Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 11:25

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 62 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 29 Apr 2013 22:06 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Apr 2012 00:42
Postovi: 81
Lokacija: Krnule
Ime: Slobodan
Opel: Ascona C 1.6SH
Naravno, moram ukloniti kvar pre stavljanja drugih akumulatora.
Jbt, stvarno je održavan, sve uredno i vidi šta se desi, kod drugih vise žice na sve strane pa ništa, bem ti struju.
Javljam šta je bio problem...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 30 Apr 2013 08:41 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 20 Sep 2012 11:42
Postovi: 146
Lokacija: kraljevo
Ime: danijel maric
Opel: kadet 1.3 i
da se i ja nadovezem,kadet 1.3 i ,pri merenju pokazuje 13,8 v bez potrosaca kada upalim svetla 13,2 v , masa je dobra proverena, ali desava se da napon na unimeru pada na 2 volte ili 5 itd i odmah se vrati na 13,8 v,to traje manje od sekunde ,verovatno postoji neki prekid u alternatoru,ako je neko imao slicnih problema cisto da znam sta da ocekujem kada odem kod majstora a i u planu je jedan duzi put ,nebih da budem u neizvesnosti?? u pitanju je bosch 55 A


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 30 Apr 2013 09:27 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Apr 2012 00:42
Postovi: 81
Lokacija: Krnule
Ime: Slobodan
Opel: Ascona C 1.6SH
Verovatno ti je regler stradao pa zato varira napon.
A što se mog problema tiče, sve je izazvao anlaser, nešto je u njemu napravilo spoj, sve je unutra izgorelo.
Akumulatori mrtvi, nemaju trunke struje.
Ostaje još da se vidi da li je alternator preživeo...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 30 Apr 2013 09:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
daco je napisao:
da se i ja nadovezem,kadet 1.3 i ,pri merenju pokazuje 13,8 v bez potrosaca kada upalim svetla 13,2 v , masa je dobra proverena, ali desava se da napon na unimeru pada na 2 volte ili 5 itd i odmah se vrati na 13,8 v,to traje manje od sekunde ,verovatno postoji neki prekid u alternatoru,ako je neko imao slicnih problema cisto da znam sta da ocekujem kada odem kod majstora a i u planu je jedan duzi put ,nebih da budem u neizvesnosti?? u pitanju je bosch 55 A


kad padne napon kad ukljucis potrosace,napon prvo premeri na alternatoru pa onda na klemama. ako se javlja osetna razlika izmedju dva merenja,kupi u elekro-radnji dodatni kabal,deblji,uradi na oba kraja papucice i direktno ga povezi na relaciji alternator-akumulator.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 30 Apr 2013 10:19 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2011 20:20
Postovi: 536
Lokacija: subotica
Ime: Igor
Opel: Rekord 2.0 S
Garaza: pogledaj
Dobra tema :-D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 30 Apr 2013 11:15 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 20 Sep 2012 11:42
Postovi: 146
Lokacija: kraljevo
Ime: danijel maric
Opel: kadet 1.3 i
pad napona se desava i sa i bez potrosaca,traje manje od 1 sekunde,nema drasticne razlike u naponu kada merim na alternatoru i akomulatoru,mozda regulator napona ima los kontakt i pravi taj prekid... ili mozda nesto drugo...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 25 Jun 2013 08:44 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2011 20:20
Postovi: 536
Lokacija: subotica
Ime: Igor
Opel: Rekord 2.0 S
Garaza: pogledaj
ja sam imao problem sa alernatorom, imao sam stari boschov od 45 A ujutru upalim 14.00 puni upalim svetla pada napon nakon sat vremena voznje stanem akumlator nema snage da vergla. Sada sam ubacio od 70 A alternator on mi puni 14.4 bez svetla sa svetlima i ventilatorom ravno 14.00. Ali pri prvom startu mi mnogo bolje puni. Zasto se to desava?
E da kada sam stavio ovaj jaci alternator svi problemi sa paljenjem posle voznje od saticak vremena su nestali isto tako vergla kao prvo paljenje... eto toliko od mene u kratko :aplauz:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 25 Jun 2013 09:05 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
Pa previse potrosaca za 45A i onda nema jos struje da puni akumulator vec ga prazni da bi "podmirio" sve potrosace ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 16 Avg 2013 20:26 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 20 Sep 2012 11:42
Postovi: 146
Lokacija: kraljevo
Ime: danijel maric
Opel: kadet 1.3 i
nadjem danas na otpadu regler ,bio na kadetu kockici ,montiram na moj alternator ali nema oznake koliko volti vec nesto pise sto nepise na mom regleru i sada puni 14,47 v bez potrosaca struja je sada osetno bolja,sa starim reglerom je punio 13,8 v,e sada ono sto me brine da to nije prejaka struja s obzirom da je auto monopoint i da ima motorni kompjuter da nedodje mozda do przenja :rostilj: crkavanja kompa ??


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 16 Avg 2013 21:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
nista ne brini. samo gas i uzivaj.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 16 Avg 2013 23:01 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
To je ok napon, neces imati problema ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 16 Avg 2013 23:33 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Uvek mora da se nadje neko da udari kontru :D
Ovog puta cu to biti ja! ;)

14,47 je previse za konstantno punjenje. Osim sto trpe celije akumulatora, crkavace i sve sijalice na kolima. ECU ce verovatno izdrzati,..ali,..uvek ima to ali.
14,2 je neki siguran maksimum na duge staze. ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 17 Avg 2013 00:13 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
ih bane proizvodjac akumulatora stavlja da je normalno punjenje 13.8 do 14.4 i za 0.07 je previse. Ma uopste tih 0.2v za koje ti umanjujes su sitna da bi se uopste polemisalo da je to mnogo. Jedino ako tvoj bmw puni 14.2. :D(sala, bez uvrede) msm dosta ljudi kaze i 13.6 je ok, tako da sa tih 14.47 je sigurno sigurniji na duze staze nego sa tih 13.6 sa potrosacima. I plus bez potrosaca je rekao da mu je a kako su svetla obavezna, muzika jos se nesto nadje to mu dodje na 14.3-14.4 sto je sasvim ok.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 17 Avg 2013 10:09 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
:D ..bmw je oko 14,...ne moze da postigne 14.2 ;)

Samo govorim iz nekog elektricarskog iskustva, nista vise ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 18 Avg 2013 01:09 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Maj 2010 20:34
Postovi: 1812
Lokacija: Zemun
Ime: Bojan
Opel: Astra Betrone 2.0T
Garaza: pogledaj
da li se neko susretao sa problemom da kada se ugreje fino motorni prostor opadne punjenje,
kada je hladan puni ravno 14v koliko god da se optereti,
kada se zagreje na nekih 90-100c pada napon na ukljucivanje svakog potrosaca pa zna da padne i do 12v,
a ako se vozi konstantnom brzinom i temperatura bude ispod 90c puni 13.5v

_________________
phase 3, 402m 13.7s


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 19 Avg 2013 00:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Bojane, kao prvo, reci gde, tj, na kojim tackama si merio napon. Nadam se da si merio na samom izvodu na akumulatoru.

Moguce je vise uzroka:
- Alternator (ili cetkice glave kad se zagreju, ili neki od spojeva unutar samog alt. popusti pod temperaturom)
- Sam spoj kablova, na ili u klemi, na izvodima akumulatora

Potrebno je detaljno vrsenje merenja napona na vise tacaka, i nadati se da ce se naci uzrok. ;)

Ne bih da predvidjam,...ali ako napon ode na 12 i manje,..to znaci da je alternator prekinuo da proizvodi struju.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 19 Avg 2013 10:12 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
Mesi se dogadjalo ,na traktoru ali nebitno ako auto ima klinasti kajis moze se desiti isto, da kad se ugreje olabavi se kajis i moze se rukom okretati remenica alternatora a kad se ohlada kajis se zategne i normalno puni....

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 19 Avg 2013 13:22 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 20 Sep 2012 11:42
Postovi: 146
Lokacija: kraljevo
Ime: danijel maric
Opel: kadet 1.3 i
Bane66 je napisao:
Uvek mora da se nadje neko da udari kontru :D
Ovog puta cu to biti ja! ;)

14,47 je previse za konstantno punjenje. Osim sto trpe celije akumulatora, crkavace i sve sijalice na kolima. ECU ce verovatno izdrzati,..ali,..uvek ima to ali.
14,2 je neki siguran maksimum na duge staze. ;)

e sad bane je u pravu,ovaj model ipak netrpi prejaku struju sa punjenje 14,47 v poceo je da pravi problem sa ler gasom i pokazao je gresku motora ler gasa na dijagnostici,ipak je bolje startivao izjutra ali sto je mnogo mnogo je nebih da rizikujem da ecu crkne,vracen je stari regler sa prilicno istrosenim cetkicama a trebalo bi zameniti lezajeve na alternatoru ,a na oba reglera razlicit je napon na alternatoru i akomulatoru razlika se krece od 0,1 v do 0,3 v sto vise potrosaca razlika je veca,dali je to normalno ??? masa proverena dobra je i na aku i na alternatoru sta bih drugo mogao da gledam ne znam plus mi isto deluje ok ???


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 19 Avg 2013 13:24 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 20 Sep 2012 11:42
Postovi: 146
Lokacija: kraljevo
Ime: danijel maric
Opel: kadet 1.3 i
daco je napisao:
Bane66 je napisao:
Uvek mora da se nadje neko da udari kontru :D
Ovog puta cu to biti ja! ;)

14,47 je previse za konstantno punjenje. Osim sto trpe celije akumulatora, crkavace i sve sijalice na kolima. ECU ce verovatno izdrzati,..ali,..uvek ima to ali.
14,2 je neki siguran maksimum na duge staze. ;)

e sad bane je u pravu,ovaj model ipak netrpi prejaku struju sa punjenje 14,47 v poceo je da pravi problem sa ler gasom i pokazao je gresku motora ler gasa na dijagnostici,ipak je bolje startivao izjutra ali sto je mnogo mnogo je nebih da rizikujem da ecu crkne,vracen je stari regler sa prilicno istrosenim cetkicama a trebalo bi zameniti lezajeve na alternatoru ,a na oba reglera razlicit je napon na alternatoru i akomulatoru razlika se krece od 0,1 v do 0,3 v sto vise potrosaca razlika je veca,dali je to normalno ??? masa proverena dobra je i na aku i na alternatoru sta bih drugo mogao da gledam ne znam plus mi isto deluje ok ???a da i napon je veci izjutra na hladan motor dok zagrejan padne za oko 0,3 v ??


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 13 Sep 2013 22:59 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Avg 2012 07:01
Postovi: 510
Lokacija: klenak
Ime: stevan
Opel: kadett e 1.3nb tng 88 god
na kadetu mom bosch 55ah altenator nov regler promenjen pre 3meseca masa sva ok punjenje na klemama bez opterecenja 14v kad prebacim pipalicu direktno na motor 14.1v,sa svetlima 13.6 na klemama kad stavim - na motor 13.8 kad upalim +maglenke padne na 13.1+ventilator grejanja 3b padne ispod 13v nism merio direktno punjenje na altenatoru probacu sutra nepadaju drasticno obrtaji i nepojacavaju mi se svetla sa lera kad dam gas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 14 Sep 2013 00:55 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Apr 2013 09:49
Postovi: 190
Lokacija: Split,HR
Ime: Marko
Opel: Calibra Turbo 4x4,Calibra 2.5 V6 DTM Edition,Calibra 2.0 8v SE
chile je napisao:
da li se neko susretao sa problemom da kada se ugreje fino motorni prostor opadne punjenje,
kada je hladan puni ravno 14v koliko god da se optereti,
kada se zagreje na nekih 90-100c pada napon na ukljucivanje svakog potrosaca pa zna da padne i do 12v,
a ako se vozi konstantnom brzinom i temperatura bude ispod 90c puni 13.5v


upravo to mi se desava...motor c20xe auto calibra....sto je vani hladnija temperatura punjenje je bolje...cim se ugrije malo motor napon pada...motor radi blentavo,kao da je mlohav ima tup odyiv na gas a ne ostar kako bi trebao imat...na alternatoru je napon 14.12...a na bateriji 13.5...na spoju debele crvene zice i kabela koji ide sa akumulatora /spoj na alnaseru/ tu je napon 13.8...cim upalim neki potrosac napon drasticnoi pada/imam satice za voltazu pa vidim...cak i kad stisnem kocnicu i upale se stopovi kayaljka na vopltmetru vidljivo padne unayad za 2 milimetra...mjerio sam ampermetrom jeli vuce dok je ugasen/jedan kraj ampermetra na plus pol baterije a drugi na plus klemu/ i vuce 0.05 il 0.04 ampera...jeli moguce da mi na alnaseru vuce ili...otkad se to pocelo desavat auto losije ide,blentavo radi...sto je najgore isti taj alternator stavim na 'alinu calibru i on tamo puni isto 14.12 a na mojoj bateriji iy moje calibre puni 14.05 ynaci gubitak od 0.07v...popalim sve potrosace ne pada ispod 13.6..klima.grijaci siceva,ventilator kabvine svjetla duga kratka itd...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 14 Sep 2013 08:58 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
probajte da ugradite kabal debljeg preseka direktno sa alternatora na plus klemu na akumulatoru pa vidite sta se desava...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 14 Sep 2013 10:44 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Apr 2013 09:49
Postovi: 190
Lokacija: Split,HR
Ime: Marko
Opel: Calibra Turbo 4x4,Calibra 2.5 V6 DTM Edition,Calibra 2.0 8v SE
probao sam,isto se desava...a kad recimo skinem minus klemu kad ga upalim motor krene trzat i trokirat...dok calina calibra to ne radi...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 14 Sep 2013 10:47 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
calibrated je napisao:
.a kad recimo skinem minus klemu kad ga upalim

Nemoj to raditi riknuce ti regler ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 14 Sep 2013 16:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
nadji nekog prijatelja i probaj sa drugim akumulatorom.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 62 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs