Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 22:06

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 70 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 04 Apr 2020 15:43 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Pozdrav svima, pratim vec nekoliko meseci ovaj forum, zaista je fenomenalan, ja kao potpuni pocetnik, a zaljubljenik u Opel-ova vozila, naucio sam zaista jako puno stvari, sve pohvale za clanove i admine! :) . Posto sam nedavno prihvacen za clana, resio sam i da predstavim vozilo koje trenutno vozim, a o kojem zaista slabo sta znam(vozio sam pre toga Vectra A, 1.7D, 40 kW, 1991 godiste koju i dalje imam), tako da bi svaki savet od iskusnih korisnika oko odrzavanja auta, dobro dosao! :)

Radi se o Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) - 2009 godiste sa automatskim menjacem, uvoz iz Svajcarske. Motor je u pitanju A20DTH. Kilometraza je bila, kad je kupljena pocetkom oktobra 2019(pre skoro 6 meseci) oko 183 000km.

Sto se tice opreme, u pitanju je COSMO/COSMO+ paket, receno mi je, da ako izuzmemo Insigniu Infinity(koja ima kozna sedista i verovatno grejace sedista i jos neki detalj) i koliko vidim OPC model, da je ovo najveci paket opreme za ovaj model.

Od opreme koliko sam ja video:

- Polu kozna sedista
- Tempomat
- Digitalna klima
- Display
- Elektronska rucna
- Parking senzori napred i pozadi
- Navigacija
- Bi ksenon svetla + AFL :banghead:
- Elektro sklopivi retrovizori
- Grejaci retrovizora kao i zadnje sofersajbne
- Levi i unutrasnji retrovizor su presvuceni nekom folijom za automatsko zatamnjivanje
- Elektro podesivo sediste za vozaca u svim pravcima
- Senzor za kisu(sam podesava brzinu brisaca)
- Otvaranje gepeka pritiskom dugmeta na kljucu
- Alu felne 18'' letnje gume 225/45 R18

Par slika:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Uradjeno dosad:

- mali servis(filter goriva, ulja, klime, vazduha) i zamena gumice na uljnoj pumpi
* delovi: filteri su bili oko 7,100 RSD i gumica oko 2,300 RSD - znam da je sve ukupno 9450 RSD
* ruke: mali servis + zamena gumice - 6000 RSD
- zamena prednjih plocica
* delovi: uzete Opelove GM plocice - 5900 RSD(bile su i neke jeftinije od 3400 RSD ja mislim, dal Alfine ili nesto tako)
* ruke: 2000 RSD
- gumeni opanci za zimu :D patosnice - 3500 RSD
- set felni Alu 17'' 7J - oko 250 evra, mislim da sam ih preplatio, jer nisu neke i u bas sjajnom stanju(nisu varene ili rdjave, ali jedna ima neku ogrebotinu) :seci:, ali nisam imao izbora, posto nisam znao koje sve tacno odgovaraju.
- set zimskih guma Sava 225/50 R17 oko 260 evra, ali kupljene u Bosni srecom :D, inace bi bile jos skuplje.
-registracija:
* sve zezancije: osiguranje, pregled, tablice, saobracajna, itd. - 40500 RSD
* zeleni karton: 2000 RSD, (ako idete u Bosnu i nisam siguran gde jos vazi) zasto ga ne ukinu vec jednom :banghead:
* prevod dokumenata: 1500 RSD

Utisci:
Napisao sam sve ove detalje, u nadi da ce pomoci nekome, ako se odluci za ovakav model vozila, da zna sta ga jos ceka, kada kupi auto. Auto mi deluje ne bas jeftin za odrzavanje, ali da vredi, vredi. :) Ja sam odusevljen voznjom sa ovim autom, jako udoban za voznju, pogotovo na duzim relacijama. Komfora za 4 odrasle osobe ima poprilicno dosta, vec za 5tu pozadi, bice problema, pogotovo ako sedi u sredini i viseg je rasta, iako je samo po sebi auto bas dugacko i siroko, barem u odnosu na Vectru i da nema senzora, ne bi bas jednostavno parkiranje bilo. Deluje mi nesto sporija i troma na brzinama do 40-50 km/h iako ima 160 KS, ali zato na 60km/h+ ide kao metak. :) Potrosnja - u kombinovanoj voznji(grad 30%, 60% naseljeno mesto(ogranicenje 50 km/h), 10%(ogranicenje 80 km/h) mi prikazuje 7,4L sa 17'', sa 18'' trosi 8L, sto je valjda okay, barem po komentarima koje sam citao, mada na nekim sajtovima pise kao prosecna 6,5L, mislio sam da ce imati nesto nizu potrosnju, barem da ne prelazi 7L. Mehanickih problema, barem sto sam ja primetio zasada nema, ali videcemo koliko sam imao srece, ali sa elektronikom ima, konkretno sa farovima, ali o tome cu pisati u drugom postu. :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 04 Apr 2020 16:23 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Avg 2017 11:04
Postovi: 84
Lokacija: Novi Sad
Ime: Goran
Opel: Insignia 2.0 160ks Bela Ladja
Garaza: pogledaj
Dobro nam došao na forum i u klub Insignia :) Lepo izgleda, sa uživanjem da se navozaš

