Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Opel Rekord C 1966 1.7 https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=14475 |
Stranica 1 od 5 |
Autoru: | Supersasha [ 13 Apr 2011 12:42 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
![]() ![]() |
Autoru: | dario opel kadett [ 13 Apr 2011 12:43 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
![]() |
Autoru: | Adam92 [ 13 Apr 2011 12:49 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Bas kao sto je Sasa rekao, ako si deda i hoces da napravis auto kakav si video u svojoj mladosti i svideo ti se, onda fabrika Ali vise od polovine foruma ce ti reci da ga radis u fabriku skroz ... sve neki matorci ![]() ![]() Sto se mene tice, bez preterivanja ali napraviti auto za kojim ce se i mladi okrenuti i pohvaliti auto (oni mladi koji ne vole oldtajmere) ![]() Postoji milion nacina da se auto dobro uradi tako da je to na tebi da odlucis ![]() Samo jedna smernica ... American Muscle! ![]() ![]() |
Autoru: | webboy [ 13 Apr 2011 12:51 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Eh sta ti je nekada bila auto industrija... pazi ti, covek ima auto koji je star 44 godine i motor koji je "malo dotrajao" .... ![]() ![]() Sve da bude fabrikana i sto vise hroma ![]() |
Autoru: | dejanr [ 13 Apr 2011 13:22 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Pohvala tvom dedi da ga je ovako očuvao,ipak ovo je staro 44 godina. Pošto si ti mlad ja se slažem sa Adam92,da ipak treba da se malo auto nabuži,ali najviše u eksterijeru,a za motor da ostane isti,malo da se sredi, ali ipak je na tebi da odlučiš,a naravno i da imaš mnogo žicava jer će biti problema i dugo trajati. |
Autoru: | pistre [ 13 Apr 2011 13:34 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
odlicna osnova za rad ! uzivanje je raditi na autu u ovako dobrom stanju, a ne da se patis sa krpljenjem trulezi i slicnog, samo napred ![]() |
Autoru: | Power_Woofer [ 13 Apr 2011 13:56 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Moje misljenje je da bi trebalo zadrzati prvobitni izgled, a naravno da bi trebalo da se enterijer modernizuje, kao i da mu se promeni boja. Mada je to sve estetski, to je najmanji problem na koji nailazim. Najvecu prepreku mi prave motor i menjac. Dvoumim se, ili da ih menjam zajedno ili da ih zadrzim? Ne bi ih razdvajao, tipa da jedno ostavim a drugo promenim... Imam i veliki problem sa karburatorom koji ima automatski sauh. Probao sam da ubacim neke polovne koje sam nabavljao ali nije to to. U svakom slucaju hvala na dosadasnjim savetima, pomogli su mi u kom pravcu da razmisljam. Ako imate jos neke predloge znacice mi... pozdrav ![]() |
Autoru: | zux [ 13 Apr 2011 14:21 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
wooow kakva osnova za rad napravi od njega auto kakav si oduvek zeleo da imas svako od nas bi ga odradio na drugaciji nacin npr. ja vec 2-3 godine imam zelju da se upustim us lican projekat (ali situacija je takva da nikako da zavrsim postojeci, a kamoli da zapocnem novi) npr. moj san je... spolja uradjen po uzoru na americki muscle car, neka opasna boja, hromirani detalji, opasne felne u istom fazonu i malo vece spustanje motor i podvozje bih ipak skroz modernizovao, npr. motor, menjac, trapovi sa omege B (npr. neki od velikih benzinaca sa restajling varijante), jer realno u tom segmentu su automobili ipak znacajno napredovali od dana kada je proizveden ovaj lepotan, pa do sada enterijer, tabla, volan, sedista i sl. ostaviti originalne, samo ih odraditi u pravu kozu sva moguca oprema ubacena, podizaci, klima i sve sto moze da ti padne na pamet (takodje prebaceno npr. sa omegeB), neka opasna muzika, koja bi se izgledom uklopila u vintage look enterijer da sve bude ekstra komforno, luksuzno i udobno, da nemas na cemu da pozavidis vozacima novih automobila, a da opet imas u vlasnistvu jedan komad istorije, fenomenalno sredjen primerak najboljih godina auto industrije a sad da se ustinem i probudim, jer cu na ostvarenje ovog sna ipak morati malo da pricekam ![]() nadam se da ces ti uspeti da uskoro ostvaris svoje zelje vezane za ovaj auto sve u svemu, slusaj svoje srce i svoj novcanik ![]() naravno, ako imas neku dilemu tu smo da pomognemo |
Autoru: | kadjo [ 13 Apr 2011 14:46 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Bas je dobro ocuvan. ![]() Upravo gledam slike ovog auta i slusam Guns N Roses - Knocking on heavens door.Neverovatno daje inspiraciju ![]() |
Autoru: | strokan [ 13 Apr 2011 14:56 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Odlican auto u odlicnom stanju ![]() Sto se tice promena spolja, samo boja, neke felne i spustanje. Pravi motor za njega bi bio 3.0 redni ![]() |
Autoru: | Supersasha [ 13 Apr 2011 16:10 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Nije bas kao tvoj ali ja bih vako nesto ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 13 Apr 2011 17:48 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
ovo što je supersaša stavio kao predlog se meni lično i više nego sviđa. Spolja treba da ostane kakav jeste + neke sitne modifikacije koje samo poznavalac može da provali da su rađene. Što se tiče mene ovako nešto je vrh: http://www.seriouswheels.com/pics-1970- ... 24x768.jpg I što kaže ZUX enterijer bih malo modernizovao sa klimom i naravno odvezao auto kod tapetara da ga iznutra napravi kao novog. Ako hoćeš nešto modernije: ![]() |
Autoru: | volim_opela [ 13 Apr 2011 22:53 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Mozda je nekome to penzionersko razmisljanje (iako imam 31. godinu), ali ja smatram, da ako je neko mogao da auto sacuva u originalnom stanju tolike godine, to treba postovati i nastaviti u istom pravcu! Lako moze da se prepravlja, menja, budzi i ostalo, ali se tesko vraca u fabricko stanje, a ovom autu ne treba vracanje, jer je ocuvam maksimalno, nego mu samo treba srediti ono sto je pohabano i lose, ali PO MOM MISLJENJU, koje niko nije u obavezi da usvoji, jer privatna svojina daje maksimalno pravo u odllucivanju! Znaci, PO MENI, popravka onoga sto je dotrajalo, ali pritom sredjivanje na nacin da mu vraca stari sjaj! Ovi automobili su retkost i to treba imati u vidu i posmatrati na taj nacin. Dakle, pored ovoga sto sam napisao, eventualno ubacivanje nekih detalja koje sam zelis, ali ako pritom ubacivanjem tih detalja ne ostecujes originalno stanje i ako vadjenjem tih stvari, kad ti dosade, auto ostaje u fabrickom stanju. Mislim da sam bio jasan! Zelim ti svu srecu i uspeh u radu! ![]() |
Autoru: | Adam92 [ 13 Apr 2011 23:11 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Da se razumemo, ja kad kazem da treba auto ovog tipa da se odvoji od fabrike, ne mislim na budzenje tipa branici sa buvljaka, neonke i svakave gluposti koje se stavljaju na novija kola, nego samo blago odvajanje od fabrike da bi auto bio jedinstven (bez obzira sto to vec delom jeste) Vladin predlog (zuti rekord) je i vise nego dobar (vuce na muscle auto) ![]() I naravno, motor nikad ne moze da bude previse moderan, nebitno koji je auto u pitanju. Tako da, sto se motora tice, neka mrcina sa sto vise snage! ![]() |
Autoru: | Night Rider [ 13 Apr 2011 23:21 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Ja i zux imamo isti san ![]() Meni je ovaj zuti iz Vladinog posta prelep ![]() |
Autoru: | salemanta dc [ 13 Apr 2011 23:27 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
auuu kakav auto ![]() E sad sta raditi ? Dobices 1000 predloga dobrih-losih ,ali opet ti moras da odlucis .ja bih tu samo 2.5 dobru felnu obavezno veliki ET ,spustiti ga obavezno i dobri amortizeri ![]() ![]() |
Autoru: | vlada33 [ 14 Apr 2011 00:01 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
evo i ja kao mladi penzionerda provalim koju... motor,menjac, promeniti (odradice posao i c20ne,ovaj auto je relativno lak,najvise zbog registracije) enterijer i tablu u kozu neku dobru boju i farbanje i naravno neke felne uz clasic auto protiv sam klime i podizaca i ostalih elektronskih cuda jer ovo ipak treba da ostane clasik,sto se tice motora ja imam razlog zasto kazem da se menja a to je odvratna potrosnja ovog sto je pod haubom a uz to nikako ne ubrzava... enterijeru bi svakako dobrodoslo obnavljanje a kad je vec toliko godina u porodici zasto da se ne odraddi u fulll boja je naravno propala od stajanja i ja bih izbegao vracanje fabricke boje NARAVNO BEZ FELNI NISTA |
Autoru: | d3us [ 14 Apr 2011 00:46 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
americki automobili su i 50ih imali elektronske podizace i stakala, gepek se otvarao na dugme, pa su opet klasici, a to sto ja na jebenoj astri iz 2002. godine nemam podizace na zadnjim vratima je posebna prica... tako da ja to apsolutno podrzavam, pravis auto da ti u njemu bude sto lepse i ugodnije, sem ako ga ne spremas da ga cuvas u garazi i pokazujes prijateljima kad dodju ![]() kozu ne bih stavljao, ali moze neko osvezenje enterijera boju promeni jer ova je bas nekako kenjkava LOL u motore se ne razumem, ali felne bi mogao neke da stavis, samo nemoj dodavati suvisne delove poput nekih spojlera i slicno.... pa polako.... kad sta stignes i mognes ![]() |
Autoru: | Bojan_NBG [ 14 Apr 2011 01:47 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Motor menjati definitivno, ali prvo sam odluči jel hoćeš nešto do 2000 kubika ili preko, pa ćemo onda dalje ![]() Boja je opet tvoj izbor, crna, siva, apple candy, narandžasta, žuta... Sve ostalo su ti već rekli, sam vidi koliko si spreman da uložiš u taj auto, pa se vodi prema tome ![]() |
Autoru: | Bane66 [ 14 Apr 2011 20:09 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Ajd kad svi daju svoja vidjenja i savete za radove, da dam i ja! Ja bih prodao sve sto imam da skupim dovoljno para da ovakav auto preradim u transformersa! E to je nesta posebno,...em klasik stil,...em nema nista modernije na trzistu! ![]() ![]() Kako god,...samo gledaj da te volja ne napusti a radi ga kako god ti volja i zelja! ![]() |
Autoru: | pboskovicyu [ 15 Apr 2011 00:40 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Moje ti je misljenje da bi trebalo promeniti neke stvari ali da najveci deo ostane fabricki, a da to sto promenis sacuvas kako bi u svakom trenutku mogao da vratis na original ako pozelis nekada u buducnosti.... Ja bih jedino promenio boju, felne i motor. Mozes da stavis bilo koji veci CIH 1.9 2.0 2.2 ili 2.4 bez ikakve prepravke jer su njihovi blokovi motora isti kao i na tvom 1.7.... |
Autoru: | e16se [ 16 Apr 2011 20:01 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
classic...bolje restaurirati nego budziti ![]() |
Autoru: | vaske68 [ 01 Maj 2011 22:03 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
Fantasticno! Uz duzno postovanje svih kolega na ovom forumu i uz zelju da nikog ne uvredim ili osporim njegovo misljenje jednostavno ne mogu da se uzdrzim od svog komentara!Lako je danas kupiti auto sa svim mogucim"novotarijama" poput klime,air bag-ova,200ks,racunarom koji kontrolise sve zakljucno sa kontrolom pritiska u gumama i naravno vecinom izradjen od recikliranih materijala,ali ovakav vise nazalost ne!Dedi svaka cast jer ti je ostavio ne samo auto vec i komad istorije Opela!Tema me je privukla jer je moj otac vozio rekorda iz 66-te sa dvoja vrata i okruglim stop lampama u crvenoj boji jos davne 1968god.Prosta,jednostavna i neunistiva opelova mehanika,taj auto nezna da stane osim ako mu ne nestane benzina u rezervoaru!Na sve to dodati jos i prvog vlasnika,prvu boju i originalno stanje pa sta reci-ne "ubijaj" mu dusu! |
Autoru: | chile [ 02 Maj 2011 16:02 ] |
Tema posta: | Re: Opel Record C 1966 1.7 |
bas lep primerak ![]() ![]() obavezno pretresi limariju da nema nesto skriveno ![]() i obavezno sto vise zastita, jer ako je auto dugo stajao a ti krenes da ga vozas nece biti bas najbolje za lim... |
Stranica 1 od 5 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |