Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 23:42

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Pozdrav i pomoć
PostPoslato: 03 Avg 2021 23:32 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Jul 2021 00:11
Postovi: 2
Lokacija: Novi Sad
Ime: Vukašin
Opel: Calibra 2.5 v6
Pozdrav, potrebna mi je pomoć.
Nedavno sam postao vlasnik Opel Calibre V6 2.5. Imam samo osnovnog znanja o automobilima pa mi je prekopotreban savet.
U pitanju je X25XE motor u 1992 šasiji koliko sam mogao da istražim, mada po svim slikama i člancima koje nalazim na netu nisam siguran ni da li je 92. godište kao što stoji u registraciji. Prethodni vlasnik je na žalost preminuo od covida, a ja sam hteo da auto po svaku cenu ostane u porodici pa sam odlučio da ga ja uzmem. Auto je stajao 8 meseci, zamenio sam akumulator i kada sam ga upalio pokazao je check rashladne tečnosti koja je falila. Check se isključio kada sam dolio vode. Auto je stajao u Staroj Pazovi, ulja nije falilo, KN filter je bio jako prljav i na putu od pazove do Novog Sada je upalio check motora, što se nastavilo. U Novom Sadu sam oterao auto na servis, zamenio sve sto ukljucuje mali servis (obzirom da je veliki rađen pre 5000km), svećice, diskove obradio i stavio nove pločice, zamenjeni su dihtunzi glave motora pošto je ceo motor bio masan, krajeve spona. Rečeno mi je da klima curi oko kompresora klime pa sam nabavio drugi i to je zamenjeno ali kako mi je rečeno kablovi su isečeni tako da je to ostalo da uradi električar. Sve to je trajalo mesec dana i premašena je svaka prognoza majstora kada će biti gotovo. Kada sam došao po auto rekao mi je da ga je on vozio da lepo ide da je uradio dijagnostiku, da je ostala ta klima da se poveže i da vidim sada ja kako ide. Petsto metara od radionice se upalio check motora čim sam ga malo nagazio. Prethodnih dana sam ga vozio malo po gradu i ustanovio sledeće stvari. Kada upalim ventilaciju u kabini sirena prestane da radi. Kada izbaci check motora ventilacija kada je na hladnom krene da duva blago vruće. Generalno imam utisak da je velika temperatura u kolima. Radna temperatura motora je uvek oko 90 stepeni (na sredini). Imam utisak da krene slabije da vuče i ubrzava kada se upali check motora koji se ugasi uvek nakon što auto provede neko vreme ugašen. Pre dva dana je počeo da se čuje neki zvuk kada se krećem u leru ili sa pritisnutim kvačilom pri manjoj brzini, koji se nekada čuje, nekada ne, nekada kao škripa a nekada kao krckanje. Zvuk deluje kao da dolazi od prednjeg desnog točka i javlja se u zavisnosti od brzine kotrljanja točka. Dakle nije konstantan (da bih posumnjao na sam motor) već se ubrzava i smanjuje u zavisnosti brzine kotrjanja točka. Kada se da gas tog zvuka nema. Gume jesu veće nego što bi trebalo i kače u krajnjim pozicijama (225 45 17 felna 7j) ali zvuk ne potiče od njih to sam siguran i čitajući teme na forumu odučio sam da stavim 215 40 17. Boja je siva sa krem kožom, što mi sugeriše, po onome što sam uspeo da istražim, da je šasija 4x4, obzirom i da ima ručicu menjača koja ima 6 brzina. To je takođe jedan od problema, ručica menjača trza kada auto kreće i nekada neće da ubaci u petu brzinu.
Čitajući razne teme na forumu vidim da ovde ima dosta ljudi dobre volje, ne očekujem rešenje problema, najviše bi mi pomogao uput na nekog dobro majstora u Novom Sadu koji poznaje sam model automobila. Takođe auto ima nalepnice OTS kao i maske za tablice pa se ne bih iznenadio da je možda neko sa foruma bio prethodni vlasnik.


Slika
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pozdrav i pomoć
PostPoslato: 06 Avg 2021 12:56 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
ova soba sluzi samo za predstavljanje.

Inace, ta calibra je originalno bila 2.0 16v ecotek, 1996 god. Ostala je gola skoljka od auta, pa je pakovana sa sve instalacijom, pa to sto te zeza sad oko struje bice veliki izazov za majstora koji se prihvati posla :D

Dobrodosao, aktiviran si


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 25 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs