dosta slucajeva da je jaci motor zamenjen manjim a drzava ne bi da gubi na razlici u registraciji.

Autoru:  Nesha [ 10 Jun 2014 00:01 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

ovi koji su vec registrovani u Srbiji, a da im je registracija skupa su vec presli na 2.0 ili manje kubikaze.

Ostaju samo svezi koji dolaze iz uvoza. A tu ce da se mulja sa spustanjem kubikaze preko ove agencije sto su skoro uveli.

Tako da za obicnog smrtnika i kupca sve ostaje isto, samo sto mora malo skuplje da plati nego do sada da se to 'resi' :P

Autoru:  Night Rider [ 10 Jun 2014 00:10 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Znacu tacno za par dana posto u svog pajera treba da ubacim 2.5 umesto 2.6 motora......nadam se da je sve ostalo po starom ako nije onda cu imati problem :banghead:

Autoru:  DEXTER LE [ 10 Jun 2014 00:23 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Jes promenjeno je dosta toga , ali nije tako dramaticno, moze se manjati motor , s tim sto se ne moze stavljati motor koji fabrcki nije ugradjivan u tu skoljku.

primera radi znam 3 Senatora B sa 1.8motorima , znaci to vise ne moze , moze najslabiji koji je tu isao seriski , a to je konkretno za Senatora B 2.6i motor.
Moze se i benzinac pretvoriti u dizela , ali sa svim seriskim delovima , ako je toj sasiji fabricki montiran taj model dizel motora , s tim sto sad po novom svake prepravke moraju biti atestirane.
to su neke promene u zakonu koje se od skora primenjuju , a sve u cilju placanja atesta

Autoru:  laki_81 [ 10 Jun 2014 07:58 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

pa tako je bilo i po starom zakonu. Ko je hteo da gura motor koji se nikad nije montirao u tu sasiju morao je na atest na masinac. jedino ako su sad totalno izbacili tu opciju,

Autoru:  DEXTER LE [ 10 Jun 2014 10:29 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

izbacili su opciju , sem seriskog motora za tu sasiju , drugi motori ne mogu unutra. I naravno svaka zamena na atest

Autoru:  GSi [ 10 Jun 2014 16:22 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Znaci po nekoj logici ces ici na atest i to je to

Autoru:  Puzo81 [ 10 Jun 2014 22:40 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Sta su meni rekli da sve treba da zavedem legalno X20XEV umesto X10XE-as u corsu B krstili bi se, nemoguca misija!!

Autoru:  Daka [ 10 Jun 2014 22:49 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Realno sta ce ti XEV stoji ti bezveze..prodaj i teraj taj 1.0 Sto bi se mucio oko legalizacije :ok:

Autoru:  GSi [ 10 Jun 2014 22:58 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Puzo81 je napisao:
Sta su meni rekli da sve treba da zavedem legalno X20XEV umesto X10XE-as u corsu B krstili bi se, nemoguca misija!!

Mene interesuje

Autoru:  Nesha [ 10 Jun 2014 23:02 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

saobracajna auta u koji ubacujes motor, kupoprodajni ugovor 'novog' motora i potvrda o poreklu 'novog' motora.

Milion puta u praksi potvrdjeno.

Autoru:  Puzo81 [ 10 Jun 2014 23:48 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Tako da calibrice ali preko upucenih!

Sto se tice Amss-a i FTN-a i skori svih tehnickih kazu (glavni atestirci u NS i BG rekli doslovce((ono bas bas legalni mputem))
-da se obratim generalnom zastupniku opela u BG
-da oni posalju dopis u Riselshajm DE i pitaju ih da li dozvoljavaju da se u corsu B umesto 1.0 fabrickog ubaci 2.0 16v iz vektre, koji nikad nije ugradjivan u corsinu skoljku.
-uglavnom odgovore potvrdno i daju smernice sta treba da se odradi/ojaca da bi se pristupilo ubacivanju
-po tim smernicama svi radovi se odradjuju u ovlascenom opela servisu u Srb i svaka izmena mora biti propracena slikama i elaboratima
-kad se sve to zavrsi po paprenim cenama ide se u amss ili ftn na atest kod njihovih "doktora"
-ako daju zeleno svetlo izdaju atest i ide se regularno na tehnicki i zavodjenje motora u saobracaju, AKO NE dzaba svi radovi u ovlascenom, dopis iz DE itd.

E ovako stoje stvari i informacije su stare mesec dana, pitao sam na x strana.

Sto se mene tice ne odustajem vec cu uraditi kao i svi forumasi :)


Daka je napisao:
Realno sta ce ti XEV stoji ti bezveze..prodaj i teraj taj 1.0 Sto bi se mucio oko legalizacije :ok:


Ususkan je on i ceka ugradnju. Oteze se zbog nedostatka vremena, posao me urnise.
X10XE se jos junacki drzi za divno cudo, skida mmu kapu i posle 205k km ne posustaje :love:

Autoru:  Night Rider [ 11 Jun 2014 00:02 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Ovako sam i ja cuo mada nisam siguran sta u slucaju da ubacujem motor iz pajera 2 u pajera 1 da li i onda mora atest ili ne?

Ili obrnuta situacija motor iz Vectre B x2.0dti umesto motora y2.0dti u Vectri C?

Autoru:  Night Rider [ 20 Nov 2014 21:51 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Zaboravih da napisem da ako bi neko hteo da ubaci naprimer u Astru/Vectru koja fabricki nosi y2.0 DTI euro3 motor njegovu stariju verziju x2.0dti euro 2 to ne moze da uradi bez atesta iako su to ustvari indenticni motori.

Isto tako ne moze ni obrnuta situacija noviji motor u stariji auto bez atesta.

Njih sada ne zanima da li su motori isti gledaju samo oznake motora koji su fabricki isli u odredjeni auto godine kada je proizveden!

Autoru:  GSi [ 21 Nov 2014 13:25 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Sad je atest za sve... fale noFci...
Agencija za bezbednost saobracaja... koja smejurija

Autoru:  boris77 [ 21 Nov 2014 18:52 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Night Rider je napisao:
Zaboravih da napisem da ako bi neko hteo da ubaci naprimer u Astru/Vectru koja fabricki nosi y2.0 DTI euro3 motor njegovu stariju verziju x2.0dti euro 2 to ne moze da uradi bez atesta iako su to ustvari indenticni motori.

Isto tako ne moze ni obrnuta situacija noviji motor u stariji auto bez atesta.

Njih sada ne zanima da li su motori isti gledaju samo oznake motora koji su fabricki isli u odredjeni auto godine kada je proizveden!


Da razjasnim: Ukoliko je fabricki ubacivan motor (to proveravaju po kodu) u određenu šasiju može se vršiti izmena motora uz prethodnu pisanu saglasnost ovlašćenog zastupnika i nakon izvršenog atesta upisuje se u saobraćajnu.
Isto tako u slučaju da se želi ubaciti motor drugog proizvođača u neku šasiju (recimo u nivu fiatov motor) potrebna je saglasnost uvoznika za lade i ukoliko žele da izdaju saglasnost i smernicama prepravke moguće je i to odraditi.
Ukoliko je motor identičan kao i stari (kod mora da je isti) atest nije potreban,na tehničkom se konstatuje da je ugrađen motor istih karakteristika i kao takav se upisuje u saobraćajnu.

Autoru:  Nesha [ 21 Nov 2014 19:01 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

to mozda gledaju na novijim kolima...

a na nasim sporetima od 10-15 i vise godina i dalje mozes da ubacujes sta ti padne pod ruku...

Autoru:  Puzo81 [ 21 Nov 2014 21:03 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Mihajlu su U Amss neki dan rekli skoro isto za ubacivanje OPELOVOG 2.0 16V u corsinu b sasiju (gde je isao max fabricki 1.6 16V)

Autoru:  boris77 [ 21 Nov 2014 22:42 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

calibrica je napisao:
to mozda gledaju na novijim kolima...

a na nasim sporetima od 10-15 i vise godina i dalje mozes da ubacujes sta ti padne pod ruku...


A zašto misliš da bi delili po godištu? Naravo po meni je to bzv.ali je tako.
Nekidan sam imao slučaj,čo ek je u golfa 2 ubacio motor istih ccm i istih kw,ali iz jete i morao je na atest jer fabrički motor sa tim kodom se nije ubaci ao u g2,a da je kojim slucajem ubacio iz dvojke netreba atest. Nebuloza,ali drugacije nemoze

Autoru:  Nesha [ 21 Nov 2014 22:44 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Samo pretpostavljam...

jer to kako ste objasnili se bas i ne primenjuje. Skoro testirano u praksi :P

Autoru:  Daka [ 22 Nov 2014 00:55 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Sve se resava ako imas ljude na pravom mestu. Vise puta potvrdjeno u praksi. Postoje rupice u zakonu ;) sve legalno i cisto... Neki pojedinci sa foruma od toga prave kvantnu fiziku :P

Autoru:  Night Rider [ 22 Nov 2014 01:10 ]
Tema posta:  Re: Nova regulativa vezana za zamenu motora u vozilu.

Ovde kod nas nema sanse da prodje.

U vecim mestima je mozda drugacije :ok:

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/