Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=22215 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | edo_benz [ 14 Nov 2012 19:35 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
na 2.0 8v turbinu hm lijep kadjo ![]() |
Autoru: | salenacionale [ 14 Nov 2012 19:42 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
![]() |
Autoru: | Mihajlo_J [ 14 Nov 2012 19:43 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Odličan!! |
Autoru: | Acika [ 14 Nov 2012 19:46 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
lepo lepo,super ce to da bude ![]() samo.. sto nisi stavio ovo u podforum Garaza ? |
Autoru: | salenacionale [ 14 Nov 2012 19:48 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
![]() |
Autoru: | noise024 [ 14 Nov 2012 19:48 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Tema je prebačena u odgovarajući forum lep GSI sretno u daljim radovima ![]() |
Autoru: | Acika [ 14 Nov 2012 19:50 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
eto sta ti je pravi moderator.. ![]() |
Autoru: | salenacionale [ 14 Nov 2012 19:55 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
xexexe... uglavnom sam do sada radio tuning na jugice,ovo je vec drugacije... vec me je izasao preko 1000 evra,a gde je kraj.....ali kadzo je kadzo ![]() nadam se da cemo se sresti na nekom skupu sledece godine ![]() |
Autoru: | Acika [ 14 Nov 2012 20:31 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
cuti, ja sam u mog (bivseg ) kadeta ulozio ,sa sve kupovne cene oko 3800 evra i opet nisam imao dobar auto,ali samo zato sto sam bio glup.. ali jbg, sta da se radi... |
Autoru: | salenacionale [ 14 Nov 2012 20:44 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Na greskama se uci...samo sto u danasnje vreme je tesko doci do love,i ja svaki auto koji sam imao bivsi vlasnici nisu mogli da veruju da je taj auto nekad bio njihov,ulagao sam,sredjivao i opet ne mozes izvuci uzlozeno,tesko...ali ovaj radim za sebe i nadam se da ce vredeti truda... ![]() |
Autoru: | Opel Vektric [ 14 Nov 2012 20:53 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
super izgleda,a od kog auta ces ubaciti turbinu |
Autoru: | salenacionale [ 14 Nov 2012 20:59 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
turbina je nova marke GARRETT ,ne znam za koji je to auto,nisam nikad to stavljao...niti znam da li ce moci da se stavi,ali u jednom servisu su mi rekli da je moguce staviti uz neke manje prepravke... |
Autoru: | Opel Vektric [ 14 Nov 2012 21:04 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
jedva cekam da vidim kad je ubacis ![]() ![]() |
Autoru: | Daka [ 15 Nov 2012 11:37 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
salenacionale je napisao: turbina je nova marke GARRETT ,ne znam za koji je to auto,nisam nikad to stavljao...niti znam da li ce moci da se stavi,ali u jednom servisu su mi rekli da je moguce staviti uz neke manje prepravke... Lep kadet samo skini ovu ciganiju sa soferke ![]() A sto se turbine tesko ce to ici... jedino ako si spremio gomilu evri da to sprovedes u delo..To je ogromana modifikacija ![]() |
Autoru: | Mihajlo_J [ 15 Nov 2012 12:21 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Danas sam baš o tome razmišljao. Jeste turbo na 8V super, ali bez 1500e ni da ne pomišljaš! Turbina je tu najjeftinija stavka. |
Autoru: | webboy [ 15 Nov 2012 12:29 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Ju, ju, ju.... stvarno, staviti turbinu na 8v motor je baš teško. Treba ti: - turbina, to već imaš - izduvna grana da se napravi za tu turbinu - creva za vazduh i intercooler. - creva za dovod i odvod ulja i vode do turbine.... eventualno da staviš novu uljnu pumpu, čisto da bi bio siguran da ima dovoljan pritisak. - manual boost kontrolni ventil... česma stajl. - Naravno, čukica za pritisak turbine ![]() ... i to je to. Ja stvarno ne razumem zašto, bre, vi ljudi mislite da je ta turbina toliko komplikovana stvar??? |
Autoru: | Daka [ 15 Nov 2012 12:35 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
A sta je sa strujom i kompom? lako je nagurati vazduh u motor a sta je sa gorivom i smesom uopste? ![]() A i koliko vidim decko vozi na plin tako da turbina i plin NE BIVA a i ta modifikacija ce biti skuplja od 300 dinara tako da FAIL ![]() |
Autoru: | webboy [ 15 Nov 2012 12:42 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Šta struja, šta komp???? Kakve veze imaju struja i turbina? Da... eto, za smešu si u pravu, trebaće mu veće dizne... od LET-a na primer.... mada može i od XE-a.. on ima samo jedan usisni ventil, ne može da uđe toliko više vazduha da bi mu trebale neke specijalne dizne. Naravno, ako dečko hoće da navrne boost, onda mora da se doradi i dovod goriva. |
Autoru: | Mihajlo_J [ 15 Nov 2012 12:50 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Pa struja i komp... Što bi se reklo, ritam ubrizgavanja, paljenja i ostalo. Što kaže Daka, lako je nagurati vazduh u cilindar. |
Autoru: | Daka [ 15 Nov 2012 12:50 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Kad ti brasa programer objasni sve oko turba ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | webboy [ 15 Nov 2012 12:57 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Kakav bre ritam ubrizgavanja... što, oće turbina da promeni redosled paljenja cilindara ili šta?? Šta.. buni vas kompjuterska kontrola boosta ili šta??? Pa koj će mu to... evo Čile će prvi da otkači amal valve i da stavi manualni boost kontroler (najobičniji česma stajl ventil). Taj njegov motor ima lamda sondu, jel tako? Jeste... e pa na osnovu nje će da vrši korekciju ubrizgavanja. Jedino što mora da obezbedi da dizne imaju istu impedancu kao i njegove trenutne (XE, LET, saab... itd.) kako bi ECU naučio da ih koristi.... i to je to. Eventualno bi trebalo da stavi regulator pritiska goriva sa LET-a takođe.... mada je bolje da ima protočnije dizne, nego veći pritisak goriva (manje se haba ceo sistem). Najveći problem u celoj priči je više psihološke prirode... Malo je bez veze imati Garret turbinu koju ne možeš da iskoristiš do kraja. |
Autoru: | Daka [ 15 Nov 2012 13:00 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Sta ce mu regulator pritiska goriva ako vozi an PLIN??? Sta koji qurac....Ni druge dizne mu ne trebaju uopste sad kapiram za plin nista od toga nije potrebno da se modifikuje ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | salenacionale [ 15 Nov 2012 16:25 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
Danas sam bio kod coveka koji ima iskustva sa tim turbinama i zaista nije bas jeftino a ni jednostavno da se ugradi i da se odrade sve prepravke...za tu cifru bi recimo mogao da uzmem mnogo bolje stvari koje bi bile vise uocljive nego turbina npr,sparco sedista (sto mi je i velika zelja),da odradim branike u fullu,zadnje stopaljke i mozda jos ponesto...ali i opet turbina je tubina...mada videcemo...za 2-3 dana je gotova limarija sto mi je i najvaznije...pa sad sledi izdatak za zimske gume...koje nisu bas jeftine 205/50 r15 ...joooooj ubice me ova moja sto celu platu dajem za auto ![]() ALI STO JE NAJVAZNIJE OD SVEGA ZA 4 DANA MI ISTICE ZABRANA OD 3 MESECA VOZNJE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() VRACAM SE NA DRUMOVEEEEEEE.. ![]() |
Autoru: | Daka [ 15 Nov 2012 16:28 ] |
Tema posta: | Re: KADET GSI 2.0 8v Radovi u toku |
bolje za zimu uzmi 195/55 R15 ili neke celicare 14 cola pa stavi 185 65 r14 |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |