Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Das "C" - resurrektion
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=9229
Stranica 1 od 2

Autoru:  stressman [ 03 Mar 2010 22:18 ]
Tema posta:  Das "C" - resurrektion

Datum je bio 6.10. prošle godine... auto se doslovce sam dovezao u garažu. :D

Slika

Auto je bio kompletan, sve je radilo na njemu. Jedina slaba strana mu je bila limarija, kvačilo koje je slabo hvatalo, i još par manje bitnih sitnica - dosjed vozačkog pojasa nije hvatao, branik prednji je lakše udaren, slabiji zadnji amortizeri i prednje kočnice kojima bi trebalo promijeniti pakne. Motor je palio na zub, neovisno o vanjskoj temperaturi i radio je odlično.

Kako je Bega trebao uzeti auto za sebe, a odustao je, učinilo mi se da u tom trenu kađo šapće: "Kupi me, kupi me..." :dedica:

Naravno da mu nisam mogao reći ne. I u tom trenutku, takav kakav je bio, izgledao je odlično. :dance1:

Slika Slika Slika Slika Slika

Godina rođenja mu je 1974, a mjesto Rüsselsheim, Njemačka. Pod haubom kuca 1,2N motor, 55 konja. Bubnjevi na sva 4 kotača, a servo kočnica i volana - daleka budućnost. Oslonjen je na originalnim 12-colnim kotačima. Unutrašnjost mu je jednostavna - neophodne stvari, koje i dan danas rade i funkcioniraju. tapecirunzi vrata i sjedala su u crvenoj boji. Tog trena sam već u glavi imao viziju kako će kadett izgledati, boja i sve ostalo... Auto sam odlučio zadržati u čim više originalnom stanju, uz par ustupaka mojim sebičnim željama nauštrb originalnosti. Prva stvar (i najveća, uostalom) je boja. Boja je kupljena nedugo nakon, i za izabir iste mi je trebalo točno pet minuta. Smiješana je i odmah spremljena, da se ne bi dogodilo da u dućanu (Seles, Sesvete) odjednom nestane nitro boje u ponudi. Srećom, dan danas je još ima. Druge neoriginalne sitnice ćete saznati vremenom...

Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Dakle, zavukli smo se malo ispod, Limar Dado je preliminarno pogledao auto i dao zeleno svjetlo... i krenuli smo!

Slika

Bilo je puno toga za izvaditi, no kadett je jednostavan auto i jedino za vađenje motora mi je trebala pomoć. Malo po malo su se vadile stvari i dijelovi, jedna po jedna, uz sortiranje dijelova i šarafa po kutijama i obavezno označavanje što je otkuda izvađeno. Vadilo se doslovce sve - trebalo je posao obaviti temeljito.

Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika

Lim oko prednjih svjetala je bio hrđav, no ne i trul. Podovi su već bili rađeni, s time da je desni napravljen šufterski, a lijevi sa malo više pameti u majstora... posebne probleme su predstavljale vodilice sjedala. Kada ih budem vraćao, definitivno idu inbus vijci sa V glavom umjesto križnih.

Slika Slika Slika Slika Slika

Malo po malo, a opet začuđujuće brzo, dijelovi su odlazili sa kađe. Većina dijelova interijera je vani, instalacije izvađene i polako se pripremao motor za vađenje. Vađenje sajli jedna po jedna, označavanje, pa motor brisača, pa posuda za pranje stakla... sve je išlo u kutije na sigurno. Znam da će mi poslije ipak faliti tu i tamo koja sitnica, no ovako barem šanse svodim na minimum. Farovi koje sam dobio u dvije kutije dijelova su se pokazali u izvrsnom stanju.

Slika

Slika Slika Slika Slika Slika

Došao je i taj dan - oko motora je sve očišćeno i spreman je za vađenje. Malo detalja rđe oko ležišta akumulatora, standardnog mjesta gdje su svi kadetti slabi i počinju hrđati. S druge strane, kad sam maknuo box ventilacije... jaooo čega je sve tamo bilo... :kupanje:

Slika

Vrijeme da se motor izvadi van... tu je uskočio frend (tnx Hulk) i pomogao jer ga je trebalo cukati van sa obje strane, a iako je 1200 kubika, težak je k'o crna zemlja, sav je od gusa. Odmah nakon motora je i getriba rekla šasiji pa-pa, no ona je bila lakši dio posla, pošto je minijaturna.

Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Tu se pojavio i prvi problem... lamela je toliko potrošena da su nitne od lamele napravile udubljenje na zamašnjaku i potisnoj ploči... zamašnjak i novu lamelu sam nabavio, no fali mi još potisna ploča za lamelu od 170 mm. Ako netko ima ili zna gdje se može nabaviti, neka javi!

Slika

Radi se naravno i na čišćenju stvari, prva je na red došla i instrument tabla. Crni dio polakiran, prozirni pleksi ispoliran i sve složeno natrag na hrpu...

Slika Slika Slika

Slika Slika

Oh, da... stiglo je i nešto literature .

Slika

Motor je bio ... hmmm.. pa zmazan. Čišćenje, četkanje bušilicom, pa rastavljanje razvodnika, čišćenje i slaganje, skidanje i farbanje kartera... na kraju je ispalo čist pristojno.

Slika Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika Slika

Ohm, da... auto je jučer polakiran, ali par dana ćete se strpiti dok vam ne ispričam čitavu priču :D

Autoru:  strokan [ 03 Mar 2010 22:25 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

stress jedan veliki :respekt:
Sto na projektu, to i na fotkama i detaljnom izvestaju :D
Svaka cast :postovanje:

Autoru:  luckygsxr [ 03 Mar 2010 22:41 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

svaka čast :respekt:

Autoru:  Godza [ 03 Mar 2010 22:51 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Svaka cast na trudu mada se vidi da ni znanje ne manjka :respekt:

Ovo je samo jedna mala kolegijalna sugestija.

Obrada zamajca se vrsi na sledeci nacin, koliko se obradi leziste za lamelu, toliko se skine i gde se korpa srafi i nema potrebe menjati zamajac :wink:

Inace veliki posao i trud ulozen jos jednom svaka cast i :bravo:

Autoru:  vlada13 [ 03 Mar 2010 23:01 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Stress obaveštavaj detaljno šta radiš, i mene čeka sličan posao za mesec, dva :)
viewtopic.php?f=15&t=6963&start=0

Autoru:  dario opel kadett [ 03 Mar 2010 23:20 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

kolega svaka cast :respekt: :respekt: :wow
samo nas obavjestavaj inace cu da te zovem cjelu noc neces moci da spavas :D :ots:

Autoru:  mladja90 [ 04 Mar 2010 02:05 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

:respekt: pridruzujem se svim cestitkama..samo napred svaka cast..jos jedan :respekt:

Autoru:  pistre [ 04 Mar 2010 02:08 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

samo napred :ok:

Autoru:  volim_opela [ 04 Mar 2010 02:15 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

:postovanje: za sve! Samo napred!

Autoru:  Wampir024 [ 04 Mar 2010 02:18 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

:respekt:
Samo napred :ok:

Autoru:  Jaka Faca [ 04 Mar 2010 04:04 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

:respekt: Jedva čekam nastavak priče i,nadam se,još fotografija.Svaka čast :postovanje:

Autoru:  kadett-c [ 04 Mar 2010 09:28 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Ovaj kadett je imao nevidjenu srecu sto je zavrsio bas kod tebe,svaka cast na detaljnosti u trudu!!!!

Autoru:  serial [ 04 Mar 2010 09:33 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

stress sta retji stvarno svaka cast i na volji i na trudu, verujem da ce to biti prelep kadett :)

Autoru:  MantaFan [ 04 Mar 2010 10:22 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Decki,dajte mu nadjite korpu 170 mm i posaljite u HR,kod nas nema samo korpe za kupit

Autoru:  Cvorke [ 04 Mar 2010 10:58 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Svaka cast za pricu....i slike,i kola...odlicno izgleda. Cekamo jos slika. :ots: :ots:

Autoru:  stressman [ 04 Mar 2010 13:37 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Prije svega, hvala svima na podršci :ots:

2 godza: misliš da se skine vanjski rub zamašnjaka?

--------------------------------------------

Idemo dalje... kađo je odšlepan sa Zagrebačke u Dubravu, u Dadinu radionu. Uslijedilo je rastavljanje SVEGA sa auta (ostao je samo donekle kompletni ovjes, diff i cijevi kočnica, te ručna) :grrr:

Slika

Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika

Naravno, kad se radi mora se i jesti... limarija koja je uslijedila je trajala 10 dana, a koliko je posla bilo, vidjećete na slijedećih 80-ak slika. Bunker je bio "malo" propao i bio prozračan. Pa smo prvo krenuli sa rješavanjem istoga. :besan:

Slika

Slika Slika Slika Slika

Slaba točka svakoga kadetta je dio kod kutije za ojačanje kod A nosača. Povareno - riješeno.

Slika

Slika Slika Slika Slika Slika

Čohanje kod nosača akumulatora :ludilo2: ... naime, dok sam čistio lim oko tog dijela, bilo mi je sumnjivo puno kita na tom mjestu. Malo pikanja šrafncigerom otkrilo je da je majstor koji je nekada radio taj dio bio vjerovatno rodom iz švicarske - sve puno rupa i zapunjeno nekakvim trajnoelastičnim kitom te pofarbano. Fleksa je opet proradila i sve trulo je izvađeno, te izrađeno nanovo od zdravog lima. :ok:

Slika

Slika Slika Slika Slika Slika

Dinamični duo - back to the past, kreće dalje. Danas je na meniju popravak kraka šasije kroz koji je procurila kiselina iz akumulatora :kupanje: , postavljanje table lima u gepeku i zatvaranje kremenko-pogona na suvozačkom mjestu. :dance1:

Slika

Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika

-- Čet Mar 04, 2010 1:43 pm --

Ha! ipak sam našao malu rupicu kod lima farova! Dado ju je zatvorio, a odmah mi napravio i dodatni posao jer sam nakon njegovog popravka morao nanovo izraditi kvadratnu rupu za dosjed nosača plastike fara :ludilo1: ... Napravili smo neke bitne bilješke za kasnije, te smo premazali prednji kraj sa reaktivnom temeljnom, nakon što sam ja par sati proveo u motornom prostoru sa četkom-brusilicom i zribao i najmanju naznaku hrđe u istome.

Slika

Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

OK... Ich sehe das Licht :roll: ... ali pobrinut ćemo se da tome ne bude tako. Sve trulo ide van i na mjesto ide zakrpa zdravog lima. Pragovi su također loši, ali ne toliko da se ne bi dali popraviti.

Slika

Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Dado je neumoran i nema kompromisa. Nije mu problem napraviti ništa, pa čak ni gornji kut blatobrana... kompletnog ga je iskonstruirao. Nađeno je novo, plastično ležište za aku, donirano od strane Zoombyastre (tnx Zoomby!), zavarena su pojačanja u gepeku, otvoren je lijevi prag, isto tako propao, no lijevi rubnjak je u puno boljem stanju nego desni, treba mijenjati samo prednji dio.

Slika

Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Ahm, da... rezultati prvog shoppinga. Zaštita varova i premazivanje svih muldi i blatobrana zaštitom. Obavljeni zadnji popravci i varenja (vozačka podnica, kut vrata, podnožje sjedala), a ja sam si dao truda i izradio malo kvalitetnije šarke za poklopac rezervara, a vjerujem i trajnije. :palica:

Slika

Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika

Ahhhh... 10. dan, limarija gotova! Obavili zadnje poslove - premazivanje svih podova i gepeka sa reaktivnom temeljnom, položio na podove i u gepek sloj bitumenske zaštite. Sad kađo opet počinje ličiti na auto nakon stavljanja prednje i zadnje haube. Ahm, obavljen još jedan shopping, ovaj puta veći i skuplji.

Slika

Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika
Slika

Što je dalje? Priprema za lakiranje... no o tome čitajte u slijedećem broju...

Autoru:  kvcali [ 04 Mar 2010 14:07 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Sta reci na ovo izdanje "casopisa" stvarno vrhunski. Ovako treba da se radi ako se vec radi i nikako drugacije. svaka cast :respekt: :ziveli:

Autoru:  dario opel kadett [ 04 Mar 2010 14:48 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

na kraju sve to sklopi u neki film kao sa calibrom.. :ots:

Autoru:  stressman [ 04 Mar 2010 16:30 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

2 kvcali: dvije su uzrečice: ako nešto radiš, radi kako spada, a druga - ako želiš da nešto bude napravljeno kako treba, napravi to sam :)

S time da se drugoj može tu-i-tamo progledati kroz prste ;)

2 dario: biti će, za ove slike dosada mi je trebalo skoro cijeli dan za obradu :)

Autoru:  vlada13 [ 04 Mar 2010 19:47 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

U koju boju ćeš ga farbati?

Autoru:  Godza [ 04 Mar 2010 21:56 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Ovo za obradu zamajca:

prvo obradis deo gde naleze lamela na slici dole:

Slika

a zatim se obradi deo gde se srafi kuplung korpa, na slici dole:

Slika

napomena :

Koliko si obradio leziste sa prve slike, toliko mora da bude obradjeno i sa druge slike

Inace ovo nije zamajac od kadeta c, ali za objasnjenje moze da posluzi :wink:

Sto se tice kuplung korpe jako tesko ih je naci.

Autoru:  stressman [ 04 Mar 2010 22:09 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

vlada13 je napisao:
U koju boju ćeš ga farbati?


polaaako, što ste nestrpljivi :)

BTW, već je pofarban :wink:

Autoru:  SAXO [ 05 Mar 2010 00:01 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Divne slike a rad za svaku pohvalu :respekt:
Cekamo sledecu turu slika...

Autoru:  volim_opela [ 05 Mar 2010 03:25 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

Jedina zamerka kako ste zavarili desni rub. Zavarili ste ga visoko, tj. rub ste zavarili ceo koliki je bio kad ste ga kupili, a rub se vari samo onoliko koliko je stari truo, tj do te tacke. Video sam na slici sa unutrasnje strane da stari rub nije toliko visoko protrulio, a vi ste novi ipak zavarili visoko. Znaci, samo je novi rub trebalo iseci i skratiti i tako ga zavariti. Ostalo je sve odlicno uradjeno! :bravo:

Autoru:  Nesha [ 05 Mar 2010 09:12 ]
Tema posta:  Re: Das "C" - resurrektion

stress, radis li ti jos nesto, ili samo od polovnih Opela pravis nove :P
odlican pos'o :P

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/