Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 12:59

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 62 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: alternator - punjenje
PostPoslato: 07 Maj 2010 16:30 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
interesuje me kako izmeriti dali alternator puni propisnom strujom akumulator?

javljaju mi se dve iste situacije,i na vektri i na askoni da kada opteretim alternator svetlima napon na klemama je izmedju 13.2 i 13.5V a kada alternator nije opterecen izmedju 13.8 i 14V

bio sam danas u servis za akumulatore sa askonom,i tamo je ustanovljeno 14V bez opterecenja i 13.4V sa opterecenjem svetlima i ventilatorom kabine. proveren je i alnaser i on vuce pri verglanju 350A sto je malo preko granice (treba 170-220A)

e sad postoji i "ona" teorija da alternator puni akumulator onoliko koliko mu je potrebno t.j. onoliko koliko je ispraznjen verglanjem a ne konstantno n.pr. sa 14.4V
znaci u fazonu,akumulator je kao rezervar goriva,i koliko je potroseno,toliko se dopuni.
mada,propisano punjenje nebi trebalo da padne ispod 13.8V na klemama bilo da ga puni malo ili mnogo

danas sam skidao alternator na askoni promenio cetkice,proverio diode i stavio drugi polovan regler koji sam imao,osmiglao sve kontakte,kleme kao i masu na sasiji i opet isto.

sve sumnjam da jurim sopstveni rep... :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 07 Maj 2010 16:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
i juris,procitaj na dekleraciji za akumulator od 13.2 do 14.4 punjenje,ovo 13.2 je sa opterecenjem,ako ode ispod toga nece biti dobro...ti nemas potrebe da radis bilo sta autu...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 07 Maj 2010 16:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Alternator puni u opsegu od 13.8 do 14,4 V, sve ispod toga ili preko toga nije dobro, tj. neispravan je neki deo alternatora. pored cetkica i 6 ili 12 dioda (zavisi od proizvodjaca) za 3 faze po 2 ili 4 diode ako je reseno grecom postoji jos jedna caka a ona se nalazi na samoj diodnoj ploci i u vidu je neke integrisane elektronike tj. tranzistora snage koji treba da ujednaci napon jer je svaki alternator generator trofazne struje, tako da je u tome mozda trik, ali ne mora da znaci da je kod tebe to ja samo napominjem da bi ljudi znali, jer na to niko ne obraca paznju. Struju punjenja ces tesko izmeriti jer ti treba ampermetar za velike struje pogotovo sto se radi o jednosmernoj struji tako da ces morati do nekog servisa da nju proveris. Tvoj slucaj da pada napon na klemama kada ukljucis velike potrosace je sasvim normalna stvar, proveri kako puni kada su iskljuceni potrosaci , i koliki je tad napona da li je u granicama punjrnja, inace to sto pada napon je omov zakon, kada raste stuja opada napon jer je on obrnuto proporcionalan stuji pri nekoj konstantnoj snazi a znamo kolika je ona (snaga alternatora) :ok: :D

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 07 Maj 2010 17:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
tako sam i mislio da jurm svoj rep :D
nema veze,barem sam ga lepo ocistio,i zamenio cetkice koje su 100 kinte jer su one stare bile manje od pola

na neopterecenom alternatoru napon je 13.8-14.0V
znaci ovo je u pitanju klasican alternator koji se srece kod opela,marke bosch,ima sest dioda na diodnoj ploci bez greca. regler je na 14.0V sa dve cetkice 8x5mm

inace ovu temu sam postavio manje-vise da se rasciste neke stvari,u smislu ode neko na proveru i elektrucar mu naprica price da mora ceo auto da promeni zato sto mu ne puni pravilno alternator.
pa da nebi badava bacali na delove i majstore pare evo teme gde je oblasnjeno kako stoje stvari

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 08 Maj 2010 00:38 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Bozo, odradi jos jedno merenje, ali ovog puta meri i + i - na samom alternatoru, a posle uporedi sa merenjem na klemama aku-a. Moze da se desi da dobijes razliku koja ti pokazuje koliki je pad napona,tj, gubitak na instalaciji od alternatora do aku-a!
Ako dobijes razliku, morace da padne deblji kabl za (+) a dobrano proveri i masu od tela alternatora do sasije.

Nebih da zvucim kao pametnjakovic, ali ovo je iskljucivo iz iskustva :ok:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 08 Maj 2010 00:44 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1824
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Božo, ako meriš kineskim digitalnim instumentima, ne zaboravi da hoće da lažu. Uzmi neki drugi unimer, pa proveri i s njim. Jedan moj unimer je lagao skoro za ceo volt, pa sam ga se rešio istog trenutka :).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 08 Maj 2010 01:19 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
znam da ovi za trista kinte sa buvljaka lazu pa sam pre dve godine otisao u M&G elektronik i kupio ovakav:

Slika

nego da i moj unimer laze (sumnjao sam i u to) ne laze ovaj bosch-ov u servis,gde sam danas oterao askonu na proveru

crveno sa opterecenjem kratka svetla i ventilator kabine
plavo bez opterecenja

Slika

probacu ja da izmerim direktno na alternator,razmisljao sam i u tom pravcu pa cu da uporedim rezultate...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 08 Maj 2010 01:35 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1824
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Mastech je već marka, ne verujem da će oni da lažu, što i potvrđuje ovo merenje iz servisa.

U kakvom ti je stanju akumulator i koliko je star?

Ako ti nešto znači, merio sam sad napone kod mene.
-Bez opterećenja napon je 14,50V
-Sa kratkim svetlima i ventilatorom na 1 napon je 14,40V
-Sa svim mogućim opterećenjima (kratka, dugačka, maglenke napred i pozadi, ventilator na 4, grejač stakla i retrovizora) napon je 13,8V u leru, a na 1.500 obrtaja popne se do 14,0V.

Svi ovi naponi su mereni na klemama akumulatora.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 08 Maj 2010 02:35 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
pa na askoni akumulator ce otkazati na prvi mraz. mislim da je 2006-2007g slovenacka topla od 65Ah
ali na vektri je nov blach horse od 55Ah,kupljen prosle godine u septembru. iskreno on me vise brine,ovaj star u askoni letos ce da izleti napolje

na kraju krajeva kupicu jedan nov regler pa cu ga probati na vektri da vidim dali ce merenja biti bolja posto ovo sto si ti izmerio je sasvom prihvatljivo

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 08 Maj 2010 03:07 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1824
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Kod mene je Bosch 56Ah akumulator star godinu i po dana. S tim da su menjani regler i diodna ploča pre jedno dve godine. Možda i to utiče na dobre napone.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 19 Maj 2010 22:54 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Feb 2008 12:12
Postovi: 2556
Lokacija: Monfalcone --> Sabac
Ime: Radmilo
Opel: Od 1.3 do 2.0 :)
Garaza: pogledaj
da ne otvaram novu temu al imam pitanje za alternator i akumulator...elem kada ga opteretim svetla,ventilator kabine(na 3 brzinu) vent. hladnjaka,muzika znaci max opterecen,kad su hladna jutra kao da manje snage ima za verglanje... a i pojavljuje mi se kao neka zelena prasina na onoj pletenici sto ide od skoljke do kleme i na crvenoj debeloj zici sto je kod +.rekli su mi da je slab kontakt na klemama.osmirglao sam ih i namazao sa tkz "zilavkom".to je neka mast za te stvari...i kleme pritegnute. i opet mi se isto pojavljuje..tako da se malo brinem

_________________
Delovi za skoro sve opele.Info pp


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 20 Maj 2010 01:10 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Dec 2009 01:49
Postovi: 105
Lokacija: Banat.
Ime: vlada
Opel: Ascona 1.6NZ
Garaza: pogledaj
Stvarno da se zamislis.
Speedy, pa sta bi ti i palacinke da ti ispece? :ludilo:
Pa dobro sto ti uopste upali. Koliko je star akumulator?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 20 Maj 2010 15:47 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Feb 2008 12:12
Postovi: 2556
Lokacija: Monfalcone --> Sabac
Ime: Radmilo
Opel: Od 1.3 do 2.0 :)
Garaza: pogledaj
god dana...manje vise...crni konj :D 70 ampera..kupio polovan od drugara... trebao mi zbog muzike...a kod njega stajao 3-4 meseca nije uopste koriscen bio...
vode ima u njemu a za kiselinu nzn

_________________
Delovi za skoro sve opele.Info pp


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 15 Feb 2012 05:17 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Nov 2009 01:30
Postovi: 298
Lokacija: Niš
Ime: Serba
Opel: Opel Vectra C 1.8
Molim za pomoc!

Posto lampica tinja samo kad ukljucim veltilator kabine na 3 i 4 brzinu danas sam pola auta rasturio, napon punjenja na akumulatoru je oko 12,4V sa svim ukljucenim, na samom alternatoru je 13.80V, procistio sam sve kontakte, upleteni kabal od menjaca do sasiije smirglom pa mast, takodjie kontakte klema, mali kabal sto prenosi masu od alternaora do motora, ima malo boljitka ali i dalje nedovoljan napon na akumulatoru. Kad je sve iskljuceno napon je 14.00V na aku a na alternatoru oko 14.30V. E sad kad popalim sve svetla, grejac stakla,ventilator.. greje se mali kabal sto prenosi masu sa alternatora na motor, sam izlaz + iz alternatora i sa + kleme tanji kabal, da ne budem lenj prespojim kablom masi sa alternatora do akumultora, ima skok voltaze do max 5V ali i dalje ne resava problem. Ocistio sam sve moguce kontakte, sajbne, srafove smirglom, namazao mast i jako pritegao sve spojeve ali problem ostaje, dali neko zna sta je uzrok tome? Nisam napomenuo da je akumulator losiji, dali je on mozda problem i zanima me dali mogu da na auto stavim akumulator od 97Ah (nemam drugi) da bih utvrdio dali je problem u istom, dali ce nesto ostetiti tih 22Ah vise prilikom starta, alnaser i to?

_________________
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 15 Feb 2012 14:00 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ah iliti amper cas je oznaka za KAPACITET, ne za JACINU struje. Akumulator od 55Ah NIJE JACI od akumulatora od 65Ah, na primer. Taj od 97Ah sto imas, bitno je samo da nije kamionski od 24V nego da je automobilski od 12V... i da, eto iz prakticnih razloga, bitno je da ima mesta da stane.

I da, stanje akumulatora moze da utice na kompletno strujkno kolo automobila, tako da probaj sa drugim akumulatorom.

Takodje, ako mozes da dodjes do celija ovog akumulatora, pogledaj da li ima vode u njima, ako nema, probaj da ga dopunis (destilovana voda, naravno)... mada je to resenje kratkog veka, najbolje je drugi acu.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 15 Feb 2012 14:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Mozes da stavis koliki god hoces aku, tj, koliko ti podnozje dozvoljava svojom velicinom.
Ako si vec resio da sredis u totalu kako treba,..kreni redom da menjas sve te kablove koji spajaju alternator sa i sasijom i samim akumulatorom. Najcesce je problem u samom spoju kabla sa buksnom.
Izbaci pletenicu jer ona uglavnom pravi problem. napravi od kabla velike kvadrature sa sve novim obuksnama.
Napravi debeo kabl za masu od alternatora do ili motora ili cak i na sasiju.
Ako su ti kleme na aku sa zalivenim klemama, poseci i postavi klasicne kleme.
Uvek koristi sto deblji kabl (cirka od 25kv pa na vise). Nemozes predimeznionisati nikako.
ja bih ti predlozio da napravis sto deblji kabl koji ce da ide direktno sa plusa alternatora do plusa akumulatora.
Takodje zameni i kabl sto ide od minus kleme aku-a do sasije.
I znaj, da koliko god sredis instalaciju, uvek ces imati neki mali pad napona,tj, razliku merenu na samom alternatoru i na klemam aku-a.
Deluje kao veliki posao,...ali ako hoces da izvuces maksimum od alternatora, ovo ti je jedini valjani put. ;)
Na kraju, postoji mogucnost da je tvoj aku los i da previs eopterecuje altrernator,..ali glavna manifestacija toga je da ujutro aku ne bi mogao da vergla,tj, delovao bi kao da je dosta ispraznjen!

ah da,...ne mozes pogresiti pa nabaviti "kamionski" aku od 24v, jer je uvek kombinacija dva od 12v ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 15 Feb 2012 19:49 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Nov 2009 01:30
Postovi: 298
Lokacija: Niš
Ime: Serba
Opel: Opel Vectra C 1.8
Bane66 je napisao:
Na kraju, postoji mogucnost da je tvoj aku los i da previs eopterecuje altrernator,..ali glavna manifestacija toga je da ujutro aku ne bi mogao da vergla,tj, delovao bi kao da je dosta ispraznjen!


