Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=167&t=13555
Stranica 3 od 3

Autoru:  danedanilo [ 19 Jan 2015 21:33 ]
Tema posta:  Re:

alexa05 je napisao:
danedanilo odakle si?

Posto kosta takva preventivna izolacija te dve zice?

Iz Kikinde sam-pise mi na profilu :aplauz: A taj posao naplacujem 80 eur jer je jako pipav posao a kome je puno nek pogleda moje objasnjenje kako se to radi pa nek izvoli sam a ja sam tu da pomognem ako negde zapne-ja svakako imam puno posla tako da meni ne ide ni u dzep ni iz dzepa to sto vam objasnjavam sve ovo a i ne volim da sam sebican-nema nista lose u tome ako pomognem nekome a verujem da ce ovo sve mnogima pomoci-najvise me iznerviralo sto nigde na netu niko nije rekao sta je uzrok crkavanja elektronike i kako se zastititi da do tog problema ne dodje-mnogi su to pitali ali se niko nije usudio otkriti tu tajnu pa sam eto morao ja-nadam se da se neki majstori nece naljutiti na mene zbog ovoga :dzony:

Autoru:  milosastrag [ 20 Jan 2015 12:48 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

Posto je danedanilo napisao sta se radi sa elektronikom pumpe i resio problem,ja cu da vam resim problem mehanike pumpe.Kada pumpa salje previse goriva i lose je startovanje motora,pa motor trokira i izbacuje dim kao sto je bio slucaj na mojoj astri,ugradjuje se pumpa u rezervoar. Uzima se pumpa od Astre F 1.4 ili 1.6 motor i ugradjuje se,ima mesto u rezervoaru ostavljeno za pumpu. Kod omege ima fabricki pumpa u rezervoaru,ne znam zasto nisu ugradili u ostala vozila.Skida se rezervoar,izvadi se plovak i spusti se pumpa,pumpa treba da bude sa 2 zice,vrati se plovak. Pumpa se poveze da kada se da kontakt da ona radi,tj cuje se zujanje pumpe kada se da kontakt. Kada se startuje motor daje se kontakt,saceka se 10 sekundi i startuje se motor. Rezultat toga je nema trokiranja pali na pola kljuca i nema vise dima na auspuhu i problem resen zauvek tj.radice sve dok ne crkne elektronika pumpe ili ova pumpa u rezervoaru. Ako nekom nesto nije jasno neka pita.

Autoru:  alexa05 [ 20 Jan 2015 13:48 ]
Tema posta: 

A povezivanje? Neka fotkica? Ta dodatna tzv potapajuca pumpa, stalno radi ili 10ak sec...?

Autoru:  pistre [ 20 Jan 2015 13:57 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

Milose, to nije dugotrajno resenje, mada se u praksi pokazalo lepo, ali opet ne resava problem jer ti je pumpa u svakom slucaju na izdahu, ovo mu dodje vise kao mali baj pas sa tom benziskom pumpom, ali problem i dalje ostaje

I sto se ugradnje tice, mozes da je ugradis gde god ti je lakse, bitno da je na dovodnom crevu nafte

Autoru:  milosastrag [ 20 Jan 2015 15:25 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

alexa 05: nemam jos uvek slike,nisam sredio kompijuter,cim sredim stavljam slike i semu povezivanja. Pumpu pre nego sto starujes motor moras da sacekas 10 sec. da krene da vuce gorivo. Radice ti u toku voznje i kada das kontakt. Pistre: meni su u servisu rekli da ce to tako da radi sve dok ne crkne elektronika. Dosta su ugradili te pumpe,taxista u Knjazevcu se vozi 3 god bez problema,a i ovi ostali se ne zale.Tako je ugradjena pumpa na ex astri,astra se i dalje vozi,vozi je sada vlasnik servisa gde odrzavam kola. Mogu da vam na pp posaljem broj servisa pa mozete njih nesto dodatno da pitate.Ja sam napisao to sto su oni meni rekli.

Autoru:  zbogom_pameti [ 20 Jan 2015 16:09 ]
Tema posta:  Re: Re:

danedanilo je napisao:
Iz Kikinde sam-pise mi na profilu :aplauz: A taj posao naplacujem 80 eur jer je jako pipav posao a kome je puno nek pogleda moje objasnjenje kako se to radi pa nek izvoli sam a ja sam tu da pomognem ako negde zapne-ja svakako imam puno posla tako da meni ne ide ni u dzep ni iz dzepa to sto vam objasnjavam sve ovo a i ne volim da sam sebican-nema nista lose u tome ako pomognem nekome a verujem da ce ovo sve mnogima pomoci-najvise me iznerviralo sto nigde na netu niko nije rekao sta je uzrok crkavanja elektronike i kako se zastititi da do tog problema ne dodje-mnogi su to pitali ali se niko nije usudio otkriti tu tajnu pa sam eto morao ja-nadam se da se neki majstori nece naljutiti na mene zbog ovoga :dzony:


Sta reci osim:
Slika
:aplauz: :ok: :respekt:

Autoru:  maticsbb [ 20 Jan 2015 20:56 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

A kakva je situacija sa vp44 ali PSG16 pumpom sto ide na vectru c? Moze ona da se odradi ili ne?

Autoru:  Acika [ 27 Jan 2015 14:14 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

Alal vera Danilo :respekt:

Autoru:  zlaja91 [ 16 Feb 2015 04:08 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

danedanilo
Posto vidim da se bavis time,i svaka cast na ovako izdasnom objasnjenju,ja imam jos jedno pitanje sta radis kada je klip koji pomera ugao predpaljenja izderan tj ima riseva na sebi i zaglavi.da li moze da se kupi nov i sta se radi sa kucistem koje je isto tako osteceno i ima riseva,posto vidim da je u kuciste uvucena kao neka hilzna od cini mi se liva?

Autoru:  danedanilo [ 18 Feb 2015 20:03 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

zlaja91 je napisao:
danedanilo
Posto vidim da se bavis time,i svaka cast na ovako izdasnom objasnjenju,ja imam jos jedno pitanje sta radis kada je klip koji pomera ugao predpaljenja izderan tj ima riseva na sebi i zaglavi.da li moze da se kupi nov i sta se radi sa kucistem koje je isto tako osteceno i ima riseva,posto vidim da je u kuciste uvucena kao neka hilzna od cini mi se liva?

Pa izvadis klip i dobro ga ispoliras-prvo kroz vodenu smirglu a onda poliranje-tako isto i sa hilznom-nema veze sto ostanu mali risevi-bitno je da posle klip ide glatko kroz hilznu.Nekad bude jako tesko iscupati klip i treba biti uporan da bi ga iscupao.Znaci nema veze sto ostanu mali risevi-elektroventil koji salje pritisak nafte na tom klipu ima mnogo veci protok nego sto mozes imati gubitak na te male riseve.Ako dobro uglancas tu hilznu i klip da sve ide kao podmazano-to mora raditi bez problema. :dzony:

Autoru:  rale_nbg [ 24 Feb 2015 10:57 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

Ljudi imam problem....Vektra b 2.2 dti je u pitanju,popravljana je elektronika pumpe, i zamenjen je onaj senzor broja obrtaja sto idu one zicice sa elektronike na njega,medjutim posle toga auto vergla 2,3 sekunde duze,i dok se ne zagreje kad mu se da gas u jednakim intevalima na jedno 10 sekundi malo zatrokira,tj ako drzim na 2.000 obrtaja,obrtaji padnu na 1.000 i odmah se dignu. decko koji mi je radio elekroniku kaze da stvarno ne zna sta vise da napravi sa tim. bosisti su mi trazili da se odradi komplet pumpa...jedan majstor mi je rekao da taj senzor nije dobro vracen i da treba on da se vrati lepo i da se nasteluje. Neki savet misljenje ?

Autoru:  danedanilo [ 25 Feb 2015 00:33 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

rale_nbg je napisao:
Ljudi imam problem....Vektra b 2.2 dti je u pitanju,popravljana je elektronika pumpe, i zamenjen je onaj senzor broja obrtaja sto idu one zicice sa elektronike na njega,medjutim posle toga auto vergla 2,3 sekunde duze,i dok se ne zagreje kad mu se da gas u jednakim intevalima na jedno 10 sekundi malo zatrokira,tj ako drzim na 2.000 obrtaja,obrtaji padnu na 1.000 i odmah se dignu. decko koji mi je radio elekroniku kaze da stvarno ne zna sta vise da napravi sa tim. bosisti su mi trazili da se odradi komplet pumpa...jedan majstor mi je rekao da taj senzor nije dobro vracen i da treba on da se vrati lepo i da se nasteluje. Neki savet misljenje ?

Nije dobro uzubljena pumpa ili nije ustelovana prilikom montaze jer ona ima da se steluje-ranije,kasnije-rupe od lancanika su slicovane tako da treba to vratiti kao sto je bilo!!!Digni poklopac elektronike i probaj da zaokrenes taj deo gde je zasrafljen senzor obrtaja kako bi video dal ti je zaribao klip koji steluje ugao paljenja-a dali je elektronika sa jednim ili 2 dzeka?

Autoru:  rale_nbg [ 25 Feb 2015 01:32 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

danedanilo je napisao:
rale_nbg je napisao:
Ljudi imam problem....Vektra b 2.2 dti je u pitanju,popravljana je elektronika pumpe, i zamenjen je onaj senzor broja obrtaja sto idu one zicice sa elektronike na njega,medjutim posle toga auto vergla 2,3 sekunde duze,i dok se ne zagreje kad mu se da gas u jednakim intevalima na jedno 10 sekundi malo zatrokira,tj ako drzim na 2.000 obrtaja,obrtaji padnu na 1.000 i odmah se dignu. decko koji mi je radio elekroniku kaze da stvarno ne zna sta vise da napravi sa tim. bosisti su mi trazili da se odradi komplet pumpa...jedan majstor mi je rekao da taj senzor nije dobro vracen i da treba on da se vrati lepo i da se nasteluje. Neki savet misljenje ?

Nije dobro uzubljena pumpa ili nije ustelovana prilikom montaze jer ona ima da se steluje-ranije,kasnije-rupe od lancanika su slicovane tako da treba to vratiti kao sto je bilo!!!Digni poklopac elektronike i probaj da zaokrenes taj deo gde je zasrafljen senzor obrtaja kako bi video dal ti je zaribao klip koji steluje ugao paljenja-a dali je elektronika sa jednim ili 2 dzeka?


Elektronika je sa jednim dzekom. Jos kad bih ja znao to da uradim :)....namucio me je taj auto zadnjih mesec dana da bukvalno u ocaju ne znam vise sta da radim. Pumpa nije skidana,skidana je samo elektronika koliko ja znam.

Autoru:  danedanilo [ 25 Feb 2015 01:55 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

E posto pumpa nije skidana onda ostaje samo jedno-obrati se svom majstoru sto je ceprkao po elektronici-nema sta drugo sem toga-z-a-j-e-b-a-n-o je lemiti i cackati po njoj :dedica:

Autoru:  kvcali [ 25 Feb 2015 12:31 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

Svaka cast za deljenje znanja :postovanje:

a ovaj fet verovali ili ne kosta 72 dinara :P

http://www.mikroprinc.com/proizvodi/pol ... /index.php

Autoru:  rale_nbg [ 25 Feb 2015 12:50 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

danedanilo je napisao:
E posto pumpa nije skidana onda ostaje samo jedno-obrati se svom majstoru sto je ceprkao po elektronici-nema sta drugo sem toga-z-a-j-e-b-a-n-o je lemiti i cackati po njoj :dedica:

Pokusao sam da ti posaljem poruku ali nece nesto. Ovaj decko da zna to on bi resio....nisam vise ni sam pametan sta da radim. Auto pali samo ima taj problem koji sam naveo....

Autoru:  alexa05 [ 25 Feb 2015 12:52 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

kvcali je napisao:
Svaka cast za deljenje znanja :postovanje:

a ovaj fet verovali ili ne kosta 72 dinara :P

http://www.mikroprinc.com/proizvodi/pol ... /index.php

Al ga treba zalemiti na mesto starog...

Autoru:  danedanilo [ 26 Feb 2015 01:15 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

Senzor koji je promenut nije odgovarajuci,ventil ugla paljenja zaribao ili je lemilicom s.j.e.b.a.n.o nesto na plocici-nema nista drugo sem ta 3 razloga jer je auto pre toga radio kako treba-pa na elektronskoj plocici ima tankih zica koje su jedva golim okom vidljive i koje na najmanji dodir mogu da se otkinu-ja kad dignem poklopac elektronike pa meni treba minimum sat vremena da promenim taj mali fet jer moram biti veoma smiren i pazljiv dok to radim i svaki put kad ga promenim imam strah da sam mozda nesto z.a.j.e.b.a.o dok sam ga menjao-tako da jedva cekam da auto upali kako bih video da je sve ok.Svaki put ja to lepo i pedantno uradim ali i svaki put imam gram sumlje da mozda nece raditi kako treba-pogledajte kako su sitne te zicice-na svakoj povrsini gde se lemi ima jedna sitna tackica koja sprovodi kontakt ispod plocice i koja nije vidljiva golim okom-i ona moze da se osteti kao i mnoge stvari ako neko nije izuzetno pazljiv-Na you tube ima mnogo video klipova kao i slika kako su ljudi menjali taj fet i kako su se igrali sa elektronikom i lemilicom rovarili po njoj ali niko nije na kraju pokazao da je taj auto zaista upalio!!!A znam tu elektroniku u dusu samo zato sto sam je z.a.j.e.b.a.o kad sam prvi put pokusao da je popravim-tako da sam se posle igrao sa njome i ucio se na nju i na svojim greskama.Cak sam je stavljao i pod mikroskop e tek sam onda shvatio koliko moram biti pazljiv sledeci put.Od tada sam ih puno uspesno popravio bez ijedne najmanje greske. :dedica:

Slika

Autoru:  Darko 9-5 [ 15 Sep 2015 20:41 ]
Tema posta:  Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH

danedanilo je napisao:
Senzor koji je promenut nije odgovarajuci,ventil ugla paljenja zaribao ili je lemilicom s.j.e.b.a.n.o nesto na plocici-nema nista drugo sem ta 3 razloga jer je auto pre toga radio kako treba-pa na elektronskoj plocici ima tankih zica koje su jedva golim okom vidljive i koje na najmanji dodir mogu da se otkinu-ja kad dignem poklopac elektronike pa meni treba minimum sat vremena da promenim taj mali fet jer moram biti veoma smiren i pazljiv dok to radim i svaki put kad ga promenim imam strah da sam mozda nesto z.a.j.e.b.a.o dok sam ga menjao-tako da jedva cekam da auto upali kako bih video da je sve ok.Svaki put ja to lepo i pedantno uradim ali i svaki put imam gram sumlje da mozda nece raditi kako treba-pogledajte kako su sitne te zicice-na svakoj povrsini gde se lemi ima jedna sitna tackica koja sprovodi kontakt ispod plocice i koja nije vidljiva golim okom-i ona moze da se osteti kao i mnoge stvari ako neko nije izuzetno pazljiv-Na you tube ima mnogo video klipova kao i slika kako su ljudi menjali taj fet i kako su se igrali sa elektronikom i lemilicom rovarili po njoj ali niko nije na kraju pokazao da je taj auto zaista upalio!!!A znam tu elektroniku u dusu samo zato sto sam je z.a.j.e.b.a.o kad sam prvi put pokusao da je popravim-tako da sam se posle igrao sa njome i ucio se na nju i na svojim greskama.Cak sam je stavljao i pod mikroskop e tek sam onda shvatio koliko moram biti pazljiv sledeci put.Od tada sam ih puno uspesno popravio bez ijedne najmanje greske. :dedica:

Slika




pusti nam broj telefona

Stranica 3 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/