Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

alternator - punjenje
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=9971
Stranica 2 od 3

Autoru:  Prota [ 29 Apr 2013 22:06 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

Naravno, moram ukloniti kvar pre stavljanja drugih akumulatora.
Jbt, stvarno je održavan, sve uredno i vidi šta se desi, kod drugih vise žice na sve strane pa ništa, bem ti struju.
Javljam šta je bio problem...

Autoru:  daco [ 30 Apr 2013 08:41 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

da se i ja nadovezem,kadet 1.3 i ,pri merenju pokazuje 13,8 v bez potrosaca kada upalim svetla 13,2 v , masa je dobra proverena, ali desava se da napon na unimeru pada na 2 volte ili 5 itd i odmah se vrati na 13,8 v,to traje manje od sekunde ,verovatno postoji neki prekid u alternatoru,ako je neko imao slicnih problema cisto da znam sta da ocekujem kada odem kod majstora a i u planu je jedan duzi put ,nebih da budem u neizvesnosti?? u pitanju je bosch 55 A

Autoru:  Prota [ 30 Apr 2013 09:27 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

Verovatno ti je regler stradao pa zato varira napon.
A što se mog problema tiče, sve je izazvao anlaser, nešto je u njemu napravilo spoj, sve je unutra izgorelo.
Akumulatori mrtvi, nemaju trunke struje.
Ostaje još da se vidi da li je alternator preživeo...

Autoru:  bozza [ 30 Apr 2013 09:55 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

daco je napisao:
da se i ja nadovezem,kadet 1.3 i ,pri merenju pokazuje 13,8 v bez potrosaca kada upalim svetla 13,2 v , masa je dobra proverena, ali desava se da napon na unimeru pada na 2 volte ili 5 itd i odmah se vrati na 13,8 v,to traje manje od sekunde ,verovatno postoji neki prekid u alternatoru,ako je neko imao slicnih problema cisto da znam sta da ocekujem kada odem kod majstora a i u planu je jedan duzi put ,nebih da budem u neizvesnosti?? u pitanju je bosch 55 A


kad padne napon kad ukljucis potrosace,napon prvo premeri na alternatoru pa onda na klemama. ako se javlja osetna razlika izmedju dva merenja,kupi u elekro-radnji dodatni kabal,deblji,uradi na oba kraja papucice i direktno ga povezi na relaciji alternator-akumulator.

Autoru:  igorman [ 30 Apr 2013 10:19 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

Dobra tema :-D

Autoru:  daco [ 30 Apr 2013 11:15 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

pad napona se desava i sa i bez potrosaca,traje manje od 1 sekunde,nema drasticne razlike u naponu kada merim na alternatoru i akomulatoru,mozda regulator napona ima los kontakt i pravi taj prekid... ili mozda nesto drugo...

Autoru:  igorman [ 25 Jun 2013 08:44 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

ja sam imao problem sa alernatorom, imao sam stari boschov od 45 A ujutru upalim 14.00 puni upalim svetla pada napon nakon sat vremena voznje stanem akumlator nema snage da vergla. Sada sam ubacio od 70 A alternator on mi puni 14.4 bez svetla sa svetlima i ventilatorom ravno 14.00. Ali pri prvom startu mi mnogo bolje puni. Zasto se to desava?
E da kada sam stavio ovaj jaci alternator svi problemi sa paljenjem posle voznje od saticak vremena su nestali isto tako vergla kao prvo paljenje... eto toliko od mene u kratko :aplauz:

Autoru:  Milan_GSi [ 25 Jun 2013 09:05 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

Pa previse potrosaca za 45A i onda nema jos struje da puni akumulator vec ga prazni da bi "podmirio" sve potrosace ...

Autoru:  daco [ 16 Avg 2013 20:26 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

nadjem danas na otpadu regler ,bio na kadetu kockici ,montiram na moj alternator ali nema oznake koliko volti vec nesto pise sto nepise na mom regleru i sada puni 14,47 v bez potrosaca struja je sada osetno bolja,sa starim reglerom je punio 13,8 v,e sada ono sto me brine da to nije prejaka struja s obzirom da je auto monopoint i da ima motorni kompjuter da nedodje mozda do przenja :rostilj: crkavanja kompa ??

Autoru:  Markius [ 16 Avg 2013 21:00 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

nista ne brini. samo gas i uzivaj.

Autoru:  Milan_GSi [ 16 Avg 2013 23:01 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

To je ok napon, neces imati problema ...

Autoru:  Bane66 [ 16 Avg 2013 23:33 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

Uvek mora da se nadje neko da udari kontru :D
Ovog puta cu to biti ja! ;)

14,47 je previse za konstantno punjenje. Osim sto trpe celije akumulatora, crkavace i sve sijalice na kolima. ECU ce verovatno izdrzati,..ali,..uvek ima to ali.
14,2 je neki siguran maksimum na duge staze. ;)

Autoru:  Markius [ 17 Avg 2013 00:13 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

ih bane proizvodjac akumulatora stavlja da je normalno punjenje 13.8 do 14.4 i za 0.07 je previse. Ma uopste tih 0.2v za koje ti umanjujes su sitna da bi se uopste polemisalo da je to mnogo. Jedino ako tvoj bmw puni 14.2. :D(sala, bez uvrede) msm dosta ljudi kaze i 13.6 je ok, tako da sa tih 14.47 je sigurno sigurniji na duze staze nego sa tih 13.6 sa potrosacima. I plus bez potrosaca je rekao da mu je a kako su svetla obavezna, muzika jos se nesto nadje to mu dodje na 14.3-14.4 sto je sasvim ok.

Autoru:  Bane66 [ 17 Avg 2013 10:09 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

:D ..bmw je oko 14,...ne moze da postigne 14.2 ;)

Samo govorim iz nekog elektricarskog iskustva, nista vise ;)

Autoru:  chile [ 18 Avg 2013 01:09 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

da li se neko susretao sa problemom da kada se ugreje fino motorni prostor opadne punjenje,
kada je hladan puni ravno 14v koliko god da se optereti,
kada se zagreje na nekih 90-100c pada napon na ukljucivanje svakog potrosaca pa zna da padne i do 12v,
a ako se vozi konstantnom brzinom i temperatura bude ispod 90c puni 13.5v

Autoru:  Bane66 [ 19 Avg 2013 00:14 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

Bojane, kao prvo, reci gde, tj, na kojim tackama si merio napon. Nadam se da si merio na samom izvodu na akumulatoru.

Moguce je vise uzroka:
- Alternator (ili cetkice glave kad se zagreju, ili neki od spojeva unutar samog alt. popusti pod temperaturom)
- Sam spoj kablova, na ili u klemi, na izvodima akumulatora

Potrebno je detaljno vrsenje merenja napona na vise tacaka, i nadati se da ce se naci uzrok. ;)

Ne bih da predvidjam,...ali ako napon ode na 12 i manje,..to znaci da je alternator prekinuo da proizvodi struju.

Autoru:  Milan_GSi [ 19 Avg 2013 10:12 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

Mesi se dogadjalo ,na traktoru ali nebitno ako auto ima klinasti kajis moze se desiti isto, da kad se ugreje olabavi se kajis i moze se rukom okretati remenica alternatora a kad se ohlada kajis se zategne i normalno puni....

Autoru:  daco [ 19 Avg 2013 13:22 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

Bane66 je napisao:
Uvek mora da se nadje neko da udari kontru :D
Ovog puta cu to biti ja! ;)

14,47 je previse za konstantno punjenje. Osim sto trpe celije akumulatora, crkavace i sve sijalice na kolima. ECU ce verovatno izdrzati,..ali,..uvek ima to ali.
14,2 je neki siguran maksimum na duge staze. ;)

e sad bane je u pravu,ovaj model ipak netrpi prejaku struju sa punjenje 14,47 v poceo je da pravi problem sa ler gasom i pokazao je gresku motora ler gasa na dijagnostici,ipak je bolje startivao izjutra ali sto je mnogo mnogo je nebih da rizikujem da ecu crkne,vracen je stari regler sa prilicno istrosenim cetkicama a trebalo bi zameniti lezajeve na alternatoru ,a na oba reglera razlicit je napon na alternatoru i akomulatoru razlika se krece od 0,1 v do 0,3 v sto vise potrosaca razlika je veca,dali je to normalno ??? masa proverena dobra je i na aku i na alternatoru sta bih drugo mogao da gledam ne znam plus mi isto deluje ok ???

Autoru:  daco [ 19 Avg 2013 13:24 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

daco je napisao:
Bane66 je napisao:
Uvek mora da se nadje neko da udari kontru :D
Ovog puta cu to biti ja! ;)

14,47 je previse za konstantno punjenje. Osim sto trpe celije akumulatora, crkavace i sve sijalice na kolima. ECU ce verovatno izdrzati,..ali,..uvek ima to ali.
14,2 je neki siguran maksimum na duge staze. ;)

e sad bane je u pravu,ovaj model ipak netrpi prejaku struju sa punjenje 14,47 v poceo je da pravi problem sa ler gasom i pokazao je gresku motora ler gasa na dijagnostici,ipak je bolje startivao izjutra ali sto je mnogo mnogo je nebih da rizikujem da ecu crkne,vracen je stari regler sa prilicno istrosenim cetkicama a trebalo bi zameniti lezajeve na alternatoru ,a na oba reglera razlicit je napon na alternatoru i akomulatoru razlika se krece od 0,1 v do 0,3 v sto vise potrosaca razlika je veca,dali je to normalno ??? masa proverena dobra je i na aku i na alternatoru sta bih drugo mogao da gledam ne znam plus mi isto deluje ok ???a da i napon je veci izjutra na hladan motor dok zagrejan padne za oko 0,3 v ??

Autoru:  stole@ [ 13 Sep 2013 22:59 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

na kadetu mom bosch 55ah altenator nov regler promenjen pre 3meseca masa sva ok punjenje na klemama bez opterecenja 14v kad prebacim pipalicu direktno na motor 14.1v,sa svetlima 13.6 na klemama kad stavim - na motor 13.8 kad upalim +maglenke padne na 13.1+ventilator grejanja 3b padne ispod 13v nism merio direktno punjenje na altenatoru probacu sutra nepadaju drasticno obrtaji i nepojacavaju mi se svetla sa lera kad dam gas

Autoru:  calibrated [ 14 Sep 2013 00:55 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

chile je napisao:
da li se neko susretao sa problemom da kada se ugreje fino motorni prostor opadne punjenje,
kada je hladan puni ravno 14v koliko god da se optereti,
kada se zagreje na nekih 90-100c pada napon na ukljucivanje svakog potrosaca pa zna da padne i do 12v,
a ako se vozi konstantnom brzinom i temperatura bude ispod 90c puni 13.5v


upravo to mi se desava...motor c20xe auto calibra....sto je vani hladnija temperatura punjenje je bolje...cim se ugrije malo motor napon pada...motor radi blentavo,kao da je mlohav ima tup odyiv na gas a ne ostar kako bi trebao imat...na alternatoru je napon 14.12...a na bateriji 13.5...na spoju debele crvene zice i kabela koji ide sa akumulatora /spoj na alnaseru/ tu je napon 13.8...cim upalim neki potrosac napon drasticnoi pada/imam satice za voltazu pa vidim...cak i kad stisnem kocnicu i upale se stopovi kayaljka na vopltmetru vidljivo padne unayad za 2 milimetra...mjerio sam ampermetrom jeli vuce dok je ugasen/jedan kraj ampermetra na plus pol baterije a drugi na plus klemu/ i vuce 0.05 il 0.04 ampera...jeli moguce da mi na alnaseru vuce ili...otkad se to pocelo desavat auto losije ide,blentavo radi...sto je najgore isti taj alternator stavim na 'alinu calibru i on tamo puni isto 14.12 a na mojoj bateriji iy moje calibre puni 14.05 ynaci gubitak od 0.07v...popalim sve potrosace ne pada ispod 13.6..klima.grijaci siceva,ventilator kabvine svjetla duga kratka itd...

Autoru:  bozza [ 14 Sep 2013 08:58 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

probajte da ugradite kabal debljeg preseka direktno sa alternatora na plus klemu na akumulatoru pa vidite sta se desava...

Autoru:  calibrated [ 14 Sep 2013 10:44 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

probao sam,isto se desava...a kad recimo skinem minus klemu kad ga upalim motor krene trzat i trokirat...dok calina calibra to ne radi...

Autoru:  Milan_GSi [ 14 Sep 2013 10:47 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

calibrated je napisao:
.a kad recimo skinem minus klemu kad ga upalim

Nemoj to raditi riknuce ti regler ...

Autoru:  bozza [ 14 Sep 2013 16:50 ]
Tema posta:  Re: alternator - punjenje

nadji nekog prijatelja i probaj sa drugim akumulatorom.

Stranica 2 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/