Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 15:33

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 70 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 13 Jul 2021 17:57 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
@A20DTH @kalky,
Slažem se vama društvo, ni ja ga ne bih dirao, pogotovo ne nakon jedva 9000 km pređenih sa njim, dijagnostičar mi reče da probam sa drugim, ali je omašio, jer mi se opet desilo i sa drugim ventilom, sad mi kaže da probam sa trećim ili je do turbine. :ludilo1:

Na kraju sam vratio stari ventil, a drugi koji sam uzeo na probu, vratio drugu, neću džaba da ga menjam, kad je verovatno ispravan. Prešao sam nekih novih 100km i opet je sve normalno, tako da ću nastaviti da vozim sa ovim nazovi starim ventilom i videti hoće li se opet pojaviti, možda je bio samo zablokirao usled ovih paklenih vrućina, a ja potrčao odmah da ga menjam.

@zrnkemiki, Naravno da nije, zato sam i opisao detaljno u temi koju sam otvorio u sekciji za probleme za Insigniju, u nadi da će nekom pomoći, da ne prolaze kroz pakao kao ja. :)

Ukratko, ako je samo do klapne, cena je bila 100(ruke)+60(polovan deo) evra, mada je momak digao cenu i sad traži ja mislim oko 180-200 evra.
Ako je dupli kvar kao što sam imao kad me je zezao desni far , onda na to treba dodati još 100 evra za modul(polovan), mada se možda može naći i za manje, sve zavisi. Mene je ukupno igranka oko farova izašla oko 500 evra i dva puta po 800 km do Niša i nazad, nisam hteo da šaljem farove poštom, ali da vredi kad AFL radi kako treba, vredi. :) Ja ne znam dal ijedna druga automobilska kompanija ima bolje farove od Opelovih Bi Xenon farova(što se tiče funkcionalnosti naravno, kvalitet je druga priča). :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 23 Jul 2021 22:59 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Ipak je neki veći problem u pitanju. :( Terao sam je na autoput, kad se vozi ko baba, ide lagano do 200 km/h,a može verovatno bez problema i do maksimalne brzine od 218km/h. Međutim, ako probam naglo da promenim traku ili kad se priključujem na autoput pa opalim pun gas za kick down, prebaci u niži stepen(automatik) i na tren kad treba da povuče, ide u safe mode i prikazuje Engine Overboost - P0234.

Svratio sam na brzinu kod majstor Godže(kome se ovom prilikom još jednom zahvaljujem što me je uopšte primio nenajavljenog), merio je vakum u cevima i sve deluje okay, ventil turbine bukvalno nov, prešao 9000km od zamene, crevo turbine/intercooler-a deluje na pogled da je u redu. Turbina po njegovom mišljenju ne deluje da je otišla, iako zviždi, ali moguće da je i do nje. Dijagnostikom je probao nekoliko puta da ispomera krilca od elektroventila na turbini ako sam ga dobro razumeo, u slučaju da glave zbog gareži, ali i to je okay odrađivao, a nije mi kasnije pomoglo jer i dalje ide u safe mode kad god ode u oko 3000 obrtaja ili ako se da nagli gas.

Ne znam ljudi dal bi još nešto mogao da proverim pre remonta turbine, verujem da je problem do MAF senzora, izbacivao bi grešku za njega, tako da je to u redu, ostaje mi još samo možda napamet da promenim crevo turbine mada bi da je i do njega,trebao da prikaže odgovarajuću grešku.

Ako bih radio remont turbine/proveru ispravnosti(mora da se skine), da li je pored promene ulja i filtera ulja potrebno još promeniti neki dihtung ili nešto?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 24 Jul 2021 17:40 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
Mozda da proveris za svaki slucaj membranu blow offa


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 25 Jul 2021 13:50 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Da li ona može da se proveri bez skidanja turbine? Jel može da se menja ako je do nje ili ide ceo ventil? Ja čujem povremeno neko šištanje/grebanje pri tim višim obrtajima, kad dam jak gas, pa na tren malo smanjim pa opet pojačam(recimo kad hoću da preteknem nekoga, dam jak gas, ali naidje neko drugo auto ili sacekam da bude isprekidana, pa zadržim papučicu gasa pa ponovo pritisnem) kao whoosh ili shhhh, ne znam, jako teško je opisati rečima, ali mislim da mi je Gožda rekao da je to normalno za automatik, verovatno se čuje upravo taj blow off ventil kako radi ili se čuje nepravilan rad, a ja nisam ni svestan toga.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 26 Jul 2021 09:02 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj


Od 0.05-0.12 to je taj zvuk otprilike.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 04 Avg 2021 21:18 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Izgleda da je ipak do turbine, auto sad već očajno ide i kad nije u safe modu, tačno se vidi da ne ubrzava shodno rastu broja obrtaja i oseti se popriličan gubitak snage, jedva ikoga mogu normalno da preteknem a da ne odem u 2500+ obrtaja i rizikujem SVS poruku i safe mode. Zakazan odlazak u turbo servis, pa ćemo videti šta je sve riknulo. Oterao sam je i u ovlašćeni servis Nešković u Bijeljini, rečeno zamena ili reparacija turba, inače cena nove turbine je sitnica, 1750 evra. :ludilo:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 26 Avg 2021 18:04 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Evo društvo da javim da su konačno rešeni svi problemi i Insignia se ponovo vozi sa uživanjem. Zadovoljstvo je koštalo poprilično, ali je bitno da je rešeno. :) Ipak je turbina pravila problem sa onom greškom, pa sam usput odradio i dodatne radnje, da bi predupredio buduće probleme.

- Odrađena reparacija turbine(zamenjeno sve osim elektro ventila i kućišta turbine)
- Odrađen mali servis komplet
- Očišćen DPF filter i zamenjen senzor pritiska DPF filtera
- Očišćena usisna grana i skinute klapnice i zamenjen map senzor
- Ubačen nov antifriz da budemo spremni za zimu


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 26 Avg 2021 18:11 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Avg 2017 11:04
Postovi: 84
Lokacija: Novi Sad
Ime: Goran
Opel: Insignia 2.0 160ks Bela Ladja
Garaza: pogledaj
Bravo, lepo ti to održavaš! Koliko te izašla ta igranka?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 01 Sep 2021 20:57 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Konačno sam uhvatio malo slobodno vremena, pa će ovo biti malo duži post. :)

Pa, trudim se da bude u 100% ispravnom stanju, a i ovakvo auto ne trpi ako se ne održava kvalitetno. :) Zato svima kažem, ko god planira da kupi Insigniju, nek spremi novac i za održavanje, šta god pipneš, 50-100 evra, mada je generalno za sva novija auta tako. Mene je cela ova igranka koštala 700 evra i još 60 evra za delove za mali servis.

-Reparacija turbine me je izašla 410 evra(330 evra reparacija i 80 evra za skidanje/vraćanje), zamenjeno u turbo servisu i usput su mi uradili kompletan mali servis(ulje i svi filteri, delove sam ja kupio). Tamo su mi rekli da proverim obavezno klapnice na usisnoj grani, jer su sumnjali da nije neka od njih otpala i oštetila turbinu, mada nisu našli ništa u njoj.

Zato sam i rešio kad se već skida usisna, da se sve lepo prekontroliše i sredi. A konačno sam našao dobrog majstora u mojoj blizini koji je mogao to sve da mi sredi. Na njegov predlog sam na kraju ipak i skinuo klapnice, jer su moje već bile labave, a i jedna je počela da se kruni, a za novu nisam imao vremena da čekam(nova usisna je 250-300 evra). Inače je posao veliki i treba minimum ceo dan(u mom slučaju 2 i po dana, jer smo čekali na čišćenje DPF-a). Videćemo kako će se auto ponašati bez njih, ja generalno nisam primetio neku posebnu razliku sa i bez klapni, osim da je možda nešto slabija na nižim obrtajima, a bolje ide na višim obrtajima i kao da se potrošnja povećala za nekih 0,2-0,3 litre u proseku, ali je to sve subjektivan osećaj, rekao bih. Nikako da počnem voziti svojom standardnom rutom, pa ću onda videti što se potrošnje tiče. Na kraju krajeva, nadam se da će opet biti neki OTS Dyno test, pa bih rado došao da proverim ima li razlike. :)

Slika Slika


- Čišćenje DPF filtera 100 evra
- Skidanje DPF-a, skidanje i čišćenje usisne grane, skidanje klapnica 120 evra
- Senzor pritiska DPF-a SWAG 4000 RSD, MAP senzor Bosch 2700 RSD, 2 litra Febi 15 antifriza 1400 RSD i 2 spreja za kočnice koji je majstor koristio za čišćenje 600 RSD, sve ukupno za delove 8700 RSD

P.S. Veliko hvala još jednom majstor Godži, što je bio spreman da mi da savete šta da radim i dok je bio na odmoru, da je više ovakvih ljudi, gde bi nam kraj bio. :postovanje:

Za kraj, hteo bih sa vama da podelim razlog zbog čega volim Opele, zašto je kupljena Insignia i zašto ne mogu, barem zasad da smislim sebe u nekom drugom autu. Nisam hteo da pravim novu garažu, jer se bukvalno na njoj ne radi ništa posebno, osim što se zameni neki deo pred tehnički i redovan mali servis i to je to. :D

Ali kad je prošla tehnički i registrovana na još godinu dana, red je da vam je predstavim.

U pitanju je Vectra A, 1991 godište, sa 1,7 dizel motorom od 42kW ja bih rekao po onome što sam našao na forumu, u saobraćajnoj piše 44 kW, ali otac je uvek govorio da su to greškom upisali i da treba 40 kW, ali od 40 kW ne postoji motor. Znam samo da ima OHC oznaku na motoru pored čepa za ulje. U našem vlasništvu je od 1996, znači punih 25 godina. :) Ima oznaku GL, dal od grand luxury, ali ne znam koji luksuz, kad je kod nje sve mehanika, jedino što ima od opreme je radio, maglenku pozadi i grejač zadnje šoferke koji ne radi nažalost zadnjih par godina, kad se upali počne da smrdi i dimi pozadi kod šoferke, jedan električar što je rekao da je spoj u instalaciji i da mora da se sve raskopusa, da se nađe gde je, otišao je za Nemačku i tako je ostalo.

Na satu cepa oko 405 000 km, mada je prešla nekih dodatnih 5-10 000 ili više ili manje, jer je menjan sat, ali je bio sa približnom kilometražom. Uostalom koga briga, kad sa svojih 30 godina može da me odbaci bilo gde, polako ali sigurno. Potrošnja je vrlo pristojna, 6L na 100 kilometara. Sa njom sam pregurao sva vremenska doba i nikad me nije ostavila na putu, a i ako je bilo problema, rešavani su na licu mesta ili šlepom do najbliže radionice gde je sanirana i piči dalje. Jednom pukao druk ležaj u 19h uveče u Mačvi, u selu Badovinci, majstor neki lokalni oterao kola drugom u radionicu, do 1-2h ujutru je radio, menjao ceo set kvacila, do 4h ujutru sam bio kuci. Ma auto i motor su bukvalno neuništivi. :)

Generalno je u dobrom stanju, održavamo je koliko možemo, limarijski je potpuno ok, ima par ogrebotina sa spoljašnje strane, ali ništa strašno, troši malo ulja, do nekih 2 litre godišnje, menjan dihtung kartera i opran je, ali i dalje kaplje negde, trap u odličnom stanju za auto od 30 godina, kako i neće kad nema šta nismo izmenjali dosad. :ludilo2: Prošle godine majstor se krsti, leva kugla izdržala 29 godina, original, nikad nije menjana, jedva je uspeo da je skine koliko je zapekla. :ludilo2:

Na tehničkom su imali 4 primedbe, trougao napukao, rešeno za 100 RSD kod plastičara, svetlo od tablice što nije radilo, što nisam ni znao da ima, jer nikad nije ni radilo odkad znam za auto i svetlo od zadnje maglenke, rešeno za 300 RSD i navodno je slabije kočio prednjim desnim, oterao kod majstora, kaže sve mu deluje u redu, podmazao je malo klizač/klizače kako je rekao, častio ga 200 RSD i za celih 600 RSD, Veca lagano prođe tehnički, a prošle godine rekli da neće sigurno proći zbog izduvnih gasova, ko tu koga za*ebava sad, pitaj ti Boga. :ludilo:

Slika Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 02 Jan 2022 17:37 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Htedoh da pišem na kraju godine, ali ne stigoh od obaveza, uglavnom evo nekih stvari koje su se u međuvremenu izdešavale.

Prvo, baš sam se bio smorio što nakon svega što je urađeno, auto i dalje nije išlo odkad mi se desila prvi put famozna greška sa P0234, nekako je auto i dalje bio lenj za svoje konjiće. Nije mi đavo dao mira i nešto me kopkalo i kažem majstoru, da proba da mi vrati moj originalni ventil turbine koji sam srećom čuvao više od godinu dana, da vidim kako ide auto, kad ono gle čuda, auto je konačno prodisalo i počelo da ide kako treba...Prosto nisam mogao da verujem, auto je konačno držao pritisak i osetilo se kad povuče. Ventil PIERBURG, iako nov, nije bio dobar. Kod raznih majstora sam išao i niko nije mogao da provali u čemu je problem...delimično i mojom krivicom jer sam uvek govorio da sam već stavio novi ventil turbine, tako da su majstori uvek gledali druge stvari i govorili da im deluje sve u redu. Moja teorija je, nakon što sam dosta stvari odradio, da je uzrok ove greške u mom slučaju, nažalost bila turbina.

Drugo, nakon zamene senzora DPF filtera, zeznule su mi se regeneracije, auto je počeo da radi regeneracije skoro svaki put kad startujem auto, nekad i na manje od 100 km pređenih. Opet, ili deo nije valjao ili majstor nije znao da ga isprogramira ili šta već, rekao sam mu da vrati stari senzor i regeneracije su opet počele normalno da se dešavaju.

Zamenio sam još i senzor spoljašnje temperature jer mi ga je neki od majstora koji su mi skidali branik slomio, pa je brljavio i pokazivao neke čudne vrednosti.

Sad je konačno sve u redu i uživa se u vožnji, ali Opel ne bi bio Opel, a da nema svojih nekih bubica. :D Ostalo mi je na proleće da posetim Turbo Servis Užice, jer iako je da kucnem u drvo, sve u redu, moram ići da reklamiram što se čuje pomalo turbina, pogotovo kad je hladan motor. :shit:

Za kraj, evo nekoliko sličica, toliko od mene do sledećeg javljanja. :postovanje: :ots:


Slika Slika Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 05 Apr 2022 17:44 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Od proslog javljanja, ponovo se pojavila AFL greska, reko meh valja opet u Nis, ovog puta srecom samo bocna sijalica, h11 je u pitanju, ako nekome zatreba. Mislim da je ovo najeftiniji kvar koji moze da postoji na Insigniji. :ludilo1:
Stavio sam Bosch Pure Light, posto nisam mogao naci Osram, izaslo me sa zamenom 10 eura.

Prosle sedmice se konacno otislo ponovo u Uzice na reklamaciju turbine. Uvazili su mi reklamaciju i stavili drugu repariranu turbinu koja je bila spremna za ugradnju. Na prosloj turbini su rekli da je doslo do ostecenja rotora na izduvnoj grani i kao uzrok naveli moguci problem sa diznama - da se stvara velika temperatura izduvnih gasova i usled toga dolazi do deformacije materijala. Jel moguce da samo pokusavaju da se opravdaju ili stvarno moze da postoji neki problem iako mi se nikad nije pojavila bilo kakva greska sa diznama, auto radi normalno, normalna potrosnja(do Uzica prosecna 5,7, od Uzica 5,4 sto je i mene iznenadilo :ludilo2: ), normalne regeneracije?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 06 Apr 2022 13:40 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3977
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Za remont turbine postoje uvek izgovori pogotovo kada je greška do njih, a za ostalo što je navedeno je lupetanje gluposti :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 22 Apr 2022 15:20 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Ne razumem se puno oko kola, ali mi je zdrav razum govorio isto, pogotovo sto bi značilo da bi turbina stradala nakon prve naredne DPF regeneracije(zbog visoke temperature koja se stvara). S obzirom da su priznali reklamaciju i odradili sve o svom trošku, nisam hteo da ulazim puno u diskusiju. Inače majstor Godžo, ako se sećate našeg razgovora, bili ste upravu za sve, da sam se samo ja pitao oko kola, ali i zbog hitnosti u tom trenutku, uradio bih baš kako ste rekli.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 03 Maj 2022 17:10 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Nov 2013 14:52
Postovi: 27
Ime: Ognjen
Opel: Insignia 2.0 Turbo 4X4
Da li ta Insignia, A20DTH automatik ima plivajuci zamajac? Po katalogu delova rekao bi da imaju samo sa manuelnim menjacem a da AF60 automatik ima obican zamajac...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 03 Maj 2022 20:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Samo manuelni menjaci imaju zamajac i kvacilo, klasicni automatici imaju vandler sto je skroz druga sprava.

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 06 Jan 2023 22:11 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Malo da obnovimo temu, cekao sam kraj godine pa da lepo napisem sta je sve radjeno, ali je kraj godine dosao i prosao, tako da sam tek sad uhvatio malo vremena da ispisem. Uglavnom, nadam se da ce ova godina biti bolja, posto sam se uglavnom dosta mucio da resim neke probleme u prosloj. :D

Posle zamene turbine, odradih i redovan mali servis i usput dogovorih sa majstorom da mi resi problem sto je pomalo kapljalo ulje oko senzora za nivo ulja(znao sam za taj problem od ranije jer je prvog majstora koji mi je menjao uljnu gumicu mrzelo da saceka naredni dan da nabavi gumicu za senzor...tako da je opet isti posao mora da se uradi), a da bi se to sredilo, morao je karter napolje, pa je to sve ocisceno, stavljena ponovo nova gumica na uljnoj pumpi i zamenjeno ulje u menjacu.

Zatim je letos proverena i dopunjena klima i tako je bilo mirno do jeseni. Ali se od jeseni zahuhtava. Vec duzi period, mucio me je gubitak antifriza koji nije bio drastican, ali je bio primetan posle par voznji. Prvo sam pomislio na bocu, jer sam primetio tragove na spoju, ali to nije resilo problem. Moj majstor nije uspeo da resi problem, jer sa donje strane je sve bilo suvo, ali je antifriz i dalje falio. Na kraju mi je savet dao majstor Godza na sta da obratim paznju i koji je na kraju i resio problem. Problem je bio na usisnoj grani sa gornje strane, curenje je bilo vidljivo samo kad je motor zagrejan, zato ga nije bilo lako uociti. Tako da je stavljena nova usisna grana sa klapnama kako i treba fabricki, novi motoric za kontrolu klapni i nov map senzor. Usput je ociscen i EGR ventil. Razlika u voznji sa klapnama i bez je velika, tako da ne preporucujem skidanje, ne bi ih ni ja skidao, medjutim tako mi je bilo savetovano, ali definitivno nije resenje. Sa klapnama je auto agilniji u nizim obrtajima, brze postize brzinu i na visim, sad zacas naguram 100-120, brze motor postigne radnu temperaturu, ali i trosi vise, rekao bih za oko 0,5L u odnosu kad se vozi bez klapni. Mada dzaba manja potrosnja, ako je auto mrtav, pogotovo na nizim obrtajima.
Slika

S obzirom da sam uprskom tim sitnicama, auto redovno vozio, dogurao sam do drugog malog servisa u godini, posto menjam ulje i filtere na 10 000km.
Slika
Ja sav radostan, reko reseni svi problemi oko curenja antifriza/ulja, kad ono opet iznenadjenje. Ovog puta ulje je kapljalo sa hladnjaka ulja, popustile gumice i bas preko senzora za ulje dole na suspleh, tako da nije bilo vidljivo uopste, dok se ne skine suspleh i ne vidi odozdo. Posto posao nije bio mali, a majstor Godza nije imao vremena taj dan da menja, to sam resio kod mog lokalnog majstora i usput promenio prednje plocice ponovo(menjao vec tek kad sam kupio) izdrzale su 40 000km, "GM" su bile, a sad su stavljene JURID, pa cemo videti, na prvi pogled deluju ok, ne skripe za razliku od "GM" koje su odmah pocele da skripe. Zanimljivo je da eto posle 4 godine koliko je auto kod mene, osim prednjih plocica i redovnih balansiranja guma pri zameni setova, nisam ni dinar ulozio u trap niti je bilo potrebno nesto menjati, tako da je to bas pohvalno, znajuci kakvi su nam putevi, mada sam i ja vodio racuna koliko sam mogao.

Da nije sve tako idealno, potrudili su se iz Turbo Servis Uzica, cija i druga turbina je pocela da pistuca nakon sto sam se zalio za prethodnu...nemam nikakvih problema, sve okay, ali pistuca...tako da me taj servis vise nikad nece videti.

Za kraj, nakon svih ovih prepravki i dalje nisam resio problem turbo laga, imam osecaj da i dalje ne povuce kako treba na punom gasu, znaci auto sad sa vracenim klapnama povlaci bolje, ali pre cuvene Engine Overboost greske, auto bi na tren progutalo knedlu i povukao, a sada i dalje spusti u nizi stepen i povuce, ali nije to to ili sam ja barem tako umislio. :ludilo: Godza je probao auto, doduse po ulicicama na Zvezdari gde i ne moze bas to povlacenje da se proba, ali mi je rekao da manje/vise ide kao i njegova. Dao mi je savet da probam mozda jos software za motor/menjac u ovlascenom da proverim, pa se neckam u AC Brajic u Sapcu, ali kad uhvatim vremena. Ako jos neko ima mozda ideju sta bih mogao da proverim, bio bih mu zahvalan, mada bi najvise voleo kad bi nasao nekoga ko ima isti motor i da je automatik, pa da uporedim ponasanje.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 02 Apr 2023 20:04 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Posto sam procitao pozitivne recenzije o BELCAR-u(Opelov ovlasceni servis Belanovic) iz NS, resih da im se obratim da kod njih proverim software i eventualno da mi pomognu da utvrdim jel kola idu kako trebaju ili ipak fali nesto kad potopim pun gas. Posle zivkanja nekoliko puta u toku dana da se dodje do sefa servisa, jer gospodja koja je bila vrlo ljubazna, nije bila sigurna kad da me zakaze jer je problem bio specifican, a dolazim iz daleka, ostavljam broj i kasnije tokom dana javlja mi se sef.

Objasnjavam problem i zasto bih zeleo da se proveri software i eventualno da se proveri jel turbina puni kako treba, odjednom promena u glasu i ono jao, pa ne mozemo mi to da uradimo, to mora auto da se ostavi 4-5 dana, moraju tu dva coveka, jedan da vozi, jedan da drzi laptop, itd. Na kraju mi govori, da nema potrebe da se software menja i da ga sada naplacuju 10 000 RSD,(znaci x2 ako bih hteo za motor i menjac), da cu dzaba baciti novac i da je sigurno turbina u problemu. Kao savet mi daje da eventualno odnesem turbinu na reparaciju u Turbo servis Radosavljevic iz Sremske Mitrovice da "nameste" kako treba.

Jel moguce da nece da se bahcu sa stvarima gde problem nije ocigledan i da ipak treba malo pogledati i skontati sta je problem? Mislim, zar je toliko tesko prikaciti laptop na dijagnostiku, provozati krug dva auto, pogledati izvestaj i videti da li su parametri ok(predpostavljam da se tako radi). Mozda i gresim, mozda je i posao veci, ali da traje nekoliko dana, to mi je bas tesko da poverujem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 21 Sep 2023 05:19 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 26 Sep 2020 09:37
Postovi: 3
Lokacija: Novi Sad
Ime: Darijan
Opel: Insignia 2.0 160KS Automatic
Ma idioti, sticajem okolnosti blizu njih zivim pa sam jednom svratio da pitam da mi se proveri (utvrdi) zasto se akumulator brze prazni. Ista prica, ostavi auto 4-5 dana, rekoh hvala i dovidjenja.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 27 Dec 2023 23:49 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Ne bih baš koristio tako teške reči, jer na kraju krajeva, svako bira koga će primiti u svoju radnju, ali ne mogu ni da kažem da sam pomalo razočaran, jer sam pročitao dosta pozitivnih komentara kao servis koji je spreman da sasluša i izdvoji vreme da reši problem, ako je neki kompleksniji, gde je potrebno i određeno znanje.
Elem, sad vidim da je prošlo dosta vremena odkad sam zadnji put pisao, a dosta stvari se izdešavalo, pa da počnemo. :)

Prvo je na red došla redovna zamena zadnjih pločica, stavljene Jurid. Zatim sam još jednom pokušao da rešim problem slabije vuče prilikom potapanja gasa, stavljena polovna originalna turbina, bez efekta. I dalje ne povlači kad prešalta u nizi stepen kako mislim da bi trebalo, iako u svim ostalim situacijama sad konačno ide kako treba. A najbitnije od svega, što se ova ne čuje nimalo, pištanje turbine me je ubijalo kod prošle reparirane, koja je papreno plaćena, a obično smeće.

Zatim je došlo leto, klima dopunjena prošlog leta, međutim na prvo paljenje, cvrc, radi ali jedva da hladi. Majstor je detektovao da nema freona i da je problem do semeringa ležaja kompresora, tako da je semering promenjen, stavljeno novo ulje u kompresor, dopunjena ponovo i problem rešen.

Na red je došlo i prvo budženje kola, nisam mogao da im odolim, stavljene druge felne. Nisu nove nove, ali su u ok stanju, ja sam prezadovoljan kako joj stoje. :dzony:
Pre:
Slika
Slika

Posle:
Slika
Slika
Slika
Slika

Pošto sam trebao ići po prvi put sa autom na more(put preko Bosne), rešio sam da posetim majstor Godžu i odradimo par stvari, da znam da je sve na svom mestu.
Slika
Hvala majstor Godži još jednom što mi je izašao u susret i promenio regulator pritiska na vrelom motoru, jer je bukvalno tog dana bilo 40+ u Beogradu. :respekt:

Bilo je manjih problema sa prednjim kočnicama, pisao sam više o tome u sekciji za Insignije, ali je uglavnom sve rešeno zamenom prednjih diskova i pločica.

Na putu ka moru i u povratku, auto me je odlično služio, ni najmanji problem nisam imao, mada se po Romaniji i sličnim uzvišenjima oseti težina auta.

Par sličica sa puta:

Kad sa devojkom ideš na letovanje, šta bi tek bilo da imamo i dete. :ludilo:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Kako to obično biva, ne može sve da bude idealno. Pri povratku kući, prvo nas je zahvatilo neviđeno nevreme na Sokocu, kroz par minuta potop sa gradom nešto manjim od lešnika, uspeo sam samo delično da se sklonim pod pumpu, ali ne dovoljno, već sam mislio gotovo, lzlupa kola, ali srećom kad sam izašao iz kola, ništa.

Međutim, bukvalno pred kućom, blizu Zvornika, rešim da napravim kratku pauzu i kako sam skrenuo i krenuo ka slobodnom parking mestu pored reda automobila, čovek izlazi na rikverc i kukom me zakačuje po vratima i duž auta. Dok sam ja stao da izađem da vidim šta se dešava, čovek završava rikverc radnju, okreće se ka glavnom putu i pun gas, dok sam ja pritrčavao da ga zaustavim. Uspeo sam u brzini da mu upamtim tablice, auto(pasat b5 karavan, tzv lubenicar) i izgled vozača. Šteta nije bila velika, nije bilo ulubljenja, samo je lak zagreban malo, ali zbog toga što nije hteo da stane, rešim da pozovem policiju.

Slika
Slika
Slika

Posle 20tak minuta, vraća se čovek, ali ovog puta na mestu suvozača i kad sam mu prišao i rekao da me je zakačio, on u fazonu, ne znam ja ništa, ništa nisam osetio. Posle nekih pola sata-sat, došla je i policija. Uglavnom, policija je utvrdila da je on kriv i dogovorili smo se da potpišemo evropski obrazac, tako da on ne dobije kaznu, a moju štetu će pokriti njegovo osiguranje, koje će posle to naplatiti od njega kroz povećanje polise. Kasnije sam ja predao obrazac gde registrujem auto, oni su kontaktirali nekog advokata iz Bosne sa kojim sarađuju da preuzme slučaj i trebalo je negde oko 2 i po meseca da mi legne novac, bitno naglasiti na račun u Bosni. Reših da podelim ovaj slučaj sa vama, možda nekome pomogne, a i da naglasim koliko je bitno imati evropski obrazac uz sebe, jer nikad se ne zna.

Išao sam posle kod limara da sredim i sa poliranjem smo izvukli 99% da se ne vidi ništa, za 10 evra. :D Ostala je jedna jako tanka, gotovo nevidljiva linijica, gde moraš da čučneš i dobro se zagledaš da bi je primetio, meni ne smeta, tako da sam rešio dalje da ne diram ništa. Inače mi je limar prvo tražio da se vrati u stanje kako je bilo, 300 evra, da ofarba prednja vrata, zadnja vrata i deo branika. :bekelji:

Idemo dalje, palo prvo ulaganje u trap, promenjen prednji zadnji desni selen blok, valjda sam ispravno rekao. :D

Zatim smo malo osvežili farove, original Osram D1S Xenarc.
Slika

Zatim još jedan peh, kad hoće hoće, kod aerodroma, put za Surčin, nešto su kopali posred puta, asfaltirali, ali nisu izravnili, nego je ostalo tipa 10cm dubok kanal posred puta i pošto nisam video, upao sam punom brzinom i počeo mi je odtad volan da se trese. :banghead: Kod dva vulkanizera išao, naplatili mi balans, a kao felne i gume dobre. Odem kod trećeg, kaže pojedine felne su se izgubile balans u srcu felne ili kako već, a i gume nisu dobre(imao sam neke kineske). Na kraju ispravim felne koje su imale problem i rešim da se isprsim i kupim kvalitetnije ovog puta, uzeo sam Gisvaled, Švedske koje pripadaju Kontinentalu. Odradim reglažu nakon toga i problem rešen, volan prav ko strela. Prvi put vozim neke kvalitetnije gume i odmah se oseti razlika, pre svega što mi se ABS bukvalno i ne pali, dok na starim, pri iole nekom naglijem kočenju, čuo se rad ABS-a. A druga stvar, potrošnja goriva, nisam mogao da verujem koliko kvalitetna guma može da utiče na potrošnju goriva, pre nisam silazio ispod 7,5L, sad sa ovim ispod 7L! :love:

Išao sam baš na put Bijeljina - Loznica - Bajina Bašta - Zlatibor - Gostilje - Zlatibor - Bijeljina, klima u dolasku, grejanje u odlasku, jer se temperatura promenila sa +30 na +3. Sipano po metodi, pun do prvog izbačaja i kasnije dosuto koliko je potrošeno, bord kaže 6,6L, a po pređenom putu/potrošenom gorivu 6,3L. Inače, preporuka za Gostilje, odlično za odmor i opuštanje, a nije ni daleko od Zlatibora, do nekih pola sata vožnje.
Slika
Slika

Zatim sam išao na dvodnevnu turneju Loznica - Brčko - Županja - Graz- Blajburg - Maribor - Županja - Brčko - Loznica, skoro 1300 km pređenih, 80% autoput i gde god je moglo 130km/h i više, bord kaže 6L,a potrošio sam pun rezervoar G Drive-a i dosuo 15L u Sloveniji i ostalo mi po bordu jos nekih 200-300km da pređem. Sad tek vidim šta znači otvoren put, za 2600 km, odradio mi je samo 2 regeneracije, a inače mi radi na svakih 500-600 km.
Slika
Slika

Za kraj, prošli smo registraciju bez problema, tri puta su merili izduvne gasove između 3100 i 3200 obrtaja i sva tri puta je detektovano 0,02, a granica 1,5, tako da smo mirni i sa te strane.

U zadnjih 5 meseci, ne lzlazim iz auta, još malo pa ću morati opet mali servis na 10 000km. U planu mi je bilo sređivanje felni da budu ko nove, zatamnjivanje stakla i keramička zaštita, jer planiram auto da zadržim još par godina, ali je sve stopirano zbog mogućeg odlaska u inostranstvo naredne godine, tako da će možda ići na prodaju, jer moji vozaju Astru, a ako ostanem, onda ide dalje sređivanje.

Toliko od mene do sledećeg javljanja. :postovanje:

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 03 Jan 2024 16:30 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2023 18:31
Postovi: 46
Lokacija: Beograd
Ime: Aleksandar
Opel: Astra J Cosmo TURBO
Garaza: pogledaj
srbhunter je napisao:
Kad sa devojkom ideš na letovanje, šta bi tek bilo da imamo i dete. :ludilo:
Slika

Pazi, šurak ima Insigniju Grand Sport, 17to godište, i uspeva da spakuje ženu i troje dece, jedno veliko i dva mala. Možda krovni kofer nije loše rešenje, samo da kažeš devojci da može da ponese sve što hoće ali ako može sama da spakuje na krov :D

Lepe su nove felne, ali mi se najviše sviđaju ove na poslednjim slikama :)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 70 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 19 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs