Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=27744
Stranica 20 od 23

Autoru:  brankko [ 10 Apr 2017 12:15 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

@Eltech Još razgledam kako ću šta za Nitrozu :)

@Markedjani Ma ne troši baš toliko :) Elem, kočnice su ove sada ok, mada veće ne bi škodile. Možda nekad budem zvudžio one sa novije Astre OPC/VXR. O AirRide sam razmišljao, ali košta kao cela ovakva nova Astra, stock doduše, tako da ostajem na ovoj visini. Vrv uzmem Gewinde da mogu da štelujem za zimu. A turbo na ovom autu nije u planu... samo je nitroza plan za sada :)

@Zmaj20LET Treba da ih stavim u oglase. Rešio sam ipak da ih prodam. Imam 4 seta felni i nemam više gde da ih držim :/

@djile jesu, bile su cool i stare, ali ove su full. Posebno što uživo još bolje izgledaju.


Elem, idem uskoro za Berlin pa sam razmišljao da testiram Astru na Automahnu... ali na kraju ipak idem avionom pa mi je bedak što će za taj užitak morati još malo da sačeka :)

Autoru:  brankko [ 22 Apr 2017 18:37 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Ako nekoga zanima, evo razlike između one ploče ispod usisa. Plastična je od 3.0, aluminijumska od 3.2

Slika Slika


X30XE i X25XE grane idu out...

Slika


Z32SE grana ide in...

Slika Slika

Ispod haube sada ima osetno više mesta, a i ne mora da se vadi motor svaki put kada se skida grana :)
Ali mora da se modifikuje dosta sitnica. Regulator pritiska goriva treba da se zbudži sa custom cevima. Klapna gasa je zbudženi hibrid sa 2.5 samo proširena na dimenzije 3.2. Ler gas, klapne unutar grane i tako neke sitnice.

Struju smo rešili da ipak razvučemo kompletno novu, od nule, da ne bude kasapljeno. Sve sa motora ide van, pa se razvlači ponovo. Veći je posao, ali da bi sve bilo kako treba... mora da se uradi kako treba... Tako da će ECU stajati u kabini, kao na početku, akomulator okrenut fabrički, a svo ostalo žičarenje biti sprovedeno po kanalićima gde i fabrički ide.
Usput, kad se sve već razvlači ponovo odradićemo i "BIG 3" upgrade da bi napon bio što stabilniji. Posebno ako nekad uleti i neka muzika ili tome slično.

Šta će ispasti na kraju, videćemo :)

Autoru:  CweLe [ 22 Apr 2017 22:01 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Lajkiram, podrzhavam, gladim kosicu dok chitam...

Autoru:  pistre [ 22 Apr 2017 22:08 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Jel si merio ove rupe na usisnoj ploci, imas li otprilike dimenzije koliko je sira od 3.2 ?

Autoru:  Nesha [ 22 Apr 2017 22:29 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

iste su 2.5 3.0 i 3.2

Autoru:  strokan [ 23 Apr 2017 00:35 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

svaka čast :ots:

Autoru:  brankko [ 23 Apr 2017 02:59 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Jes, sa donje strane sve isto... Sa gornje se razlikuje. Možda postoji neki efekat levka, možda ne. Ko ćega znati. Svakako sam stavio veće, bar ovo što je na oko veće... Jer što je veće to je bolje :))

Autoru:  Majkan [ 23 Apr 2017 10:34 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Odlicni radovi, samo malo komplikacija a hoce li se dobiti sta videcemo, to je i mene zanimalo.
Ako nije bolje, stavi 3.0 usis koji je radio dobro i ne cackaj nista vise oko njega, osim kad budes busio nitro dizne. :)

Autoru:  Nesha [ 26 Apr 2017 21:36 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Napreduje prodzekt


Slika

Autoru:  Veritas1389 [ 26 Apr 2017 21:41 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

By Sinovi Manjace :D :D :D

Autoru:  Nesha [ 08 Maj 2017 19:26 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Rejs kar
Slika


Samo ozbiljni flomasteri!!!

Autoru:  CweLe [ 08 Maj 2017 19:44 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Nekada turbaci popravljani po garazhama sada se voze, doshla v6 sezona na red

Autoru:  brankko [ 08 Maj 2017 23:56 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

CweLe, veća je razlika nego što na prvi pogled deluje između "popravljani" i "prepravljani" :)

Autoru:  Nesha [ 14 Maj 2017 10:50 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Radovi usporili, a vlasnik dos'o da preti!!!!

Autoru:  brankko [ 14 Maj 2017 14:04 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Hahaha nemoj da pustim Damjana na vas... On ne mari za čaure na haubi!


Autoru:  Eltech [ 14 Maj 2017 21:51 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

off :admin: :ludilo1:

Autoru:  Daka [ 14 Maj 2017 21:56 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Pravi becar i korisnik V6 agregata :D

Autoru:  brankko [ 17 Maj 2017 02:36 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Kad me pitaju kako napreduje projekat...

Slika

Slika

Autoru:  calibrated [ 26 Maj 2017 16:08 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Kako si uspio spakovat x30xe struju...? Ja sam sebi pokusavao spojit dva puta na calibru i izbacuje mi tonu nekih glupih gresaka i auto ne radi i ne ide nikako...sa c25 strujom i usisom radi ok al tesko ubrzava povise 5000 okretaja...

Autoru:  brankko [ 26 Maj 2017 18:00 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Ja još nisam spakovao. U procesu je. Malo nas jebucka, zato auto i nije u voznom stanju trenutno. Ali sredićemo. Bilo je već kod Majkana spavkovano. A Eltech ima spakovanu x30xe struju u Calibri. Sve radi bez problema. Ima čak i OBD2 :)

Autoru:  calibrated [ 27 Maj 2017 19:05 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Ja imam radjene izduvne grane i sve al me ogranicava struja jebeno...pricat cu sa majkanom

Autoru:  brankko [ 14 Jun 2017 12:25 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Posle ravno dva meseca prčkanja po motornom prostoru, Astra je ponovo pokretna :)

Bilo je tu puno izazova, koje bih podelio sa vama u slučaju da krenete istom stranputicom.


Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika


Prva stvar. 3.2 je dobar motor. Dosta se razlikuje od 2.5/3.0 i to su uglavnom dobre razlike. Prohromski hladnjak ulja koji se nalazi faktički u motoru je samo jedan primer. Loša stvar je što je dosta reći pa se teže nalazi i skuplji je. Ima malo više snage od 3.0, ali vrv je mnogo veće cimanje naći delove za njega. Zato sam odmah spakovoa i rezervne glave za svaki slučaj :)

Struja. Ako pakujete 3.0 motor, obavezno odmah stavite i X30XE struju. Ništa drugo nije vredno cimanja. Ja sam uzeo onaj X25XE komp koji je trebao biti mapiran za 3.0 i auto je sa njim radio savršeno, ali je na merenju na valjcima izbacio malo više od 2.5 fabrike. Dakle, iz mog iskustva, a i iskustva još ljudi koje poznajem, na 3.0/3,2 motor obavezno X30XE struja.

Usis. I dalje verujem da je 2.5 usis ok, ali sam ga menjao isključivo jer je u Astri toliok tesno da usis ne može da se izvadi bez vađenja motora, a ništa ne možete da čačnete dok ne skinete usis, dakle i motor. Procurelo mi je neko crevce za vodu, morao je motor napolje. Najbolja varijanta za usis je fabrički X30XE sa Omege. Ako izuzmemo činjenicu da je najružniji i da daje totalno nezanimljiv zvuk (Eltech je sa njega prešao nazad na C25XE usis iz tog razloga) glavna boljka je što je visok pa motor mora dole. To za sobom povlači da polusovine stoje napeto i da često pucaju, kao i da je karter prenisko, posebno ako je auto već nizak. Po savetima iskusnijih tjunera iz jevrope, uzeo sam 3.2 usis kao logično rešenje za 3.2 motor. Da sam samo znao koliko je posla nikad ga ne bih uzeo. Prva stvar, redak je i skup. Druga, ne postoje dihtunzi za njega. Nigde se ne mogu naručiti, mora da se pravi (to još morma da nađem ko i gde može da mi napravi). Treća, toliko toga mora da se prepravi na njemu da bi se konvertovalo za ugradnju. Bušili smo rupu za ler gas. Prepravljali 2.5 klapnu za step motor i gas na sajlu, porširivali je na dimenzije za 3.2 granu, prepravljali kod strugara sistem za šrafljenje na istu i sl. Sa druge strane, osposobili smo vakumske klapne unutar grane, tako da sada rade fabrički :) Alu dekle sam takođe morao da pošaljem u penziju, pošto jedino plastična može da stane. E da, i dizne moraju od 3.2, ne mogu od 3.0 jer su drugačijih dimenzija.
Ukratko: Preveliko cimanje za koliko god da je razlika. X30XE is the way to go.

Vozikao sam auto malo, testa radi i povlači jako dobro, zvuk je brutalan. Svi se okreću :)

U procesu drndanja po motornom prostoru propišao je hladnjak. "Ne curi, nego preliva" - što bi rek'o Mali :)

Evo i malo fotki sa priprema dela OTS ekipe za predstojeće trke ubrzanja na Ušću.


Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Reklo bi se da smo spremni za Ušće. Još samo vreme da nas posluži...
P.S. Navijam za Pistreta da spakuje MV6 u Calibru :mv6: :ots:

Slika

Autoru:  Eltech [ 14 Jun 2017 12:37 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Samo na 2.5 nije prohromski 'ladnjak :dedica:
Bez obzira na sve tjunerske poteskoce ja msm da je ovo sa usisom dobra fora svakako ... kad vec imas dobar izduv komplet, glupo da stoji usis sa 2,5

Autoru:  lemi84 [ 14 Jun 2017 13:00 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

svaka cast za ovo zezanje oko usisa :wow

Autoru:  Majkan [ 14 Jun 2017 13:05 ]
Tema posta:  Re: Astra G Coupé 3.2 V6 Bertone

Odlicni radovi, pravac na valjke da vidimo jel vredi truda. :)

Stranica 20 od 23 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/