Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=167&t=13555 |
Stranica 1 od 3 |
Autoru: | astrafan [ 08 Feb 2011 22:26 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Bravo kolega, svaka cast, jes lepa kad je izremontovana , jedno me interesuje, sem ovog gore navedenog, jel uzrok kvara mogu da budu zaprljane dizne? Jos jedno bi voleo znati, sta ulazi u onu ogromnu cenu, od 500-700e za remont iste, sta se sve menja na remontu? |
Autoru: | Godza [ 08 Feb 2011 22:32 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Uzrok kvara nije do dizni, ali bi bilo idealno kada bi se i dizne servisirale, samo sto je i cena za njih oko 28000 dinara. U cenu ulazi ono sto je na racunu: elektronika kompletna sa senzorima, magnetnim ventilom i onom folijom kao i setom dihtunga i naravno uslugom bosch servisa. |
Autoru: | alexa05 [ 09 Feb 2011 17:46 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Imam utisak kao da je nova elektronika ili bar njeno kuciste |
Autoru: | Godza [ 09 Feb 2011 19:10 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
U vecini slucajeva desi se da strada elektronika, mada ima slucajeva i da je problema sa samom pumpom tj, kucistem pumpe, takozvanim uglom za pretpaljenje. Sa losim kucistem usled pomerenog pretpaljenja jako je lose startovanje motora, na kraju kada motor upali na izduvu je karateristican plavicast dim, koji je znak da pumpa salje previse goriva, da bi posle par minuta motor stabilizovao svoj rad. |
Autoru: | maticsbb [ 12 Avg 2011 14:43 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Godza je napisao: Sa losim kucistem usled pomerenog pretpaljenja jako je lose startovanje motora, na kraju kada motor upali na izduvu je karateristican plavicast dim, koji je znak da pumpa salje previse goriva, da bi posle par minuta motor stabilizovao svoj rad. Sta znaci lose kuciste? Da li to moze da se nasteluje ili sta se vec radi u tom slucaju? Koji je red cena za tako nesto? Imam pomenuti problem sa paljenjem hladnog motora ujutru. Bukvalno pri verglanju ima cudan neki zvuk. Kao da hoce da upali ali mu malo fali. I pri tom izbacuje plavi dim. Cim sastavi nema dima nikakvog. Posle toga, ceo dan pali kao mina, nema potrosnju ulja niti antifriza. Ide lepo i trosi nafte normalno. Motor je 2.0dti, vectra c u pitanju. Zamenjena je pumpa kad sam uzeo auto, po recima majstora moja pumpa se ne reparira zato sto je neki noviji sistem, psg16 a ne psg5. Zato sam uzeo polovnu pumpu od njega. Problemi sa jutarnjim paljenjem su nastali sa tom novom pumpom. I tek sad nailazim na tvoj tekst, o pomerenom pretpaljenju. Ono sto me interesuje je da li se stvarno ova moja pumpa ne reparira i da li moze ovo pretpaljenje ili sta je vec da se sredi a da to nije neka cifra boli glava? |
Autoru: | maticsbb [ 25 Avg 2012 19:42 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Da li ovde ima sta novo? Da li sada kod nas postoji remont VP 44 PSG 16 pumpe, posto ranije nije bilo? |
Autoru: | radonjeski [ 25 Avg 2012 22:33 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
I mene isto ovo zanima, posto je i kod mene PSG 16, zasto ova pumpa ne moze da se remontuje? |
Autoru: | dusan [ 26 Avg 2012 09:24 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
ajde kazi nesto i o pumpi koja je isla u matorce " bosch ve 4/9 f2300r 313 ako je moguce |
Autoru: | civid [ 18 Avg 2013 16:31 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Evo malo zabave za radoznale http://www.pmlautomobili.com/tehnika/bo ... _vp44.html http://www.pmlautomobili.com/tehnika/bo ... arovi.html |
Autoru: | maticsbb [ 18 Sep 2013 16:49 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
radonjeski je napisao: I mene isto ovo zanima, posto je i kod mene PSG 16, zasto ova pumpa ne moze da se remontuje? Nalazio sam po netu da ima i remont psg16. Nisam sad siguran dal je nemacka ili engleska. Cak i cene za remont nisu bile sumanute. U Srbiji ne znam da li je neko poceo. |
Autoru: | civid [ 18 Sep 2013 21:48 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
I joĹĄ malo http://www.mwfi.com/vp44_Installation_info.htm |
Autoru: | Nesha [ 23 Avg 2014 21:15 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
koja pumpa ide na vectru B dizel 2001/2002 godiste, motor je 2.2, y22dtr ovako na slikama lici kao ova sto je godza postavio, ali se ne razumem, a po broju sa plocice nista ne nalazim... |
Autoru: | civid [ 24 Avg 2014 07:41 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
http://www.imexbb.com/bosch-vp44-diesel ... 816147.htm Vectra B 2.2 DTI 09.00 - 08.01 0470504004 |
Autoru: | Dejan Vectra [ 24 Avg 2014 18:02 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
calibrica je napisao: koja pumpa ide na vectru B dizel 2001/2002 godiste, motor je 2.2, y22dtr ovako na slikama lici kao ova sto je godza postavio, ali se ne razumem, a po broju sa plocice nista ne nalazim... Poslednja tri broja 016 |
Autoru: | Dejan Vectra [ 24 Avg 2014 18:05 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Ovaj link me zbunjuje, 2.0 dti x20dth nosi 004, y20dth nosi 015, y20 dtr nosi 016, puno sam ih rasturio.... |
Autoru: | Nesha [ 24 Avg 2014 23:05 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
hvala za informacije. I ja sam cuo da je 016, ali taj broj nisam nasao (barem ne sa prednje strane pumpe). Jedino sam nasao 4131040065 |
Autoru: | civid [ 06 Jan 2015 08:40 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
To be continued ... |
Autoru: | alexa05 [ 07 Jan 2015 12:41 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Ajde podeli sa nama mudrost pa nam reci koje su to stvarcice... |
Autoru: | carbon [ 07 Jan 2015 14:27 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
alexa05 je napisao: Ajde podeli sa nama mudrost pa nam reci koje su to stvarcice... +1 Pozdrav Vlado. |
Autoru: | alexa05 [ 07 Jan 2015 18:51 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
A mozda Godza i ti nesto i naucite... Veeeliki pozdrav za tebe druze... |
Autoru: | danedanilo [ 08 Jan 2015 14:49 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Nadam se da se neki majstori nece ljutiti sto odajem ove tajne jer jos niko na netu nije odgovorio na pitanje-dali mogu ti kvareovi da se izbegnu?Na elektroniku crkava fet-to je izlaz iz racunara koji pokrece elektroventil za regulaciju predpaljenja ali taj fet ne crkava zato sto je dotrajao vec crkava zbog 2 stvari koje mogu da se izbegnu a to su-mala kolicina nafte u rezervoaru i dolazi do podizanje temperature elektronike-samo nekih mozda 5% slucajeva crkne zbog tog a mozda i manje-znaci nevozajte se na rezervu!A GLAVNI UZROK ZA KOJEG NECE NIKO DA PRICA JE-iz elektronike idu 2 zice na tom elektroventilu koje su upakovane u buzir i te 2 zice ostanu bez izolacije-izolacija istrune i nema je i tad dolazi do kratkog spoja zbog cega fet crkava u momentu-zato se auto samo odjednom ugasi i mrtav-racunar cim vidi da nema kontakt sa tim ventilom odmah sam sebe ugasi i nema vise paljenja-znaci samo treba izolovati te 2 zice i nema vise crkavanja-ja sam ih dosta popravljao i svaki put je bio kvar sa tim zicama-istrune izolacija i kratak spoj-znaci resite te 2 stvari i nema vise crkavanja elektronike! |
Autoru: | civid [ 08 Jan 2015 14:53 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Pa dobro Danilo gde si ti do sada bio. Stani, izoluju se preventivno Ĺžice? Jesu li to ove Ĺžice? |
Autoru: | danedanilo [ 08 Jan 2015 16:52 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za ubrizgavanje VP44 Dizel motori X20DL,DTH |
Ne te-to su zice od regulatora goriva koji regulise koliko ce goriva uci i izaci iz glave pumpe-pogledaj one druge 2 zice koje vodu dole do onog donjeg elektroventila-vidis da idu oko pumpe-tu su jako stisnute odnosno prigljecene i cim malo istrune instalacija-ode elektronika-znaci nikad nisam imao slucaj da je crkla zbog drugog kvara sem one sto imaju 2 dzeka na elektroniku-to ima kod nekih opel zafiri-njima strada flet kabal od citaca rotora pumpe jer je kabel provucen na nezgodno mesto-i to se resava tako sto se kabel na jednom mestu samo malo namaze diht masom da neudje vlaga-njen kablic ide van pumpe pa se zato osteti dok sve ostale pumpe tak kablic ide direkt iz elektronike u pumpu i nema dodir sa vlagom-znaci kod te pumpe sto si postavio njenu sliku istrune samo izolacija na elektromagnetnom ventilu koji pomera ugao paljenja |
Stranica 1 od 3 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |