Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kolibri v6 No.2
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=37952
Stranica 2 od 3

Autoru:  pistre [ 01 Avg 2019 00:23 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

E moras da resis ventilatore da rade ranije, vidim na klipu da ti je blizu 100 fabricki, nemoj tako, mnogo ce bolje da ide kada je hladnija

E da i nemoj da snimas i jos menjas kadrove umetnicki dok vozis dve glave da ne zavrsi kao i stara

Autoru:  Kića [ 01 Avg 2019 00:32 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Shvaticu ovo kao moralnu podršku :steva:
Salim se naravno, u pravu si za prvo, a posebno za drugo.
Cenim i poštujem mišljenje!

Autoru:  CweLe [ 01 Avg 2019 07:16 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Odlicno druzenje dechki, bice josh akcija. Lepo zatezhe v6 iako je pishin :)

Autoru:  remar_gsi [ 07 Avg 2019 12:01 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

A gde je snimak sa nekim XE-om?

Autoru:  Kića [ 07 Avg 2019 12:48 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Ima par tih snimaka cwele, u kvalitetu ali okačiću ja jedan sa YT pa pogledaj od 1:00min.
Merio sam auto na sa vBox-om sa slikovima 15' bez suvozacevog sedišta i zadnje klupe, najbolje na 402m 14.6s, a 0-100kmh 6.5s što je odlično sobzirom na težinu calibre.
Slika

Slika

Slika

Slika

https://youtu.be/-fMH7jNlgD4

https://youtu.be/YbwSVZDf4Ns

Autoru:  strokan [ 07 Avg 2019 13:36 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

100-200 ne može

Autoru:  Kića [ 07 Avg 2019 14:18 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Ahahaha pa naravno da ne može ipak je to v6 :love:

Autoru:  remar_gsi [ 13 Avg 2019 18:14 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Ja mislim na 402, kako si prolazio sa XE-ovima?

Autoru:  Kića [ 14 Avg 2019 01:46 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Pa napisah da ima cwele u kvalitetu te snimke sa knaufa, a postavio sam i YT link gde je snimljeno jedno veče sa knaufa gde sam se potezao sa XE-ovima.. Uglavnom sve sam dobio sem Kadeta D od 700kg mozda i XE motorom, od njega sam izgubio za trećinu, a pritom sam se tu zasaltao u 3-oj.. Astru f i kadeta XE fabrički dobijam. Uostalom pogledaj taj snimak na postu iznad.
Naravno gubitnik sam i od cwelibre 4x4 :let:

Autoru:  marec84 [ 21 Avg 2019 00:39 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Ne sumljam da si dobijao XE-a ,po snimcima se vidi da ti kalibra ide mnogo dobro,ODLICNO...ali mislim da dobar XE, kad to kazem mislim na zdrav motor 16v u kadetu moze itekako da te namuci..

Autoru:  remar_gsi [ 24 Avg 2019 10:36 ]
Tema posta:  Kolibri v6 No.2

Potpuno isto misljenje imam kao i @marec84

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Autoru:  Daka [ 24 Avg 2019 11:16 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

XE je prevaziden odavno,V6 ima bolji obrtini moment o zvuku da ne govorim :wink: Nije za sibicare samo za iskusne :love:

Autoru:  Kića [ 25 Avg 2019 17:11 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Pa ljudi okačio sam snimke protiv XEova. I na snimku je jedan jako zdrav Kadett XE koji je takođe bio na slikovima, slažem se da će takav auto da mi zada muku, ali isključivo zbog kilaze kadeta koja je do 1000kg,dok moja calibra in ma 1350kg. Mislim da raspravu o tome ko je brzi I bolji ostavimo osnovcima, ne kažem da je v6 najbolji i najbrži ali meni odgovara.

Autoru:  remar_gsi [ 01 Sep 2019 18:24 ]
Tema posta:  Kolibri v6 No.2

Nije bitno ko je koliko težak, jer je na kraju bitno ko je pobedio. I sam kažeš da su ti XE-ovi zadali muke i kako su lakši to stoji ali stoji i stvar da tvoj auto ima 200 konja ako već pričamo bez da se lažemo ima i tu razlike 50 konja. Da li zbog kilaže ili zbog položaja zvezda tvoj od 200 konja je izgubio od fabričkog XE motora,i nije bitno da li je taj XE bio zakačen na biciklo ili je bio u olakšanom autu. Jednostavan dokaz da motor nije za potcenjivanje

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Autoru:  pistre [ 01 Sep 2019 21:53 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Brale jel ti znas sta znaci 300 kila razlike, ocigledno ne

Autoru:  Kića [ 02 Sep 2019 00:24 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Ma tebra niko ne kaže da je XE lom i da ne ide.. Zdrav xe prkosi mnogima i dan danas, na 402 XE u astri f ili kadetu može da parira Astri G bertone z20let kao što ja mogu da pariram toj astri z20let fabričkoj jer moj auto ima '200ks na idealnoj spoljnoj temperaturi' iako je moja calibra teza 100kg od te astre.. A težina je jedna od najznačajnijih stavki u trkama to bar znaš i sam ali ne znam zašto kažes da nije bitna. Jeste 50ks više od kadeta ali na taj dobitak u snazi dodaj i 350kg više od njega.. Msm ne znam koja je tu još matematika potrebna. V6 nije pravljen za trke, fabrički je sklopljen da se kruzira autobanom sa XXL brzinama, ali kad se malo poradi na prenosu dobar je za njakanje zbog zvuka i izdrzljivosti motora koja je jednaka XE-u. A meni je najbitnije da vozim v6 koji je zajebao fabričku specifikaciju za vrlo male pare cca 100e (kraći menjač bilo koji i bregaste od 3.0).

Autoru:  Kića [ 02 Sep 2019 00:33 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

A taj XE od kog sam izgubio je za 500kg lakši od mog auta. E sad dal je zbog položaja zvezda ili zato što je spreman za trke to stvarno ne znam.

Autoru:  remar_gsi [ 03 Sep 2019 07:43 ]
Tema posta:  Kolibri v6 No.2

Očigledno se nismo razumeli. Ja hoću da kažem da ne možemo gledati i porediti motore. Glupa je priča šta je bolje i koji je brži. Cela moja priča bila je usmerena na to da i taj XE za kojeg je spomenuto da je za šibicare može da napravi itekako dobro vreme. Dobro znam koliko kilaza ima uticaj na vreme ali na kraju krajeva i taj XE za šibicare fabrički u olakšanom autu stigne mnogo jači v6. I glupo je porediti koji je brži,jer budimo iskreni ni tvoj v6 nije fabrički a ono je mnogo olakšan auto. Ja i dalje mislim da tvoja kalibra za takav auto stvarno jako brza i ne znam sta je radjeno ali ide stvarno mnogo dobro. I jedna mi je od nalepsih kalibri u Srbiji nemam problem to da kažem. I nije mi bila ideja da se prepiremo već da dodam na priču da i XE koji je slabiji u svakom pogledu moze parirati jako dobrom V6 motoru. Pozdrav

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Autoru:  CweLe [ 03 Sep 2019 08:14 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Sitne rasprave, pozdrav iz turboa.

Autoru:  Kića [ 03 Sep 2019 23:59 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Daka ubuduće da ne daje ta grdna imena za vozache XE mashina!1!1
Nismo tu da bi se prepirali. Pa da zavrshimo raspravu sa konstatacijom: TURBO JE NAJBRZHI u ispijanju zejtina.

Autoru:  remar_gsi [ 04 Sep 2019 10:30 ]
Tema posta:  Kolibri v6 No.2

Hahhah lep zakljucak
Nego ovo je ipak tema o Kalibri,tako da jel ide Kali lepo jel se vozi cesto? Ja pravo da ti kazem imam jednu Kali koja ceka sredjivanje i zanima me kakav je taj V6?
Tipa koje su cene servisa i jel se kvari ?
Inace znam kako ti vozis pa zato pitam bas tebe

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Autoru:  Kića [ 04 Sep 2019 17:31 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Vešes ne zahteva nikakvu pažnju vezano za mehaniku.. Uradiš veliki servis ako je to potrebno pri ubacivanju motora u auto (150-200e max u kvalitetu) i miran si zanavek. Dobre svećice, dobar menjač, obavezno antifriz i vozaćeš se dugo dugo i dizaćeš haubu samo kad budeš radio mali servis i kad budeš briskao motorni prostor ako si stajler.. A da, dubok džep za gorivo je neophodno, ali ništa drastično više od XE calibre. Potrošnja zavisi od načina vožnje, ja dugo nisam vozio normalno tako da ne pamtim kad je bilo ispod 11l. A ako hoćeš u detalje pusti PP pa ćemo se naći na iMstagramu ili fejsu, da ne bi sad ovde svirali q*** jer ima dosta tema o svetim vešes motorima

Autoru:  Kića [ 18 Jun 2021 01:13 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Umrla tema al ne i kantalibra
Kako se pandemija sirila tako se i rdja sirila od stajanja .. Malo sam je doveo u red pred regu, zakrpio fleku na gredi iznad opruge (homemade), mehanika se dovela u red, sve radi po jusu sem klime. Estetika, manje vise mi vise nije toliko bitna dok ne dodje trenutak da se i to odradi nanovo, ali za sad ofarbana druga prednja krila jer je pistro ona njegova krojio makazama za lim zbog 18' i ofarbana zadnja desna stranica jer je izgoro lak od stajanja na suncu. Naravno, sve sam to odradio neprofesionalno, ali izvućiću ovih dana herbarijum iz laka nekim grubim poliranjem.
Sem toga nista drugo, uživa se u vožnji, koga zanima 10-11l je prosek lagane noge na gasu poy.


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  pistre [ 18 Jun 2021 14:24 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Super ove poslednje dve slike

Autoru:  calibrated [ 18 Jun 2021 21:35 ]
Tema posta:  Re: Kolibri v6 No.2

Calibra sa motorom od omege 3.0 sa f28 ,nikad vise uzivancije za tako malo novca,5 godina sam ga ubijao,jedino su mi jedanput brtve glave izgorile i to mojoj krivicom,a na cesti sam skidao sve razvikane trkace,serijske i nabudzene(civic EP3 type R,e46 330ci,e36 328,e36 alpina 3.2,kojekakve mercedese dizele sa puno konja,itd...)

Trenutno slazem calibru turbo na nekih 500-600 konja,i sve je to super...ali meni osobno, osjecaj tog sestaka nemoze zamjenit nikakav turbo da ima ne znam koliko konja...realno na moj stil voznje kakav sam imao sa tim 3.0,mislim da bi se c20let(serijski) vec 15 puta raspao,a o ovom od 500 konja da i ne pricam...zato :mv6:

Stranica 2 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/