Ko me poznaje (ili je makar citao neku od garaza) zna da ja ovo moram da pretvorim u pricu

.
Firma mi je ponudila sluzbeni automobil pod dobrim uslovima, to sam prihvatio, porucio VW ID.4 i ceka se njegov dolazak.
Iz tog razloga, prodata je Insignia - automobil tih dimenzija, te kubikaze, snage - zadrzati za maleni grad poput Nojburga (pre svega finansijski) - apsolutno nije imalo smisla.
I tu dolazimo do lepotice iz naslova. Potreban nam je bio automobil za grad (jer radim u Minhenu) te supruga koja ostaje sa dvoje male devojcice mora biti mobilna.
Mesec dana listanja oglasa....gledao sam svasta, ali nekako uvek zavrsavao na Astri G/J, Merivi/Zafiri A, Corsi C....i nakon mesec dana, pojavljuje se oglas - Astra H, siva, slikana na nekom sumskom putu, 45.000 km, 3.950€, 1 vlasnik. Odusevim se kao malo dete, zovem broj i dobijam informaciju da je vec njih troje zakazalo da pogleda automobil. Prolazi 48 sati, oglas je i dalje aktivan....zvoni mi tel - zelis li jos uvek da pogledas Astru? Da li da pokusam da objasnim koliko sam bio srecan? Svaba preko telefona poootpuno nezainteresovan i vrlo drzak....bezobrazan. Kratim razgovor i zakazujem termin da pogledam Munju. Odlazim u selo Burgebrach i nakon pregleda i kratke voznje dogovaramo cenu 3.100€ i kupujem automobil.
E sada najlepsi deo i sustina price

. Astru kupujem od prvog vlasnika sa 45.xxx km na satu. Odrzavana u ovlascenom servisu do 2020-te. Ono sta mi se nije bas svidelo je da su servisi radjeni svake 2 godine (nije puno kilometara izmedju i vrv su ga tako savetovali zbog male kilometraze). Poslednji servis 2023-ce na 43.xxx km u "slobodnom" servisu.
Automobil nakon kupovine 2009 dodatno kompletno voskiran odozdo. Od prvog do poslednjeg dana u garazi. Deda od kog sam auto kupio nema porodicu, dakle jedini se on u njemu vozio (sto i stanje enterijera/patosnica def dokazuje). Ono sto me je fasciniralo - u Astri je jos uvek akumulator iz 2009-te godine

. Gume na njoj pri kupovini su bile DOT 2009 - dakle prva ugradnja

. I prve orginalne patosnice u neverovatnom stanju

.
Sto se tice opreme - automobil poseduje dizalicu, isteklu prvu pomoc, rezervni tocak i kljuc. Dakle - nema aaapsolutno nista

. El. stelovanje retrovizora i prednji el. podizaci - to je sve.
U planu mi je: zadnji el. podizaci, unutrasnji retrovizor sa opcijom samopotamnjivanja, CD70 ako nadjem (ili makar opcija sa potrosnjom i dometom).
Ono sta je odmah uradjeno: Michelin CrossClimate Gen 3 x 4, diskovi i plocice ATE x 4, rashladna tecnost, ulje Liqui Moly TopTec 4200 5W-30, mann filteri: ulja, vazduha, kabine, svecice original GM (kupljene u ovlascenom).
Sve sem guma odradio sam na parkingu (sto je ovde poprilicno nezgodno i kaznjivo) ali ovde toliko budu bezobrazni sa cenama da sam iz nekog inata odradio sve sam #ponosannasebe hahahha
Uglavnom - ostalo da se uradi: zamena kocionog ulja - to cu vrv zakazati u ovlascenom. I porucen je kompletan set zupcenja Gates PowerGrip + Gates PK razvod iz iste serije. Ukoliko Astra bude dolazila u Srb - to ce raditi (zna se) covek koga izuzetno postujem i cenim (bas kao i njegov nacin rada) - gosn. Goran Ristic. Uz to, zelim i ovde da mu se zahvalim sto mi je po ko zna koji put pomogao svojim znanjem i savetima - Godzo hvala veliko.
Sa autom smo vec napravili 1.500 km i verujte - jako sam srecan

. Ja jedva cekam da sednem u taj automobil i provozam ga

. Par veceri se desilo da samo izadjem, sednem i bez ikakvog cilja/posebnog razloga provozam 50-ak km

.
Toliko me odusevljava cinjenica da tako star automobil moze da bude tako sacuvan i pre svega tako utegnut da je (meni licno) izuzetan uzitak da je vozim

.
Bas sam se raspisao....ko je stigao do kraja - cestitam - od 11.07. sam u Kragujevcu i rado castim pivo haha.
A evo i par slicica:














