Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

AstraJ GTC 2.0 165ks sport
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=35537
Stranica 3 od 6

Autoru:  MiskoBgd [ 06 Feb 2017 23:42 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Zavisi gde ces da ih menjas :)

Ne pise ti lokacija u profilu tako da pojma nemamo u kom gradu zivis :)

Autoru:  brankko [ 06 Feb 2017 23:56 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Ne znam koliko se razlikuju cene za J i G, ali mene su Eibach Pro-Kit sa Äetiri nova amortizeta i zamenom izaÅ¡la 450€ bruto sve https://www.drive2.com/l/6312966/

Autoru:  Cr4ckFox [ 06 Feb 2017 23:57 ]
Tema posta: 

Iz Sombora sam. Generalno me zanima kako se krecu cene

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  Cr4ckFox [ 07 Feb 2017 00:07 ]
Tema posta:  AstraJ GTC 2.0 165ks sport

brankko je napisao:
Ne znam koliko se razlikuju cene za J i G, ali mene su Eibach Pro-Kit sa Äetiri nova amortizeta i zamenom izaÅ¡la 450€ bruto sve https://www.drive2.com/l/6312966/

Pa nije ti bas mnogo legao auto pogotovo napred, jel vremenom otisao jos dole za cm? Kakva je udobnost posle zamene amorta i opruga u odnosu na fabriku?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  brankko [ 07 Feb 2017 00:37 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

To je bilo odmah posle zamene. Posle je napred legao joÅ¡ malo. To su kao one opruge za -30mm. Tada, u tom trenutku je bilo savrÅ¡eno. SpuÅ¡ten taman koliko treba, a udoban i dalje. Posle je legao V6, pa se je auto napred sada maksimalno pobden i sad istresa kamen iz bubrega. Udobnost se graniÄi sa neupotrebljvišću, ako put nije odliÄan, ali mi je žao da ga podižem sada...

Autoru:  Cr4ckFox [ 07 Feb 2017 01:01 ]
Tema posta: 

Au pa kako da je toliko otisao u krajnost po pitanju neudobnosti pogotovo sto je prokit blaza opcija spustanja u odnosu na sportline koja je znacajno niza i osetno tvrdja varijanta?! A skontao sam kasnije da je legao... Ja ne mislim menjati amortizere i ovo sto gledam na netu astre j gtc sa prokitom budu taman, nadam se da nece biti mnogo tvrdji od fabrike.
Zaboravih te pitati jesi uzeo prokit ili sportline? I da li si bas striktno uzeo model opruga za tvoj model auta? Mene su cak posle kupovine kontaktirali da im dam sve podatke auta da nebi bilo greske. Eibach je ozbiljna firma i kad kazu da opruge spustaju 30mm to mora biti to a ne da kasnije legnu 50mm . Zato te sve to pitam. Inace mocna ti je jurilica

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  brankko [ 07 Feb 2017 01:15 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Uz Eibach idu fabriÄki amortizeri i to je skroz super opcija. Meni je legoa jer je sad motor teži, pa bi trebao i neke druge opruge. Tebi će biti sktoz ok fabriÄka opcija. Mada, iskreno, ne znam nikoga ko je na Astri J stavljao Eibach. Znam da su na G i H svi zadvoljni.

Autoru:  Cr4ckFox [ 07 Feb 2017 01:31 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Ovo je sve astra j gtc 2.0 165ks kao moja i sve su sa prokit eibachom


Slika
Slika

Slika

Autoru:  Day Walker [ 07 Feb 2017 18:34 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

AKo nije tajna, koliko te izasao prokit?

Autoru:  Cr4ckFox [ 07 Feb 2017 20:49 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Day Walker je napisao:
AKo nije tajna, koliko te izasao prokit?


Naravno da nije, neka akcija 150e

Autoru:  Day Walker [ 08 Feb 2017 18:57 ]
Tema posta:  AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Odlicna cena.
Sad jos da saznam dal ima neke razlike kad auto ima flex-ride.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autoru:  Cr4ckFox [ 08 Feb 2017 20:11 ]
Tema posta: 

To vec nebih znao, moja gtc nema flexride jer je po defaultu vec sport vesanje ali poslali su mi mail sa pitanjima da potvrdim koji je motor u pitanju, godiste, konjske snage i da li ima flexride tako da verovatno ima razlike u modelu opruga .

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  Cr4ckFox [ 08 Feb 2017 20:27 ]
Tema posta:  AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Day Walker je napisao:
Odlicna cena.
Sad jos da saznam dal ima neke razlike kad auto ima flex-ride.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reci mi koliko se i u cemu razlikuje voznja u sport modu u odnosu na normal?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  Day Walker [ 08 Feb 2017 21:37 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Razlika je osetna, manje se ljulja, tvrdji je, volan je tezi i odziv na gas je daleko bolji.

Autoru:  roblack [ 08 Feb 2017 22:54 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Au brate, ovo je zlo. Salji slike cim stavis letnji set :)

Autoru:  Cr4ckFox [ 08 Feb 2017 23:04 ]
Tema posta:  AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Day Walker je napisao:
Razlika je osetna, manje se ljulja, tvrdji je, volan je tezi i odziv na gas je daleko bolji.

Upravo tako kako si opisao se ponasa moja gtc pa me malo i strah sta me ceka sa spustanjem doduse sa dobrim eibach prokitom kojeg hvale ali eto, videcemo...


Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  Cr4ckFox [ 08 Feb 2017 23:15 ]
Tema posta:  AstraJ GTC 2.0 165ks sport

roblack je napisao:
Au brate, ovo je zlo. Salji slike cim stavis letnji set :)


Druze sve mi se cini da cu ostati na ovim 18 jer je izbor 19 ili 20 jezivo mali za 5x115 rupe... Jedino spustanje resivo :)



Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  zrnkemiki [ 13 Feb 2017 05:39 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Cr4ckFox je napisao:
Day Walker je napisao:
Razlika je osetna, manje se ljulja, tvrdji je, volan je tezi i odziv na gas je daleko bolji.

Upravo tako kako si opisao se ponasa moja gtc pa me malo i strah sta me ceka sa spustanjem doduse sa dobrim eibach prokitom kojeg hvale ali eto, videcemo...


Sent from my SM-G900F using Tapatalk



Veruj mi da ima razlike u odnosu na to dobro ponasanja i kad prebacis u Sport.
Imam nesto takvo na Astri H, ona je fabricki sa nijansu tvrdjim i kracim oprugama jer ima Sport sasiju, pa kao takva lezi odlicno, a kad prebacis u sport, prava stvar + odziv gasa + volan. :love:

Inace, ti si dosao sa FLCS, zapamtio sam te od tamo. :wink:

Autoru:  Cr4ckFox [ 15 Feb 2017 12:33 ]
Tema posta:  AstraJ GTC 2.0 165ks sport

zrnkemiki je napisao:


Veruj mi da ima razlike u odnosu na to dobro ponasanja i kad prebacis u Sport.
Imam nesto takvo na Astri H, ona je fabricki sa nijansu tvrdjim i kracim oprugama jer ima Sport sasiju, pa kao takva lezi odlicno, a kad prebacis u sport, prava stvar + odziv gasa + volan. :love:

Inace, ti si dosao sa FLCS, zapamtio sam te od tamo. :wink:


Da da jesam... :)

Opet da se vratim na sport dugme, mislis da obiÄna astra J (hatchback sa 5 vrata ili karavan ) koje imaju tu opciju, da se prebacivanjem na sport dobija sportski-ji auto od već fabricki odradjenog sport modela kao Å¡to je moja gtc?

InaÄe stigle opruge :)

Slika



Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  Day Walker [ 15 Feb 2017 15:14 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Naravno da da, zato sto je sportsko vesanje, takozvano adaptivno u pitanju. :)
Ko ne veruje, moze isprobati.
Ti imas najobicnije vesanje kao i Astra J bez flex-ride sistema.

Autoru:  Vladarr [ 15 Feb 2017 16:22 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Bas volim tu sport tipku. Mozda moze i u J da se ubaci naknadno pa da imas bolji odziv na gas.

Autoru:  Cr4ckFox [ 15 Feb 2017 19:25 ]
Tema posta:  AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Day Walker je napisao:
Naravno da da, zato sto je sportsko vesanje, takozvano adaptivno u pitanju. :)
Ko ne veruje, moze isprobati.
Ti imas najobicnije vesanje kao i Astra J bez flex-ride sistema.

Voleo bih da probam a za ovo da imam obiÄno vesanje mislim da gresis.
Izvuceno od broja Å¡asije, pretposlednja stavka: Slika

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  Cr4ckFox [ 15 Feb 2017 19:26 ]
Tema posta:  AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Vladarr je napisao:
Bas volim tu sport tipku. Mozda moze i u J da se ubaci naknadno pa da imas bolji odziv na gas.

Pravite mi zazubice :)
Pa jel postoji opcija da se to ubaci?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autoru:  Day Walker [ 15 Feb 2017 19:46 ]
Tema posta:  AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Neces dobiti nista sport dugmetom bez celog setupa. Ako je do odziva gasa, to moze drugacije.
Flex-ride je inace adaptivno vesanje. Kod tebe su nize opruge.
Adaptivno vesanje ima 3 mode voznje: normal, tour i sport. U zavisnosti od stila voznje, prepoznaje i prilagodjava tvrdocu amortizera u odnosu na voznju.
To se ne moze postici bez tih amortizera.
Ako nadjem klip kad budem za kompom, okacicu da vidis kako to radi u praksi.
To je uz AFL i kozna sportska sedista najbolji deo dodatne opreme kod J (prema mom misljenju). :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autoru:  MiskoBgd [ 15 Feb 2017 20:32 ]
Tema posta:  Re: AstraJ GTC 2.0 165ks sport

Do jedno 150 000km dok ne pocnu da crkavaju amortizeri :) Posle je jedan 400e, tako da je Flex Ride odlicna opcija kad kupujes nov auto :)

Stranica 3 od 6 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/