| Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
| Corsa C 1.7 DI https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=21365 |
Stranica 1 od 1 |
| Autoru: | Stefan Gradiste [ 18 Sep 2012 22:10 ] |
| Tema posta: | Re: Corsa C 1.7 DI |
lepa korsica, a ovo za opusak kadar nevera ali ima svacega u ovoj Srbiji, tako da me ne cudi |
|
| Autoru: | Mickey [ 19 Sep 2012 07:34 ] |
| Tema posta: | Re: Corsa C 1.7 DI |
Lepa Corsa, i lepo odradjeni detalji,kako si tamni stopove, klasicnim mat sprejem ili...? |
|
| Autoru: | vesavoj [ 19 Sep 2012 20:38 ] |
| Tema posta: | Re: Corsa C 1.7 DI |
Pa imas onaj spej za štopaljke, mislim da sam ga u Ap sportu kupio. Posle njega udaris lak kao završni sloj i to je to, samo treba da se pređe više slojeva sa osnovnim sprejom kako bi boja bila što tamnija. Bezbojni lak na kraju 2 sloja, ja sam koristio sjajni a može i mat. Neki preporučuju i da ošmirgla nekom finijom šmirglom pre nego što se krene na farbu, naravno samo onaj deo koji se farba da bi boja bila dugotrajnija. Meni je farba sa desnog štopa počela malo da se ljušti po ivicama ali i prošlo je dosta vremena. Mada mislim da su svi ti sprejevi što mi kupujemo po farbarama više manje s.anje, ali kad nema bolji.... Htedoh da pitam, video sam tvoj post sa reparacijom letve, mnogo dobro , nego gde ima da se kupi, i da li ima uopšte kod nas, onaj set za reparaciju? Meni je to sad malo goruće. |
|
| Autoru: | Mickey [ 19 Sep 2012 21:07 ] |
| Tema posta: | Re: Corsa C 1.7 DI |
Ja uzimao kod Komnenovica, mada ima i u ostalim. I ja planiram vec duze vreme da odradim stopove, al nekako kao da sam izgubio volju... |
|
| Autoru: | vesavoj [ 20 Sep 2012 20:52 ] |
| Tema posta: | Re: Corsa C 1.7 DI |
Sa ovim sam ja farbao, imaš u više boja.
|
|
| Autoru: | novmaher [ 08 Maj 2013 08:55 ] |
| Tema posta: | Re: Corsa C 1.7 DI |
lepa corsica i odrzavaj je na vreme samo |
|
| Autoru: | Dux666 [ 08 Maj 2013 09:01 ] |
| Tema posta: | Re: Corsa C 1.7 DI |
Lepa je Corsica.Bice zverka kada joj ubacis chip. |
|
| Autoru: | vesavoj [ 04 Jun 2013 22:21 ] |
| Tema posta: | Re: Corsa C 1.7 DI |
Znam da je bilo objašnjenja vezanog za skidanje i čišćenje egr-a i usisne grane, ali evo ga opet. Pa ako nekome može da pomogne ok, a ako nikome ne treba onda još bolje. Od pre nekoliko nedelja stalno se pali "check engine" lampica i uz pomoć http://www.opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=147&t=5150&hilit=Error+kodovi+novijih+Opela video sam da je greška koju se prijavljuje senzor pritiska na usisnoj grani, tj. verovatno njegova zaprljanost. Uz malo "guglanja" saznao sam da se problem možda može rešiti čišćenjem "egr-a" i "usisa". Kažem možda zato što nije sigurno da nije stvarno "otišao" senzor (ne samo prljavština) ili možda "egr". Mada koliko vidim ovaj "egr" je vakumski pa ne znam šta bi tu moglo da crkne ali dobro ispraviće me iskusniji. Da i napomenem da lampica jeste svetlela ali bez nekih nuspojava. Auto je išao normalno, nije "zakucavao" na određenom broju obrtaja niti je ulazio u "safe mode" i slično kao što je kod nekih bio slučaj. E sad što se tiče kupusanja ovako stvari idu redom, trudiću se da opišem sve kako sam ja radio. Prvo otkačiti klemu sa + onda skinuti ecu kompjuter i njegov nosač , nakon toga skinuti cev od turbine do protokomera pa cev od turbine to "egr-a" i cev od izduva do "egr-a" . Posle ovoga će biti moguće skidanje čuvenog egr ventila koji leži ovde ispod šume nekakvih kablova .Inače ventil je skidan ranije ![]() i to nije pomoglo (kompjuter je i dalje izbacivao grešku) pa je savet da se treba očistiti i grana.Dalje...cev za povratni vod goriva , vakum ventil koji se nalazi negde odozgo levo na grani i dve dizne koje idu od pumpe do poklopca motora . Bez skidanja dizni nemoguće je izvući granu napolje, barem ja nisam mogao. Dva šrafa koja su obeležena na slici dole su jako nepristupačna (doduše tako je i sa većinom stvari na ovom motoru ) i jedva da bilo koji kljč može da se uvuče u taj prostor. Posle ovog "planinarenja" usisna grana se može skinuti, i nju drže 4 šrafa sa gornje, 4 sa donje i 1 sa leve strane gledajući odozgo . Ovi šrafovi na vrhu nisu problem medjutim ovi sa donje strane su toliko zavučeni da je potrebno veliko strpljenje a i alat kako bi se odšrafili, nešto poput ovoga![]() . Senzor pritiska koji je spomenut na početku se nalazi ovde . Ja sam koristio benzin kao sredsvto za čišćenje, sve potopio, ostavio da malo odstoji i posle očistio. Od ključeva korišćeno: gedore, okasti i najviše cevasti ključevi. Veličine ključeava 10,12,16,17 i mislim 27 za onaj veliki šraf koji povezuje egr sa cevkom od izduvne grane, da i za šelne okasti "sedmica". Francuski ključ može biti opcija umesto ključa 27.Posle ovoga sam prešao oko 500 km bez paljenja lampice a da li će ostati tako videćemo... |
|
| Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|