Upravo mi se to i desava, zbog toga sve ovo i radim, jer ujutru jedva da vergla. punio sam, proveravao vodu u celijama i sve je ok, jedino nisam proverio gustinu elektrolita u samom akumulatoru. Kasnije cu da izidjem da stavim aku od 97Ah, ali posto ne moze da stane u autu, prevezacu ga kablovima za paljenje da vidim dali ce mi tinjati lampica za aku. Posto sam siguran da su svi spojevi odlicni lepo ocisceni i namazana mast jedino aku moze da bude problem. Nadam se da duzina kablova za paljenje nece znacajno uticati na pad napona. Probacu pa javljam dali ima efekta. Hvala na savetima!

_________________
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 15 Feb 2012 20:11 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
tasicss je napisao:
napon punjenja na akumulatoru je oko 12,4V sa svim ukljucenim, na samom alternatoru je 13.80V,

Ovo nije pokazatelj loseg akumulatora, nego lose instalacije i dolazi do velikog pada napona na njoj. Ako je los aku, onda je mala razlika izmedju merenja na alternatoru i na klemama! Jedina manfestacija je da zbog prevelikog opterecenja od strane akumulatora, alternator nemoze ni pod vecim gasom da odrzi iole normalan radni napon (mereno i na aku i na izvodima alternatora)!
Citiraj:
E sad kad popalim sve svetla, grejac stakla,ventilator.. greje se mali kabal sto prenosi masu sa alternatora na motor, sam izlaz + iz alternatora i sa + kleme tanji kabal,

Sam si opisao situaciju koja je prouzrokovana padom napona na samim kablovima.

Sve u svemu, probaj sa drugim akumulatorom.
Moze da se desi da ujutro losije pali zato sto nisi dovoljno napunio akumulator, jer imas veliki gubitak na instalaciji, te nema dovoljno vremena da se sa tako malim naponom aku dopuni. ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 16 Feb 2012 03:30 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Nov 2009 01:30
Postovi: 298
Lokacija: Niš
Ime: Serba
Opel: Opel Vectra C 1.8
Probao sam sa drugim aku ali je bio prevelik od 97Ah da ga smestim a preko kablova ne ide zbog loseg kontakta. Zanima me gde tacno ide kabal + sa alternatora, na alnaser pa natrag na aku ili?

_________________
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 29 Apr 2013 21:41 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Apr 2012 00:42
Postovi: 81
Lokacija: Krnule
Ime: Slobodan
Opel: Ascona C 1.6SH
Malo pre mi se javio problem na traktoru, odjednom je ostao bez struje. Naravno, odmah smo krenuli ka osiguračima, međutim oba akumulatora su bila nenormalno vrela. Samo smo poskidali kleme i ostavili, ne mogu da vidim ništa sad u mraku.
Šta može da izazove ovakvo grejanje akumulatora i ima li još nade za njih pošto nisu jeftini, oba su po 72 ampera. :banghead:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 29 Apr 2013 21:44 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
Kratak spoj .. moguce da tii je klem + naslonila na neki deo sasije ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 29 Apr 2013 21:52 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Apr 2012 00:42
Postovi: 81
Lokacija: Krnule
Ime: Slobodan
Opel: Ascona C 1.6SH
Uh, moram tražiti ujutru.
Pretpostavljam da nije ništa od ostale instalacije (signalizacija, itd), pregoreo bi osigurač, može lako da bude kabal koji ide direkt na anlaser.
Mada i on mi je davno pravio problem, probio je na masu, ali samo je izvlačio struju, nisu se grejali akumulatori.
Šta misliš za akumulatore, nisu valjda umrli? :-(


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 29 Apr 2013 21:55 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
Pripremi se da su ti reknuli akumulatori i alternator a onda ako je nesto ipak ostalo citavo obraduj se :)

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 29 Apr 2013 22:00 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Apr 2012 00:42
Postovi: 81
Lokacija: Krnule
Ime: Slobodan
Opel: Ascona C 1.6SH
Au, al' si me obradovao.
Znači od sutra sam lakši za 300€.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: alternator - punjenje
PostPoslato: 29 Apr 2013 22:02 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
Obavezno provali sta ti je dovelo do kratkog spoja ili sta se vec desilo da nebi bio laksi za jos vecu sumu :(

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 62 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs