Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Bertone Z20LET
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=29006
Stranica 1 od 1

Autoru:  dudelange [ 20 Mar 2014 01:38 ]
Tema posta:  Bertone Z20LET

Slika
Evo jedna od danas čisto da otvorim garažu ;)
Ljubimica spremna za refresh motora. Kad počnem raditi šta planiram biće i sličica :)
U pitanju je Z20LET 2002 g. sa originalnom STEINMETZ elektronikom koja isporučuje 170kW, mislim da su joj konjići malo umorni dok ne odradim refresh i riješim potrošnju ulja koju trenutno uzrokuju semerinzi ventila. Nadam se da će ovo biti ubrzo riješeno, planiram do jeseni zamijeniti sve amortizere, disk pločice i ravnanje diskova i još neke sitnice i plastike koje su dotrajale. Poslije toga mogu da se bacim na kozmetiku koja neće primjetno odstupati od fabrike, jer seljakluk, lajsna i selotejp styling jednostavno ne mogu da podnesem :)

Autoru:  Little Dragon [ 20 Mar 2014 01:42 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Taman sam htio da kazem odakle ih vise iz Srbije vade kad ovo domaci vamo :D

Autoru:  dudelange [ 20 Mar 2014 01:45 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Little Dragon je napisao:
Taman sam htio da kazem odakle ih vise iz Srbije vade kad ovo domaci vamo :D

A ima još budala da spašavaju ono što drugi uništavaju ;)

Autoru:  BRANISLAV BERTONE [ 20 Mar 2014 10:50 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Lepa lepa :D

Daj jos slika :P

Autoru:  Perke [ 20 Mar 2014 12:56 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

konacno jos jedna da nije nasha :D kakvi su ti simptomi na auspuhu kad kazes da ti trose ulje ti semerizni ventila? kolika je ta potrosnja :D

Autoru:  dudelange [ 20 Mar 2014 13:02 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Perke je napisao:
konacno jos jedna da nije nasha :D kakvi su ti simptomi na auspuhu kad kazes da ti trose ulje ti semerizni ventila? kolika je ta potrosnja :D

Zavisi od načina vožnje al' oko pola kile na 1k, svakih desetak sekundi motor mijenja zvuk kao da mu uleti malo ulja pa se zakašlje :) i na visokim obrtajima u vožnji malo zakucava kad vuče, Izbacuje kapljice iz auspuha desetak cm, neka kombinacija kondenza, ulja i gareži, pa sam kontao kad već ima kondenza da pristavim u rezervoar 50 kila dropa, možda mi počne rakija izlaziti na auspuh :D

Autoru:  kvcali [ 20 Mar 2014 13:08 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

a da tebi nije malo turbina otosla u off, proveri ti prvo nju !

Autoru:  Perke [ 20 Mar 2014 13:16 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

pa druze ko ti je onda rekao da je to do tih semeringa? pa na ovim motorima se prvo gleda turbina :D potrosnja manje od 1l ulja je i meni ali mi jos ne izbaciva ulje na auspuh iako nemam ni jedan katalizator (kontam da bi onda jos lakse proguralo ulje da ga ima) proveri ti crevo od interkulera do klapne ako ima ulja u njemu onda je to to...

edit : a i to sto kazes da ti svakih 10sec motor promeni zvuk kao da zakaslje to ti ne mora biti zbog ulja kako ti kazes, nego u nekoj sekundi svecica ne baci varnicu na nekom klipu pa trzne u leru kad ga ostavis...

Autoru:  dudelange [ 20 Mar 2014 13:21 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

kvcali je napisao:
a da tebi nije malo turbina otosla u off, proveri ti prvo nju !

Suha turbina, remontovana pred novu godinu ;) suh motor, ne bali i ne kapa :D ali zato puši :ludilo:

Autoru:  dudelange [ 20 Mar 2014 13:25 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Perke je napisao:
pa druze ko ti je onda rekao da je to do tih semeringa? pa na ovim motorima se prvo gleda turbina :D potrosnja manje od 1l ulja je i meni ali mi jos ne izbaciva ulje na auspuh iako nemam ni jedan katalizator (kontam da bi onda jos lakse proguralo ulje da ga ima) proveri ti crevo od interkulera do klapne ako ima ulja u njemu onda je to to...

edit : a i to sto kazes da ti svakih 10sec motor promeni zvuk kao da zakaslje to ti ne mora biti zbog ulja kako ti kazes, nego u nekoj sekundi svecica ne baci varnicu na nekom klipu pa trzne u leru kad ga ostavis...

Svjećice nove NGK Racing, dijagnostiku radio neki dan kod druga,kad su me svijećice zajebavale i zatajivao cilindar radi toga. Zato kažem nešto mi guši motor(na leru kašljuca, pod opterećenjem slaboije vuče ponekad) a to može biti ulje 99%,

Autoru:  Perke [ 20 Mar 2014 13:29 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

pa sta mu je onda majku mu :D slatki turbo problemi xaxa ae bas pisi sta je uzrok problema kad resis! ima nas dosta ovde pa mozda nekog muci ista bol :z20let:

Autoru:  Xander_GTR [ 20 Mar 2014 16:05 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Nisam znao da postoji i Stainmetz edition sa 170kw. Skroz dobra stvar :D Skupi pare pa kad otvaras motor ubaci kovano unutra i pun gas posle :)

Autoru:  Little Dragon [ 20 Mar 2014 16:08 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

nije stainmetz edition nego je samo cip radjen u Stainmetzu

Autoru:  dudelange [ 20 Mar 2014 17:11 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Xander_GTR je napisao:
Nisam znao da postoji i Stainmetz edition sa 170kw. Skroz dobra stvar :D Skupi pare pa kad otvaras motor ubaci kovano unutra i pun gas posle :)

Ovako je kako Zmajček kaže ;) naredna faza koju napominješ je puno novca i posla za malo konja, ostaje gdje jeste barem narednih godinu dana, jer imam ionako već podosta ulaganja da je izvedem na pravi put :)

Autoru:  Perke [ 20 Mar 2014 19:03 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

pa imas sasvim dovoljno konja, ja bih motor doveo u perfektno stanje i oziveo sve konjice :-) poradio malo na stajlingu spustanje i felnice, malo motorni prostor i nista vise!

Autoru:  dudelange [ 22 Mar 2014 01:10 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Danas naručeno:
Amortizeri x4
Aksijalni ležaj amortizera x2
Stabilizatori X2
Kinetički zglob x1
Montiranje u toku iduće sedmice i štelovanje špure, a nakon toga bi motor trebao brzo doći na red :)
Eh dalje me zanima zna li neko kako doći do onih plastika za podizače stakla. U njih idu makaze podizača, a one idu u šinu nosača stakla. Valjda neko zna na šta mislim :)

Autoru:  brankko [ 27 Mar 2014 14:50 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Lepa Bertonka. Daj još neku fotku ;)

Autoru:  dudelange [ 27 Mar 2014 23:45 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

brankko je napisao:
Lepa Bertonka. Daj još neku fotku ;)

Biće druže neka koji dan da se proljepša vrijeme, večeras sam je odvezao u garažu da se promijeni sve ovo što sam naručio i našteluje špura. Čim otklonim ove stvari pristupam otvaranju motora :)

Autoru:  dudelange [ 30 Mar 2014 14:54 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Zamijenjeni dijelovi, sasvim drugo auto za voziti :) ubrzo slijedi izmjena semeringa ventila,
Evo par sličica od jučer:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  Little Dragon [ 30 Mar 2014 16:09 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

extra samo istraj da ovaj fini autic dovedes do savrenstva ;)

Autoru:  dudelange [ 30 Mar 2014 16:19 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Hvala drug radiće se, koliko može. sad je registracija pa je to prioritet zajedno sa difonima. Dalje pomalo riješavati sve što mi žulja psihu :)

Autoru:  chile [ 30 Mar 2014 16:29 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

savrsena kombinacija boja enterijera i exterijera :love:
kad budes radio glavu proveri i karike znaju da zapeknu od ulja (garezi) :wink:

Autoru:  dudelange [ 30 Mar 2014 16:36 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Ne znam da li da radim pranje motora je li osjetljiv na to, volio bih da ga operem fino jer nije baš po mom ukusu trenutno :D
A što se tiče glave kad budem radio naravno da ću sve provjeriti što treba da je ne otvaram poslije bezveze a nije baš ni jeftino

Autoru:  Little Dragon [ 30 Mar 2014 16:39 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

ja ne bih prao , imas ja mislim one pjene i ono za ciscenje a sad citav da kvasis ne ide ima tu dosta elektronike i osiguraca itd

Autoru:  brankko [ 31 Mar 2014 03:42 ]
Tema posta:  Re: Bertone Z20LET

Zvaično (kol'ko god to smešno zvučalo) "Uputstvo za upotrebu", u sekciji "Nega vozila" za "Motorni prostor", propisuje sledeće:

Citiraj:
Površine u motornom prostoru u boji vozila se mogu tretirati isto kao i sve ostale obojene površine. Nije na odmet pranje motornog prostora, kao i zaštita voskom pre i posle zimske sezone. Pre pranja motora, alternator i rezervoar tečnosti za kočnice pokriti plastičnom folijom.

Pri pranju motora sa parnim peračem visokog pritiska, mlaz pare ne usmeravati direktno na elemente ABS sistema, automatskog klima sistema ili pogonskih kaiša i njime pokretanih agregata.

Prilikom pranja motora, naneti vosak se takođe odstranjuje. Zbog toga, posle pranja motora, delove oko motora kao što su kočioni uređaj, delove osovina (sa elementima upravljanja) kao i delove karoserije i šupljine treba detaljno konzervisati zaštitnim voskom.
Preporučujemo da se obratite vašem ovlašćenom Opel dileru.

Pranje motora se može uraditi u proleću u interesu odstranjivanja nakupljene nečistoće u motornom prostoru, koja može imati visok sadržaj soli. Kontrolisati zaštitni sloj voska i ako je neophodno dovesti ga u besprekorno stanje.


Slika

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/