Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=18046 |
Stranica 1 od 3 |
Autoru: | kvcali [ 20 Jan 2012 13:52 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Sve je vrhunski pravi izbor motorizacije, nego mislim da si trebao uzeti 4x4, automatski je visak, koliko je teska tvoja po papirima bez 4x4 interesujeme koliko je on tezak |
Autoru: | DesecratoR [ 20 Jan 2012 13:57 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
a mozda si u pravu, ipak je jaci motor. Bogami pruza otpor kad padne kisa, ali i kontrole odrade malo svoje. U svakom slucaju ne bi bilo na odmet da ima 4x4, ali je sad gotovo. Sto se tice tezine, pogledacu, ali sam ranije gledao i mislim da je 1620 kg ili tako nesto. |
Autoru: | webboy [ 20 Jan 2012 14:16 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Fino... mislim, nema ovde sta puno reci, auto je nov i to je to. Niti si ti nesto specijalno radio na njemu, niti si ga cuvao 20 godina, pa da ima sta da se kaze. Naravno, 4x4 pogon je bas steta sto nisi uzeo (a mislim da je ta opcija bila besplatna u nekom promo periodu). E sad... OPC Line... nemoj pogreshno da me shvatish, nista licno... ali meni je to nekako gay totalno. Kao OPC izgled, a pod haubom nista... to kao kad klinci smotaju carapu i stave u kupace gace na plazi... realno. Znaci, ili jesi, ili nisi, a ne da se lazemo ![]() |
Autoru: | DesecratoR [ 20 Jan 2012 14:29 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Pa sto vi svi ovde budzite kola i doradjujete ih? Mislim neki ovde budze automobile od 1xx konja da izgledaju kao da imaju 300. Btw, mislim da je attack da kazes ispod haube nista, mislim 220ks... |
Autoru: | Tempo [ 20 Jan 2012 14:36 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Auto je dobar ![]() i dovoljno je jak ![]() |
Autoru: | dr. babuz [ 20 Jan 2012 14:37 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Vrhunski auto, sta drugo reci, i motor i oprema sve je na mestu ![]() @webboy ovo je OPC line 1, znaci samo nastavci na branicima i pragovi, nisu kompletni branici kao kod OPC Insignie, pa sve i da jesu kakve veze ima sto nije OPC motor pod haubom, 220 ks nije za baciti, zato i postoje Tuning i Styling kao pravci sredjivanja kola |
Autoru: | Nesha [ 20 Jan 2012 14:41 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
fantasticno i savrseno ![]() i taj 4X4 ne znam bas da li je toliko neophodan da treba da zalis sto nemas... sve u svemu, odlicno prevozno sredstvo... P.S. nemoj da citiras prethodni post... ![]() |
Autoru: | webboy [ 20 Jan 2012 14:41 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Pa vidi, zato sam i rekao nemoj pogresno da me shvatis. Na tvom mestu, ja ne bih uzimao OPC Line opciju... ako bih vec isao na OPC izgled, onda bih isao i na OPC motor i mehaniku. Tih 220KS pod haubom je i dalje jako dobra stvar, ali nije OPC. Mozda je ova sala sa klincima i carapama zvucala grubo, izvini zbog toga, nije mi bila namera da te uvredim... ali eto, kad si bas napisao da te interesuje sta mislimo o "OPC Line"-u ... eto to mislimo, tj. to ja mislim. |
Autoru: | strokan [ 20 Jan 2012 14:44 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Одличан ауто! Пре свега нек те дуго служи и без проблема.. 4х4 мислим да нема потребе да узимаш, првенствено јер ти 99% неће никада затребати, а потрошња би била барем 1л већа, што на ову данашњу цену горива уопште није мало. Такође мислим да ниси погрешио што си узео ОПЦ лајн. Сложио бих се са веббојем да је испод хаубе неки дизел мотор или 1.6, али 2.0 турбо од 220кс уопште није за бацање ![]() Све у свему одличан избор, и надамо се да ћеш нам само лепе утиске преносити ![]() |
Autoru: | speedy_ns [ 20 Jan 2012 15:04 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Odličan auto! Savršen izbor motorizacije, a ova boja šampanjca mi je totalno izdrkavanje! Btw jel' ima hlađenje sedišta, ne vidim baš najjasnje sliku instrument table.. |
Autoru: | dzony [ 20 Jan 2012 15:25 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Uf perfektan auto.. |
Autoru: | d3us [ 20 Jan 2012 15:45 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
kad je jedna astra sa dizel motorom mogla da pregura opc izgled, moze i tvoja insignia ![]() super auto ![]() |
Autoru: | DesecratoR [ 20 Jan 2012 15:50 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
webboy je napisao: Pa vidi, zato sam i rekao nemoj pogresno da me shvatis. Na tvom mestu, ja ne bih uzimao OPC Line opciju... ako bih vec isao na OPC izgled, onda bih isao i na OPC motor i mehaniku. Tih 220KS pod haubom je i dalje jako dobra stvar, ali nije OPC. Mozda je ova sala sa klincima i carapama zvucala grubo, izvini zbog toga, nije mi bila namera da te uvredim... ali eto, kad si bas napisao da te interesuje sta mislimo o "OPC Line"-u ... eto to mislimo, tj. to ja mislim. Znas kako, nikad misljenja ne mogu preko interneta na adekvatan nacin da se razmene. Nesto sto tebi ne zvuci grubo, drugom zvuci. A i malo si preterao sa "nista" ispod haube. U svakom slucaju, to je tvoje misljenja i u redu je. Btw, nije totalni OPC izgled, vec su u pitanju samo modifikacije, OPC branici se razlikuju. Auto mi izgledao mocno sa tim, svideo mi se i zato smo burazer i ja odlucili da stavimo. Ukusi su razliciti. |
Autoru: | webboy [ 20 Jan 2012 15:55 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
De gustibus non disputandum ![]() |
Autoru: | DesecratoR [ 20 Jan 2012 16:00 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
webboy je napisao: De gustibus non disputandum ![]() ![]() |
Autoru: | shone190 [ 20 Jan 2012 16:34 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
strokan je napisao: 4х4 мислим да нема потребе да узимаш, првенствено јер ти 99% неће никада затребати Ako ce da vozi kao baba i samo po suvom, onda si u pravu, u protivnom nece moci da prezali sto nije uzeo 4x4 ![]() Ovo pricam iz dugogodisnjeg iskustva, a auto sa prednjim pogonom ne moze da se poredi sa 4x4. Sto se tice samog auta, superiska, samo mi nije jasno dokle bre idu sa tim autima i tezinom, kao imas 220KS ispod haube, turbo, ovo, ono, a 8s do 100kmh ![]() |
Autoru: | DesecratoR [ 20 Jan 2012 16:41 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
shone190 je napisao: strokan je napisao: 4х4 мислим да нема потребе да узимаш, првенствено јер ти 99% неће никада затребати Ako ce da vozi kao baba i samo po suvom, onda si u pravu, u protivnom nece moci da prezali sto nije uzeo 4x4 ![]() Ovo pricam iz dugogodisnjeg iskustva, a auto sa prednjim pogonom ne moze da se poredi sa 4x4. Sto se tice samog auta, superiska, samo mi nije jasno dokle bre idu sa tim autima i tezinom, kao imas 220KS ispod haube, turbo, ovo, ono, a 8s do 100kmh ![]() Moracu da te ispravim. 7.5 sekundi do 100, sto uopste nije lose. Za 4x4 si u pravu, prvom i drugom, nema zezanja po kisi. Ali opet, ne divlja se stalno autom. Prvo zbog rizika da se ne sjebes, a drugo zbog kazni... Nazalost ovo drugo me je strefilo. I to dobro. ![]() |
Autoru: | Nezki [ 20 Jan 2012 16:48 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Prelep auto! ![]() Mnogo mi je lepsi sa ovim felnama nego onim sa mnogo krakova koje ima svaka 2 insignia |
Autoru: | shone190 [ 20 Jan 2012 16:59 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Pa jbm li ga, 7.5s do 100km/h u 2012g je po meni nista specijalno, GSI 16V je isao i brze od toga pre 24 godine ![]() |
Autoru: | d3us [ 20 Jan 2012 17:14 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
au bre... ja mislim da brkate babe i zabe.. ne moze se porediti insignia sa gsi kantom (8s), cak ni najmocniji senator iz doba gsi-a nije isao ispod 7.5, a pogledaj sta insignia ima od opreme i ostalih gluposti, auto nije napravljen za drag, nego za uzivanje ![]() |
Autoru: | speedy_ns [ 20 Jan 2012 17:36 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Da se nadovežem. Ko 'oće performanse neće uzeti limuzinu sa 4/5 vrata. Drugo ovo nije najsnažnijea verzija Insignije. Najsnažnija ide do stotke sasvim brzo. Treće osamdesetih nije bilo ni EuroNCAP-a ni AirBAg-ova ni hauba bezopasnih po pešake itd tako da su zbog svih tih pomagala današnja vozila dosta teža ali i mnogo bezbednija. Četvrto kome su toliko bitne performanse, može da si kupi GT ili Speedstera i da se za ne tako puno para vozi u sasvim solidnim roadsterima kad se saberu uslovi na putevima, nedostatak prave trkačke staze u državi i sve ostalo.. Po meni je ovo savršen izbor za porodičnu limuzinu i zaista jedini ( ali ne previše bitan) nedostatak Insignie kao modela po meni je prednja vuča. |
Autoru: | kvcali [ 20 Jan 2012 17:43 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Cinjenica je da je preteska, opc ima cak 1860kila prazna, sto je mnogo mnogo, zato i nema ubedljiva ubrzanja i performanse, mislim da sa sledecim autom (generacijom) mora da se pozabave tezinom, lake legure celika, aluminijum..., da bi pratili konkurenciju i premijum segmentu, ako hoce da se drze blizu njih |
Autoru: | shone190 [ 20 Jan 2012 17:44 ] |
Tema posta: | Re: Insignia 2.0 Turbo benzinjara, 220ks, OPC-line |
Za porodicnu limuzinu jeste odlican izbor, ali decko ima 22 godine koliko vidim ![]() No nebitno, samo mi se ne svidja koncepcija novih automobila, skoro 2 tone i 200 i kusur KS, a svaki GSI bez rubova te odere k'o frajera ![]() |
Stranica 1 od 3 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |