Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=38743
Stranica 2 od 3

Autoru:  srbhunter [ 13 Sep 2020 18:32 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Problem oko Engine Overboost greske i turbine, ako nekog od Insignijasa bude zanimalo je ipak resen zamenom novog ventila turbine, odkad sam stavio drugi, nema vise problema. Platio sam ga 4500 RSD. Iako nisam imao problema na kolima, resio sam da proverim stanje auta u nekom proverenom servisu, tako da sam po prvi put bio u poseti, clanovima foruma poznatom servisu na Zvezdari.

Pred samo skretanje u servis iskoci mi Service ESP/ABS greska, koja je otklonjena zamenom senzora za ABS na prednjem desnom tocku. Inace, ovu gresku sam video dosad jedno 2-3 puta i obicno se pojavljivala kad namotam pun tocak. Auto je pregledano komplet i potvrdjeno da je u dobrom stanju. Ono sto me je najvise obradovalo, proverena je kilometraza i dobio sam listing odradjenih servisa u inostranstvu pre uvoza, servisna knjizica se poklapa sa tim, tako da je na satu pravih nesto vise od 193 000km. :love: Znam da ni ova kilometraza nije bas za slavlje, al bolje da predjemo 200 000km prvi put, nego drugi ili treci put, a i kako sam auto kupio na srecu, dobro sam prosao, da ubodem na kom nije vracana. :) Za servis, kojem reklama nije potrebna i celu ekipu koja je pregledala auto, imam samo jednu rec - prezadovoljan.

U planu je jos zamena akumulatora pred zimu i mali servis ponovo pred registraciju. Na netu sam nasao jedan zanimljiv sajt, na kojem mozete proveriti koji akumulator ide na vas auto, ima za razne Opelove modele, ali i za druge brendove, posto sam i sam imao nedoumica(na mom je trenutno Varta Silver Dynamic 74Ah - 750A). :postovanje:

http://whatbattery.co.uk/opel-insignia- ... batteries/

Islo se malo i u prirodu.

Slika
Slika
Slika

Autoru:  Nebojsha82 [ 19 Sep 2020 21:05 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

LeeepA... meni seove felna jako sviđa...

Autoru:  srbhunter [ 27 Sep 2020 18:55 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Znam da ih mnogi nazivaju klotare, jer ih dosta Insigni-ja ima, ali po meni se uklapaju sasvim lepo sa hrom lajsnama i bojom automobila :)
Razmisljao sam za narednu sezonu da kupim OPC felne, 18tke, nove, ali kopije.
Slika

Vulkanizer, kod kojeg menjam felne, mi rece da su kopije bas lose, a i skupe(konkretno ove su 450 evra), da se prave od nekog razradjenog aluminijuma,da lako pucaju i krive se, tesko ih izbalansirati, dal se mora vise onih tegova staviti na felnu. I kao dovoljno jednom preci preko pruznog prelaza sa 70km/h i ode felna(mada ne znam ko jos takvom brzinom prelazi, jer svi znamo kakvi su nam pruzni prelazi :krsti: ). Pa se i dalje neckam, jer mi je bezbednost na prvom mestu, pogotovo ako se krecem auto putem i stisnem malo vise po gasu od dozvoljenog.

Autoru:  Nebojsha82 [ 27 Sep 2020 21:09 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Nebojsha82 je napisao:
LeeepA... meni seove felna jako sviđa...

Fora je sto ja volim felne s puno krakova... :)

Autoru:  zbogom_pameti [ 28 Sep 2020 10:19 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

srbhunter je napisao:
Znam da ih mnogi nazivaju klotare, jer ih dosta Insigni-ja ima, ali po meni se uklapaju sasvim lepo sa hrom lajsnama i bojom automobila :)
Razmisljao sam za narednu sezonu da kupim OPC felne, 18tke, nove, ali kopije.
Slika

Vulkanizer, kod kojeg menjam felne, mi rece da su kopije bas lose, a i skupe(konkretno ove su 450 evra), da se prave od nekog razradjenog aluminijuma,da lako pucaju i krive se, tesko ih izbalansirati, dal se mora vise onih tegova staviti na felnu. I kao dovoljno jednom preci preko pruznog prelaza sa 70km/h i ode felna(mada ne znam ko jos takvom brzinom prelazi, jer svi znamo kakvi su nam pruzni prelazi :krsti: ). Pa se i dalje neckam, jer mi je bezbednost na prvom mestu, pogotovo ako se krecem auto putem i stisnem malo vise po gasu od dozvoljenog.


Stavljati glavu u torbu sa tim djubretom... zarad cega? Estetike?
Evo primera koji ce ti sve reci o tim kopijama za 400e:
Slika
Slika
Slika

Autoru:  srbhunter [ 02 Okt 2020 12:47 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

zbogom_pameti je napisao:
Stavljati glavu u torbu sa tim djubretom... zarad cega? Estetike?
Evo primera koji ce ti sve reci o tim kopijama za 400e:
Slika
Slika
Slika


Da...definitivno onda nije vredno rizikovati radi estetike. Steta, meni se auto svidja sa ovim felnama koje imam, a menjao bih ih samo zarad tih OPC felni.

U medjuvremenu, odradjen ponovo mali servis(preslo se nekih malo manje od 11 000km za godinu dana) i auto registrovan ponovo.

Slika Slika

Autoru:  srbhunter [ 27 Okt 2020 20:55 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Pre par dana se preslo na zimski set, mislim da nije izgubila puno na atraktivnosti.

Slika Slika Slika Slika
Za kraj jedna pozerska, zar moze macka ovako da uziva na kolima. :ludilo2:
Slika

Autoru:  srbhunter [ 23 Dec 2020 22:03 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Dođe na red i levi far da se sređuje. Nedavno mi je opet izbacio AFL grešku, srećom, bio sam dovoljno skoncentrisan da ispratim sled događaja koji je doveo do toga, tako da sam i bez dijagnostike znao šta je problem, a to je i sama dijagnostika kasnije potvrdila. Ovoga puta, nisam hteo da čekam dugo, pa sam odmah put pod noge i opet u Niš, zamena klapne dugog svetla.
Slika
Malo tjuninga. :ludilo2:
Slika

Trake su bile tu na 24h, jer je stavljen dodatni sloj lepka, preko već postojećeg na oba fara, da bi se sprečio eventualni budući ulazak vode u farove i ponovno otvaranje. Trebalo bi da sam sada miran sa farovima na neki duži period, mada se nikad ne zna. :D Kad sam stigao kući, primetio sam da mi snop levog fara sada gađa niže u odnosu na desni, pa sam malo istraživao po netu i forumu i uspeo sam to da rešim.
Slika Slika

Međutim, to nije kraj problemima u 2020 godini, od pre 2 meseca, kako sam uradio mali servis i kako je počelo hladnije vreme, počeo je broj obrtaja da mi varira kad se auto ugreje na radnu temperaturu, najviše na leru, mada mislim da varira i kad je u D modu kad stojim, ali manje nego na leru. Znači pri prvom paljenju kad je motor skroz hladan, sve bude u redu, digne i drži broj obrtaja dok se motor ne ugreje i onda obara kako se motor zagrejava i ja u vožnji nemam problema nikakvih, sve radi super, samo me nervira kad stanem, onda počne kazaljka da mi igra i ponekad se i motor pomalo zatrese, kako se digne kazaljka. Nema nikakvih grešaka.



Pronašao sam da je majstor Godža jednom napisao, da može biti problem do regulatora pritiska goriva, ako obrtaji variraju, a nema grešaka. Gde se nalazi taj deo? Ne znam jel moguće da je majstor koji mi je radio mali servis zeznuo šta prilikom zamene. Zvao sam, meni najbliži ovlašćeni servis AC Nešković u Bijeljini, rekoše da je deo 240 evra i 30 evra zamena. Jel zna neko gde bih mogao da ga nabavim u Srbiji ili Bosni? Na netu sam uspeo samo naći ovo.
https://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-OPE ... 2256374367

Autoru:  MarkoniFandjo [ 24 Dec 2020 08:35 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

U motornom delu,pokrece ga zupcasti kais..... :wink: :wink: :wink:
Na bos pumpi.....


Slika

Autoru:  srbhunter [ 24 Dec 2020 14:30 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Jbg, ja sam mislio da se to nalazi dole kod pumpe za gorivo i filtera goriva, kad čovek ne zna, mora da pita. :) Hvala za info, znači otpada mogućnost da se šta zeznulo prilikom malog servisa. Ne znam dal bi šta još moglo da bude, osim tog regulatora pritiska, sve što sam našao dosad, upućuje na to. Još samo da nađem gde se kod nas može uzeti nov,a da nije u ovlašćenom, 240 evra mi deluje preskupo.

Autoru:  MarkoniFandjo [ 25 Dec 2020 08:15 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Pa brate svasta moze da bude....moze biti klapna gasa,map,egr,dizne,regulator goriva......uradi dijagnostiku i vidi kako idu dizne dok radi motor pa onda vidi ostalo.Zameni filter goriva da vidis sta ima unutra.
Evo oglasa regulatora
https://www.kupujemprodajem.com/automob ... s/51920789

Autoru:  srbhunter [ 25 Dec 2020 13:07 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Važi, videću da proverim, pa ćemo videti šta je problem, mada kao što rekoh, nema greški i sve je okay ovako u vožnji, sem tog variranja obrtaja na leru kad se ugreje motor, a i to variranje obrtaja nije uvek istog intenziteta. Hvala ti za link, postavljen je oglas pre 4 dana, pa mi je zato verovatno promakao, pre par dana kad sam tražio, zvao sam i imaju deo ako mi bude trebao. :ok:

Autoru:  MarkoniFandjo [ 26 Dec 2020 20:50 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

:steva:

Autoru:  srbhunter [ 10 Jun 2021 17:17 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Zaboravih slikati na 200 000, ali da obeležimo mali jubilej. :)
Slika

Što se tiče regulatora pritiska i variranja obrataja na leru, nisam još nista uradio po tom pitanju. Sa toplijim vremenom, varijacije su se smanjile skoro u potpunosti, ali mi je svakako u planu da odem do majstor Godže kad ugrabim slobodan dan, da to proverim i zamenim regulator pritiska, ako je do njega.
Ono što je najbitnije da u vožnji nemam nikakvih problema i prosto mi mami osmeh svaki put kad sednem u nju, osećaj je sjajan. :) Zaboravio sam dodati da sam ubacio i nov Vartin akumulator početkom jeseni prošle godine.
Mali detalj za kraj, hromirane ukrasne kapice. :love:
Pre:
Slika

Posle:
Slika

Slika

Autoru:  Nebojsha82 [ 10 Jun 2021 19:21 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

srbhunter je napisao:
Zaboravih slikati na 200 000, ali da obeležimo mali jubilej. :)
Slika

Što se tiče regulatora pritiska i variranja obrataja na leru, nisam još nista uradio po tom pitanju. Sa toplijim vremenom, varijacije su se smanjile skoro u potpunosti, ali mi je svakako u planu da odem do majstor Godže kad ugrabim slobodan dan, da to proverim i zamenim regulator pritiska, ako je do njega.
Ono što je najbitnije da u vožnji nemam nikakvih problema i prosto mi mami osmeh svaki put kad sednem u nju, osećaj je sjajan. :) Zaboravio sam dodati da sam ubacio i nov Vartin akumulator početkom jeseni prošle godine.
Mali detalj za kraj, hromirane ukrasne kapice. :love:
Pre:
Slika

Posle:
Slika

Slika


Haha...meni dva puta skimu te kapice u VL....dođlo mi da spavam u kolima s motkom nekom.
Jedno pitanje....jel zaista akumulazor nekih specifičnih dimenzija ili je to glupost koju mi je neko rekao?!
Doduše, moj je za start-stop...

Autoru:  Godza [ 11 Jun 2021 16:35 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Malo je specifična cena za te AGM akumulatore :wink:

Autoru:  srbhunter [ 11 Jun 2021 21:11 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Nebojsha82 je napisao:
Haha...meni dva puta skimu te kapice u VL....dođlo mi da spavam u kolima s motkom nekom.
Jedno pitanje....jel zaista akumulazor nekih specifičnih dimenzija ili je to glupost koju mi je neko rekao?!
Doduše, moj je za start-stop...


Hahaha, verujem da se i to dešava, meni je jedna falila kad sam kupio auto, a dve su mi ili spale il je neko maznuo. :) A baš ih je teško naći po normalnoj ceni, jer samo Insignia izgleda koristi kapice od 22m. :D Nove iz ovlašćenog nisam hteo, tražili su mi za ceo set(20 komada) 30 evra,a ove sam našao za 10 evra.

Iskreno, što se tiče akumulatora nemam pojma, ja sam bukvalno iz prve našao koji mi odgovara, tražio sam onaj koji je bio na mom autu(Varta Silver Dynamic 74 Ah,750 A, dimenzija 278x175x175 mm), a pre toga sam proverio i na ovom sajtu koji akumulator ide na moj auto.
http://whatbattery.co.uk/opel-insignia- ... batteries/
A što se tiče cene, ne znam kakve su u Srbiji, mi na granici kupujemo u Bosni. :D Mene je koštao 172km - 25km povraćaj pdv-a - 15 il 20km za stari, kad se prevede u dinare izašao me je nešto oko 8000 RSD.

Autoru:  Nebojsha82 [ 11 Jun 2021 22:03 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Godza je napisao:
Malo je specifična cena za te AGM akumulatore :wink:

..mogu da zamislim...hahaha...
Tako da si ti sa tih 8000 din odlično prošao...da se napiješ od sreće...

Autoru:  srbhunter [ 27 Jun 2021 13:00 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Zamenjen ponovo ventil turbine, video sam kod kolega sa foruma da je izgleda standard jednom godišnje ga promeniti, ali mi je nestvarno da je nov deo počeo da pravi problem nakon jedva 9000 pređenih kilometara. Inače, marke je Pierburg(jedino su imali deo tog proizvođača), made in Germany, baš za Opel, jedni mi kažu da je okay brend po kvalitetu, a drugi da su se iskvarili i da nisu više kvalitetni ko pre.

Autoru:  skile86 [ 27 Jun 2021 13:49 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Kakav si problem imao sa ventilom turbine?
Ja sam na Astri J zamenio taj ventil i opet je propevao posle 10-ak hiljada.
Tako sam presao jos 30 i prodao auto.

Autoru:  georgemcduke [ 28 Jun 2021 08:49 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Pierburg je OK. Oni na Astra H rade ove termostate sa kućištem.

Autoru:  srbhunter [ 28 Jun 2021 19:21 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Pre godinu dana, pri velikom i naglom gasu, gasila se turbina i auto je odlazilo u safe mode. Na dijagnostici je očitana P0234 - Engine Overboost greška. Stavio sam tad nov ventil turbine i nisam imao više problema do prošle nedelje. Opet se isto desilo i na dijagnostici pokazao istu grešku, stavljen nov ventil i zasad nema problema, a nisam je nimalo štedeo nekih 200 km koliko sam prešao od zamene, baš da vidim hoće li opet izbaciti grešku. A na to zujanje se i ne obazirem, nekad zapeva, nekad ne. :)

I meni drugar kaže da su oni ok, dok dijagnostičar tvrdi drugačije, e ko je sad u pravu, ne znam. Stavljen je opet isti Pierburg-ov ventil, drugi nisam ni mogao naći, pa ćemo videti hoće li ovaj da potraje šta duže, a možda i nije do ventila. :D

Autoru:  A20DTH [ 28 Jun 2021 20:35 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

I prva ugradnja je PIERBURG, samo što je preko tog naziva GM naljepnica.
Poslednji sam mijenjao 2018. , Na oko 60.000Km.
Evo vec 33.000 ga vozim, ponekad zabruji, najčešće kad je vruće i kad se auto vozi u gužvi nekoj pa se puno salta.
Ostalih problema nema , tako da ga necu još dirati iz principa :D
A imam i sve ostale koje sam do sada promijenio. Pa bi mogao malo da ih rotiram :ludilo:

Autoru:  kalky [ 28 Jun 2021 23:46 ]
Tema posta:  Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

Isto kod mene....počeo sam sa ignorišem brujanje jer nikakvih drugih problema i simptoma nema. Dok god ide kako treba ne menjam ga, a tako mi je savetovao i majstor...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Autoru:  zrnkemiki [ 11 Jul 2021 13:00 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)

srbhunter je napisao:
Dođe na red i levi far da se sređuje. Nedavno mi je opet izbacio AFL grešku, srećom, bio sam dovoljno skoncentrisan da ispratim sled događaja koji je doveo do toga, tako da sam i bez dijagnostike znao šta je problem, a to je i sama dijagnostika kasnije potvrdila. Ovoga puta, nisam hteo da čekam dugo, pa sam odmah put pod noge i opet u Niš, zamena klapne dugog svetla.
Slika
Malo tjuninga. :ludilo2:
Slika

Trake su bile tu na 24h, jer je stavljen dodatni sloj lepka, preko već postojećeg na oba fara, da bi se sprečio eventualni budući ulazak vode u farove i ponovno otvaranje. Trebalo bi da sam sada miran sa farovima na neki duži period, mada se nikad ne zna. :D Kad sam stigao kući, primetio sam da mi snop levog fara sada gađa niže u odnosu na desni, pa sam malo istraživao po netu i forumu i uspeo sam to da rešim.
Slika Slika

Međutim, to nije kraj problemima u 2020 godini, od pre 2 meseca, kako sam uradio mali servis i kako je počelo hladnije vreme, počeo je broj obrtaja da mi varira kad se auto ugreje na radnu temperaturu, najviše na leru, mada mislim da varira i kad je u D modu kad stojim, ali manje nego na leru. Znači pri prvom paljenju kad je motor skroz hladan, sve bude u redu, digne i drži broj obrtaja dok se motor ne ugreje i onda obara kako se motor zagrejava i ja u vožnji nemam problema nikakvih, sve radi super, samo me nervira kad stanem, onda počne kazaljka da mi igra i ponekad se i motor pomalo zatrese, kako se digne kazaljka. Nema nikakvih grešaka.



Pronašao sam da je majstor Godža jednom napisao, da može biti problem do regulatora pritiska goriva, ako obrtaji variraju, a nema grešaka. Gde se nalazi taj deo? Ne znam jel moguće da je majstor koji mi je radio mali servis zeznuo šta prilikom zamene. Zvao sam, meni najbliži ovlašćeni servis AC Nešković u Bijeljini, rekoše da je deo 240 evra i 30 evra zamena. Jel zna neko gde bih mogao da ga nabavim u Srbiji ili Bosni? Na netu sam uspeo samo naći ovo.
https://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-OPE ... 2256374367



Ako nije tajna, koja je cena ovih igrarija sa AFL farovima?

Stranica 2 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/