Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Calibra v6 C25XE Last Edition 969
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=34986
Stranica 1 od 2

Autoru:  phooda [ 28 Avg 2016 22:56 ]
Tema posta:  Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Здраво другари ја сам Милош, одавно чекам на овај тренутак да отворим и ја тему у одељку "Гаража".
Укратко, прво сам кренуо да сређујем Манту А пре једно 10 година, урадио шта сам урадио и одустао у неком тренутку. То ме је доста дуго мучило, а једна од последњих капи у чаши је било откриће Калибре у коју сам се тренутно "заљубио". Имала је све о чему сам ја маштао да некако убацим у Манту. Калибра је пресудила Манти, а на извршење сам чекао око 9 година. Што због пара, што због немогућности да себи прознам да је Манта био превелик залогај за мене тада. Да убрзамо причу >>, Манту дајем Пистрету и бреме спада са мојих леђа :).

Прошле године у мају сам одлучио да купим Калибру. И то се и десило крајем маја. Помоћ у провери Калибре коју сам пикирао је био Пистре и моја два другара из Младеновца (Иван и Ракић - хвала обојици!). Код избора сам вагао шта купити. Ауто који кошта 1500+€ или да купим упола јефтинију Калибру из Јабуке код Панчева 97 годиште Last Edition 100kW у наизглед коректном стању за 700€ - мотор црко. Ја сам рачунао да ће комплетно нов трап, мотор, ситнице и ауто бити мало скупњи од комплетног сређеног за 1500+€. Јер, мислио сам ново је ново. И био сам делимично у праву.

Од дана када је Калибра дошла у Младеновац из Јабуке, крећу моје муке и трајале су до 15 августа ове године, тачније тада је већина њих решена, а неке су и даље ту ;)...

На жалост слике од дана када је постала званично моја не могу да пронађем, па ћу да почнем полако са радовима који су се низали.

Пре него што почнем до неба хвала Филипу, другару мајстору без кога овај ауто НИКАД не би изашао на улицу. Такође, захвалио би се Неши Калибрици, Радету из Инђије, Данчули, Дамјану Елтеку и свима који су имали епозодну улогу у мом пројекту. Ово су били људи који су вам знани, а ту си и људи који вам нису знани и без којих би тешко шта било завршено: Иван малопре поменути, Влада, Милош и чланови моје породице мама, очух и брат који су трпели разне психофизичке тортуре и налете беснила који су били производ огромне жеље да све буде као из фабрике да је изашло и наравно девојка која ме није оставила :D...

Као и увек прво се кренуло од черупања ентеријера и мотора који одрадио своје код претходних власника. Након тога смо извадили све из моторног простора. Ту је све било на броју али готово ништа није радило. Тешки дани су то били. Купљени су сви делови вешања напред и замењени, а претходно је све ошмирглано до лима, под кошевима више наноса основне и затите 3М (прво је био Боди који је отпао сам од себе). Око мотора је офарбано Алчеа основном на епокси бази која је термостабилна до 150 степени. Тада на свену ступа Раде са његовим v6 C25XE мотором који ускаче на своје место. Мењам летву волана јер је у претходну било сипано моторно уље. Испирам инсталацију због индијанца који је сипао у њу погрешно уље. Пакује се једно по једно. (слике су код другара никако да их узмем)
На ред је дошло задње вешање и његови делови. Све прешмирглано и офарбано. Замењени дискови, плочице, пакнови ручне, сајла, паштетице. На ред је дошао под. Испод возавих ногу трулеж. Сеци све што не ваља, заваруј таблу. Фино је испало. Онда је дошло на ред шмирглање ситних места на којима по која тачкица рђе. Када је све одрађено. Сре је префарбано у више наноса основном па онда у пар руку 3М заштитом - цео под (отелио сам се док нисам све опрао).
SlikaSlikaSlika

Након тога дошле су на ред фелне које су фабричке али на жалост једна је била уништена и варена о д стране неког ко не зна како да поправи фелну очигледно и морао сам да променим фелне. Ако ико има једну у распару 16" са 4 рупе нека јави :). Тада упознајем Милоша из Обреновца од кога купујем 16" са 4 рупе. На само усмене потврде да имамо једног заједнигког познаника дечко ми на 2 месеца оставља фелне док он не дође до Младеновца да ми их донесе, а на све то још ја нисам тада био ту па их оставље код моје бабе без да сам му платио. Значи, вратио ми је веру у људе...
Овде имају слике како изгледају пескиране, и потом пластифициране.
SlikaSlikaSlika

Таман смо изашли из канала откривамо да имамо нови проблем. Ауто је лупан у леву страницу која је добро заварена али лоше одрађена припрема. Одпунктује целу страницу и креће потрага за новом левом страницом која је у добром стању. Гуарана мод креће... Недељама и на крају сам успео и у томе.
SlikaSlikaSlika

После тога је кренула заштита свега тога, фарбање ентеријера основном у пар слојева, лепљење кондора на странице изнутра на под пртљажника и кров изнутра, сипали смо 5кг бодија на цео под (испод ногу путника), премазивање заштите преко кондора и преко свега офарбаног. Када се све то добро осушило дошла је на ред и самолепљива к-флекс изолација у странице дебљине 19мм, на кров, на задње кошеве. Тапацири у пртљажнику су премазани дрвофиксом да мало очврсну (по мени није лоше ако су савршени али су криви не радити никако јер морају да се ушрафљују иначе никада неће лећи на своје место). Исто сам и са небом урадио. Средио сам га и уградио на њега кровну касету из вектре б (слике ускоро). Сам сам пресвукао и зато и јесте онако, али добро, шта да се ради.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Пошто су искакали осигурачи када се укључе грејачи седишта, а и кожа је мало била рашивена, растурио сам седишта до последњег шрафа све проверио преизоловао жице (осигурач искаче јер се покидају изолације жица и оне почну да се додирују), средио кожу и сад све ради. Тапацири који су сви листом били одлепљени, су поново залепљени захваљујући помоћи моје мајке која ми је помагала док се лепак и по сат времена сушио... Такође, истим лепком сам премазао све тапацире од позади и исте лепио Бернер леком у паковању од 20 грама. Лепљена је к-флекс изолација на њих дебљине 10мм ја мислим или можда ипак 6мм (иначе треба тањи сунђер јер овај иако је танак хоће да превише да притиска полуге за отварање врата па се пластичне квачице са унутрашње стране не враћају до краја како би требало, надам се да ће то време да реши).
SlikaSlikaSlika

Да не помињем да је све то требало вратити на место, а све се понаша као да је први пут сад убачено, а не да је одатле скинуто... Било је ту играња и са инсталацијом због замене абс уређаја, скидања табле, па сам јурио да нађем целу изолацију фабричку што иде испод ногу возача и сувозача. Штеловање врата, прозора, трагање за лајснама које су у одличном стању око врата и ко зна све чега...
Од три инсталације је састављена једна као да је фул опрема :) - чак сам повезао прикључак за приколицу /болест не бира :)/ Да, премотавање целе инсталације под хаубом, па убацивање исте у гркљан црева, па сам раздвојио инсталацију за предње фарове тако да се сада инсталација за десни фар иде дуж зида у моторном простору па до фара а не као раније кроз везни лим /утриповао сам да је тако безбедније/. Па сам заменио цеви горива. То исавијати и наместити да стоји као код фабрике је посебна прича. Па пронаћи солидна црева за гориво. Па онда пумпа од i500 вектре коју сам узео од Night ridera као и веће кочио чељусти које желим ставим од вектре v6. Хух, толико тога. Више се ни несећам, а како су ми руке увек биле прљаве до рамена нисам ни за слике имао времена.
Slika

Да ни мотор нисам могао да упалим скоро месец дана, била је тема овде на форуму. Лудница... Ништа није успело из првог, а богами ретко и из другог. Много рада и зноја.

Слике аута стижу за викенд ја се надам. Иначе, ауто је делимично фарбан јер нисам више могао да чекам :). Остало је да се среди хауба, крила, и сва врата :р, у преводу само је основни део аута офарбан.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Ово није сигурно ни близу све али свакако је довољно, ако не и превише за почетак :) Сад се сетих ово може да буде интересантно. Бобину за v6 сам купио нову за вектру б i500 модел од тесле и уз мале преправке носача сам је намонтирао али треба напоменути да је кабл за 1 цилиндар (по редуследу опаљења) мало затегнутији - нова кошта 7000 динара за разлику од оне оригинал 17000 или ~50 € за половну. Ваш избор.

Другари, ако имате нека питања ту сам :)

Autoru:  clubcalibraserbia [ 28 Avg 2016 23:13 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Auu, bitka za Staljingrad, ali ok, na kraju pobedjuju dobri momci ;)
Svaka cast, samo napred... jedva cekam da je vidimo!
Ove godine je stvarno dosta calibri vraceno u zivot. Savrseno!

Autoru:  phooda [ 28 Avg 2016 23:32 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Пакао је био. И хвала! Идемо даље :)

Autoru:  pistre [ 28 Avg 2016 23:33 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

ih koliki post, odlicno :)

Autoru:  lemi84 [ 28 Avg 2016 23:43 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Odlican post, super radovi. Svaka cast na trudu i uradjenom :respekt:

Autoru:  CweLe [ 29 Avg 2016 10:32 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Drago mi je da si ozhiveo tu last edition calibru!1! Chekamo slike :)

Autoru:  phooda [ 29 Avg 2016 13:07 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Хвала другари, чим средим ситнице стижу слике :)

Autoru:  kvcali [ 29 Avg 2016 14:24 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

lepi radovi, svaka cast!

Autoru:  brankko [ 29 Avg 2016 15:43 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Veliki poduhvat i puno izazova. Ali to je i najbolji deo svega.
Projekat je upravo put od kupljenog 'krša' do kompletno završenog automobila iz snova koji je samo nagrada za uloženi trud.

Srećno u daljim bitkama za visiks!

Autoru:  Eltech [ 29 Avg 2016 16:58 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Bravo Losmi :D
Ja sam imao prilike da se vozim i moram priznati da je auto utegnut u fullu ...
Motor radi kao sat, ne lupa ne trese, drzi pravac ... sve top!
Bravo za prodzekt i srecno u nastavku! ;)

Autoru:  Budika [ 04 Sep 2016 13:46 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Imam ja jednu takvu BBS 16ku sa cetiri rupe. Jedna jedina :)

Autoru:  phooda [ 02 Okt 2016 18:11 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Другари ево и мене поново. Како имам проблем са леђима већ неко време, нисам у стању да се много бавим највероватнијим узроком мојих тегоба, калибром. Али данас сам мало решио да стиснем зубе и одрадим пар ситница.

Дакле, ако неко има проблем када затвара врата да му звечи нешто (лим о лим), има вероватно 2 могућа разлога. Један је да је можда нека од заковица (поп нитни) попустила од подизача стакла или је она пена или шта већ на моторићу што иде до лима од подизача се током времена окрунила, ИЛИ друга вероватноћа да се један глупави лим или отпунктовао или одлепио. Нешто јесте. Код мене је било ово друго, али сам то сазнао на најтежи могући начин. Све из врата сам повадио и умало добио нервни слом када сам пробао да затворим врата, скоро 100% уверен да је сада све ок и да мора да је нешто око маказа и подизача, и установио да и даље звечи. А тада сам нашао тај бедни лим... Ево слике могућег решења. Тј. решења у мом случају.

Slika

Вероватно препознајете браву са унутрашње стране и тај лим који је мало изнад ње. Потурио сам мало гуме и напунио пур пеном. Оди деди, звецни сад :)

Не знам зашто сам вам во испричао али свакако може да користи :)


Након тога чучнуо је и последњи део ентеријера да би ауто могао да се слика изнутра :) Унапред се извињавам на малом броју слика, али ми је све до..рчило од сређивања и фотоапарат ми је деловао као још једна казна коју треба одрадити пре вожње без зујања хехе :)

SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Има неких мојих лудорија, па је сваки коментар је добродошао :)

А ево и неуспешне пробе, мада пробаћу поново када поставим све крем лајсне, можда тада буде боље :)

Slika


Још нешто, пошто сам мењао мотор задњег брисача јер је мој био водораван задњи брисач БУ!, одлучио сам да се поиграм и са предњим да све то лепо уштелујем пицански и схватим да не знам како су распоређене "руке" брисача јер је мени то све нешто чудно изгледало и гледао сам на нету и чини ми се да има разних комбинација. Негде су обе исте, негде различите, па ме интересује да ли би неко могао да ми слика, а да је све као из фабрике да средим. Мислим наместио сам, али и даље сумњам да можда претходни власници и ту нису нешто буџили, а било би право чудо да нису, јер је хауба изгребана на месту леве руке јер је качило када се брисач одвоји од стакла. Ако је неко разумео супер :)

Autoru:  phooda [ 21 Okt 2016 20:39 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Другари мало сам се поновио са неким ситницама :) Врло сам задовољан...

SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Нешто је за будуће пројекте, нешто је за сад и тако... :)

Autoru:  CweLe [ 26 Okt 2016 14:20 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Ok f28, super, a shta ce ti ecu za 4wd :)?

Autoru:  Eltech [ 26 Okt 2016 16:58 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

@CweLe pogadjaj jednom :)

Dobrog krsa ima tu :D

Autoru:  CweLe [ 26 Okt 2016 18:02 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Ne mogu da pogodim realno.

Autoru:  phooda [ 26 Okt 2016 20:10 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

CweLe je napisao:
Ok f28, super, a shta ce ti ecu za 4wd :)?


4х4 је моја недосањана жеља :). Али ја сам упоран дечко и сада имам скоро све делове за 4х4 па ћу полако да кренем да све проверавам упицањујем и онда калибра иде поново на канал да јој мало прочачкамо тунел да се све ово упакује :)

Елем, интересантно је да моја фабричка инсталација има све што треба за 4х4. Чак сам и овај комп пробао и светли лампица на табли када га боцнем на џек.

П.С. знам да је сулудо, али када сам купао нисам могао да нађем оно што сам хтео. Да буде што млађа, у добром стању 4х4... Једноставно није било и онда сам направио компромис, а да ли је добар видећемо до краја серије...

Autoru:  CweLe [ 26 Okt 2016 22:16 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Imash tunel za 4x4??

Autoru:  phooda [ 31 Okt 2016 19:58 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

CweLe je napisao:
Imash tunel za 4x4??

На моју жалост немам, али сам расположен да сецкам оно што треба...

Иначе, нисам био претерано лењ ових дава већ сам чачкао по нешто.
Прибавио сам нови комп за C25XE са имобилизатором и уградио и ради као сат :)
Slika

Такође, "пуцкетаве" зглобове сам покушао да решим. Једансам средио још раније, али други нисмо добро одрадили, на жалост, па морамо поново. То смо радили тако што смо рупе проз које иду шрафови на стубу аута преварили и онда разбушили на меру, међутим отео нам се мали зазор, а неопходно је да буде скоро тесно налегање... Иначе, смо те језичке поцинковали након одбраде. Зглобови очишћени и врло мало подмазани.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Иначе, пронашао сам узрок губљења уља, а то је заптивка картера, можда мало на шраф а могуће и на давач количине уља са предње стране картера. Заштитна гума предњег левог зглоба је страдала па морам и то да мењам, а можда и зглоб, видећемо.

И тако, списак ситница је дугачак па морам мало по мало.

Autoru:  pistre [ 31 Okt 2016 20:14 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

loshmi, izvalio sam problem zasto pucaju granichnici pri otvaranju vrata, a verujem da ce i tebi biti to problem kada vratis ove nalickane, a to je jer ti fali plasticni ulozak u ovoj rupi kroz koju prolazi sraf koji spaja granicnik sa karoserijom

Autoru:  phooda [ 31 Okt 2016 20:21 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

pistre je napisao:
loshmi, izvalio sam problem zasto pucaju granichnici pri otvaranju vrata, a verujem da ce i tebi biti to problem kada vratis ove nalickane, a to je jer ti fali plasticni ulozak u ovoj rupi kroz koju prolazi sraf koji spaja granicnik sa karoserijom


Да знам и ја сам то провалио и зато сам те рупе преваривао и бушио на меру да ми не би били потребни ти улошци, које узгрeд немам хаха XD

Autoru:  pistre [ 31 Okt 2016 20:36 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

nisam ni sumnjao da si iskomplikovao situaciju :D

Autoru:  alex1974 [ 31 Okt 2016 21:40 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Izvinjavam se zbog off-a ali kada je vec rec o tim granicnicima da priupitam za moj problem.Kada sam kupio Vectru nesto sam podmazivao te "metalne sipke" koje vire izmedju vrata i stuba (samo tako bez skidanja) i dan danas posle 5 godina imam problema sa vozacevim vratima (verujem da je isto i kod suvozacevih) a to je da mi se cesto vrata sama vracaju kada ih otvorim i krenem da izlazim ili ulazim i udaraju po nogama.
Sta bih moglo da se uradi pa da kada ih otvorim i ostanu otvorena?
Jos jednom se izvinjavam zbog off-a u koleginoj temi.

Autoru:  pistre [ 31 Okt 2016 21:48 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

pa kupi drugi ispravan granicnik

Autoru:  phooda [ 31 Okt 2016 21:57 ]
Tema posta:  Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969

Ја бих пробао да их очистим прво можда клиза... Нисам паметан. Али мораш да их скроз скинеш свакако...

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/