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 04 Apr 2020 16:44 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Dec 2019 22:39
Postovi: 46
Lokacija: Pancevo
Ime: Vladimir
Opel: Astra K & Corsa D
Odlicna Insi sa lepom opremom :)
Za farove samo polako i naci dobrog majstora, inace moze biti bas skup sport.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 04 Apr 2020 20:25 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Sep 2018 15:51
Postovi: 562
Lokacija: Beograd
Ime: Nebojsha
Opel: Insignia 2.0 ecoflex
Garaza: pogledaj
Bas lep primerak. Potpuno se slazem sa utiskom o voznji..

_________________
lepO je Opel
Mrzim vozila na plin!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 05 Apr 2020 16:44 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Dec 2019 13:27
Postovi: 63
Lokacija: Beograd
Ime: Nenad
Opel: Insignia OPC 2.8 V6
Garaza: pogledaj
BRAVO

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 07 Apr 2020 01:50 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Sep 2013 13:11
Postovi: 1177
Lokacija: Beograd | Novi Sad | Banja Luka
Ime: Milos
Opel: Insignia Sports Tourer FL 2.0d & Corsa C 1.4b 90ks
Garaza: pogledaj
Lepa Insignija i jos lepsa oprema. Nisam tacno shvatio sta je problem sa farovima?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 11 Apr 2020 18:49 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Hvala svima na dobrodoslici i lepim recima! :)
Dash je napisao:
Za farove samo polako i naci dobrog majstora, inace moze biti bas skup sport.


Nazalost, malo sam se vec zaleteo, jer sam hteo odmah da to resim, ali Boze moj, bice valjda dobro.
zrnkemiki je napisao:
Nisam tacno shvatio sta je problem sa farovima?

Evo opisao sam ovde sta me tacno muci sa farovima.

viewtopic.php?f=133&t=38763


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 02 Maj 2020 17:39 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Vracene letnje 18tke felne, mnogo bolje izgleda nego na 17tka. Spremna je za jedno detaljno pranje. :) U potrazi sam i za letnjim gumama 245/45 R18, posto su na felnama gume Cooper Zyon CS sa kojim sam dobio auto, ali su mnogo bucne, debljina sare je malo iznad minimuma, ali izgleda da nisu ravnomerno trosene, bruje kao traktor da se vozi, na 17tkama i novim zimskim gumama je auto bio necujan.
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 04 Jun 2020 14:30 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Evo ga i prvi mehanički problem izgleda.

Nisam palio kola vise od 10tak dana i kad sam upalio, primetio sam da motor radi dosta bučnije i da se čuje kao neko cvrčanje/zveckanje, pre svega u predelu oko ovog kaiša i točkića na kojem se kaiš vrti(mislim da je pk kaiš i neka od remenica), ali je sve prestalo kako se motor ugrejao.



Pretpostavljam da je normalno da je motor bučniji, jer sam čuo da su dizeli bučni kad je motor hladan. Ali ne znam da li treba da se zabrinem za ovo cvrčanje/zveckanje i da zakažem posetu kod majstora ili je i to normalno kad je motor hladan? PK kaiš je, ako je verovati po servisnoj knjižici promenjen pre oko 40 000 hiljada kilometara, možda je vreme da ga menjam?

Par slika nakon pranja.
Slika

Slika

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 04 Jun 2020 15:46 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 1024
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
To sto pise po servisnim knjizicama koje preko stancuju za po 50e slobodno zaboravi. Moze da bude tacno, a i ne mora. U glavnom nije.
Zato kad kupis polovan auto, osim ako ga nisi kupio od dobro poznate osobe i tacno znas sta je i kad radjeno, odradis veliki servis (ukljucuje PK set), mali servis, zamenis sve tecnosti u autu + ako treba jos nesto dodatno da se radi. To je jedini nacin da tacno znas na cemu si.
Moj savet bi ti bio da svakako zamenis set PK ako se cuje neki od rolera/spanera. Pa i ako se ne cuje.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 06 Jun 2020 10:34 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Da da, jasno mi je da se covek ne moze pouzdati u knjizicu. Al eto, kad sam uradio mali servis, majstor mi rece da sam ga dzaba radio,a nakupilo se dodatnih troskova(registracija, drugi set felni, set novih zimskih guma, mali servis, zamena gumice, itd...) i onda je veliki servis ostavljen za malo kasnije, a i auto deluje zaista da odgovara tom stanju. Osim problema sa farovima na auto modu, a i to ce, nadam se uskoro biti reseno, sve ostalo funkcionise bez problema.

Hvala na savetu, nisam bio siguran samo da li sam previse paranoican ili su onakvi zvukovi normalni. Definitivno cu otici kod majstora onda da proverim ovo i najverovatnije cu ugovoriti da odradim kompletan veliki servis i zamenu svega sto ide uz to, da budem miran po tom pitanju.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 17 Jun 2020 14:14 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Dok sam pokusavao da resim problem oko farova, elektricar mi je probao auto i rekao da slabo vuce sa 160ks. Preko originalne Opelove dijagnostike proverio je stanje dpf filtera i rekao je da zacepljen 76%. :seci: Iako nemam pojma oko kola, razumem da je to i previse i da je situacija kriticna, da bi trebalo sto pre da ocistim to. Ponudio mi je da mi softverski proba da ocisti, ali po onome sto sam procitao na forumu, mislim da to nije dobra opcija za mene, pogotovo sto je toliko zacepljen i da bi bolje bilo skinuti i mehanicki probati ocistiti, pa sam odbio, jer ne znam da li mozda jos nesto moze da se osteti prilikom softverskog ciscenja(valjda setuje da kola u mestu rade na 3000 obrtaja pola sata-sat).

Posto trebam da uradim veliki servis, preporucio mi je da prilikom velikog servisa, da ne placam posebno skidanje, da mi majstor skine i dpf i odnese jednom majstoru u Loznici da se ocisti - jer naplacuje 100 evra ciscenje i 40-50 evra za skidanje. Medjutim ne znam kako taj majstor cisti i da li bi ocistio sve kako treba.

Takodje, vidim da mnogi hvale https://www.turboservis.rs/sr/ciscenje-dpf-filtera, servis iz Uzica. Pa razmisljam, mozda je bolje da oteram kod njih(oko 100km su od mene) i da mi strucno srede to. Da li je mozda neko nedavno isao u ovaj servis? Da li deru sa cenama(nisam jos zvao da pitam)?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 17 Jun 2020 15:03 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 1024
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Ko hvali Turbo Servis Uzice? :ludilo:

Ne znam kakvi su sto se tice tog ciscenja DPFa, ali ako to rade kao sto rade turbine onda su dobri samo za izbegavanje.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 17 Jun 2020 15:14 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3977
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
To je sad postalo pomodarstvo, hit medju serviserima, treba naci uzrok ako je stvarna zacepljenost a ne posledicu zacepljenost, jer postoje razlozi zbog cega se dpf zacepljuje. A moze biti i do vozaca i voznje.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 18 Jun 2020 11:32 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
zbogom_pameti je napisao:
Ko hvali Turbo Servis Uzice? :ludilo:

Ne znam kakvi su sto se tice tog ciscenja DPFa, ali ako to rade kao sto rade turbine onda su dobri samo za izbegavanje.


Pa, malo sam pretrazivao forum oko dpf filtera, da vidim kakva su iskustva drugih clanova, posto se prvi put susrecem sa ovim problemom. I ima pozitivnih komentara za njih za turbine od pre 2-5-10tak godina, ali i poneki negativni, pa sam otvorio onako sajt i vidim da rade i ciscenje dpf filtera. Moj stari auto Vectra A, nije imala nista od ovih novijih zezancija. Ne bih da se zalecem na prvu ruku, pa sam se zato i obratio za savet i napisao, da li je neko skoro bio kod njih, jer ako je nesto bilo dobro pre, ne mora da znaci da je i dalje. :)

Godza je napisao:
To je sad postalo pomodarstvo, hit medju serviserima, treba naci uzrok ako je stvarna zacepljenost a ne posledicu zacepljenost, jer postoje razlozi zbog cega se dpf zacepljuje. A moze biti i do vozaca i voznje.


Majstor Godzo, znaci, mislite da bi bilo pametnije da se to proba detaljno ispitati sta je uzrok, nego samo ocistiti i sibaj dalje? Znate kako, auto je kod mene oko 8 meseci vec, presao oko 7000 km. Mislim da je on kupljen tako zaprljan ili nesto manje, samo sto ja tad nisam proverio odmah, pa bih znao na cemu sam. Zivim na selu, tako da je retko vozim po gradu, pretezno po putevima gde je ogranicenje 50-60-80km/h. Najcesce su to voznje od jednom nedeljno od oko 110km(ukupno za oba pravca), gde je kombinovana voznja. Ne divljam, ali se i ne libim, da stisnem malo gas kad preticem u granicama normale. Vozim na 1500 obrtaja najcesce ili malo iznad toga. Isla je i na autoput par puta do aerodroma, stiskao sam je i na 130 km/h i vise, ali obicno stavim tempomat na oko 100 km/h, posto je deonica autoputa od Rume ka Beogradu u oba pravca u desnoj traci katastrofa. A sto se tice goriva, sipam evro 5 dizel u Bosni, na nekoj Petric pumpi, gde ljudi sipaju i u skuplja kola,mada bih mozda trebao preci na NIS-ovu pumpu. Povremeno sipam i na Gazprom-u u Bijeljini.

Imao sam nameru da odem kod nekoga, ko radi samo Opel-ova vozila i dovoljno strucan, a nije ovlasceni servis, da mi detaljno sve pregleda, ali sam trenutno ogranicen sa kretnjom zbog ove situacije oko korone,a verujem da nije pametno cekati toliko dugo da korona prodje, jer ko zna kad ce, pa onda resavati.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 19 Jun 2020 13:36 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3977
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Naravno nista ne diraj to sto je zacepljen 76% ispravnom regeneracijom ce spustiti postotak zacepljenosti, treba pogledati u parametrima na koliko i za koje vreme vrsi regeneraciju, to sto se tebi desava je od te voznje na kratkim relacijama. Licno nista ne bih dirao jer to je sve ispravno, za ciscenje dpf-a daces dosta novca a tom voznjom na kratkim relacijama za dva meseca ces doci na isti postotak zacpljenosti.
A ovo sto majstor kaze da kao slabije vuce je diskutabilno, ako imas mogucnost izadji na otvoren put i provozaj se na vecim obrajima bar desetak minuta i resices i tu nedoumicu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 21 Jun 2020 13:01 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Hvala puno majstor Godzo na odgovoru, necu petljati onda oko njega nista, a kad budem otisao da radim veliki servis, recu majstoru da mi slika parametre DPF filtera. A ovo za pravac su svakako probati, mozda tada i uspem da ga nateram da pokrene regeneraciju.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 22 Jul 2020 20:01 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Od poslednjeg javljanja uradjeno je sledece:

- Stavljene nove Boschove metlice brisaca. - 1600 RSD
- Novi letnji set guma Tracmax, barem da se pregura ovo leto, zavisno kako se pokazu, imale su fine ocene(69 dB, B - performanse, C - potrosnja) zasad su okay, pa cu za naredno ganjati Sava UHP2, ako pronadjem u okolini dimenziju koja mi treba. - 180 evra
- Skripucanje koje se culo u predelu remenica i pk kaisa, dok je motor hladan, reseno je zamenom celog pk seta(pk spaner, pk roler i pk kais), tako da je zamenom vodene pumpe i seta zupcastog, zaokruzen veliki servis. Zamenjeno je i 3L antifriza, 1 crknuti grejac i delimicno promenjeno ulje u menjacu(3L). Sve ukupno 33 400 RSD.
- Sredjene greske oko AFL sistema, tako da farovi sada rade perfektno. - Oko 340 evra :dzony: Zamenjena je i slijalicica od malog zmigavca sa leve strane.
Jedna dok se cekalo da se far otvori i zameni klapna dugog svetla.
Slika
Par nocnih.
Slika
Slika
Slika
Slika

Bicu malo prost, skida i gace ova Insignia, sto se tice odrzavanja, ali kad volis auto, onda ti nije zao i poslednji dinar dati za njega. :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 22 Jul 2020 20:49 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Sep 2018 15:51
Postovi: 562
Lokacija: Beograd
Ime: Nebojsha
Opel: Insignia 2.0 ecoflex
Garaza: pogledaj
Slažem se, skupa je za održavanje..

_________________
lepO je Opel
Mrzim vozila na plin!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 24 Jul 2020 18:21 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Kad te hoce hoce, taman sam se resio farova, kad ono novi problem.

Na putu za Nis, desilo mi se da je na nekih 120-130 km/h izbacio Service Vehicle Soon i auto je otislo u Safe Mod, nije mogao brze od 80-90km/h. Stao sam pored puta, ugasio auto, upalio opet i nije bilo problema. Posto je sve radilo ponovo, mislio sam da nije nista strasno, pa nisam pridavao znacaju, ali nisam auto ni stiskao do povratka kuci. Medjutim, danas kada sam se prikljucivao na autoput, dao sam jaci gas i desila mi se ista situacija. Primetio sam da nema vise onog takozvanog turbo laga, kad se da jaci gas, pa mu treba sekunda i onda povuce ko lud, ponasa se kao obican dizel, odmah mi je kroz glavu proslo - turbina crkla. Inace, turbina je pocela vec neko vreme polako da zavija/uji, pogotovo kad se krece prvom/drugom, al auto je i dalje vukao normalno do ove situacije.

Svratih do jednog momka sa dijagnostikom i ovu gresku je izbacilo:
Slika

Spomenuo mi je tri opcije, da ce morati turbina da se skini i ocisti unutra, jer se verovatno napunilo prljvastinom, jer kad se stisne jak gas, pa naglo pusti papucica, vidi se kao neko podrhtavanje motora i oko kucista turbine. Druga da probam pronaci polovni ventil turbine, pa proveriti hoce li se isto desavati, jer mi je merio vakum onih malih cevcica sto idu u njega, i rekao je da je dobro, kao i na izlazu,ali da bi moglo da se desi, da membrana u ventilu podrhtava dok se vozi, pa ne radi kako treba. Treca opcija reparacija turbine.

Proveren je i DPF filter i u boljoj je situaciji nego sto je bio ranije, tako da verovatno to nije uzrok ovoga.
Slika

Nakon svega navedenog, jel realno da se nadam, da je samo do ventila turbine ili je najverovatnije potrebno skidanje i ciscenje iznutra turbine, i ako jeste, dal tad i da radim reparaciju turbine, kad se vec otvara i zamenim to srce turbine ili sta vec ide za zamenu kad se radi reparacija turbine?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 25 Jul 2020 11:06 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2011 10:53
Postovi: 1039
Lokacija: Prnjavor - R. Srpska
Ime: Radisa
Opel: Vectra C , Insignia, Corsa D
Provjeri da ti nije puklo crijevo turbine.
https://images.app.goo.gl/EdCdz4FyLXpFEcCY6

_________________
www.ensabh.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 25 Jul 2020 13:43 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
To je ovo crevo, zar ne?



Hmm, zar ne bi trebalo da prikaze drugu gresku? Ako je problem to crevo, tipa P2282 - air leaking in system ili nesto tako, barem po ovome sto sam istrazivao po netu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 25 Jul 2020 14:12 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2011 10:53
Postovi: 1039
Lokacija: Prnjavor - R. Srpska
Ime: Radisa
Opel: Vectra C , Insignia, Corsa D
Da, to je to.
Nisam upućen koje greške pali u tom slučaju ali najlakše ti je provjeriti da li je crijevo puklo. U slučaju da nije, onda tražiti uzroke tvoje greške prepunjavanja turbine.

_________________
www.ensabh.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 26 Jul 2020 11:07 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Vazi, hvala. :)

Sledece sedmice idem kod majstora, pa javim sta sam uradio.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS)
PostPoslato: 31 Jul 2020 17:57 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2020 15:48
Postovi: 146
Lokacija: Loznica
Ime: Milan
Opel: Insignia 2.0 CDTI // Astra J 1.4 TURBO
Garaza: pogledaj
Danas stavljen nov ventil turbine radi probe, deluje bez efekta, i dalje ne poteze uopste, samo vuce kao obican dizel i na punom gasu salta u nizi stepen(posto je automatik), bez turbo laga da povuce kako treba. Majstor kod kojeg sam bio, kaze da nije crevo turbine. :( Doduse, nije se ni potrudio da pogleda kako treba, tako da ce morati da se promeni.

Svratih i do jednog servisa koji navodno rade ciscenje, reparaciju turbina(mozda ljudi iz okoline i znaju za njih - Aspera). Covek je pogledao samo malo spolja sa srafcigerom i rece da mu deluje da je geometrija turbine dobra(da se puni ili kako vec) kad se da gas, a samim tim i turbina, iako malo zavija/uji, ali zasto nece da povuce, ne zna, dok se ne skine turbina negde i ne donese njemu, da vidi jel do nje.

Najverovatnije ce morati da ide kod doktor Godze na dijagnozu.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 70 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 20 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs