Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 01 Nov 2024 01:08

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Dijagnostika
PostPoslato: 29 Jul 2014 10:35 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2014 09:44
Postovi: 10
Lokacija: Beograd
Ime: Zoran
Opel: Vectra b gl plus 2.0 dth
Jel moze preporuka za dobrog majstora u Beogradu...za vectru b, 1999 god, DTH, da mi izvrsi dijagnostiku zasto mi se pali Check engine lampica i da proveri da li turbina radi i ako radi da li dobro radi ? Znaci samo dijagnostika da budem 100 % siguran, kada kaze da je to, da to bude to a ne nesto deseto....I ako znate koliko bi odprilike kostala sama dijagnostika bez otklanjanja kvara ?
Ono sto se meni pokazuje u toku voznje to je da se pali Chek lampica posle 5 sec kada se izbaci u ler, i kada krenem lampica se ugasi, nece da se ugasi ako samo dodajem gas i stojim u mestu, nego samo kad krenem i kada se povecaju obrtaji e onda se ugasi....
I pali se negde oko 130km/h kada vozim, e onda kada se upali lampica onda auto duplo slabije prima gas...Pa moram da ga ugasim i opet upalim i onda se ona ugasi....
Menjan je protokomer i prelivna creva i ciscena je usisna grana i opet isto....Malo bolje vuce...
Da li moze biti da je razlog Erg ventil ? Da se zbog njega pali lampica ?
I da li moze da erg bude razlodg sto se ne pali turbina ?

Dajte mi nekog dobrog majstora, proverenog da mi izvrsi dijagnostiku, da budem nacisto.....
Hvala unapred....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dijagnostika
PostPoslato: 29 Jul 2014 10:58 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Jun 2012 04:57
Postovi: 1736
Lokacija: Mladenovac
Ime: Dusko
Opel: Astra G 2.0 DTI, Corsa D 1.2
Garaza: pogledaj
To što ti nakon 130km/h duplo slabije prima gas je zato što ti je auto u safe mod-u. ECU ograničava broj obrtaja motora. Razlog zašto auto odlazi u safe mode može da bude...
I EGR i sto čuda.
Dok ti neko ne preporuči dobrog majstora, pokušaj sam da uradiš ovo viewtopic.php?f=147&t=6345
ili ovo
viewtopic.php?f=147&t=5150

Postavi ovde koje kodove dobijaš.

_________________
That kid's on dope!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dijagnostika
PostPoslato: 29 Jul 2014 13:02 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Feb 2013 16:59
Postovi: 894
Lokacija: Valjevo
Ime: Marija
Opel: Nekad...Vektra 2.0 DTI
Pusti PP osobi pod nickom Godza :ok:

_________________
~ˇ^˘°˛`˙´˝¨¸¨˝´˙`˛°˘^ˇ~


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dijagnostika
PostPoslato: 29 Jul 2014 23:30 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2014 09:44
Postovi: 10
Lokacija: Beograd
Ime: Zoran
Opel: Vectra b gl plus 2.0 dth
Danas sam sasvim slucajno saznao da brat mog kolege sa posla popravlja automobile, pa mi je kolega daok sam ja radio odvezao auto kod njegovog brata na opravku u vezi turbine i paljenja Check lampice.....
Dosao je do zakljucka da je turbina radila ali nije mogla da radi dobro jer je otisao kako sam Ja razumeo neki vakum ventil pa je onda turbina puna ulja, zamenio je taj vakum ventil i trebalo bi ovih dana da odem da mi sve to ocisti od ulja, jer tu ne sme da bude ulje samo vakum....I rekao je da moze biti da kada se to ocisti od ulja da vise nece paliti Check lampicu, a i ako se opet upali to moze biti samo jos Erg pa kada njega zameni onda je 100 % sigurno da se nece paliti lampica Check Engine.....Aj da vidim, bas me interesuje....

A nevezano za ovo hteo sam da pitam posto mi je kolega rekao da trebam menjati pkk kais, spaner i roler, posto ima neki cudan zvuk koji proizvodi pkk kais....

A interesuje me na koliko kilometara se menja taj kais i dali kada se menja taj kais da li se uvek menja spaner i lorer ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dijagnostika
PostPoslato: 03 Avg 2014 07:31 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2014 09:44
Postovi: 10
Lokacija: Beograd
Ime: Zoran
Opel: Vectra b gl plus 2.0 dth
Posle odlaska kod majstora mogu reci sledece :

Remontovan erg ventil, Zamenjen vakum ventil na desnom kosu...
Taj vakum ventil na desnom kosu on je bio uzrok da mi se turbina napuni uljem i da zato nije dobro radila, kada je on zamenjen i ociscena turbina od ulja, auto duplo bolje vuce, vuce odlicno....S tim sto mi se sada pali check lampica samo kada je motor hladan, tj. dok kazaljka koja pokazuje temperaturu ne predje one prve tri plave crtice, kada njih predje onda se uopste ne pali...Ali dok je u okviru njih i dalje se na leru upali lampica....
Majstor mi kaze da moze biti da je ostalo vralo malo ulja posle ciscenja i da zato pali lampicu...Da ce vremenom to ulje da sagori i da nece vise paliti....
Ja imam dilemu jer zasto pali na leru kada je motor bas hladan a ne pali kada je poluhladan ili vruc ?
A rekao mi je da treba jos zameniti crni vakum ventil na usisnoj grani....
Molim Vas ako mozete da navedete sta bi jos trebalo pogledati da mi se vise ne pali Check engine lampica na leru kad je motor hladan....

Hvala unapred....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dijagnostika
PostPoslato: 03 Avg 2014 21:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Feb 2013 16:59
Postovi: 894
Lokacija: Valjevo
Ime: Marija
Opel: Nekad...Vektra 2.0 DTI
Pa jeftinije ti je da ga nakacis na dijagnostiku i da ocitas gresku nego da sve redom menjas ili popravljas.. Ne verujem da ce ti iko uzeti vise od 1000din da ti ocita i izbrise greske.

_________________
~ˇ^˘°˛`˙´˝¨¸¨˝´˙`˛°˘^ˇ~


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs