1. Calibra DTM ’93-’95 – vozili Keke Rosberg, Manuel Reuter, Louis Krager
Motor: 2.5 V6 (54°)
Maksimalna snaga: 420KS
Maksimalni broj obrtaja: do
10.740 obrtajaMenjač: sekventni (nesinhronizovan), urađen u saradnji sa Williams-om
Ubrizgavanje: Bosch Motronic MS 1.9.
Pogon: 4x4
2. Calibra DTM 95-96 (570KS) – vozio je Manuel Reuter
Motor: 3,2 V6 (75°)
Maksimalna snaga: 570KS
Maksimalni broj obrtaja: do
12,750 obrtajaMenjač: sekventni (nesinhronizovan), urađen u saradnji sa Williams-om
Ubrizgavanje: Bosch Motronic MS 1.9
Pogon: 4x4
Calibra je učestvovala u DTM šampionatu od 1994. do 1996. godine. Opel je konačno 1996. godine bio na pobedničkom tronu DTM šampionata. Titulu je osvojio legendarni Manuel Reuter (218 bodova) ispred Bernda Schneidera u AMG Mercedesu (205 bodova) i Alessandra Nanninia u Alfi 155 V6 TI (180 bodova). Među prvih 9 vozača na kraju šampionata, osim Reutera Calibru su vozili i JJ Lehto, Klaus Ludwig, Uwe Alzen i Hans Joachim Stuck.
Uživajte u slikama...