Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=36135
Stranica 3 od 5

Autoru:  boolero [ 06 Jan 2018 14:08 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Fabrikejsh podmazivanja i hladjnjena turba

SlikaSlikaSlikaSlika


I pocetak muka sa IC :)
SlikaSlikaSlika

Autoru:  Bole_SEZ [ 06 Jan 2018 17:54 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Rani jadi :) p.s. imam iste gedore :ludilo:

Autoru:  Eltech [ 06 Jan 2018 18:40 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

jel ovo onaj ventilejtor sa aliexpresa?

Autoru:  boolero [ 06 Jan 2018 19:45 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

@Bole: Yamato radi vec godinama :P


@Eltech: Da kinez od 80w, 12 incha cini mi se.

Autoru:  Daka [ 07 Jan 2018 13:38 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Opasni radovi Bole! Bice tesko u kalsi 16 koliko vidim :ziveli: :love:

Autoru:  boolero [ 07 Jan 2018 16:32 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Ajde ne kaki Dakarije nego spremaj Saudija da se gonimo :D

Autoru:  Daka [ 07 Jan 2018 16:43 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Za klasu 16 vec imam jednu glavobolju :ludilo1: :ludilo1:

Autoru:  boolero [ 08 Jan 2018 17:13 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Uzet materijal za fabrikejsh cevi interkulera za crnu :ne: i crvenu :let:


Slika

Autoru:  boolero [ 15 Jan 2018 00:02 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Napreduje :ne: turbo lagano :D


SlikaSlika

SlikaSlika

SlikaSlika

SlikaSlika

Slika

Autoru:  Daka [ 15 Jan 2018 00:04 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Klasa 16 hir Aj kom :mig:

Autoru:  boolero [ 15 Jan 2018 23:56 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Legao i gornji vezni konacno :)

SlikaSlika

Vod iz IC do klapne :

SlikaSlika
SlikaSlika

Kao u dupetu, da je 52mm precnik cevi ne bi proslo :wink:


SlikaSlikaSlika

Autoru:  pistre [ 16 Jan 2018 00:07 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

gospodine govedarica bolje sredi tu trulu gredu nego sto namunjujes te cevi od auspuha po motornom prostoru, salu na stranu super su radovi

Autoru:  boolero [ 16 Jan 2018 00:12 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Krajem ove god ide lim i farbanje, kad prodje sezona.

Za sada samo krpez, koska i ojacanja gde mora :)

Autoru:  boolero [ 16 Jan 2018 00:15 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Inace ako neko zna gde kod nas odmah uzeti silikonski reducir 50 na 63 nek vice, necu mu nista.

Autoru:  Nezki [ 16 Jan 2018 05:05 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Verovatno imaju u TMB ali kidaju sa cenama

Autoru:  boolero [ 16 Jan 2018 12:43 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Ko su ti Miso, neki kontakt ?

Autoru:  brankko [ 16 Jan 2018 16:42 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

TMB > http://www.tmbkomerc.rs/silikonska-creva.php

Elem, trebao si ove cevi odmah da variš za šasiju jer tu gde si ih provuko, nema im više mrdanja :) Baš tesno...
Nego, reci ti meni, što si se odlupio za Lexmaul umesto da praviš usisnu granu? Ovo bi trebalo da je protiv svih turbaških pravila za usis O_o

Autoru:  boolero [ 16 Jan 2018 18:38 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Hvala momci, nazalost nemaju to sto meni treba :(

Skida se sve, jedino se desno krilo mora skinuti sa auta u slucaju demontaze.

Lexmaul sam uzeo iskljucivo zbog estetike, ne ocekujem nista ni da dobijem ni da izgubim, a i ne smatram se dovoljno sturcnim da se upustim u dinamiku fluida :)

Inace, za turbo granu ti vazi sve isto sto i za atmosfersku :wink:

Autoru:  brankko [ 17 Jan 2018 05:02 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Daleko od toga da sam stručan, ali sam se zanimao malo za dinamiku fluida, dužine cevi na usinim granama , veličinu i oblik trubica na vrhu tih cevi, a unutar same grane... Uvek na turbake stavljaju one usise koji su na jednoj strani širi, pa kao trougao idu ka užem delu. Na atmosferi to sve ima mnogo manje smisla, tj više je bitna dužina cevi zbog impulsa prilikom otvaranja ventila... Ali da ne palamudim, kao što rekoh, daleko sam od stručnjaka. Srećno sa radovima.

Neka se sve to brzo završi, kako je i do sada išlo, pa da proradi sve kako treba i da se gaze trke ;)

Autoru:  boolero [ 17 Jan 2018 18:49 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Mislis ovako nesto...i grba je bitna :)

Slika

Sve si u pravu, samo sto su za turbo motor najbitnije samo 2 stvari, zapremina plenuma i jednaka raspodela. Duzina samim tim i impuls je poprilicno nebitan, jer se za volumetrijsku efikasnos pobrine nadpritisak a ne inercija. Turbo grana na atmosferi skodi, dok obrnuto nije slucaj :)

Autoru:  brankko [ 18 Jan 2018 18:21 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

E baš to sam mislio :D

Autoru:  boolero [ 28 Jan 2018 19:48 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Prelazi za hladnjenje turba i ishmirove opruge od korse b za nazad :)

SlikaSlika


Fabrikejsh ECUMaster DET3, poprilicno otporan na vodu :D

Motronicu ostaje uloga pojacivaca varnice i kontrola iac ventila :)

Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Autoru:  pistre [ 28 Jan 2018 21:28 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

bice to nadrkanih 140 konjskih snaga !

Autoru:  boolero [ 28 Jan 2018 22:20 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Bravo pistre, vazda si bio strucan za tjuninge :D

Autoru:  Nesha [ 28 Jan 2018 22:36 ]
Tema posta:  Re: Korsa 8v Turbo, ворк ин прогрес

Ma bolje XEV da si uzeo i skinuo mu katalizator. Isto ne bi isao kao i taj turbo sto tjuniras :dzony:

Kako Mazda, jel truli, jel laksa?

Stranica 3 od 5 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/